Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Reghin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Reghin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Reghin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal - abilitati de vanzare, atitudine proactiva- orientare catre clienti, identificarea cerintelor acestora- bune abilitati de comunicare si negociere- dinamism, motivare, orientare spre rezultat- persoana organizata- minim studii medii- buna relationare cu potentialii clientiDomiciliul stabil in zona Reghin.Descrierea jobului In sarcinile lucratorului gestionar intra urmatoarele: receptia, depozitarea marfii, aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor, servirea amabila a clientilor, intocmirea documentelor de vanzare.Oferim salariu motivant.
SC NORDENLOR PROD COM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 395 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Achizitor /​ Customer Support - Back Office /​ Junior Buyer


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Noi ne concentrăm pe cultivarea abilităților de lider și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare. Credem în creșterea continuă și încurajăm fiecare coleg să își depășească limitele.Descrierea jobului Ai posibilitatea să îți alegi singur domeniul în care vrei să activezi și să te dezvolți, alegând unul dintre următoarele departamente: achiziții, comercial si calitate. Poti ocupa un rol de achizitor / junior buyer , customer support / Back office.Noi iți vom asigura: Un program de formare și dezvoltare continua, un program de succes, mărturie stând dea lungul timpului, colegii nostri care au ajuns în poziții de conducere în companii de renume din țară; Men
ROMCAB SA

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.MAIR PRODCOM S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
S.​C.​MAIR PRODCOM S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: EXPERT IT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
EXPERT IT SRL

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARA

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARAExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARA

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARAExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
SPITALUL CLINIC DR EUGEN NICOARA

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: MARIS PROD CARM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Profesional-INV. COMPL. DE UCENICITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: REGHIN
MARIS PROD CARM SRL
Vezi alte joburi relevante

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Arad, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Craiova, Huși, Oradea, Roman, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara și Turda.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațio
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei Royal DRU. Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de suport administrativ echipei noastre și pentru asistarea în operațiunile zilnice din cadrul companiei.Cerințe:Experiență relevantă ca asistent administrativ sau asistent de vânzări, reprezintă un avantaj.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Bune cunoștințe de operare Microsoft Office.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este un avantaj.Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru este un avantaj.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este necesara.Engleza (nivel de bază) este un avantaj.Atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Studii superioare absolvite – constituie avantajDescrierea jobului Preluarea și redirecționarea informațiilor către colegii responsabil
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Experiență anterioară într-un rol administrativ sau de asistență managerială constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM și alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilități de comunicare și colaborare puternice. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizând eficient.În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.PunctualitateNu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.Dezvoltare continuăNu suntem dispuși
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Facility Manager


Candidatul ideal Asistent Facility ManagerGrupul Fomco, este o parte proeminentă a mediului de afaceri mureșean. Cu un portofoliu diversificat format din 6 companii ce activează în domenii complementare, dar și distincte, ne afirmăm prezența atât la nivel national cât și local. Fondată în 2002, ca o afacere de familie, am evoluat constant și responsabil, datorită echipelor de oameni profesioniști, având ca obiectiv principal furnizarea serviciilor de calitate!Astăzi, numărăm peste 250 de persoane dedicate acestei misiuni. Ne orientăm spre viitor și suntem întodeauna cu un pas înainte, creând soluții inovatoare inspirate din nevoile reale ale clienților. Astfel fundamentăm dezvoltarea durabilă a grupului de firme Fomco.Suntem în căutarea unui Asistent Facility Manager dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei.Adică, un ajutor pentru managerul nostru administrativ, care supraveghează parcurile solare ale companiei și administrează clădirile deținute.Dacă ai afinități tehnice, te p
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Asistent Vanzari - Tg-mures


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Store Manager -asistent Store Manager


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 4000 RON net la norma de 8
BSB FASHION SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.