Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Stefanestii De Jos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Stefanestii De Jos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Stefanestii De Jos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Stefanestii De Jos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Achizitii


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Media netă estimată pe baza celor 544 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager (perioada Determinata 1 An)


Candidatul ideal ai absolvit studii medii sau superioare; studiile superioare in domeniul juridic sau stiinte juridice si administrative, reprezinta avantaj detii cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office; ai cunostinte juridice la nivel de baza sau experienta in gestionarea datelor in diverse aplicatii (reprezinta avantaj); esti atent(a) la detalii si calitate, confidentialitate; ai abilitati de comunicare, initiativa; ai capacitatea de a gestiona proiectele si de a urmari activitatile pana la rezolvarea finala; ai abilitati excelente de organizare si corelare a informatiilor; ai capacitatea de a propune solutii de eficientizare a activitatii.Descrierea jobului gestionezi si administrezi documentele specifice departamentului; sintetizezi informatiile si elaborezi rapoarte si prezentari; gestionezi documentele din sfera administrativa; lucrezi cu baze de date si arhive atat fizice, cat si electronice; redactezi documentele specifice departamentului sau la solicitarea superioru
REWE ROMANIA SRL

Asistent Farmacist - Dr.​max Beauty Pipera Plaza


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist în zona Pipera Ilfov.Ce așteptăm de la tine? Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis; Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in curs Să fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși; Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a raspunde nevoilor acestora: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale, inventare etc. Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri priv
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Referent Back Office


Candidatul ideal FAN Courier, liderul pietei de curierat din Romania, se afla in cautarea unui Referent Back Office.Profilul candidatului: Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; Limba engleza – nivel mediu; Abilitati de comunicare in scris si verbal; Atentie la detalii; Spirit inovator si disponibilitate pentru invatare continua; Disponibilitate pentru deplasari (ocazional); Personalitate dinamica, organizata si cu initiativa.Descrierea jobului Preia/distribuie corespondenta; Solutioneaza solicitarile primite pe e-mail si preia/initiaza apeluri telefonice; Inregistreaza/actualizeaza datele clientilor; Se implica si ofera suport reprezentantilor de Vanzari; Participa activ la finalizarea proiectelor departamentului; Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei.Beneficii: Tichete de masa; Bonus de performanta; Contract nedeterminat; Echipa dinamica.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: REWE (ROMANIA) SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: STEFANESTII DE JOS
REWE ROMANIA SRL

Back Office Support


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza; Studii superioare: Contabilitate/Management; Experienta in domeniu minim un an; Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill; Limbi straine: Engleza mediu-avansat; Atitudine deschisa, prietenuasa, cu capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri: Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati; Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor; Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta; Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc; Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi; Gestionarea situatiilo
SIMPAK SERVICES S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistenta medicala


Companie verificată
Aplica rapid
Gradinita Reggio situata în zona Pipera angajează asistenta medicala blândă, empatica si iubitoare.
KARA KINDERGARTEN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1128 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam asistenti vanzari disponibili pentru magazinele din Bucuresti ParkLake, Afi Cotroceni, Timisoara Shopping City si OtopeniCanditatul ideal trebuie sa aibe:• Experienta in interactiunea cu clientul• Preferabil cunostinte de limba engleza• Excelente abilitati de comunicare• Standarde inalte de customer service• Abilitati bune de vanzare si negociereDescrierea jobului • Intampinarea si salutarea clientilor conform cu politica Suvari• Consilierea clientilor prin standarde excelente de customer service• Vanzare aditionala sau complementara in functie de fiecare oportunitate aparuta• Finalizarea vanzarii cu satisfacerea clientului• Ingrijirea imaginii magazinului atat din punct de vedere al produselor cat si al curateniei
SUVARI RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 924 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de agent comercial in Bucuresti si Braila! Poti face parte din comunitatea Dormeo daca ai: Studii medii finalizate; Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, constituie un avantaj; Cunoștințe operare PC; Abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii; Atitudine orientata catre servicii de calitate; Capacitatea de a lucra in echipa si de a rezolva problemele rapid si eficient; Disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekend-uri.Descrierea jobului Dorim sa ne ajutam clientii sa isi schimbe viața in bine si sa le oferim cele mai bune produse ale brand-urilor noastre, chiar si in magazinele proprii Dormeo.Cum iti vei petrece timpul alaturi de noi: Prezinti produsele conform standardelor companiei; Interactionezi cu clientii si ii asisti in procesul de cumparare; Identifici nevoile clientilor si oferi solutii adecvate; Promovezi produsele noastre intr-un mod profesionist; Efectuezi operatiuni cu casa de marcat, incasarea ba
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 910 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.