Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca in Baicoi - Joburi in Baicoi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca in Baicoi - Joburi in Baicoi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baicoi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baicoi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inginer Ofertare/​ Responsabil Ofertare Fațade Ventilate


Candidatul ideal - cunoașterea sistemelor de aluminiu SCHUCO, CORTIZO , REYNAERS.· cunoștințe desen tehnic, AutoCad, excel, word, MS Project, Orgadata Logikal, etc- experiență în domeniul fațadelor, pereților cortina sau tâmplăriei de aluminiu (constituie avantaj);· cunoașterea limbii engleză / italiană;- experiență într-un loc de muncă similar (constituie avantaj)Descrierea jobului · realizează oferte în baza documentațiilor de la clienți (desene tehnice, proiecte, etc.);· obține informații tehnice necesare ofertării ( timpi de execuție, desene tehnice, etc.);· extrage informații din cataloagele furnizorilor de profile de aluminiu (Alumil, Schuco, etc);
ALUBĂICOI

Tehnician/​asitent/​specialist/​inginer Calitate


Candidatul ideal -constituie avantaj cunoașterea unei limbi străine – engleză sau italiană;-constituie avantaj experiența într-o fabrică de producție tâmplărie de aluminiu;-experiență în domeniul calității;-cunoștințe pachetul MS Office;-abilități de înțelegere desene tehnice.Descrierea jobului -controlul materiei prime sosite în societate (geamuri, profile, materiale auxiliare, etc) și întocmire raport de recepție calitativă;-scanat/arhivat/ documente aferente produselor finite;-efectuează teste de laborator;-întocmește documente la verificările efectuate pe faze de execuție;
ALUBAICOI S.​R.​L.​

Analist Chimist – Controlul Calitatii (baicoi,​ Prahova)


Candidatul ideal Îți place să înveți lucruri noi, vrei să fii parte dintr-o echipă pentru care inovația și grija pentru mediu sunt principii de bază și să oferi clienților locali și internaționali experiențe extraordinare de calitate prin game largi de produse cosmetice pentru industria hotelieră, cât și pentru utilizatorii casnici? Ești o persoană organizată, comunicativă și dedicată activității de laborator, căreia îi place să lucreze într-un mediu nou, modern, în continuă dezvoltare?Dacă răspunsul este DA, atunci ești persoana ideală să te alături echipei CAHM Europe!Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui nou coleg pentru postul de Analist chimist pentru Asigurarea și Controlul Calității, la sediul nostru din Băicoi, Prahova.Ce căutăm: Absolvent de studii medii (atestat laborant chimist / tehnician chimist laborator) sau superioare în Chimie, Farmacie, Biochimie sau Biologie Bune cunoștințe de analize fizico-chimice și lucrul cu aparate de măsură și control, preponderant IKA Exp
CAHM EUROPE

Asistent Productie (baicoi,​ Prahova)


Candidatul ideal Vrei să te alături unei echipe de profesioniști pentru care inovația și grija pentru mediu sunt principii de bază și urmăresc să ofere clienților locali și internaționali experiențe extraordinare de calitate prin game largi de produse cosmetice pentru industria hotelieră, cât și pentru utilizatorii casnici?Ești o persoană pasionată de planificare, cu cunoștințe solide de Excel, organizată și comunicativă, căreia îi place să lucreze într-un mediu nou, modern, în continuă dezvoltare?Dacă răspunsul este DA, atunci ești persoana ideală să te alături echipei CAHM Europe!Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui nou coleg pentru postul de Asistent Producție, la sediul nostru din Băicoi, Prahova.Ce căutăm: Experiență relavantă în domeniu de producție: planificare, achiziții, procese logistice Cunoștințe operare PC – Excel (abilități solide: lucrul cu baze de date, utilizare funcții, realizare si generare rapoarte), alături de Word, Outlook, avantaj cunoștințe ERP Limba engle
CAHM EUROPE

Medic Veterinar /​ Tehnician Veterinar - Maxi Pet Ploiesti


Candidatul ideal MEDIC VETERINAR / TEHNICIAN VETERINAR - Maxi Pet Ploiesti● Minim 1 an experienţă în farmacie veterinară sau clinică veterinară● Licenţă validă● Cunoştinţe vaste ale gamelor de produse veterinare pentru toate tipurile de animale de companie● Comunicare plăcută şi captivantă cu clienţii● Cunoștinte limba engleză● Simţ dezvoltat pentru respectarea standardelor de calitate● Cunoştinţe utilizare calculatorDescrierea jobului MEDIC VETERINAR / TEHNICIAN VETERINAR - Maxi Pet PloiestiResponsabilități:• Servirea şi consilierea clienţilor• Asigurarea unor servicii de calitate• Comandarea la furnizori a produselor care aparţin de farmacia veterinară• Comunicarea directă cu clienţiiVă oferim oportunitatea de a vă dezvolta într-o companie internațională de succes și de a beneficia de un pachet salarial motivant.
Maxi Pet

Customer Support And Success Associate With French


Candidatul ideal At least three years of work experience (preferably technical role, or experience in marketing/communication in a digital/media agency);Good knowledge of new technologies and of digital and internet culture (Microsoft Office, Adobe Suite);Advanced knowledge of English and French;Excellent communication skills, team player, proactive and creative.Descrierea jobului Responding to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat;Identifying customer's needs and helping them with the use of our software-specific features and informing them about new features and functionalities;Following up with customers to ensure their technical issues are resolved;Assisting team members and Sales Managers on a prompt, efficient, and timely basis;Analyzing and reporting product malfunctions and updating our internal database with information about technical issues and useful discussions with customers.PR/023113
Lugera

Specialist Achizitii Sociabil Si Organizat


Candidatul ideal - Sociabil si organizat- Interesat de un loc de munca stabil si sigur- Studii superioare- Minim 2 ani experienta in domeniul achizitiilor- Posesor permis categoria BDescrierea jobului Activitati generale : Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori,precum si stabilirea unor relatii optime cu furnizorii Negocierea contractelor de furnizare Gestionarea eficienta a stocurilor Raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finalBeneficii: Salariu motivant si la timp Bonuri de masa in valoare de 600 RON Asigurarea de munca Allianz Traininguri de formare Bonusuri de sarbatori si zile ocazionale Weekend-uri libere
OVIX INSTAL SERVICE

Instalator Pentru Aparatele De Aer Conditionat


Candidatul ideal Responsabil si binedispus Interesat de un loc de munca sigur si stabil Minim 2 ani experienta in domeniul instalatiilor de aer conditionat Permis categoria B Se integreaza cu usurinta in echipaDescrierea jobului Responsabilitati : Te ocupi de mentenanta aparatelor de aer conditionat (montaj, revizii, reparatii) Te asiguri ca lucrarile executate sunt de calitate Esti responsabil de echipamentele si materialele cu care lucrezi Urmezi indrumarile sefului de santier si coordonatele proiectului Respecti programul de lucru si lucrezi in echipaBeneficii: Salariu motivant si la timp Bonuri de masa in valoare de 600 lei Asigurare de munca Allianz Transport asigurat Traininguri de formare Bonusuri de sarbatori si zile ocazionale Weekend-uri libere
OVIX INSTAL SERVICE

Office Assistant


Scurta descriere a companiei Cerinte Candidatul Ideal: Căutăm OFFICE ASSISTANT care să preia o parte din joburile administrative ale biroului. Candidatul(a) ideal(ă): - Organizare și prioritizare: nicio zi nu este la fel, noul nostru coleg ar trebui să simplice comunicarea internă, să prioritizeze joburile, să ofere suport acolo unde este nevoie: facturare, raportare, import produse etc - Bun la cifre, bun la MS Office, deschis să învețe, verificare și pregătire diverse rapoarte etc - Spirit practic, flexibilitate: abordare practică și rațională a joburilor de zi cu zi. Responsabilitati - Să lucreze direct cu MANAGER-ul pentru a organiza și prioritiza joburile administrative: facturare, raportare către autorități, pregătirea diverselor documente zilnice - Suport pentru echipa de marketing când este nevoie - Capacitate de a respecta termene limita Alte informatii Beneficii: - salariu motivant - tichete de masa : 630 RON / luna (30 RON / zi) - decont transport : 150 RON net / luna - prog
ERPA PREMIUM VISION

Media netă estimată pe baza celor 1069 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Inginer After Sales


Scurta descriere a companiei Cerinte Candidatul ideal: - Absolvent studii superioare tehnice - Limba engleza - nivel avansat - experienta in relationarea atat cu furnizorii, cat si cu clientii Responsabilitati - întocmirea de oferte comerciale către clienții finali și finalizarea procesului de vânzare, atingerea țintelor lunare de vânzări. - vânzarea produselor de ”after-sales” din portofoliul firmei ( servicii mentenanță, consumabile, optimizări). - comunicarea cu furnizorii companiei în scopul identificării produselor de ofertat către clientul final. - identificarea pieselor de schimb din documentațiile tehnice ale echipamentelor , în baza rapoartelor trimise de echipele din teren. - întocmirea rapoartelor ( comerciale) către clientul final , în urma inspecțiilor realizate de echipele tehnice. - identificarea de noi furnizori de componente , în acord cu cerințele și nevoile de dezvoltare ale departamentului. - interfață pentru echipele tehnice din teren și clientul final. - gestiunea
ERPA PREMIUM VISION

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Curier Pedestru /​ Auto - Postas Livrare Corespondenta


Candidatul ideal ​permis auto categoria B dexteritate manuala foarte buna organizare rezistenta fizica constintiozitate, seriozitateDescrierea jobului Pink Post isi mareste echipa operationala:Suntem in cautarea unui coleg / colege, care sa ocupe functia de curier pedestru / auto (postas).Activitatile principale se rezuma la:• Sortarea corespondentei in functie de o serie de criterii prestabilite (ex. nume strazi, numar imobil, etc);• Livrarea zilnica de plicuri pe zona alocata;• Respectarea termenelor de livrare conform proiectelor in desfasurare;• Returnarea catre oficiul postal a corespondentei nelivrate in ziua respectiva;• Colectarea de informatii din teren la solicitarea superiorului direct.
ILRA PINK POST OPERATIONS

Logistician


Candidatul ideal - studii superioare finalizate(de preferință logistică, transport, economie);- experienta in munca recomandata pe o pozitie similara;- Bune cunoștințe de MS Excel și MS Word, se recomandă cunoștințe de sisteme ERP;- cunostinte de limba engleza la nivel comunicativ;- aptitudini interpersonale, asertivitate;- capacitatea de a lucra independent și în echipă;- abilitati de organizare si coordonare;- eficienta si dinamism in actiune;- abilitati analitice;- onestitate.Descrierea jobului - stabilirea și menținerea relațiilor cu transportatorii și șoferii;- planificarea si organizarea transportului (flota proprie si terta), pentru nevoile departamentului de vanzari si aprovizionare (livrari catre clienti, ridicare comenzi de la furnizori);- emiterea si monitorizarea comenzilor de transport;- controlul documentatiei livrarilor finalizate;- monitorizarea si optimizarea costurilor de transport;- cooperare strânsă cu departamentele de vânzări, producție, depozit, aprovizionare și
VIKINGPROFIL

Media netă estimată pe baza celor 777 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Reprezentant Zonal De Vanzari


Candidatul ideal Daca esti perseverent , dinamic , axat pe rezultate si iti doresti sa inveti , sa capeti experienta si sa te dezvolti in domeniul vanzarilor , atunci acest anunt este pentru tineCerinte- absolvent studii superioare- cunostinte MSOffice ( Word, Excel, PowerPoint )- carnet de conducere cat BDescrierea jobului Responsabilitati- Desfasoara activitate de vanzari, promovare a firmei si prospectare clienti in zona alocata- Raspunde de realizarea cifrei de vanzari si a profitului din vanzari in zona alocata- Efectueaza vizite la distribuitori in vederea obtinerii de feedback- Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul zonei alocate- Urmareste permanent activitatea concurentei in zona alocata- Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii de profit in zona alocata- Rezolva eficient si rapid reclamatiile referitoare la calitate, cantitate, ambalare, termene de livrare sau alte conditii contractuale, colaborand cu celelalte departa
ARTEM HOMINE

Media netă estimată pe baza celor 3442 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Call Center (hibrid)


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Personal de Serviciu Băicoi (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuContăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare;Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor;Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spațiilor de colectare selectivă.Profilul tăuAi absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase);Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clie
LIDL ROMANIA

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Dispecer /​ Fleet Manager Eschweiler,​ Germania


Candidatul ideal Cautam un Dispecer / Fleet Manager pentru flota noastra proprie de camioane din Eschweiler, Germania.Cerinte:- experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- studii medii sau superioare;- obligatoriu limba engleza sau germana (vorbit, scris si citit) - nivel mediu spre avansat;- persoana comunicativa si rezistenta la stres, cu atentie distribuitiva si capacitate buna de concentrare, orientata spre rezolvarea problemelor si capabila sa se integreze si sa lucreze bine in echipa;- abilitati de lucru foarte bune cu programul MS Office, Internet etc;- disponibilitate pentru relocare imediata in Germania si de a va stabili aici pe termen lung;Descrierea jobului Responsabilitati:- sa monitorizati in permanenta incarcarile si descarcarile programate;- sa supravegheati, coordonati si sa mentineti legatura permanent cu conducatorii auto;-sa verificati timpii de conducere si de odihna a so
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT LOGISTIK GMBH

Soferi Curierat - Marea Britanie


Descrierea jobului INSTA SOURCE GROUP România recrutează șoferi cu permis categoria B pentru servicii de curierat in Marea BritanieOfertă valabilă minim 6 luni• salariu 90£-145£/zi• Autoutilitară, carburant oferite de firmă• ajutor cazare dacă va fi nevoieCerinţe:• permis de conducere categoria B cu vechime de minim 1 an• Document de identitate• adeverință medicală• cazier judiciarPentru a profita de ofertele noastre de muncă, te rugăm completează formularul de înscriere accesând link-ul de mai jos:Pentru detalii suplimentare: +4031 226 55 35Și grăbește-te, pentru că locurile sunt limitate, iar interesul este mare!
INSTA SOURCE GROUP
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.