Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca in Barlad - Joburi in Barlad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca in Barlad - Joburi in Barlad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de v
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul ideal este absolvent studii superioare, preferabil profil tehnic pe domeniu de activitate constructii, are abilitati solide de comunicare si relationare, spirit de echipa si de colaborare.Descrierea jobului Dorim sa ne marim echipa de profesionisti in constructii, de aceea va punem la dispozitie un post de Inginer controlul calitate (CQ), in Galati.Principalele responsabilități: Intocmirea Cartii Tehnice a lucrarii; Implementează şi menţine Sistemul de Asigurare a Calităţii în domeniul de autorizare; Exercită, în numele conducerii, un control sistematic şi exigent asupra calităţii lucrărilor de construcţii; Informează operativ privind deficienţele de ordin calitativ constatate, în vederea dispunerii de măsuri; Exercită controlul calităţii lucrărilor pe faze de execuţie stabilite prin reglementările tehnice şi normele interne; Participă la verificarea calităţii lucrărilor la principalele faze de execuţie stabilite prin normele, reglementările şi normativele t
LEMACONS
Candidatul ideal Cautam un nou coleg/a care sa se alature echipei noastre dе vanzari produse bancare pentru Persoane Fizice.Ne dorim sa ai:- Experienta anterioara in banca - minim 6 luni;- Studii superioare in domeniul economic;- Abilitati dе negociere, sa fii orientat catre client si rezultate;- Dinamism si spirit dе echipa;- Sa-ti doresti sa dezvolti un portofoliu dе clienti;- Disponibilitate pentru deplasari in afara sucursalei, in scopul cresterii vanzarilor;Descrierea jobului Ce vа trebui sа faci?- Sа crеsti si sa mentii portofoliului dе cliеnti pеrsoаne fizice existеnti ;- Sа promovеzi produsеlor de crеditаre persoanе fizice, cross-sеll, follow-up;- Sa idеnditifici nеvoilе clientilor in vederea oferirii celei mai bune solutii;- Sa oferi consultanta clientilor existenti din portofoliu sau celor prospecti, cu privire la serviciile bancii.- Sa analizezi si sa propui produse si servicii care corespund nevoilor clientilor;- Sa efectuezi operatiuni bancare pentru segmentul de clientela
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal - Studii de specialitate - Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie;- Aviz de Liberă Practică;- Experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj;- Abilități de comunicare și relaționare;- Empatie și orientare spre nevoile pacienților;- Abilități de învățare și dorința de dezvoltare în plan profesional.Descrierea jobului - Identificarea nevoilor pacienților;- Oferirea recomandărilor asociate și eliberarea produselor farmaceutice, parafarmaceutice și dermato-cosmetice;- Consilierea pacienților cu privire la produsele farmaceutice și informarea acestora despre modul lor de administrare;- Participarea la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor și produselor parafarmaceutice;- Verificarea și controlul stocurilor farmaciei și a termenelor de valabilitate ale acestora.
ROPHARMA
Candidatul ideal Cautam o persoana ambitioasa, perseverenta, ce se rezuma la profesionalism si punctualitate. Candidatului ideal ii recomandam sa adopte o personalitate cat mai umana si apropiata de valorile comunitatii.Descrierea jobului Persoana ce va dori ocuparea postului va avea nevoie de indeplinirea urmatoarelor criterii- absolvent dupa 2012- diploma licenta in domeniu medical- permis radioprotectie aprobat CNCAN nivel 2
ORTHOCAT S.​R.​L.​
Candidatul ideal Bun comunicator în limba engleză, scris și vorbit Bun cunoscător al pachetului MS Office Cu experiență în managerierea și înțelegerea folosirii emailului în mod profesional Cu experiență în domeniul gestionării transporturilorActivitatea are loc in orasul Piatra Neamt.Descrierea jobului Postul disponibil este de tip Back-Office bazat pe munca în fața monitorului și cu birou propriu.In funcție de experiența dumneavoastră veți beneficia de o perioadă de training cu scopul de a vă familiariza cu sistemul de comunicare intern și extern al companiei.Programul de muncă este de Luni până Vineri 09:00 - 17:30.Salariul de bază brut 4250- 5500 RON cu posibilitate de creștere pe măsura experienței și rezultatelor.PS: Cafeaua este din partea casei! Ne puteți lăsa CV-UL dvd. pe adresa de email: [email protected] mai multe detalii, ne găsiți de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:30 la nr de telefon 0743.480.473.
USEDFUL EUROPE
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1600 până la 2500 LEI pe lună
Descrierea postului S.C. PAMBAC S.A. BACAU angajeaza pentru silozul Barlad: sef siloz, gestionar, laborant, silozar, electrician, cantaragiu, mecanic utilaj cu atestat pt incarcator. Oferta:Se oferă conditii competitive de salarizare, oportunitate de dezvoltare a carierei, mediu profesionist de munca. Descriere companie:S.C. PAMBAC S.A. este unul dintre producatorii nationali din domeniul morarit, panificatie, lider pe piata de paste fainoase si detinator al brandurilor Pambac, Grania, Gata si Flavora Persoanele interesate vor trimite CV
SC Pambac
Candidatul ideal Abilități de negociere și prezentare; Spirit antreprenorial/ motivare puternică; Abilități analitice și conceptuale; Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă; Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă determinată.Descrierea jobului Rol: Asigură și dezvoltă o relație optimă cu clienții din segmentul de piață rezidențial, prin interacțiunea directă sau prin mijloace online de comunicare. Aceștia pun în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare și negociere cu clienții, îmbunatățirea calității serviciilor.Ce vei face? Vei oferi informații generale și specifice, privind serviciul de furnizare; Vei prelua, verifica și procesa documentele prezentate de clienți, în vederea încheierii contractelor de furnizare energie; Vei prelua, înregistra și soluționa reclamațiile și solicitările; Te vei ocupa de ofertarea și promovarea clienților din segmentul de piață rezidențial, gama de produse ș
CROSS WORK
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Postul este disponibil pentru Fabrica de Făină Proteică de la Chițcani (reciclarea materiei prime - deșeurile de abator), complet automatizată, unicată în Romania.Dacă te regășești în descrierea de mai jos, poți fi noul nostru coleg! Cunoştinţe tehnice solide despre procesul de mentenanță, proceduri specifice de lucru; Ordinea de execuţie a lucrărilor, tipuri şi parametri funcţionali ai utilajelor și dispozitivelor specifice unităţii; Cunoaștere și întelegere a documentaţiei tehnice a utilajelor și echipamentelor de lucru; Capacitate de analiză, de a sesiza defectele şi atenţie la detalii; Indemânare, precizie, rigurozitate, folosirea terminologiei de specialitate; Responsabilitate, echilibru, stăpânire de sine si corectitudine; Preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale, capacitatea de a se face inteles.Descrierea jobului Monitorizează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile
SAFIR
Candidatul ideal Abilitati:Ø Atentie la detalii si capacitate de analiza si sinteza;Ø Managementul proiectelor, abilitatea de a gestiona proiecte multiple in acelasi timp;Ø Hotărât, cu atitudine pozitiva si abilitați de comunicare interpersonala;Ø Gândire strategica si previziuni, viteza de reacție in luarea deciziilor;Ø Respectarea termenelor asumate;Ø Entuziasm si dorinta de auto perfectionare;Ø Capacitate de organizare a locului de munca si a echipei din subordine;Ø Abilitati de leadership si motivare a echipei;Ø Promovarea unei culturi bazate pe etica si integritate, deschidere si comunicare.Calificari:Ø Studii superioare economice;Ø Certificare CECCAR;Ø Certificare ACCA constituie un avantaj major;Ø Experienta in managementul financiar, bugetare, planificare, controlling;Ø Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate;Ø Minim 6 ani de experienta in domeniul financiar, din care cel putin 3 ani intr-o pozitie de management;intr-o companie cu cel putin 50 de angajati;Ø Limba engl
AGRIBUSINESSJOB
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.