Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

856 Locuri de Munca Biblioteca - Joburi Biblioteca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

856 Locuri de Munca Biblioteca - Joburi Biblioteca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Biblioteca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Biblioteca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Game Presenter Bucuresti,​ In Limba Engleza


Candidatul ideal Evolution Romania angajează 🥳 Game Presenter, in Bucuresti, vorbitor de limba Engleză🌟Ce oferim👇✅Oportunitatea de a lucra în ture flexibile, de la sediul central din Bucuresti;✅Mediu de lucru tânăr și prietenos;✅Salariu competitiv + bonusuri de performanță;✅Tichete de masă (20 RON lei/zi lucrătoare);✅Contract pe perioadă nedeterminată✅6 zile de training plătit, în Academia noastră;✅Abonament – 7card (gym membership);✅Asigurare medicală privata (după 6 luni);✅Uniformă;✅Transport gratuit pe timpul nopții;✅Workshop-uri de make-up, viață sănătoasă, abilități de prezentare și cunoștinte din domeniu;✅Ceai, cafea, cereale și fructe;✅Zone de joc și relaxare dotate cu PlayStation, Air Hockey și Fussball;✅Evenimente și jocuri tematice (de Crăciun, Halloween, etc.);✅ Activități și concursuri de echipă cu premii surpriză.Descrierea jobului Ne dorim de la tine👇🟣 Atitudine pozitivă, comunicare și orientare către client;🟣 Limba engleza: nivel conversațional;🟣Dorință de îmbunat
EVOLUTION PRODUCTS RO S.​R.​L.​

Suport Tehnic Limba Franceza - Part-time


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Învățător/​profesor Afterschool


Candidatul ideal Cerințe personale/PregătirePlăcere și drag în a lucra cu copiiiDeschis să lucreze colaborativAtitudine pozitivă și deschis să învețe lucruri noiExperiență de minim 6 luni în lucrul cu grupuri de copiiAbilități de autonomie și planificareDescrierea jobului Responsabilități: Facilitarea experiențelor de învățare la grupă Asigurarea unui spațiu emoțional de siguranță Gestionarea conflictelor atunci când apar Oferirea de ghidaj copiilor în parcursul lor de învățareResponsabilități secundare: Supravegherea în momentele de joacă afară+la masa de prânz Implicare în viața comunității RubikCe oferim? Libertatea de a crea și de a te aduce pe tine în spațiu Training și formare Poți susține traininguri în proiectele noastre din comunități defavorizate (remunerație bonus) Mentorat 1 :1 sesiuni bilunare Masă caldă zilnic Salariu motivant Acces la comunitatea internațională de învățare în care suntem parteneri
RUBIK ALTERNATIVE EDUCATION S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Business Manager Ampère - Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Fluent în engleză și francezăStudii superioare economice/tehnicePoseda abilitati si experienta de lucru in transvers, pilotare/animare interlocutori diversi din alte meserii/functiuni si pe diferite niveluri ierarhicePoseda competente in negociere pentru a gasi cele mai bune compromisuri cu partenerii prin utilizarea de cunostinte aprofundate(finante, industrial…) ca punct de pornire in pregatirea negocierilor.Descrierea jobului Gestionarea contractelor existente la nivelurile operaționale 1 și 2;Garantarea respectării condițiilor contractuale și a conformității livrabilelor;Punerea in practica si animarea guvernanței între parteneri;Definirea și punerea în aplicare/actualizarea cadrului contractual adecvat;Participarea la negocierile interne și cu partenerul;Negocierea si implementarea conditiilor de plata prin Cash In/Cash Out;Asigurarea, împreună cu ceilalți Business Manageri din directia sa, a coerentei angajamentelor cu același partener.
AUTOMOBILE-DACIA SA

Agent Vanzari Telefon Engleza Si Franceza


Candidatul ideal Ca si operator vanzari prin telefon ai nevoie de un set de abilitati care te vor ajuta sa iti faci treaba cu usurinta:1. Posibilitatea de a lucra de la SEDIU. Dorim sa interactionam zi de zi cu tine, fizic, fiind cheia catre dezvoltarea ta profesionala.2. Stapanirea limbii engleze si franceze la nivel avansat. Livrand cele mai bune servicii si reprezentand diferiti parteneri, vocabularul extrem de bine dezvoltat si cultura generala sunt elemente esentiale.3. Gandire critica si creativa. Intotdeauna apar situatii imprevizibile in care scenariul deja stabilit nu se mai aplica. De aceea capacitatea de a examina cu atentie te va ajuta sa vii cu solutia potrivita.4. Spirit de echipa extrem de bine dezvoltat. Moralul ridicat intregii echipe inseamna imbunatatirea performantei.5. Capacitate de memorare excelenta insotita de atentie distributiva. Va trebui sa tii minte toate serviciile companiei, raspunsurile si pasii standard pe care trebuie sa ii urmezi in situatii deja anti
MAGNUM POINT S.​R.​L.​

Agent Servicii Client (limba Italiana) - Network Contacts.​ro


Candidatul ideal - Să fii empatic- Sa fii amabil- Să oferi sprijin și informații precise și corecte- Să fii bine pregătit- Să îți placă să înveți cât mai multe- Să fii curios- Dacă ești o persoană deschisă și vorbăreață cu atât mai bineDescrierea jobului Firma noastă Network Contacts din Craiova este în căutarea de oameni pentru postul nostru de AGENT SERVICII CLIENT în limba italiană la un nivel B2-C1 vorbit.Este obligatorie cunoștința pachetului MS Office și a folosiriii calculatorului.Departamentul Inbound serviciu clienti preia, efectuează si gestioneaza apelurile provenite de la clienți , cu scopul de a le oferi informațiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.Ce cuprinde acest job?- Să oferi suport telefonic clienților noștri prin informații precise și corecte- Să fii empatic și amabil- Să ai spirit de observație- Să îți placă să găsești soluțiiCe oferim?- Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, ședinte de feedback si coac
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Agent Call Center Limba Italiana - Bucuresti


Candidatul ideal -Cunostinte de limba italiana (scris si vorbit la nivel de minim B2-(nivel intermediar spre superior);-Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Internet si capacitatea de a lucra pe mai multe programe/sisteme simultan;-Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;-Capacitate de comunicare, persoana dinamica, pro-activa;-Capacitate de auto-organizare si stabilire a prioritatilor;-Capacitatea de a lucra in echipa;-Atitudine pozitiva si orientata catre client;-Se lucreaza in ture de zi: 9:00-17:30; 10:00-18:30; 11:00-20:00 si 13:30-22:00, prin rotatie.Descrierea jobului Asigura o relatie agreabila cu clientii care contacteaza agentia direct, prin telefon sau e-mail;Mentine legatura cu clientii si informarea acestora despre conditiile serviciilor oferite si calitatea acestora;Promovarea, vanzarea si marketarea produselor existente;Preluare si efectuare de rezervari, facturare, urmarire incasari / plati;Creeaza produse personali
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Asistent Administrativ Logistic Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ Logistic cu cunoștințe avansate de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre din departamentul logistic. Ai putea deveni parte din echipa noastră dacă:Cunoști limba Franceză la nivel B2-C1;Ai abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;Ai abilități solide de lucru în echipă și capacitatea de a colabora cu diverse departamente și echipe;Ești un bun coleg de echipă, adaptabil, analitic și dinamic;Îți dorești să îți construiești cariera într-un mediu dinamic și plin de provocări. Constituie Avantaj:Cunoștințe de limba Engleză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea și actualizarea documentelor de transport și a bazelor de date relevante;Menținerea unei comunicări eficiente între platformele logistice și transportatori;Monitorizarea și urmărirea expedierilor și a livrărilor pentru a asigura respectarea termenelor stabilite;Colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura fluxul eficient
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager Backoffice - Limba Germana


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul vânzărilor sau al back-office-ului Abilități excelente de comunicare și negociere Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie într-un mediu dinamic Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor Microsoft Office Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient sarcinile multiple Limba germana fluentă, atât în vorbire, cât și în scrisDescrierea jobului Sprijin în cadrul sarcinilor strategice și operative în activitatea de comercializare Traducerea informarilor, instructiunilor venite din germania si transmiterea catre magazine Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentul de vânzări și angajatii din filiale Sprijin în privința corespondenței interne și externe în limba germană Asigurarea respectării politicilor și procedurilor interne Procesarea facturilor în sistemul nostru intern
TEDI RETAIL SHOP S.​R.​L.​

Content Moderator- Spaniola Cu Engleza- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi reduse pentru persoanele aflate in
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Traducator - Limba Turca


Candidatul ideal - Cunostinte avansate limba romana si limba turca- Bune cunostinte MS Office- Atentie la detalii- Promptitudine- CreativitateDescrierea jobului - Participa la proiecte de traducere / interpretare din limba turca in limba romana si din limba romana in limba turca- Participa la sedintele specifice departamentului si asigura traducere si interpretare- Ofera suport Departamentului Grafica in realizarea materialelor pentru tipar (traducere si adaptare)- Ofera suport in traducerea si adaptarea instructiunilor de utilizare a produselor companiei
INTERTOY ZONE SRL

Educatoare


Candidatul ideal - Absolventa de liceu pedagogic / absolvent al Facultatii de Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar- Vorbitor de limba engleza- Iubitor de natura si dorinta de a o explora alaturi de oamenii mici- Creativitate, energie si entuziasm- Respect si intelegere fata de copii, fara pedepse si fara recompense.Adresa noastra este pe Strada Nicolae Bălcescu, Dumbrăvița.Descrierea jobului Gradinita Bergman cauta educatoare cu un nivel mediu de pregatire. Daca esti blanda si rabdatoare, esti creativa, iubesti copiii si iti place sa petreci cat mai mult timp in natura, te asteptam in echipa noastra.ResponsabilitatiEducatorul potrivit echipei noastre iubeste natura, ii sustine si ii incurajeaza pe copii sa o exploreze si sa-si asume riscuri pe masura fortelor proprii si totodata sa-si depaseasca limitele; ii ajuta sa construiasca relatii pozitive cu ceilalti copii si cu minunata natura care-l inconjoara. In acelasi timp, educatorul este responsabil cu planificarea activitatilor
BERGMAN DUMBRAVITA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Educatoare /​ Profesor Invatamant Prescolar


Candidatul ideal Educatoare / Profesor Invatamant Prescolar studii de specialitate (Liceul Pedagocic sau Stiintele Educatiei) cunoașterea limbii engleze la un nivel satisfacator creativă, empatică, iubitoare de copii, calmă capabilă să lucreze în echipăDescrierea jobului Educatoare / Profesor Invatamant Prescolar program de lucru - 6 ore desfășoară activități instructiv-educative cu copiii pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului beneficiază de instruire oferita de francizori oportunitate de a lucra intr-un spatiu modern, cu dotări de ultimă generație folosirea unor metode de instruire noi, creative pachet salarial atractiv
GRĂDINIA KIPINA

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Mentor Soferi (vorbitor Limba Rusa)


Candidatul ideal 7500 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE PENTRU H.ESSERSH.Essers este un jucător internațional și de încredere în sectorul logistic, dar mai presus de toate o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 7500 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși, care îndrăznesc să facă afaceri, sunt gata să profite de oportunități și fac diferența în fiecare zi, cu simplitate. Acest lucru ne permite, ca și companie, să investim continuu în creștere, cu o perspectivă pozitivă asupra viitorului. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne ocupăm de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea privată. Da, cei 7500 de colegi ai noștri știu de ce aleg H.Essers.Sperăm că și dumneavoastră veți înțelege în curând de ce! Căutăm un Mentor Soferi.CE VEȚI FACEȘoferii sunt motorul organizației noastre. Datorită îndrumării profesionale a mentorilor noștri
H ESSERS SRL

Reservations Executive - Italian,​ French Or German Speaker


Candidatul ideal The requirements: You’ll need to be able to communicate effectively with people at all levels over a variety of channels Previous experience in tourism or customer care will be considered as a valuable asset Fluency in English is required. Speaking other European languages (especially French, Italian, German & Spanish) is highly desirable (additional payments available) Customer first approach Flexibility in terms of working hours, changes and challenges Team player Strong focus on getting the job done Determination to get things right first time every timeDescrierea jobului The departmentOur reservations teams are the dynamic interface between our global network of sales offices around the world and our suppliers throughout Europe and the Middle East.We book everything from a suite in a five stars hotel in Dubai to a meal in Chinese restaurant in Dublin … and everything in between.Building strong and successful relationships with our suppliers ensures that we can offe
JGM SUPPORT SERVICES S.​R.​L.​

Reprezentant Tehnic – Comercial Export – Limba Germana


Candidatul ideal Cerinţe necesare ocupării postului: Cunostinte solide de limba germana. Studii superioare – de preferat tehnice sau economice. Capacitate foarte buna de comunicare si relationare, orientat catre client.Aptitudini necesare ocupării postului: Flexibilitate, excelente abilitaţi de comunicare şi de lucru în echipă. Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere. Cunostintele din domeniul arhitecturii, design-ului sau constructiilor constituie un avantaj. Proactiv, dinamic, orientat spre solutii. Cunoştinţe de operare PC: Ms OfficeDescrierea jobului Responsabilităţi: Realizeaza oferte de pret si urmareste comenzile de la ofertare si pana la livrarea sau montajul acestora. Acorda consultanta clientilor din portofoliu cu privire la produsele comercializate. Mentine si gestioneaza relatia cu clientii ce implica urmarirea stadiului comenzilor acestora, urmarirea situatiei financiare si a livrarii comenzilor. Rаspunde dе аdministrarea si dеzvoltаrеа portofo
MADRUGADA COM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 856 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.