169 - Locuri de Muncă (joburi) în Bistrita
169 - Locuri de Muncă (joburi) în Bistrita

Provocarea ta:Dezvoltarea de aplicații software conform specificațiilor și cerințelor;Propunere soluții tehnice;Menține și imbunătățeste aplicațiile curente;Respectă convențiile de codareCerințe:Diplomă studii superioare (IT / Tehnic);Experiență în .NET, C#;Cunostințe de baze de date Microsoft SQL Server / T-SQL;Înțelegerea conceptelor de programare orientare obiect;Limba engleză – fluent;Capacitate de lucru în echipă;Oferim: Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanțăProgram de lucru flexibil si posibilitatea de a lucra Home Office Pentr

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare de specialitate - Tehnologia Produselor Alimentare;
Experienta de munca intr-o pozitie similara;
Capacitatea de a conduce si de a lucra in echipa;
Cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena;
Cunoașterea sistemelor de management al calitatii;
Cunostinte de utilizare PC.Descrierea jobului
Planifica, coordoneaza si controleaza activitatea echipei din subordine;
Instruieste si indruma personalul din subordine;
Evalueaza performantele echipei din subordine;
Urmareste desfasurarea procesului de fabricatie;
Urmar

Candidatul ideal - studii superioare finalizate (profil tehnic);
- operare PC - MS Office, Internet, programe specifice activităţii dе producţie;
- cunoştinţe dе limba engleză - nivel mediu;
- experienţa într-un post similar;
- experienţă în conducerea echipelor;
- capacitate de lucru în echipă;Descrierea jobului Descrierea jobului:
- verifică din punct de vedere calitativ, pe flux şi la final produsele realizate
- sе аsigură că politicile și procedurilе dе obținеrе а calității sunt aplicаtе în zonelе din producție аlocаtе;
- evаluеază procedurile existente și propune măsuri de optimiz

Candidatul ideal Candidatul ideal:
- studii medii;
- experienţă într-un post similar constituie un avantaj;
- capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului
Responsabilități:
- efectueaza măsurători și testări pentru produsele realizate;
- completează formularele de control cu rezultatul determinărilor;
- urmărește calitatea produselor;
- returnează pe fluxul de producție produsele neconforme pentru remedieri;
Beneficii:
- un pachet salarial corelat cu performanţa în muncă;
- prime şi bonusuri ocazionale;
- echipament de protecţie şi muncă asigura

Provocarea ta: • Verificarea implementării măsurilor corective si preventive; • Mentinerea contactului cu clienții/ furnizorii; • Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D; • Elaborarea si revizuirea planurilor de control; • Implementare/ suport in procesele de auditare si folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA; • Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill; • Imbunătățirea sistemului de calitate; • Realizarea primei mostre; • Reducerea costurilor cu asigurarea calității; Cerințe: • Studii superioare profil tehnic; • Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj); • Cuno

Candidatul ideal
Educație necesară: Studii medii / Școală Profesională
Experienţă practică necesară: Minim 1 an
Cunoștințe IT: Pachet Microsoft Office, SAP
Descrierea jobului
Înregistrezi în SAP comenzile de lucru (parcurgând etapele: creare, confirmare şi închidere), montări și demontări dispozitive, deconectări și reconectări consumatori, referate de necesitate efectuând recepția materialelor şi serviciilor, pontaje CATS
Creezi în SAP PM echipamentele elementelor de reţea și centralizezi evidența sigiliilor în SAP IS-U
Eliberezi fişe tehnice în vederea efectuării reviziilor ş
Candidatul ideal CERINTE :
- Studii superioare economice: licentiat
- Minim 2 ani pe un post similar
- Cunostinte foarte bune de operare PC
- Cunoastere a legislatiei financiar contabile si fiscale;
- Experienta de operare in soft contabilitate
- Cunostinte MS Office (Word,Excel,PowerPoint)
- Limba engleza nivel mediu/ incepator
- Analiza si sinteza
- Abilitati de planificare si organizare a activitatii
- Seriozitate si integritate
- Atentie sporita la detalii si respectare termeneDescrierea jobului RESPONSABILITATI
Efectuarea inregistrarilor contabile (documentele de evidenta
Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit de echipa, dedicata, organizata, perseverenta, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.
De asemenea candidatul trebuie să aibă bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Salariu motivant + tichete de masa + prima concursuri semestriale.
Bonus la atingere target.
Spor de weekend si spor de noapte.
Discount in magazinele Smyk pentru toate produsele.
Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in SMYK.
Training-uri de specialitate si posibilitatea de a promova in magazinele noastre a
Candidatul ideal Studii superioare finalizate
Foarte bune abilitati de comunicare si vanzare
Dorinta de a servi in mod profesionist clientii bancii
Experienta de minim 1 an, in domeniu bancar, cu operatiuni cash/noncash - constituie un avantaj.Descrierea jobului Raspunde de efectuarea operatiunilor bancare solicitate de client
Verifica actele necesare acordarii creditului PF si intocmeste documentatia de credit
Desfasoara toate activitatile cu privire la incasarea si plata in numerar, atat in moneda nationala cat si in valuta.
Motive sa ne alegi:
Suntem tineri, varsta media este de 28
Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit de echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala. De asemenea candidatul trebuie să aibă bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Salariu fix - peste media pietei + tichete de masa + prima concursuri semestriale.
Bonus la atingere target.
Spor de weekend si spor de noapte.
Discount in magazinele Smyk pentru toate produsele.
Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in SMYK.
Training-uri de specialitate si posibilitatea de a promova in magazinele noastre

Candidatul ideal Cautam un Lucrator Depozit.
Vei avea urmatoarele atributii:
• Sa intampini clientii cu un zambet si sa-i consiliezi
• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor
• Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc)
• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat
• Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare
• Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si …
• Iti place sa vinzi si esti super zambaret
• Pui clientii pe primul loc si oferi ser

Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice;
Experiență relevantă pe un post similar (3 ani);
Cunoștințe temeinice de contabilitate/fiscalitate, atestat CECCAR constituie avantaj;
Capacitate de organizare şi planificare;
Disponibilitate pentru munca în echipă;
Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word şi Excel).Descrierea jobului Înregistrarea documentelor contabile în programul de contabilitate;
Rеcеpţionаreа şi vеrificаrеа documentеlor finаnciаrе trаnsmise dе operatorii de acte primare;
Răspunde de consemnarea corecta şi la timp în scris, în momentul efectuării ei, î

Candidatul ideal - studii superioare finalizate - profil inginerie economică în construcții sau inginerie în construcții civile cu experiența de minim trei ani în ofertare licitații;
- operare PC - MS Office, Internet, programe de intocmire devize-WinDoc, IntelSoft;
- orientare spre rezultate;
- capabil de a acumula rapid cunoștințe noi;Descrierea jobului Responsabilități
- responsabil cu alcătuirea dosarelor de licitație;
- se implică în activitatea de elaborare devize/situatii de lucrari, urmarire lucrari si decontare;
- monitorizează respectarea termenelor stabilite prin contractele c
Candidatul ideal
Your Background
University degree, preferably in Economics, Finance or related fields;
Relevant sales experience in financial-banking institutions, SME/Corporate area;
Good knowledge of financial products and banking market;
Understanding of accounting principles, financial indicators and financial analysis;
Excellent relationship, sales and negotiation skills;
High level of energy, enthusiasm and motivation;
A proactive approach in looking for ways in strengthening business relationship with clients;
Customer-care attitude and strong abilities to

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane, lider national si mondial in servicii de HR, recruteaza pentru unul dintre colaboratorii sai, Responsabil Achizitii. Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul economic - comert exterior constituie avantaj; - Experienta minim 2 ani pe un post similar; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Office); - Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat; - Abilitati de comunicare si negociere; - Abilitati de analiza si planificare. Responsabilitati: - Intocmirea si transmiterea comenzilor catre toti furnizorii companiei;
Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii medii tehnice/ profesionale/ generale + specializare la locul de muncă, autorizare ANRE gr. EGIU-EGD
Experienţă practică necesară: Minim 1 an în instalaţii
Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: NTPEE în vigoare
Altele: Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Efectuezi mentenanța sistemului de distribuţie gaze naturale și revizia reţelelor de gaz (conducte, branşamente, vane şi cămine de vană), revizia staţiilor de reglare-măsurare
Realizezi operațiunile aferente lucrărilor de remediere a defectelor din sistemul de dist
Candidatul ideal Serios, responsabil, cu cunostinte si experienta in domeniu.Descrierea jobului Asiguram conditii de munca avantajoase si salariu atractiv.

Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare de specialitate - Tehnologia Produselor Alimentare;
Experienta de munca intr-o pozitie similara;
Capacitatea de a conduce si de a lucra in echipa;
Cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena;
Cunoașterea sistemelor de management al calitatii;
Cunostinte de utilizare PC.Descrierea jobului Planifica, coordoneaza si controleaza activitatea echipei din subordine;
Instruieste si indruma personalul din subordine;
Evalueaza performantele echipei din subordine;
Urmareste desfasurarea procesului de fabricatie;
Urmares

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Buna cunoastere a mediului de afaceri local;
- Experienta anterioara in vanzari IMM in domeniul bancar;
- Abilitati excelente de comunicare si relationare, capacitate de influenta si negociere;
- Focus spre rezultat si dezvoltarea afacerii;
- Flexibilitate si adaptabilitate;
- Disponibilitate pentru munca de teren;
- Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Promoveaza si vinde produsele societatii, oferind clientilor consiliere financiara;
- Reprezinta forta de vanzare pe segmentul de clienti PJ si promoveaza imaginea societatii;
-
Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:
Ai studii superioare in domeniul economic;
Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;
Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;
Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;
Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.
Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;
O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;
Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: