Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

367 Locuri de Munca in Bistrita - Joburi in Bistrita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

367 Locuri de Munca in Bistrita - Joburi in Bistrita

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Sef de Tura Bistrita Bd. Grigore BalanDescrierea jobului Sef de Tura Bistrita Bd. Grigore Balan
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Abilități de comunicare, capacitatea de analiză și sinteză, planificare și organizare a muncii, inițiativă, păstrarea confidențialității conținutului lucrărilor executate, capacitatea de a lucra în condiții de stres, atât individual cât și în echipă, mobilitate, corectitudine, imparțialitate în relațiile cu ceilalți.Persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor.Capacitate de efectuare a unor sarcini complexe, sub presiunea timpului.Comportamentul este orientat spre scopuri clar delimitate.Exigenţă, meticulozitate şi rigurozitate în realizarea sarcinilor prin conştientizarea regulilor.Atenţie orientată către ambianţa socială, uşurinţă în comunicare, sociabilitate.Abilitatea de a-şi menţine echilibrul emoţional şi în situaţii de stres, fără a prezenta manifestări extreme şi neconcordante cu situaţiaDescrierea jobului Gestionarea registrelor companiei de brokeraj, conform legilor si normelor specifice in materie, gestionar
TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURAR
Candidatul ideal Serios, dinamic, perseverent, cu experienta in domeniul vanzarilor respectiv coordonarea unei echipe de vanzari.Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase.
UNICARM
Candidatul ideal Director Magazin Bistrita Bd. Grigore BalanDescrierea jobului Director Magazin Bistrita Bd. Grigore Balan
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Casier Bistrita Bd. Grigore BalanDescrierea jobului Casier Bistrita Bd. Grigore Balan
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tine? Iti oferim oportunitаtea dе a lucra in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mare acoperire geograficа din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experienta in domeniu minim 3 ani Experienta in utilizarea pachetului MS Office – nivel mediu Limba Engleza - nivel mediu Cunoasterea fluxului tehnologic de productie al cablajului – procese si echipamente Orientare catre client, orientare catre solutii Adept al muncii în echipa;Descrierea jobului Efectuarea activitatilor pentru stabilirea parametrilor echipamentelor de productie in timpul schimbarilor de produs si a implementarilor noi Interfata cu echipa de management al productiei pentru invatarea de cunostinte aprofundate pentru echipamentele noi Efectuarea activitatilor pentru stabilirea si documentarea în instructiunile locale de lucru a modului de operare a masinii Coaching/instruirea echipei de intretinere a productiei in ceea ce priveste intretinerea echipamentelor Gestionarea stationarilor neplanificate si lectiilor invatate pentru a imbunatati timpul de nefunctionare la nivel de tara Sustinerea echipei de intretinere a productiei pe
Leoni Romania
Candidatul ideal Experienta pe un post similar minimum 2 ani;Absolvent/a a Facultatii/Scolii Postliceale Sanitare de Asistenti medicaliAbilitati antreprenoriale si de management;Capacitate de decizie; bune abilitati de planificare si organizare;Orientare catre pacient; Bune abilitati de comunicare si relationare cu pacientii, clientii;Bune abilitati de motivare si management al membrilor echipei;Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Asigura buna functionare a centrului medical cu respectarea normelor si legislatiei in vigoare.Conduce, dezvolta si promoveaza centrul medical pentru a indeplini si depasi obiectivele planificateAsigura buna derulare a contractelor, a raportarilor in termen catre autoritati.Monitorizeaza si asigura mentinerea autorizatiilor si a avizelor actualizate;Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor de lucru.Se asigura ca personalul respecta procedurile si protocoalele privind efectuarea invest
AFFIDEA ROMANIA
Candidatul ideal We know how important it is to have professional experience during the school time. That's why we created an internship program, a work experience with real goals and challenges, in different departments of the company, where you can develop your skills.The internship opportunities are in the Manufacturing, Accounting and Human resources departments.Requirements: Bachelor/Masters’ students in the following profiles:- Industrial Engineering/ Manufacturing management/ Mechanic/Robotics or Mechatronics - Manufacturing internship;- Accounting- Finance internship;- Economics or marketing - HR internship; Advanced English-speaking and writing skills; Knowledge of Microsoft Excel; Good communication and analytical skills; Good results during the studies; Involvement in extracurricular projects; Enthusiasm and initiative.Descrierea jobului Your responsibilities:Manufacturing Provide support to the Production Team responsible for ensuring key performance indicators; Prepari
TERASTEEL
Candidatul ideal Recruiter& Assistant managerWe are looking for a very well organized self-driven individual with excellent communication skills, fluent in English, to assist our management team and to conduct recruitment/onboarding process.Requirements At least 3 years’ experience in full cycle recruiting; Fluent in English (advanced); Good communication and relationship skills; Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once; Proficiency in Microsoft Office Excel, Outlook, Word, Power Point; Driving license: B.Descrierea jobului Responsibilities Performs recruitment duties, such as: cooperates with recruitment service providers and job portals, prepares content and layouts of recruitment advertisements, posting job ads, contacting candidates, conducts on and off-site interviews, evaluates, and presents qualified candidates to the hiring managers; Responsible for training sessions: onboarding process for new hires, prepares and delive
TERASTEEL
Candidatul ideal TeraSteel își consolidează echipa departamentului de logistică și este în căutarea unui gestionar organizat și proactiv.Cerințe: Minim 3 ani experiență pe o poziție similară; Absolvent cel putin de studii medii, fară cazier; Calificare stivuitorist -constituie avantaj; Cunostinte limba engleza- nivel mediu; Cunostințe de legislație gestiune stocuri; Cunostinte de operare PC (MS Office, WMS); Operare în SAP- constituie avantaj; Corectitudine; Integritate; Minuțiozitate; Receptivitate; Capacitate organizatorică;Descrierea jobului Responsabilități: Gestionează corect și conform legii stocul din depozit, respectand procedurile interne în procesul de preluare și manipulare a materiilor prime și a ambalajelor; Examinează starea articolelor in camion înainte de descărcarea acestora și anunța șeful ierarhic dacă sunt diferențe cantitative ; Eliberează materiile prime și materiale pentru sectoarele de producție, după un program stabilit de comun acord cu managerul de producție,
TERASTEEL
Candidatul ideal *Experienta de cel putin 2 ani in vanzari directe, experienta de 1 an in cordonarea unei echipe:*Experienta in domeniul comunicatiilor prin cablu si/sau comunicatiilor electronice este un avantaj;*Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul (Excel, Word, PowerPoint, aplicatii specifice asociate pozitiei);*Cunostinte de limba engleza;*Abilitati excelente de lider si management al vanzarilor;*Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva;*Foarte bune abilitati de formare, dezvoltare si motivare a echipelor;*Disponibilitate pentru activitate de teren, specifica vanzarilor D2D;*Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului *Coordoneaza echipele de agenti D2D, care asigura vanzarea serviciilor companiei, in regiunea alocata;*Asigura executia, de catre echipa de agenti de vanzari D2D, a obiectivelor de vanzari stabilite cu superiorul direct, pentru regiunea alocata;*Monitorizeaza evolutia agentilor D2D din echipa si sustine actiun
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Cunoscător înotDescrierea jobului Salvamar pentru baza sportivă Dinamo București si Pescariu Sports. Se asigură școlarizare gratuită pentru cei care doresc jobul în vederea obținerii diplomei de salvamar.Jobul se desfasoara pe perioada verii ( pana pe 15 septembrie)Program flexibil sau full timeStrandul Municipal Codrisor - pentru locatia din Bistrita
ASOCIATIA CLUBUL SPORTIV IULIU BERCA
Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Minim 1 an experienta relevanta in institutii financiar-bancare/vanzari/relatii cu clientii/call center; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi s
BCR
Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, integritate, responabilitate.Spirit de organizare, coordonare echipa.Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase.
UNICARM
Candidatul ideal Studii superioare – profil tehnic: electric, instalatii pentru constructii; Experienta minim 2 ani (executie instalatii electrice); Cunostiinte tehnice solide in domeniul sistemelor electrice de complexitate; Disponibilitate la lucrul pe santier in zonele limitrofe ale judetului Bistrita si ale Judetului Mures; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza si planificare Engleza mediu; MS Office (Word, Excel, Access), MS Project, AutoCAD.Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea activitatii de pe santier impreuna cu antreprenorul general si ceilalti subcontractori; Coordonarea echipelor in vederea realizarii de lucrari de instalatii electrice conform documentatiilor si schemelor electrice; Participarea alaturi de colegii de echipa in realizarea lucrarilor; Efectuarea receptiei materialor pe santier (in lipsa magazionerului); Realizarea de documente specifice fisei postului (prezenta, diferite rapoarte, necesar de m
DEPISTO STAR
Candidatul ideal Diplomă studii superioare (tehnic / IT); Limba Engleză - fluent; Limba Germană constituie un avantaj; Minim 5 ani de experiență IT (software sau hardware); Abilități bune de comunicare, prezentare și moderare; Abilitatea de a ghida și instrui alte persoane; Experiență interculturală (echipă internațională) constituie un avantaj.Descrierea jobului Asigura funcționalitatea și menținerea fiabilității, flexibilității și eficienței sistemelor informatice de telecomunicații Îndeplinește, în timp util, obligațiile legale ale companiei pentru sisteme precum licențierea și Legea privind protecția datelor Menține mediul de calcul prin identificarea cerințelor sistemului, instalarea de upgrade-uri, monitorizarea performanței sistemului Menține intreruperile sistemelor la un nivel minim și toate sistemele care rulează la standardul corespunzător Asigură primul nivel de suport pentru locație Asigură și coordoneaza programe de imbunătățire în concordanță cu cerințele de business Pro
Leoni Romania
Candidatul ideal - studii medii sau superioare finalizate- abilitati bune dе utilizare a calculatorului- pasionat/a dе electronice si IT- abilitati dе comunicare- fire dinamica- dorinta dе a invata- orientare catre client- spirit dе echipaDescrierea jobului -Identificаreа si satisfаcеrea nеvoilor cliеntilor, ofеrirеa de consultаta cliеntului, inchеiere si legarеа actului dе vanzare, atingerеa si depasirea targetului de vanzari;- Cunoasterea produselor comercializate de firma;- Cunoasterea campaniilor companiilor concurente- Vanzare, Incasare
BIA SI COM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 367 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.