Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

475 Locuri de Munca in Braila - Joburi in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

475 Locuri de Munca in Braila - Joburi in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Livrari Marfa


Candidatul ideal Persoana serioasa, cu simt de raspundere.Descrierea jobului Preia marfa din depozitul societatii si o distribuie operativ clientilor alocati.Ajuta la descarcarea marfurilor primite, verifica zilnic starea tehnica a masinii.Intretine o buna relatie cu clientii societatii, face incasari cash.Beneficii : Mediu de lucru placut cu implicarea colegilor, logistica necesara.
SIMBOL AUTO RO SRL

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Asistent Farmacie-drogherie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Farmacist/​asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Director Magazin


Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar.- Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun;- Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;- Proactivitate si o atenţie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic;- Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres;- Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate;- Orientare catre clienti si nevoile lor;- Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul;- Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan;- Orientat spre obiectiv;- Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor;- Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate;- Excelente abilități de comunicare și interpersonale;- Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei ec
TORGSERVICE RM SRL

Media netă estimată pe baza celor 326 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Candidatul Ideal:• Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare.• Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet• Studii medii/superioare de preferat intr-un domeniu tehnic• Motivatie pentru invatarea conti
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 5631 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inspector De Specialitate Daune


Candidatul ideal Candidatul IdealStudii superioare tehnice (de preferat Autovehicule Rutiere, Inginerie Mecanica, Tehnologia Constructiilor de Masini)Experienta anterioara in domeniul daunelor auto (asigurator si/sau unitate reparatoare)Cunostinte de utilizare a soft-ului AudatexPersoana organizata cu bune abilitati de comunicare interpersonala si orientare spre detalii si rezultate.Descrierea jobului Efectuarea constatarilor tehnice de specialitate a daunelor produse si stabilirea de solutii tehnologice optime pentru instrumentarea lorVerificarea reala a imprejurarilor si dinamica producerii evenimentului asigurat, evaluand marimea daunelorProcesarea informatiilor in format electronic in baza de date a companieiPersoana de contact: Diana - 0729920155
CLAIM EXPERT SERVICES S.​R.​L.​

Inginer Mecanic- Abatorul Ianca - Bona Avis


Candidatul ideal Cautam Inginer mecanic- Abatorul IANCA - Bona Avis!Locatie: IANCA, Calea Brailei nr. 3.- studii superioare in domeniu;- sa aiba domiciliul in judetul Braila;- experienta in domeniul electricitatii;- sa cunoasca si sa aiba experienta in lucrul cu actionari hidraulice si pneumatice, scheme cinematice clasice, sa fie familiarizat cu lucrul pe calculator (operare), sa se integreze rapid in colectiv si in activitatile societatii.Descrierea jobului - participa la activitatea de mentenanta preventiva si corectiva a instalatiilor si utilajelor din cadrul societatii;- asigura, alaturi de echipa in care va fi incadrat, diagnosticarea defectului, reparatia mecanica a utilajului, inlocuire ansamble/subansamble defecte, precum si intretinerea instalatiilor.Beneficii:- transport asigurat;- bonuri de masa.
BONA AVIS SRL

Bucatar Sef /​ Bucatar /​ Ajutor De Bucatar


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca impartasesti aceeasi pasiune pentru arta culinara!Esti curios sa inveti, sau dornic sa impartasesti din experienta ta?Esti organizat, ai un simt dezvoltat al raspunderii, tratezi oaspetii nostri precum si colegii de lucru cu acelasi respect?Asteptam aplicatia ta aici sau pe adresa de email: [email protected] jobului Bucatar Sef Experiență anterioară de minim 5 ani in bucatarie, si minim 2 ani in coordonarea unei echipe Capacitate de organizare, stabilire de prioritati, delegare de sarcini de lucru Plasarea comenzilor de materie prima Identificarea solutiilor in cazul situatiilor neprevazute Respectarea standardelor de calitate, igiena si siguranta alimentara Creativitate și pasiune pentru inovație în gastronomie in vederea dezvoltarii de noi rețete și prezentăriBucatar Experiență anterioară în bucătărie de minim 2 ani Pregătirea ingredientelor și asigurarea unui flux de lucru efficient Respectarea timpilor de executie
DUNAREA SA

Consultant Business: Galati,​ Braila,​ Constanta,​ Tulcea


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant business la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferi soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizat
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Tehnician Operatiuni Fibra Optica


Candidatul ideal • Cunostinte si experienta in domeniul retelelor de telecomunicatii (sudura/jonctionare/testare fibra optica, instalări, service, construcție retea).• Studii de profil tehnic (profesionala, liceu, postliceala).• Posesor carnet de conducere auto categoria B.Descrierea jobului • Realizeaza operatiunile necesare instalarii retelei de fibra optica pentru clienti: jonctare cabluri fibra optica, instalare echipamente specifice, testare fibra optica.• Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei.• Realizeaza operatiunile necesare construirii sau modificarii traseelor de retea in functie de proiectele realizate si de avizele obtinute.• Efectueaza deplasari in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica.
RUART MANAGEMENT S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 2 ani (de preferat in industria Farma / Farma Veterinara / Pet);Capacitate de planificare si organizare eficienta a activitatii;Foarte bune abilitati de comunicare;Adaptabilitate si flexibilitate;Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor;Cunostinte operare MS Office;Carnet de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare 70- 80% din timp (job de teren).Descrierea jobului Dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata: Galati, Braila, Constanţa,Tulcea, Călăraşi, Ialomiţa.Gestioneaza relatii cu clientii noi, de tip KA subdistribuitori, clienti KA furaje, retele de magazine specializate.Identifica noi oportunitati de crestere business.Evalueaza la 2 saptamani stocurile deficitare din depozitele proprii (Alloga si Filipestii de Padure) si raporteaza catre departamentul aprovizionare.
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Tehnician Service


Candidatul ideal Studii medii (școală profesională sau liceu cu profil electric / electrotehnic)Planificarea timpului și prioritizarea activitățilorDorinta de dezvoltare, indiferent de etapa în care te afli în momentul de fațăCunoștințe de limbă engleză, nivel mediu / avansatCapacitatea de decizie și asumarea responsabilitățiiDisponibilitate pentru deplasări în străinătateAtitudine proactivăConcentrare pe calitateOrientare spre rezultateConsecvența în atingerea obiectivelorExperiență de minim 3 ani în domeniul electric/ electrotehnicDescrierea jobului Proiectele noastre sunt complexe, așa că vei face parte dintr-o echipă, alături de care vei realiza diferite instalații electrice, de exemplu sisteme de alarmă, de monitorizare sau de iluminat.Vei fi responsabil de operațiunile specifice derulării de cabluri, vei monta echipamente electrice la bordul navei. În responsabilitatea ta vor fi, totodată, realizarea și verificarea conexiunilor electrice, precum cele necesare pentru iluminat, adr
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 76 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.Lucrul in echipa;Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;Orientarea spre rezultat;Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.Atentie sporita pentru detalii;Rezistenta la stres;Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor;Implicare si spirit de initiativa;Experienta minima in domeniu, de minim 2 ani;Descrierea jobului Responsabilitati:Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat (VB count) a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, rapoarte de product
LABRADOR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2596 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Colaborator Activitate Curierat Braila,​ Brasov Si Adiacent


Candidatul ideal • Administrator/ Asociat al unei firme sau disponibilitatea de a infiinta o societate comerciala• Autovehicule: Autoutilitara carosata,Van ( 8-12mc )- Ex Renault Master si minivan – ex Dacia Dokker• Personal: minim 4 curieri• Experienta in activitati de distributie si curierat;• Experienta in coordonare echipe mai mari de 5 persoane;• Cunostinte operare calculator;Descrierea jobului • Gestionarea activitatilor de curierat in zona francizata ( preluare/ livrare colete de la/catre clienti, administrarea echipamentelor, documentelor, trimiterilor, banilor colectati).Va rugam trimiteti CV la adresa de e-mail [email protected], specificand codul “SBC BRAILA/BACAU/BRASOV ”,Termen de trimitere a aplicatiilor: 30.04.2023
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Inginer Geodez


Candidatul ideal Compania noastră caută un Inginer Geodez, cu sau fara experienta, pentru a se alătura echipeinoastre din domeniul construcțiilor.Cerințe:o Studii de specialitate în domeniul geodeziei sau ingineriei geodezice.o Permis de conducere categoria Bo Abilități de comunicare și lucru în echipă.o Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită.Descrierea jobului Responsabilități:o Realizarea măsurătorilor topografice și geodezice necesare în cadrul executariiproiectelor de construcții.o Conducerea autovehiculului pentru deplasarea la diverse locații de lucru.o Colaborarea in echipa pentru a asigura asistenta tehnica necesara desfasurariiactivitatii la punctele de lucruo Intocmirea planselor / planurilor AS-BULDBeneficii:o Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă.o Proiecte variate care îți vor stimula creativitatea și abilitățile.o Oferim un pachet salarial motivant și beneficii suplimentare.o Perspectiva de dezvoltare profesională și av
CITADINA 98 SA

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Reprezentant Tehnic&vanzari Cu Atributii De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Profil candidat: minim 2 ani experiență pe un rol similar;Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;Planificare, organizare și setarea de priorități;Analiză și sinteză;Raționament logic;Studii medii;Utilizare PC - Microsoft Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilități:Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe gaza instructiunilor primite;Emite facturi pe baza dovezilor de livrare (aviz de marfa confirmat de client) pentru toti clientii care sunt livrati pe baza de aviz de insotire a marfii;Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz;Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative;Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de clientVerifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor
LABRADOR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 653 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Inginer Constructii Navale - Sef Santier Punct Lucru Braila


Candidatul ideal Dacă poţi combina expertiza tehnică cu abilităţi de comunicare şi leadership, eşti candidatul ideal pentru noi! Vino să construim împreună proiecte de impact, într-un mediu dinamic şi inovator!- Cunoștințe avansate despre construcțiile navale, faza de producție: tehnologia de fabricare a corpului navei – lucrări de asamblare sau montaj secții de volum;- Citirea planului naval pentru orice lucrare de corp;- Abilitatea de a lucra în programe de proiectare navală pentru a obține informații necesare în producție;- Planificarea și organizarea producției;- Eficientizarea producției: identificarea și implementarea soluțiilor pentru scăderea consumului de resurse în procesul de fabricare a corpului navei;- Managementul forței de muncă: rol important în integrarea, formarea, motivarea și retenția angajaților din subordine;- Să fie o fire proactivă și pozitivă care aduce soluții inovative și menține moralul ridicat;- Să asigure un mediu de lucru bazat pe încredere și respect rec
MINERVA NAVIS SRL

Supraveghetor Sala De Jocuri


Candidatul ideal Noul angajat al echipei Intergame Select poti fi chiar tu daca:- Ai excelente abilitati de comunicare- Ai terminat 10 clase- Esti polivalentDescrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri.Principalele atributii ale tale vor fi: Întâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri.Iti oferim urmatoarele : Pachet salarial motivant si complex Posibilitatea de a lucra intr-o companie internationala Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte Tips-uri substantiale (pana la 100%) Nu-ti cerem experienta si la noi chiar se promoveaza din internTrimite cv-ul tau, impreuna cu o poza la adresa [email protected] sau cauta-ne pe Facebo
INTERGAME SELECT S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Braila?

Salariul mediu net in Braila este de 3 300 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Braila?

In prezent avem disponibille 475 locuri de munca in Braila.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.