Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

23 Locuri de Munca Business Developer in Targoviste

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

23 Locuri de Munca Business Developer in Targoviste

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Manager Sizeer - Targoviste


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Manager Magazin - Supeco Targoviste


Candidatul ideal Manager Magazin - Supeco Targoviste●Să coordonezi și să controlezi activitatea comercială și administrativă a magazinului;●Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;●Să asiguri aplicarea și respectarea tuturor procedurilor interne ale magazinului, a regulamentului Intern și a valorilor companiei, pentru a garanta funcționarea eficientă a magazinului.●Să colectezi și să analizezi feedback-ul clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.Descrierea jobului Manager Magazin - Supeco Targoviste•Bonus de performanță;•Tichete de masă;•Asigurare medicală privată;•Prime de sărbători;•Prime de fidelitate;•Traininguri de dezvoltare personală și profesională;•Plan de carieră și oportunități de dezvoltare.
SUPECO INVESTMENT SRL

Team Manager-Targoviste


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Sales Manager - Alatura-te Echipei Blitz !


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un manager de vânzări cu experiență in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambițioase.Ne dorim ca tu sa ai : - Experiență în coordonarea unei echipe de minimum 3 ani;- Experiență în monitorizarea procesului de vânzare;- Ai lucrat cu sisteme și proceduri bazate pe targete și KPI-uri;- Folosești coaching-ul pentru a-ți ajuta echipa să se dezvolte;- Ai fost implicat activ în procesul de recrutare și ți-ai selectat singur oamenii din echipă;- Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activității oamenilor din echipa ta;- Experiența în vânzări constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati:- Ești responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor și îndeplinirea obiectivelor;- Vei propune soluții, vei implementa tactici și strategii la nivelul echipei, pentru
BLITZ NETWORK S.​A.​

Store Manager | Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL

Inginer Textilist Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL

Manager Dezvoltare Retea Magazine Tip Discount


Candidatul ideal Manager dezvoltare rețea• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj;• Permis de conducere;• Masina personala reprezinta un avantaj.Cerințe:• cunoașterea limbii ruse si române vorbite.• masina personala pentru deplasare- domiciliu in Romania;- Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC- mobilitateSalariu: 5000 lei + cheltuieli de transportBonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei.Angajator: persoană juridică românăAngajare: cu normă întreagăDATE DE CONTACT:Alexandru GaponjukCurator de dezvoltarerețeaua comercială „MERE”+375 29 818-44-74 (Viber, WhatsApp)[email protected] jobului • Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere• Efectuarea tranzacţiilor.• Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschideriimagazinului).Descrierea activitatii desfasurate• Administrarea unui proces amplu de activitati;• Stabilirea spațiilor comerciale;• Negocierea si semnarea contra
TORGSERVICE RM SRL

Costing Manager


Candidatul ideal Proficient in Excel and Windows office tools,Languages: English, German (optional),Experience of 5 years in costing accounting,Use diplomacy and empathy in exchanges,Flexible and adaptable,Focus efficiency / time management,Take responsibility,Highly self-motivatedDescrierea jobului Cost Calculation - collect all mandatory inputs to complete cost calculations, ensure process completion and calculation accuracy in a reasonable time, ensure data management and access and coordinate the quotation process (involve all relevant functions, set clear instructions and deadlines).Lead Sales Support team - Keep the commercial and APQP systems structured and updated at any time to enable data access and reporting, spport training sessions on all sales-controlled processes; support the customer teams (Engineering, Program Management and Sales Management) as per APQP standards, support any specific commercial actions requested by the company (e.g. material recovery, portfolio simpl
Confidenţial

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințele generale ale postului: Cunoașterea metodelor de căutare, selectare și motivarea a personalului Cunoașterea legislației munciiCerințe față de candidat: Capacitate excelentă de comunicare Capacitate de autoorganizare și atenție la detalii Capacitate de muncă într-un mediu de lucru dinamic și solicitantDescrierea jobului Recrutarea, selecția și integrarea personalului administrativ și din producție Optimizarea sistemului de salarizare, compensații si beneficii Elaborarea și implementarea standardelor de performantă Implementarea programelor de dezvoltare profesională Evaluare profesională periodică a personalului Redactarea CIM și a deciziilor interne legate de personal
UPET SA

Media netă estimată pe baza celor 824 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Inginer Coordonator Lucrari Civile & Its


Candidatul ideal Capabil sa coordoneze si supravegheze lucrari civile de canalizatie telecomunicatii si alimentare, lucrari de montaj structuri metalice aferente Sistemelor Inteligente de Monitorizare a Traficului Rutier.Studii superioare de profil electric/civil/mecanicExperienta profesionala de minim 3 ani in domeniul lucrarilor civile de telecomunicatii sau ITSBune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisaResponsabilitate, mod riguros de organizare a propriei activitati, rabdare, meticulozitate, dinamism, spirit de echipa, vigoare, rezistenta la stres si program prelungit, disponibilitate pentru munca de terenCunoștințe in urmarirea executiei proiectelor civile (fundatii si structuri), electrice (distributie si alimentare) si de telecomunicatii (fibra optica, SFTP).AutocadMicrosoft OfficeUtilizare aparat de masura topo, avantajCarnet de conducere auto categoria B Descrierea jobului Supervizarea lucrarilor civile de executie canalizatie si structuri metalice a
BEST CORPORATE LABOUR RECRUITMENT SRL

Engineering Manager


Candidatul ideal Directorul Tehnic trebuie sa conduca o echipa, dedicata activitatilor de investitii si imbunatatiri din fabrica.In general proiectele ce se vor derula sunt interne (beneficiar principal este Departamentul Productie) si sunt de tip “Montaj utilaj tehnologic” in domeniul industriei chimice, dar cuprind si aspect de automatizari, Instalatii (electrice, fluide tehnologice, etc.) si, mai rar constructii (fundatii utilaje, hale noi, drumuri si platforme betonate, etc.).O parte importanta a activitatii o reprezinta proiectele de valori mici de imbunatatiri (“imbunatatire continua”), care cuprind toate aspectele activitatii industriale, si nu numai, adica procese, Echipamente, organizational, software, utilitati, lucrari pe perimetru, etc.).Cerintele postului:Pregatire: Licenta sau Master intr-unul din domeniile: mecanic sau electricNu sunt acceptate urmatoarele facultati: Facultatea de Ingineria Sistemelor Biotehnice, Facultatea de Ingineria (Stiinta) Materialelor, Facultatea
VIBRANTZ PERFORMANCE PIGMENTS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1209 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Commercial & Sme Relationship Manager


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager In Agribusiness /​ Zona De S-e A Romaniei


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg pe postul de Area Sales Manager pentru regiunea Muntenia-Dobrogea (București, Ilfov, Prahova, Giurgiu, Ialomița, Călărași, Constanța, Tulcea, Brăila, Buzău).Ne dorim un coleg care sa aiba experienta in agribusiness (in special horticultura) si caruia sa ii placa vanzarile. Daca stii sa vinzi, sa comunici eficient, iti plac provocarile si munca de teren, te invitam sa aplici pentru acest job.Cerintele, pe scurt, ale candidatului ideal pentru acest post: are permis de conducere categoria B are experienta in agribusiness. ii plac vanzarile si provocarile aduse de acestea este organizat si stie sa isi planifice singur activitatea ii place sa castige pe masura muncii depuse cunoaste zona in care activeaza (bazine legumicole, rute, zone cu potential, etc) este o persoana increzatoare si de incredere este stabil din punct de vedere al joburilor si nu a schimbat 5 joburi in 3 ani ii place activitatea de teren si este o persoana activa vorbeste lim
MORAMI SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Team Manager Beauty-Targoviste


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 23 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.