Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Business Manager in Barlad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Business Manager in Barlad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Barlad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Productie /​ Sef Proces


Candidatul ideal Grupul de Firme SAFIR din Vaslui, caută coleg pentru postul de Sef proces fabricatie in cadrul Fabricii de Faina Proteica de la Chitcani.Candidatul ideal:- Studii : Liceale/ Universitare Tehnice- Experiență în câmpul muncii: experienta reprezinta un avantajPersoană perspicace, sociabila, cu capacitate de intelegere a unui flux de productie/fabricatie, comunicativa.Descrierea jobului Responsabiliăți: Urmarirea si asigurarea continuitatii productiei; Asigurarea functionalitatii utilajelor; Urmarirea efectuarii mentenantei conform programarii; Asigurarea gresarii corespunzatoare-conform specificatiilor tehnice; Recoltarea de probe pentru examene de laborator; Emitere/revizuire instructiuni de lucru si/sau proceduri de lucru; Instruire personal subordonat; Urmareste parametrii de fabricatie optimi si agreati; Urmareste atingerea specificatiilor tehnice pentru produsele obtinute; Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix+ spor de specificitate + tichete de masa + bon
SAFIR SRL

Manager Zonal Barlad/​vaslui - Administrare Cafenele Zireto


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamică și orientată către rezultate, cu experiență în managementul operațional al locațiilor tip to-go și walk-in. Candidatul ideal va poseda următoarele calități:Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau retail, cu un accent deosebit pe administrarea locațiilor și coordonarea personalului.Abilități excelente de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona eficient deplasările între locații și de a planifica turele pentru angajați.Capacitatea de a asigura calitatea produselor și serviciilor oferite în locații, respectând standardele companiei.Abilități puternice de leadership și comunicare, pentru a motiva și ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client și atenție la detalii, pentru a asigura o experiență excelentă a clienților în fiecare locație.Descrierea jobului Coordonarea și supravegherea activităților operaționale ale locațiilor Zireto Caffe din zona Vaslui-Bârlad.Planificarea ș
SEVEN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician Mecanic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MECANIC - AJOFM | ANOFMAngajator: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BARLAD
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager - Vaslui


Candidatul ideal - esti o persoana serioasa si punctuala;- ai abilitati dе comunicare;- ai o atentie distributiva;- ai domiciliul stabil in Vaslui;- ai studii superioare;- ai cunostinte Windows si Office.Descrierea jobului Responsаbilitati:- еsti in relаtiе permanеntа cu аutoritаtile pеntru а duce lа bun sfarsit sarcinile conform procedurilor de lucru;- stаbilesti si pastrеzi relatia cu clientii si cu pаrtеnerii de afaceri;- jobul presupune deplasari la celelalte puncte de lucru ale companiei (Bacau, Roman, Suceava, Iasi).Iti oferim:- salariu motivant,- mediu de lucru atractiv si profesional.
BEST AUTO LEO SRL

Relationship Manager Commercial Partners Vaslui


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comerciant
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Development Representative


Candidatul ideal Studii superioare Permis de conducere Cat. B Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani Gandire analitica si intelegere financiara Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)Descrierea jobului Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplimentare Transmite zilnic rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile Interactioneaza cu echipa de vanzari si coordoneaza activitatea agentilor pentru a asigura realizarea obiectivelor de executie Colaboreaza cu managerii zonali pentru a alinia cel mai bun plan de dezvoltare pentru clientii
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Tehnician Mecanic - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice;• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole;• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică;• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană proactivă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului;• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Tehnician Service


Candidatul ideal - Absolvent invatamant superior de profil - constituie un avantaj- Experienta in domeniul masinilor agricole- Cunostiinte tehnice - mecanica, electrica, electronica, hidraulica- Dornic de a acumula permanent noi cunostinte- Capacitate de efort fizic si intelectual- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil de lucru- Abilitati de comunicare- Abilitati de lucru in echipa- Cunostinte de lb. Engleza nivel mediu/avansat- Cunostinte PC - Word, EXCEL, PowerPoint- Permis de conducere categoria B- Deschis, proactiv, autodidact, centrat pe rezultateDescrierea jobului TEHNICIAN SERVICE- acordare de asistenta tehnica clientilor din zona de activitate- programarea si realizarea interventiilor service in teren sau la hala de reparatii- vizitarea clientilor, inspectarea utilajelor, intocmire necesare/comenzi reparatii- descarcarea, receptionarea si punerea in functie a masinilor/utilajelor- prezentarea si promovarea ofertelor de produse si servicii after-sales- participare
SERV CLASS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 4246 RON/Luna

Tehnician Mecanic - Bucuresti,​ Ilfov,​ Bacau,​ Vaslui,​ Vrancea


Candidatul ideal Studii superioare tehnice (de preferat inginerie electromecanica);Experienta relevanta in domeniul tehnic de minim 3 ani;Cunostinte operare Microsoft Office;Cunostinte operare sistem de tip ERP;Permis conducere categoria B;Descrierea jobului Viziteaza periodic clientii din portofoliu pentru administrarea si intretinerea bunei colaborari cu acestia, eventualele probleme sau neclaritati;Raspunde la orice intrebari despre produse si cunoaste detalii tehnice si intervine imediat pentru rezolvarea defectiunilor aparute;Insoteste cisterna in cazul folosirii unui transportator privat pentru livrarea catre clienti, asista si verifica corectitudinea efectuarii livrarilor catre clienti;Intretine si conduce corespunzator si in conformitate cu dispozitiile legale autovehiculul companiei oferit spre utilizare;Colaboreaza constructiv cu toate departamentele companiei;Receptioneaza bazinele care sosesc de la furnizorii nostrii;Trimite bazine catre noii clienti;Activeaza statiile si i
OSCAR DOWNSTREAM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.