Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca C++ developer in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca C++ developer in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Handling Operations Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg in echipa de handling (operational aerian), sediul din Otopeni.Apreciem urmatoarele abilitati si calificari: Experienta profesionala relevanta rolului minim 2 ani; Persoana potrivita are experienta in verificarea/sortarea marfurilor dupa PO-uri/referinte/facturi etc, este familiarizat cu lucrul in depozite de marfa; Atentie sporita la detalii si gestionarea eficienta a timpului; Abilitati de a lucra ca parte a unei echipe; Venit si beneficii motivante.Descrierea jobului Se asigura ca marfurile sunt predate catre terminalele liniilor aeriene conform cut off bookinguri; Eticheteaza partidele marfa conform reglementarilor IATA: MAWB, HAWB, DGR, etc; Inregistreaza si confirma tranzite vamale; Preda seturile de documente originale catre terminale liniilor aeriene; Preia din terminale seturile de documente aferente marfurilor sosite la import; Pastreaza legatura cu colegii din departamentele operationale export, import si vama; Manipuleaza (
DHL LOGISTICS SRL

Junior Sales Manager


Candidatul ideal Studii medii sau superioare - orice curs de vanzari reprezinta un atuuExperienta in vanzariPermis de conducereLimba engleza nivel mediuExperienta in lucrul pe calculator (excel, word);Aspect profesionalFoarte bune abilitati de vanzare si negociereOrientare spre atingerea obiectivelorEntuziasm, spirit intreprinzatorCreativitate, atentie catre detaliiPlacere si abilitate de a invata lucruri noiAmbitia de dezvoltare personala si profesionalaDescrierea jobului - preluarea si solutionarea cererilor de echipamente- studiu de piata si identificare clienti potentiali - dezvoltarea continua a portofoliului de clienti- dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu- negociere de contracte cu clientii companiei- activitati de back-office
MIR COOLING S.​R.​L.​

Tehnician Service


Candidatul ideal Persoana pe care o dorim in echipa noastra trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- Sociabil, convingator, organizat, dinamic;- Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru recepționarea echipamentelor , efectuarea diagnozei în vederea stabilirii defecțiunii, repunerea lor în funcțiune;- Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii din arealul arondat;- Experienta in reparatii scule electrice si pneumatice constitue un avantaj;- Disponibilitate pentru deplasari in arealul arondat de una sau mai multe zile;- Spirit de initiativa si creativitate;- Cunoasterea limbii engleze, (+ germana reprezinta un avantaj)- Permis auto categoria B constitue un avantaj;- Cunostinte PC (Windows, MS Office).Descrierea jobului Tehnicianul service va avea urmatoarele indatoriri principale:-Participarea la cursurile de instruire in vederea insusirii cunostintelor in vederea utilizarii si reparatiei la toata gama de utilaje si echipamente comercializate, at
PENTAGON SRL

Media netă estimată pe baza celor 80 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management Online Business– minim 1 an;Descrierea jobului Asigura existenta si securitatea stocului de marfa in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor; Raspunde de targetele de vanzari, stabileste strategiile de vanzare si urmareste efectuarea/respectarea marjei de profit; Urmareste zilnic magazinul online in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor; Defineste si implementeaza strategia de vanzari a magazinului online; Este responsabil pentru imaginea produselor pe site; Gestioneaza relatia cu reprezentantii brand-urilor comercializate pe site pentru atingerea obiectivelor setate;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Tehnician Sisteme De Securitate/​ Tvci


Candidatul ideal Esti colegul ideal pentru noi daca ai: Studii medii, profil tehnic; Experiență în instalarea sistemelor dе detecție și stingere incendiu, efracție, CCTV, control acces, voce date sau în instalații de curenți tari; Experiență de cablare structurată și rețelistică, montaj pat dе cablu plastic și metal, tub PVC, etc.; Atestat ARTS sau echivalent constituie avantaj; Autorizație ANRE constituie avantaj; Abilități de coordonator lucrare constituie avantaj; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate deplasări.Descrierea jobului Activitati principale: Asigura executarea lucrărilor de instalare și punere în funcțiune a sistemelor de securitate în conformitate cu specificațiile din documentația tehnică sau din schemele puse la dispoziție de către proiectant; Asigura testarea și instalarea echipamentelor, componentelor și sistemelor electrice; Asigura asistența tehnică și rezolvarea problemelor electrotehnice întâmpinate în timpul și după punerea în funcțiune a echipamentelor. D
RASIROM RA

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Experienta anterioara in activitati de recrutare de volum si selectie pentru diverse tipuri de posturi - reprezinta un avantaj;Cunoasterea proceselor de recrutare si abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;Abilitatea de a planifica in mod eficient si de a lucra sub presiune;Atitudine flexibila si proactiva;Persoana pozitiva, autonoma si orientata catre rezultate.Descrierea jobului Obiectivele postului:Recrutarea si selectia necesarului de personal conform necesitatilor Companiei.Responsabilitati:- pregatirea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de volum;- selectarea candidatilor in functie de profilurile discutate cu managerii;- identificarea celor mai potrivite si rentabile surse de recrutare;- redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice;- monitorizarea pietei interne a muncii prin metode specifice - salarii, tendinte, pachete aditionale salariului;- oferirea suportului pentru managerii de locatii privind procesele int
MLS INVEST TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1045 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Inregistrari /​traducator (limba Rusa Obligatoriu)


Candidatul ideal Specialist inregistrari /Traducator (limba rusa obligatoriu)Limba Rusa - nivel avansat.Limba Engleza - nivel avansat.Cunostinte de operare PC - Word, Excel.Descrierea jobului Inregistrarea produselor farmaceutice in special in tarile membre CSI . Pregatirea dosarelor pentru inregistare. Traducerea documentatiei din limba romana/engleza in limba rusa/engleza. Respectarea termenelor de elaborare a documentelor. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu autoritatile si urmarirea activitatii de inregistrare a medicamentelor. Gestionarea documentelor şi înregistrărilor legate de autorizarea dosarelor produselor farmaceutice.
ROMPHARM COMPANY SRL

Manager Locatie (loc De Joaca/​ Playground)


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă într-o poziție similară (serviciu clienți și operațional); Puternica organizare si coordonare a unei echipe; Dorinta de a flexibiliza programul de lucru (ture); Capacitatea de a face față situațiilor dificile care pot apărea în relația cu clienții și copiii; Foarte bune abilități organizatorice, planificare, monitorizare și feedback; Spirit antreprenorial și deschidere către soluții inovatoare; Cunoasterea Limbii Engleza la nivel mediu.Descrierea jobului Gymboland este o companie lider în domeniul locurilor de joacă in-door pentru copii, oferind o experiență unică și distractivă pentru cei mici. Suntem în căutarea unui Manager Loc de Joacă pasionat și dedicat, care să se alăture echipei noastre și să contribuie la creșterea și dezvoltarea locației.Responsabilități: Coordonarea activităților zilnice ale locului de joacă Gymboland. Activitățile zilnice au loc într-un mall, atât în ​​weekend, cât și în zilele legale; Asigurarea unui mediu sig
ENTERTAINMENT VISION SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Specialist Psi,​ Su


Candidatul ideal Profil:- Studii medii sau superioare tehnice;- Atestat inspector / specialist SSM si cadru tehnic PSI;- Experienta pe un post similar minim 3 ani;- Persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Operare PC - pachetul Microsoft Office;Descrierea jobului RESPONSABILITATIÎntocmeste actele de autoritate, documentele şi evidenţele specifice apărării împotriva incendiilor şi a situaţiilor de urgenţă.Participă la elaborarea şi aplicarea concepţiei de apărare împotriva incendiilor;Controlează aplicarea normelor de apărare împotriva incendiilor a reglementărilor tehnice şi dispoziţiilor;Propune includerea în bugetele proprii a fondurilor necesare organizării activităţii de apărare împotriva incendiilor, dotării cu mijloace tehnice pentru apărarea împotriva incendiilor şi echipamente de protecţie specifice;Îndrumă şi cont
THERME NORD BUCURESTI SRL

Tehnician Mentenanta Hotel


Candidatul ideal Solide cunostinte tehnice (electrica, instalatii, mecanica, etc.); Studii de specialitate; 3 ani experienta intr-o pozitie similara; Atentie, spirit de observatie; Promptitudine; Initiativa; Mod de lucru structurat; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile.Descrierea jobului Efectueaza interventiile tehnice de mentenanta; Este raspunzator de starea tehnica a cladirii, a instalatiilor si aparatelor, ca si de pastrarea ordinii si curateniei in sectoarele tehnice; Asigura functionalitatea echipamentelor si instalatiilor; Verifica atent camerele si spatiile publice/tehnice pentru a sesiza si remedia orice defectiune aparuta; Efectueaza verificari regulate la toate instalatiile din dotare; Efectueaza lunar revizia instalatiilor de ventilatie, sanitare si termice; Acorda suport departamentului Housekeeping.
APEX ALLIANCE AERO 5 S.​R.​L.​

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Relationship Manager Sme @ Ing Office Otopeni


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu compa
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.