Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca in Caransebes - Joburi in Caransebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca in Caransebes - Joburi in Caransebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Caransebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Suntem cei care construiesc pentru viitorArad | Brasov | Bistrita | Bucuresti | Constanta | Focsani | Iasi | SuceavaSymmetrica ofera solutii tehnice pentru amenajarea spațiilor de interes public (piațete, parcuri, grădini publice, căi de acces pietonale si auto) dar si a spatiilor domestice (curti, gradini, alei) creand ambiente armonizate cu spațiul înconjurător, contribuind astfel la imbunatatirea calitatii vietii romanilor si la transformarea imaginii localitatilor urbane / rurale din Romania.Asadar un candidat potrivit pentru noi este: un absolvent/a studii superioare preocupat sa gaseasca solutii la problemele clientilor o persoana care gaseste placere in a interactiona cu oamenii confortabil sa "jongleze" atat cu vorbele cat si cu cifrele curios din fire dar si bun ascultator; matur emotional si constient ca propriile actiuni ii influenteaza rezultatele dispus si deschis la invatare, motivat sa obtina performante peste medie utilizator al unor sisteme de operare
SYMMETRICA
Candidatul ideal Our new collegue should be focused, eager to improve and show diversified abilites in office and on site work.Descrierea jobului Overall managing of a construction from planing to tender and implementation.
VIRGIL BĂLAŞ
Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor de specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi de ei!Acest post ti se potriveste daca ai: Aptitudini de coordonare si motivare a echipei de vanzari, organizare si gestionare a activitatii unei filiale Atitudine de tip proactiv, orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilor Valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Dorinta de a lucra intr-un mediu de business dinamic in care invatarea si adaptarea la schimbare sunt constante Capacitate de a lucra organizat, cu atentie la standarde Capacitatea de a lucra cu tool-uri de planificare, organizare si raportare Interes pentru domeniul instalatiilor pentru contructii Experienta manageriala de minim 2 aniDescrierea jobului Rolul Jobului: Coordonarea in mod eficient a echipei si operațiunilor din magazin, depo
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal Suntem o firmă cu istorie din domeniul construcțiilor, ce dorește să își extindă activitatea de distribuție și în regiunea de Nord-Vest a țării. Rolul este perfect pentru tine dacă ești un om al vânzărilor, orientat pe atingerea rezultatelor, dornic să indentifice nevoile clienților și să îi consilieze înspre soluția potrivită. Ne dorim alături de noi un coleg responsabil, implicat și capabil să lucreze în echipă.Candidatul ideal are: Experiență de minimum 2 an în vânzări de distribuție a unor produce tehnice; Abilități de comunicare și negociere; Abilități de organizare și planificare; Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office); Permis de conducere categoria B; Disponibilitate de deplasare în proporție de 85% din timp pe teritoriul județelelor: AR; TM; CS; HD; GJ; MH.Descrierea jobului Responsabilitățile jobului: Prezentarea și promovarea produselor comercializate către depozite de materiele de construcții pe zona alocată; Dezvoltarea relaţiei cu clienţii ac
KADRA TECH
Candidatul ideal Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.Suntem in cautarea unui Reprezentant Tehnic Comercial pentru vanzarea sistemelor de ghidaj Trimble.Zona acoperita va fi formata din judetele: Timis, Caras Severin, Bihor, Hunedoara, Arad si Satu Mare ar candidatii pot avea domiciliul in oricare din aceste judete, activitatea fiind doar de teren.CANDIDATUL IDEALStudii superioare tehnice: calificare inginerie geodezică / topografie;Experiență minim 3 ani în domeniul topografiei, construcțiilor de drumuri, căilor ferate, terasamentelor;Cunoașterea produselor Trimble din portofoliul Civil Engineering and Construction (CEC) – constituie avantaj;Cunoștințe aprofundate ale tehnicilor de utilizare a echipamentelor de construcții, nu numai folosind metodele tradiționale de producție, ci și
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Candidatul ideal Permis de conducere categoria B; Punctualitate; Seriozitate; Constituie un avantaj cursuri de security; Constituie un plus cunoașterea limbilor: italiană și engleză.Descrierea jobului Beneficii: Se asigură relocarea în Italia, cazarea în condiții foarte bune, fiind suportată de către angajator; Salariu atractiv: salariul de început este de 1300 euro net; Posibilitate de creștere a salariului în funcție de performanță; Se beneficiază de toate asigurările sociale și de sănătate în Italia.
WEST MEDIA GLOBAL
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Oras de lucru: LugojResponsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finali
WERZALIT LEMN TECH SRL
Candidatul ideal Pentru noi, candidatul ideal este:- Pasionat de ceea ce face- Orientat spre profesionalism- Organizat- Punctual- Atent la detalii- Cunoaște limba engleză cel puțin la nivel conversațional- Deschis și pozitiv- Abilități de comunicare și relaționareDescrierea jobului - efectuarea terapiilor spa (masaj)Beneficii:- Salariu atractiv- Mediu de lucru plăcut, echipă profesionistă, oferim ajutor și susținere- Contract de muncă pe termen nelimitatLocatia se afla intr-o zona turistica la Muntele mic, jud.Caras
HNH GRAND HOTEL & SPA
Candidatul ideal - Studii medii- Experienta in domeniul vanzarilor B2B, fara sa fie eliminatorie- Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare- Abilitati de vanzare constituie un avantaj- Permis de conducere categoria B- Experienta in domeniul confectiilor/lenjeriei constituie avantajDescrierea jobului - Administreaza portofoliul de clienti din zona alocata- Identifica potentiali clienti si incheie contracte comerciale- Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;- Urmareste derularea contractelor in termenii prevazuti de acestea, respectarea termenelor de plata si a limitelor de credit.Beneficii:- Pachet salarial motivant- Masina de serviciu- Posibilitati de dezvoltare personala- Independenta in desfasurarea activitatii
PIERA
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCS & RDS
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.