Jobradar24

9 - Locuri de Muncă Casier în Arad

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Casiera- Arad
ALTEX ROMANIA
Company Logo
ALTEX ROMANIA
Scurta descriere a companieiALTEX is a Romanian investment group born in 1992 and the market leader in electro-IT retail for over 10 years. With 116 ALTEX and Media Galaxy stores p...
Arad
15.4.2019
Company Logo
Casier Arad
PEPCO RETAIL SRL
Company Logo
PEPCO RETAIL SRL

Descrierea companiei

Casier Arad

Ce oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service prin servirea amabilă și rapidă a clienților Operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar Recepționarea livrărilor de marfă Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: Studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) Amabilitate în relația cu clienții Punctualitate și dorința de a lucra în echipă.
Industrie: Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Altele, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
14.4.2019
Company Logo
Casier Magazin Haine: Lipova
SC PRETURI PENTRU TINE SRL
Company Logo
SC PRETURI PENTRU TINE SRL
Candidatul ideal
Experienta de lucru in calitate de casier - reprezinta avantaj
Abilitati de lucru cu casa de marcat
Dispus sa lucreze in ture
Agilitate si Punctualitate
Experienta de lucru anterioara intr-un magazin de haine reprezinta avantaj
Orientare catre rezultat si performanta
Disponibilitate si Seriozitate
Dornic de a invata si de a progresa profesional

Descrierea jobului

Interactiunea cu clientii
Inregistrarea produselor vandute
Emiterea bonurilor fiscale
Participarea periodica la inventarul din magazin
Colaborarea cu directorul de magazin si cu managerul regional de vanzari
Imbunatateste activitatea de vanzari
Participa la activitatile de sortare marfa din magazine
Deschide si inchide magazinul (cand situatia necesita acest lucru)
Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul magazinului
Transmite problemele evidentiate in cadrul magazinelor

Descrierea companiei

Cu o experiență de 12 ani pe piață și o prezență în 3 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 200 de magazine în România, Republica Moldova și Bulgaria și peste 1000 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2017 este de aprox 50 mil. EUR, compania ajungând la peste 25 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

Industrie: Comert / Retail, Textila, Sport / Frumusete
Tip job: Full time
Departament: Altele, Merchandising / Promoteri, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Arad
31.3.2019
Company Logo
Lucrator Comercial/casier
S.C. ADECCO RESURSE UMANE SRL
Company Logo
S.C. ADECCO RESURSE UMANE SRL

Descrierea jobului

Adecco Resurse Umane recruteaza in Arad

LUCRATORI COMERCIALI SI CASIERI IN 2 SCHIMBURI

Cerintele postului:

- studii medii;
- orientare care client
- comunicare;
- orientare spre rezultat;
- abilitati de gestiune a numerarului;
- atentie la detalii;
- responsabilitate;
- abilitate de a lucra in echipa;

Se ofera:

- salariu de inceput 2900 ron brut dupa 3 luni 3000 ron brut;
- tichete de masa in valoare de 15 lei;
- dupa 3 luni se ofera un bonus de 400 lei net in mana iar dupa 6 luni se ofera inca odata bonusul de 400 lei net in mana;
- bonus de performanta pe magazin la 3 luni maxim 540 ron brut;
- alte sporuri;
- tichete cadou de sarbatori;
- prime pentru evenimente;
- 22 zile de concediu pe an;
- asigurare de sanatate gratuita;
- activitati anuale cu colegi;

Puteti sa ne contactati si prin apel gratuit la Linia Verde 0800.800.408, program de lucru Luni-Vineri, orele 8:00 – 20:00.
Candidatii care corespund profilului vor fi contactati in cel mai scurt timp posibil. www.adecco.ro; https://www.facebook.com/AdeccoRomania/
Adecco Resurse Umane, filiala a Adecco Group (principalul furnizor mondial de solutii de resurse umane), este cea mai mare companie in domeniul HR din Romania, precum si al 10lea angajator la nivel national.

Pentru mai multe oportunitati de angajare, va rugam vizitati website-ul www.adecco.ro si inregistrati-va cv-ul in baza de date pentru a fi elegibil pentru actuale sau viitoare posturi deschise.

Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau “adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in companiile din cadrul grupului Adecco sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Grupul Adecco a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, etnie, rasă, orientare politică, religioasă, starea de sănătate, adresa de domiciliu, reședința, adresa de e-mail, cont bancar, ocupația, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. ADECCO RESURSE UMANE SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15866/2010. ADECCO ROMANIA SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15862/2010. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre companiile din grupul Adecco, va rugam sa va adresati ofiterilor nostri de protectie a datelor personale la dataprotection.romania[at]adecco.com.
Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Altele
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
9.4.2019
Company Logo
Casier- Penny Ineu/santana
PENNY MARKET
Company Logo
PENNY MARKET
Candidatul ideal
CANDIDATUL IDEAL:
Absolvent de studii medii;
Persoană energică, amabilă, cu gândire pozitivă;
Rezistență la efort fizic mediu, ritm de lucru alert;
Contribuie activ la implementarea standardelor de calitate în procesul de deservire al clientilor;
Experiență în domeniul comercializării cu amănuntul a produselor alimentare;
Experiența într-un post similar în magazine specializate;
Capacitate foarte bună de comunicare, atenție distributivă, capacitate rapidă de decizie.

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂȚI:
Raspunde de implementarea standardelor de siguranță si securitate a produselor;
Asigura gestiunea corectă și complete a numerarului și a produselor la casa de marcat;
Cunoaște sortimentația de produse comercializate în cadrul magazinului.


BENEFICII:
Asigurare medicală privată;
Tichete de masă;
Tichete cadou cu ocazia sărbatorilor de Paște si Crăciun;
Zile suplimentare pentru concediu de odihnă;
Bonus de loialitate;
Bonus recomandare;
Bonus performantă;
Training pentru dezvoltare profesională;
Posibilități de învățare și dezvoltare în cadrul companiei.


Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

Descrierea companiei

Rewe România reprezintă în ţara noastră concernul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experienţă de peste jumătate de secol.La ora actuală grupul REWE este reprezentat în 19 ţări europene, cu o cifră de afaceri de peste 50 de miliarde de EUR şi un număr total de angajaţi de peste 330.000.
Având în vedere puternica expansiune a companiei noastre, oferim şanse de promovare în carieră pentru angajaţii motivaţi şi dornici de a învăţa, pachet salarial atractiv corelat cu performanţele, atmosferă plăcută de lucru, în prezent compania numărând aproximativ 4000 de angajaţi.
Prin magazinele noastre Penny Market oferim siguranţa unui loc de muncă stabil într-o echipă tânără şi de succes cu multiple posibilităţi de dezvoltare.
Industrie: Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
12.4.2019
Company Logo
Casier
SC NEW MOZZART SRL
Company Logo
SC NEW MOZZART SRL
Candidatul ideal
Studii medii;
Cunostinte operare PC-nivel mediu;
Cunostinte contabilitate primara;
Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc;
Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti;
Prezenta agreabila, sociabila si activa;
Atentie la detalii;
Seriozitate si punctualitate.

Descrierea jobului

Tiparirea tichetelor de pariere;
Gestionarea incasarilor si a platilor;
Intocmirea documentelor de contabilitate primara;
Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.

BENEFICII:
Tichete de masa;
Bonusuri in functie de performanta si implicare;
Formare profesionala in cadrul companiei;
Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.

Descrierea companiei

Compania Mozzart a fost infiintata in luna august a anului 2000. Spre sfarsitul anului 2006 ne-am extins activitatea si pe pietele din Romania. Activitatea noastra principala o constituie organizarea pariurilor sportive, prelucrarea cotelor si productia software-ului de suport aferent.Calitatea deosebita in toate domeniile de activitate este caracteristica de baza a companiei noastre. Imbunatatirea continua si investitii semnificative in extinderea si intarirea retelei de puncte de lucru, in spatii comerciale noi amenajate modern, in dezvoltarea si imbunatatirea activitatilor sunt surse importante de motivare pentru ca angajaţii nostri sa-si demonstreze cat mai bine competentele, pentru a se perfectiona si a evolua profesional. Crearea noilor locuri de munca reprezinta pentru cadrele tinere si instruite o oportunitate de a-si gasi locul intr-o companie autohtona ce este lider de piata in domeniul pariurilor sportive Balcanice. Rezultatele comerciale confirma faptul ca avem programe definite clar si o piata bine prospectata cu ambitii regionale indubitabile. Capitalul nostru cel mai de pret sunt oamenii, cadrele cu pregatirea cea mai inalta, capabile sa adopte hotarari rapide si de calitate. Activitatea continua si de succes a fost posibila datorita modalitatilor moderne de lucru si de organizare a muncii, a aplicarii experientelor si a cunostintelor de nivel mondial si a cadrelor specializate care reactioneaza in timp util, extrem de eficient si curajos. Rezultatele obtinute au creat premizele pentru stabililitatea intregii companii.
Industrie: Callcenter / BPO, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Altele, Crewing / Casino / Entertainment, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
15.1.2019
Company Logo
Consilier Vanzari, Identificator Piese Auto, Casier
SC EURO PARTS DISTRIBUTION SRL
Company Logo
SC EURO PARTS DISTRIBUTION SRL
Candidatul ideal
epiesa.ro isi extinde echipa!
Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei epiesa, aplica la noi pentru unul din posturile disponibile:

Descrierea jobului

Consilier vanzari piese auto

- Prezenta agreabila, excelente abilitati de comunicare si prezentare;
- Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat;
- Initiativa, perseverenta, simtul detaliului;
- Flexibilitate si deschidere la sugestii;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Cunostinte operare calculator, Internet;
- Cunoasterea programelor de identificare a pieselor pe diferiti producatori auto/ furnizori auto reprezinta un avantaj.
Se ofera salariu fix + tichete de masa+ comision in functie de performanta+ participarea la diverse concursuri in cadrul firmei recompensate prin bonusuri substantiale.

Identificator piese auto:

Cerinte
- studii medii/superioare de specialitate;
- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);
- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;
- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;
- capacitate de a acumula cunostinte noi;
- cunostinte temeinice programe de specialitate identificare piese auto;
Experienta in domeniu si cunoasterea pietei auto reprezinta un real avantaj.
Se ofera pachet salarial foarte motivant (salariu fix + tichete de masa+ bonusuri cantitative si calitative), programe de pregatire profesionala, prime de vechime, prime de sarbatori.

Casier- Operator introducere, prelucrare si validare date

- Incasari numerar/ card;
- Cunostinte contabilitate primara;
- Cunostinte utilizare PC si programe de gestiune;
- Introducerea datelor in programul de gestiune;
- Intocmirea diverselor analize si situatii din programul de gestiune;
- Prelucrarea rapoartelor specifice activitatii;
- Emiterea documentelor fiscale (facturi fiscale, bon fiscal) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire al acestora;
- Intocmirea registrelor de casa.
Se ofera salariu fix foarte motivant + tichete de masa si prime de vechime, prime de sarbatori.

Descrierea companiei

epiesa.ro este cel mai mare magazin online de piese si accesorii auto pentru orice tip de autoturism.
Euro Parts Distribution SRL comercializeaza prin intermediul site-ului epiesa.ro, piese auto multimarca inca din 2011. Cu o cifra de afaceri anuala de peste douazeci milioane de euro si clienti in toata tara, este lider de piata in Romania in comertul online de piese auto.

Pentru a afla cateva informatii generale despre compania noastra, va invitam sa vizitati site-ul www.epiesa.ro
CV-urile pot fi depuse si pe mail, la adresa: hr@epiesa.ro

Industrie: Callcenter / BPO, Masini / Auto, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Internet / eCommerce, Office / Backoffice / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Vanzari, Auto / Echipamente
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
5.4.2019
Company Logo
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele
SC SUPERBET BETTING GAMING SRL
Company Logo
SC SUPERBET BETTING GAMING SRL
Candidatul ideal
CERINTE:
- persoană serioasa, organizata
​- studii medii finalizate
- bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client
- bune abilitati de lucru cu documentele si numerarul
​- cunostinte medii operare pc

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂȚI
- Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare
- Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice
- Acceptă și validează biletele de pariere
- Întocmește zilnic documentele contabile primare
- Creează un mediu plăcut pentru clienti

BENEFICII:
- Salariu MOTIVANT
- BONUSURI
- Tichete de masa
- Asigurare medicala
- Cursuri GRATUITE de specializare
- Oportunități de PROMOVARE
- Loc de muncă stabil, aproape de casă
- Colegi tineri și ambițioși
- Program de lucru FLEXIBIL

Descrierea companiei

Suntem peste 3500 de colegi. Și echipa noastră crește în fiecare săptămână. În echipa Superbet îți poți pune în valoare calitățile și te poți dezvolta profesional.
Am pornit la drum în Ianuarie 2009 și am ajuns, astazi, să fim liderul unui domeniu aflat într-o creștere fără precedent. Știm cum e să evoluezi și să ajungi cel mai bun. Operăm peste 1000 de agenții în 163 de orașe din întreaga țară și suntem cel mai de succes nume din domeniul Betting & Gaming. Acum e momentul să te alături acestei industrii.
Vino în echipa liderului din domeniul Betting & Gaming!

Industrie: Alimentara, Arta / Entertainment, Comert / Retail, Turism / HoReCa, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Crewing / Casino / Entertainment, Vanzari, Relatii clienti / Call center
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Fara experienta
Arad
9.3.2019
Company Logo
Casier/a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)
FORTUNA ENTERTAINMENT GROUP
Company Logo
FORTUNA ENTERTAINMENT GROUP
Candidatul ideal
Candidatul ideal:
• Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);
• Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client;
• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;

Descrierea jobului

Descrierea jobului:
• Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei;
• Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara;
• Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;
• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;

Beneficii:
• Salariu competitiv si tichete de masa;
• Loc de munca stabil;
• Program flexibil;
• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;
• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;

Descrierea companiei

S.C. HATTRICK BET S.R.L. este cea mai mare companie de pariuri sportive din Romania ce activeaza pe piata locala sub brandul Casa Pariurilor. Cele peste 700 de agentii la nivel national ofera clientilor cele mai diversificate oferte, bonusuri consistente si cote atractive.
Hattrick Sports Group este prezent in 7 tari din Europa si reprezinta o a doua casa pentru mai mult de 1800 de angajati.
Industrie: Arta / Entertainment, Prestari servicii, Comert / Retail, Media / Internet, Turism / HoReCa
Tip job: Full time
Departament: Crewing / Casino / Entertainment, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Arad
30.10.2018