Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari Cu Experiență-design Interior/​proiectare


Candidatul ideal Cerinte:- sa fie obisnuit cu utilizarea instrumentelor de vanzari- experienta de minim 3 ani in vanzari- a participat la cursuri de vanzari si negociere- comunicare buna si persuasiva- apreciază serviciile de calitate- înțelege câteva concepte de design, pasionat(ă) de acest domeniu- studii superioare finalizate (reprezinta avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati:- atingerea targhetelor lunare- căutare activă de clienți și consilierea persoanelor interesate (telefonic si in showroom);- oferă clienților cele mai bune soluții de amenajare interioara și prezintă acestora materialele și accesoriile din showroom și din cataloage;- urmareste procesul de vanzare- mentine relatia cu clientul pe tot parcursul colaborarii- plaseaza si urmareste comenzile trimise catre furnizoriAvantajele postului:- Salariu fix (în funcție de experiență și cunoștințe);- Bonuri de masă;- Decontare transport;- Comisioane din vânzări (grilă de comisionare);- Participare gratuita la cursuri de va
FENSYSTERM S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Cu Experienta-design Interior/​proiectare


Candidatul ideal Cerinte:- sa fie obisnuit cu utilizarea instrumentelor de vanzari- experienta de minim 3 ani in vanzari- a participat la cursuri de vanzari si negociere- comunicare buna si persuasiva- apreciază serviciile de calitate- înțelege câteva concepte de design, pasionat(ă) de acest domeniu- studii superioare finalizate (reprezinta avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati:- atingerea targhetelor lunare- căutare activă de clienți și consilierea persoanelor interesate (telefonic si in showroom);- oferă clienților cele mai bune soluții de amenajare interioara și prezintă acestora materialele și accesoriile din showroom și din cataloage;- urmareste procesul de vanzare- mentine relatia cu clientul pe tot parcursul colaborarii- plaseaza si urmareste comenzile trimise catre furnizoriAvantajele postului:- Salariu fix (în funcție de experiență și cunoștințe);- Bonuri de masă;- Decontare transport;- Comisioane din vânzări (grilă de comisionare);- Participare gratuita la cursuri de va
FENSYSTERM S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone Bucuresti,​ Balotesti,​ Stefanestii De Jos


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING SRL

Consilier Vanzari - Baneasa Shopping Mall


Candidatul ideal Consilier vanzariExperiență anterioară în vânzare directă B2C în magazin/showroom moda sau customer service - preferabil minim 6 luni - 1 an;Ideal experiență în moda, styling, studii de design vestimentar;Abilități excelente de comunicare;Curiozitate și proactivitate în găsirea de soluții și idei;Orientare catre client, adaptabilitate si spirit de echipaCunoașterea limbii engleze - nivel mediu.Descrierea jobului Consilier de vânzări – program full time. Turele vor fi distribuite atat in timpul saptamanii cat si in weekend, sarbatori legale.Întocmirea documentelor specifice activitatii si utilizarea echipamentelor de vanzare: operare casa de marcat, calculator, POS, imprimanta, sistem intern de gestiune, etc.Participarea la activitatile de pregatire, organizare si prezentare a produselor din magazin Desfasurarea activitatilor specifice - organizare stoc, rapoarte de vanzari, gestionare, receptie marfa, verificarea preturilor de vanzareConsilierea clientelor in alegerea
SKILLD BY EJOBS

Store Manager Sinsay Lemon Voluntari


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Consultant Vanzari


Descrierea jobului ☕️ Alătură-te Echipei Noastre și Explorează Aromele Lumii! ☕️Suntem în căutarea a cinci colegi pasionati de cafea, cu abilități excelente de vânzare, pentru a se alătura echipei noastre, în calitate de Consultant Vânzări specializat în produsele noastre exclusive de cafea.Atribuții principale: Consilierea clienților în alegerea espressoarelor potrivite pentru gusturile lor unice. Prezentarea experiențelor de degustare și caracteristicilor specifice ale diverselor tipuri de espressoare și cafea. Îndeplinirea cu succes a obiectivelor de vânzări stabilite. Sampling de cafea.Ce oferim: Plata: 420 lei/saptamana - 1680 lei/luna (20 lei/h) Bonus din vanzari Training de specialitate platit (perioada: in perioada 24 - 26 aprilie, dureaza 3 zile, 7h/zi si este platit) Atmosferă de lucru dinamică și prietenoasă.Locații: Orhideea Park Lake Promenada Plaza Mall Vitan Mall Mega Mall VoluntariProgram: joi-vineri 16:00 – 20:00 (4h/zi) sambata 11:00-17:00 (6h) duminica 11:00-18:00 (7
FIELD STAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:Studii superioare în domeniul construcțiilor & cunoștințe despre piața construcțiilor;Cunoașterea documentației legale în Achiziții și a vămuirii produselor;Întocmirea corectă a planurilor de aprovizionare și a stocurilor;Cunoștințe referitoare la documentele contabile și de transport;Cunoașterea, la nivel mediu, a limbii engleze (scris, vorbit);Cunoștințe de negociere, analiză, planificare și comunicare;Cunoștințe Microsoft Office;Reprezintă un avantaj experiența în coordonarea echipelor.Descrierea jobului Responsabil AchizițiiSalut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii. În acest moment suntem în căutarea unui Arhitect pentru un client cu experiență vastă de peste 30 de ani în proiectarea și construcția de clădiri, cu activitate în numeroase țări, printre care România, Egipt, Tanzania, Chad, Seychelles, Rwanda și Zambia, desfășurând o gamă variată de proiecte.Ce vei face:Organizează activitatea d
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 1597 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari B2b - Telesales ( Call Center)


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de Vanzari Telefonice.Candidatul ideal trebuie sa vina cu:- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cele mai potrivite solutii pe care le poate oferi paleta noastra de produse.Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezult
GAIASS HR CONSULTANCY S.​R.​L.​

Asistent/​a Vanzari (part - Time)


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: București Pipera Plaza.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Pipera


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari /​ Designer Interior


Candidatul ideal Experiență în vânzări de minim 2 ani; Experienta in proiectare si vanzare mobilier Abilități de comunicare și de vânzare; Stăpânirea limbii engleze la nivel, cel puțin, mediu; Cunoştinţe în desenul tehnic, stăpânirea limbajului de specialitate și existența simţului estetic; Capacitate de organizare și planificare a proiectelor; Cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft; Capacitatea de întocmire a ofertelor de preț, proiectare 3D, măsurători și colaborare proactivă cu departamentele companiei; Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări în vederea măsurătorilor și verificării proiectului în derulare.Descrierea jobului ​Capacitatea de a învăța portofoliul de produse și de servicii Kuechentreff, pentru a putea fi prezentate clienților; Consilierea clienților în ceea ce privește alegerea produselor și în realizarea proiectului de design; Conceperea proiectului, conform spațiului de care dispune clientul și a preferințelor acestuia; Gestionarea întregului pr
FINESSA GERMAN MOBEL S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Consumer Electronics - Samsung Romania


Candidatul ideal Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Descrierea jobului Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmp
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Relatii Cu Clientii (afumati)


Candidatul ideal -spirit intreprinzator -bune abilitati de comunicare-atentie distributiva-exeperienta in vanzari-seriozitate-discretie Descrierea jobului -comunicarea cu clientii-preluarea comenzilor-urmarirea pregatirii comenzii-stabilirea metodei de plata si livrarii-organizarea portofoliului de clienti en-gros
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Store Manager Sinsay Voluntari Lemon


Candidatul ideal Store Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising a
LPP ROMANIA FASHION SRL

Baneasa Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Apreciem următoarele:Pasiune pentru fashion, plăcerea de a lucra într-un mediu dinamicAbilități de comunicare, atitudine pozitivă, inițiativă, flexibilitateDescrierea jobului Ce oferim:Salariu fix + bonus vânzăriTichete de masăPachet de servicii medicale la Regina MariaPrimă pentru fiecare coleg/ prieten recomandat(de până la 2000 de lei)Zi de naștere liberă25% reducere de angajat la achiziționarea produselor din Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home si LeftiesDiscount-uri în platformele interne More4Less și Benefit SystemsPrețuri preferențiale pentru abonament la sălile de sport din țară prin 7card, ESX și SanoPass FitResponsabilitățile tale vor fi:Activități specifice magazinului: recepție marfă, aranjarea produselor în magazin, înlocuirea produselor vândute;Activități în depozit: stocare, aranjare, verificare;Activități specifice casei de marcat.
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Baneasa Shopping City


Candidatul ideal Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaAvantajele tale: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru flexibil, in ture, 8h/zi Salariu net incepand de la 3000 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestere Tichete de masa – 600 lei (in functie de zilele lucrate, 30 lei/zi) Decontarea transport Asigurare medicala la o clinica privata Premii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati: Procesare si receptionare marfa.
NEXT ROMANIA

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare, organizare si prezentare; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat; Cunostinte foarte bune de MS Office(word, Excel); Cunostinte de limba engleza – nivel mediu - avansat Studii medii finalizate (studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj) Experienta in achizitionarea de materiale in domeniul tehnic-constructii reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Realizeaza activitatile de achizitii de servicii si produse in conformitate cu termenele agreate; Gestionarea comenzilor interne/externe de la furnizori (verificare stoc de produse, initiere si trimitere comanda, verificare status comanda, mentinerea legaturii cu furnizorii) Participa la definirea specificatiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul proceselor de achizitii; Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor si realizeaza documentatia de aprobare a proceselor de achizitii; Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare / cont
LINDAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Dispozitiv Medical - Implant Dentar


Candidatul ideal Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente stomatologice de calitate. Căutăm pasionati care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de implanturi dentare, marca Elvetia si Turcia ( Implantswiss, I-System, MONOIMPLANT, i-LINQ)Iată ce căutăm în tine:Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului implanturilor dentare și a domeniului medical.Descrierea jobului Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre - vanzari implanturi dentare. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construi
ULTRA DENTAL S.​R.​L.​

Asistent Vânzări Piese Auto - Voluntari


Candidatul ideal Postul este disponibil pentru punctul nostru de lucru din VOLUNTARI.Cerinte: Studii superioare, de preferinta in domeniul tehnic/auto Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Asistent vânzări - identificare piese și procesare comenzi: Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei. Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satis
MEC - DIESEL SEE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.