Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Popesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Popesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Lucrator Comercial /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cautam lucrător comercial (vanzator / vânzătoare cofetarie). Experienta de minim 6 luna pe un post similar sau de vanzare directa. Studii medii. Orientarea catre client si rezolvarea problemelor. Munca in echipa, Luarea deciziilor si deschiderea catre noutati.Descrierea jobului Asistență și consultanță clienților în selectarea și achiziționarea produselor noastre; Pregătirea și etichetarea produselor în magazin; Menținerea ordinei și a aspectului general al magazinului; Gestionarea tranzacțiilor și a proceselor de plată;Avantaje:Contract de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminataSalariu platit la termen de 3500 RON + alte beneficii zilnice si lunareBonus din vanzari din a 2-a lunaPrime de Pasti si Craciun, cadouri de 1 si 8 martie, tort la ziua de nastere.Mesele, apa, suc cafea sunt asigurate de noi.Discount de angajat de 35% la produsele noastre.Dezvoltare profesionala si oportunitati de promovare
MĂDĂMYR SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:Studii superioare cu diploma de licenta;Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;Disponibilitate de a lucra in echipa;Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Responsabilitati:Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.Verifica necesarul de aprovizionat;Intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;Caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentru optimizarea costurilor;Se implica direct asupra modului de rezolvare al operatiunilor de achizitii;Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de managerul d
RIVIERA BIKE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2438 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Echipamente Utilaje Pentru Constructii


Candidatul ideal Te așteptăm să devii membru al echipei noastre, dacă:- ai pregatire tehnică, ai mai lucrat într-un domeniu tehnic,- vrei să lucrezi,- ești o persoană cu experiență in domeniul vânzărilor, și un bun cunoscător al pieței locale,- ești dedicat muncii de teren și ai experiență în munca de teren - NU căutăm colegi care să-și petreacă timpul la birou,- te motivează câștigul pe bază de rezultate,- esti organizat, punctual, și de încredere,- eșecurile nu te doboară,- stii sa faci follow-up, și nu te deranjează să o faci- discuțiile telefonice cu persoane necunoscute NU înseamnă o provocare pt. tine,- dacă poți să-ți organizezi timpul alocat vânzărilor, pt. cel puțin o săptămână în avans,- ai darul de a atrage și menține relațiile cu persoanele pe care-i întâlnești,- ești dedicat și loial.- Cunostiinte autocad si tehnici de vanzare, negociere, comunicare - reprezinta un avantaj;- Experienta in domenii precum constructiile, utilajelor pentru constructii, ingineria sau comertul;-
AZZURRA PIATTAFORME SRL

INGINER VANZARI


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte • Minim 5 ani de experienta în v
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Climatizare /​ Ventilatii - Hvac


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări, în domeniul HVAC - minim 2 ani. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Permis de conducere categoria B. Flexibilitate și capacitate de adaptare la cerințele pieței.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarea pieței și identificarea proiectelor și nevoilor clienților. Implementarea strategiei de vânzare în raport cu planul de acțiune. Promovare soluțiilor tehnice în raport cu nevoile de business. Dezvoltarea portofoliului de clienți. Întocmirea și negocierea ofertelor și semnarea contractelor. Monitorizarea concurenței în vederea aplicării unei strategii optime de vânzări. Identificarea de noi oportunități de promovare a imaginii companiei, participarea la târguri, conferințe de profil.Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare. Pachet salarial motivant, format di
VOLLMAX HVAC S.​R.​L.​

Analist Vanzari,​ Operator Facturare - Roluri Back-office


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Referent De Specialitate (ingineri,​ Expert Achizitii)


Candidatul ideal - abilităţi de organizare şi coordonare- abilitaţi interpersonale- rezistenta la stres- capacitate analiza si sinteza- spirit de iniţiativa- bune cunoştinţe operare PC:- Word, Power Point- operarea cu baze de date (Excel etc.)- navigare internet- OutlookDescrierea jobului inginer horticol-Verifica activităţi de amenajări ale spaţiilor verzi, conform sarcinilor primite de la şeful de serviciu.Ține evidența lucrărilor informând şeful de departament asupra situaţiei utilajelor/echipelor de lucru.Urmăreşte prin deplasări la punctele de lucru dacă lucrările se desfăşoară în ritmul stabilit prin grafice în vederea respectării termenelor contractuale şi propune măsuri pentru recuperarea rămânerilor în urmă, acolo unde se impune acest lucru.inginer auto si inginer tehnic-Întocmeşte şi ţine evidenţa Inspecţiilor Tehnice Periodice (ITP) la autovehiculele secţiei şi le prezintă şefului secţiei;Face demersurile necesare pentru obţinerea licenţelor de transport şi de execuţie.Verif
TOTUL VERDE.​ S.​A.​

Reprezentant Vanzari - Produse Tehnice (bucurești)


Candidatul ideal Studii superioare (cele tehnice reprezintă avantaj); Experiență de minimum 5 ani în vânzare directă consultativă B2B (avantaj vanzare de proiecte); Abilități de comunicare și negociere; Foarte bune abilități de organizare și planificare; Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate (cca 70% din timp).Descrierea jobului Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei (sisteme automate de parcare si Smart Mobility); Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora; Prospectarea pieței de profil din zona alocată, atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței; Prezentarea și realizeazarea ofertelor în concordanță cu nevoile clienților; Urmărirea bunei derulări a contractelor până la încasare; Planificarea programului
KADRA TECH S.​R.​L.​

Manager Achiziții - Private Label


Candidatul ideal Cautam pentru firma noastra un Manager Achiziții in sistem Private Label, dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste.Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design.Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante.Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator.Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru amb
GINZA INVEST SRL

Reprezentant Vânzări - Produse Tehnice (bucurești)


Candidatul ideal Studii superioare (cele tehnice reprezintă avantaj); Experiență de minimum 5 ani în vânzare directă consultativă B2B (avantaj vanzare de proiecte); Abilități de comunicare și negociere; Foarte bune abilități de organizare și planificare; Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate (cca 70% din timp).Descrierea jobului Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei (sisteme automate de parcare si Smart Mobility); Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora; Prospectarea pieței de profil din zona alocată, atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței; Prezentarea și realizeazarea ofertelor în concordanță cu nevoile clienților; Urmărirea bunei derulări a contractelor până la încasare; Planificarea programului
KADRA TECH S.​R.​L.​

Roluri Back-office: Analist Vânzări,​ Operator Facturare


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Agent Vanzari Sisteme Aluminiu Zona Sud


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg/ unei colege care sa isi aduca aportul in vanzarea sistemelor din aluminiu pe care le avem in portofoliu.Cautam o persoana care sa fie dispusa sa faca munca de teren in proportie de 95% din timp.Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un om cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem.Descrierea jobului Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, tamplarie aluminiu,balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorieÎnțelegerea nevoilor partenerilor existenti si a viitorilor parteneri precum si crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială.
TURCOAZ TRADING SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2699 de salarii introduse în Salario: 3744 RON/Luna

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 2940 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.