Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Vezi alte joburi relevante

Operator facturare si vanzare - complex Doraly


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80 la suta din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
Hausberg Romania SRL

Operator Contabilitate Primara


Candidatul ideal Cautam un nou colega in echipa de contabilitateCe fel de persoane cautam pentru jobul de operator facturare si contabilitate primara?Ca si trasaturi personale, colegul ideal pe care ii cautam trebuie sa fie corect si cinstit; trebuie sa fie o persoana energica pentru ca lucram intr-un mediu dinamic; trebuie sa fie interesat sa invete de la si impreuna cu noi.Cunostinte si abilitati necesare:- persoana organizata- cunostinte de contabilitate primara- cunostinte bune de PC, operare word, excel Descrierea jobului Ce inseamna un job in departamnetul contabilitate?- Vei intocmi documente de contabilitate primara: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bon de predare, registru de casa, etc.- Vei inregistra: facturi furnizori si receptii, plati, etc.- Vei receptiona telefonic comenzile- Vei intocmi diverse documente in excel si word.Pe masura ce vei invata si vei dovedi implicare vei primi si alte responsabilitati si vei putea creste in departamentul de contabilitate.Apre
BIJOUX TRENDY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Operator Documentare Produse Magazin Online


Candidatul ideal - Să aibă abilități solide de copywriting, incluzând verificarea informațiilor, identificarea detaliilor importante și o bună capacitate de cercetare;- Să fie capabil să creeze, să redacteze și să editeze texte pentru a le face mai clare, aliniate cu poziționarea companiei;- Să aibă aptitudini de editare a imaginilor (redimensionare, decupare, adăugare/eliminare de watermark etc.);- Să aibă o atitudine pozitivă și o dorință continuă de învățare și dezvoltare;- Să acorde atenție sporită detaliilor și să fie dotat cu o gândire creativă.- Să stăpâneasca limba română la un nivel avansat, inclusiv ortografia, punctuația și gramatica.Descrierea jobului - Să documenteze produsele magazinului online și să actualizeze informațiile, de câte ori este necesar;- Să introduca în platforma de e-commerce diverse informații (text, imagini, culori etc.) conform directivelor primite de la manager;- Să identifice și să corecteze erorile gramaticale și de punctuație din textele destinate u
CARTOONIO SRL

Operator Ecommerce/​marketplace


Candidatul ideal CRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.Peste un an de experiență în Internet / e-Commerce, VânzăriCandidatul Ideal- Abilitati navigare internet si operare PC;- Abilitati tehnoredactare rapida;- Cunoasterea limbii engleze si posibilitatea de a traducere corect in limba romana- Acuratete in prelucrarea si inregistrarea datelor;- Abilitatea de a lucra cu task-uri zilnice;- Capabil sa lucreze independent, atent la detalii;- Abilitati minime de manipulare a imaginilor.Studii medii/superioare- Abiltati de organizare,planificare,comunicare- Capacitate ridicate pt analiza,sinteza si planificare- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte- Spirit de echipa si colaborare- Personalitate energica,proactiva,cu atitudine pozitiva.Descrierea jobului- Preluare comenzi din platforma Descrierea jobului - Introducere comenzi in sistem- Tine legatura cu clientii- Introducerea, prelucrarea si validarea inform
RHEA HOME LIGHT S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Contabil Primar


Candidatul ideal Compania ALEXANDER PHONE SERVICE SRL cauta Contabil Primar in Afumati, judetul Ilfov.Candidatul ideal Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu domeniul contabil si te poti descurca fara probleme sa lucrezi intr-un program de facturare/contabilitate clar esti ceea ce cautam; Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii pe care o desfasori depinde, uneori, de buna colaborarea cu celelalte departamente; Cunostinte bune de Microsoft Office; Experienta program Saga; Gandire analitica, orientare catre rezultate; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Determinare, dorinta de perfectionare continua.Descrierea jobului Responsabilitati: Vei face inregistrari contabile primare (registru de casa, facturi, chitante, bonuri, extrase lei/ valuta, plati, etc) in softul de contabilitate si te vei asigura ca sunt corecte si conforme. De asemenea, vei intocmi diverse documente contabile primare: facturi
ALEXANDER LINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2372 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil (locatie Afumati)


Candidatul ideal - experienta- bune abilitati de comunicare- implicare si seriozitate- discretieDescrierea jobului -contabilitate primara (facturare, registru de casa, operatii cu stocuri,incasari, jurnal de banca)-urmarirea situatiei contabile ,intocmirea si verificarea fiselor clienti/furnizori-sub indrumarea directorului economic intocmirea de rapoarte contabile
ARMEDA CARPET S.​R.​L.​

Operator Documentare Produse Magazin Online In Afumati


Candidatul ideal - Să aibă abilități solide de copywriting, incluzând verificarea informațiilor, identificarea detaliilor importante și o bună capacitate de cercetare;- Să fie capabil să creeze, să redacteze și să editeze texte pentru a le face mai clare, aliniate cu poziționarea companiei;- Să aibă aptitudini de editare a imaginilor (redimensionare, decupare, adăugare/eliminare de watermark etc.);- Să aibă o atitudine pozitivă și o dorință continuă de învățare și dezvoltare;- Să acorde atenție sporită detaliilor și să fie dotat cu o gândire creativă.- Să stăpâneasca limba română la un nivel avansat, inclusiv ortografia, punctuația și gramatica.Descrierea jobului - Să documenteze produsele magazinului online și să actualizeze informațiile, de câte ori este necesar;- Să introduca în platforma de e-commerce diverse informații (text, imagini, culori etc.) conform directivelor primite de la manager;- Să identifice și să corecteze erorile gramaticale și de punctuație din textele destinate u
CARTOONIO SRL

Ecommerce /​ Operator Magazin Online


Candidatul ideal Our company is looking for a hard working and organized Ecommerce team member to join our dynamic team. If you are willing to learn, motivated, and you like interacting with customers, this position could be right for you. This offer is for an office job, applicants are expected to be able to commute daily to our office in Voluntari.Requirements Excellent communication skills The ability to work independently and manage time efficiently. Willingness to learn Customer orientation and attention to detail. Romanian and English fluencyDescrierea jobului Diplon has almost 20 years of experience in the sanitary industry. With an extensive support network in the Balkans, we are looking for a motivated and hard-working team member to support our business in Romania.Job description Creating and maintaining product listings online Processing and tracking orders Coordinating with couriers and clients Supporting customers and answering questionsExperience is a plus, but not requir
DIPLON S.​R.​L.​

Contabil Sef Ilfov Afumati


Candidatul ideal Studii superioare economice; Sa aiba o vechime de cel putin 7 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile; Experiență in contabilitatea unei firme medii/mari Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza; Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudine pozitivă și spirit de echipă; Abilitati de comunicare si relaționare; Cunoștințe operare PC Cunostințe programe contabile; NEXUS ERP constituie un avantajDescrierea jobului Management financiar contabil; Controlling financiar contabil Organizarea si conducerea activitătilor contabile si financiare; Planificarea, organizarea si coordonarea activitătilor, proceselor si
SPIN COM-EXIM SRL

Operator Calculator


Candidatul ideal Operator Calculator Ne cautam colegi / e pentru Departament Facturare si aviz, persoane energice, atente si responsabile!Profil candidati ideal:- Cunostinte PC - MS Office (Word, Excel, Outlook) - nivel mediu;- Capacitate de organizare si planificare;- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Operator calculator:-Comenzi magazine- Emitere facturi si avize de insotire a marfii pentru magazinele proprii.-Verificare stocuriOferta noastra este:- salariu net 2500 - 2800 lei (negociabil - in functie de experienta) + bonuri de masa 600 lei;- program: L-V: 08:00-17:00;- transport gratuit asigurat - sediul companiei se afla in Afumati;- discount 30% la toate produsele magazinului;- posibilitate de promovare in cadrul companiei.Pentru mai multe detalii: 0771 759 964; [email protected], www.germag.ro
GERMAG TREND SRL

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Facturare Magazin Online


Candidatul ideal - 80% din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice.Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline.Descrierea jobului Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana.Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni;Discounturi la produsele firmei.
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare)Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate.Descrierea jobului Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client.Programul de lucru este:L - V - 08:
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Depozit Magazin Online In Voluntari


Candidatul ideal Cautam o persoana indemanatica si cu disponibilitate la efort fizic si lucru in depozit.Aptitudini necesare: Indemanare si agilitate. Rezistenta la efort fizic.Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor (picking si coletare) si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionare raft Receptie marfa Diverse activitati in depozit (manipulare marfa)Ce oferim?Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi.Salariu de baza stabilit impreuna, in functie de experienta ta, bonusuri anuale, precum si bonusuri in functie de performanta si dorinta ta de a iti mari veniturile.Salariul va creste progresiv, si se va stabili in functie de experienta si abilitati.Programul este de Luni pana V
TERRA MOTORS SRL

Contabila (contabilitate Primara )


Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA / SMARTBILL CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Întocmirea și verificarea documentelor contabile primare ;(facturi, bonuri de casa, bonuri de consum, etc.) in baza documentelor primite. Calcularea si înregistrarea corecta a operațiunilor financiare; Întocmirea situațiilor financiare lunare si anuale conform reglementărilor legale in vigoare; Colaborarea cu auditorii interni si externi in timpul verificarilor financiare; Asigurarea conformitatii cu standardele contabile nationale si internationale. Operează intrările de stocuri (NIR) si verifica ieșirile de stocurilor Verifica transmiterea a
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY S.​R.​L.​

Contabil (contabilitate Primara )


Candidatul ideal Punctul de lucru se afla in Afumati, judetul Ilfov. STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA / SMARTBILL CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Întocmirea și verificarea documentelor contabile primare ;(facturi, bonuri de casa, bonuri de consum, etc.) in baza documentelor primite. Calcularea si înregistrarea corecta a operațiunilor financiare; Întocmirea situațiilor financiare lunare si anuale conform reglementărilor legale in vigoare; Colaborarea cu auditorii interni si externi in timpul verificarilor financiare; Asigurarea conformitatii cu standardele contabile nationale si internationale. Operează intrările de stocuri (NIR) si verifica ieșirile de stocurilor Verifica transmiterea a
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY S.​R.​L.​

Asistent Administrativ Si Contabil


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă.Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu.Descrierea jobului Asistent Administrativ si ContabilaCerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități în gestionarea comenzilor pe website-ur
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa.Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pro
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.