Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba Iulia si iprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
FILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 309 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 329 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Optometrist


Candidatul ideal Avem o viziune pentru a combina tehnologia de ultimă oră cu o abordare cu adevărat personală a îngrijirii ochilor.Tot ceea ce facem este centrat în jurul vederii. Pentru că îngrijirea de calitate ne ajută să vedem bucuria vieții. Pentru că învățarea de la cei mai buni ne face pe toți mai buni.Ne dorim ca fiecare persoană care intră pe ușile noastre să simtă pasiunea noastră pentru îngrijire. Și de aceea ne angajăm să avem grijă de tine, astfel încât să poți oferi cea mai bună experiență de calitate pacienților și clienților noștri.Ce așteptăm de la tine? E simplu:✔️ Abilitatea de a oferi servicii de calitate și de a depăși așteptările clienților.✔️ Dorința de a învăța și de a te perfecționa în domeniul opticii medicale.✔️ Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.✔️ Profesionalism și atitudine pozitivă.Descrierea jobului Indiferent dacă ai deja experiență în domeniu sau abia începi să-ți croiești drumul, te așteptăm în echipa noastră!Ce oferim?✔️ Su
TTO FAM TRADE S.​R.​L.​

Operator Presa Fabrica


Candidatul ideal Cerințe: Studii medii / tehnice / școală profesională; Minimum 2 ani experiență de lucru în domeniul industrial / producție; Minimă experiență in coordonarea unei echipe reprezintă un avantaj; Cunoștințe de operare calculator proces industrial si de lucru cu aparate de măsură si control reprezintă un avantaj; Atenție la detalii, proactivitate; Foarte bune abilitați de lucru in echipă, dar si individual; Abilități bune de comunicare, integritate si orientare către soluții.Descrierea jobului Operator Presă Fabrică (Locatie: Teius, judetul Alba)Informatii despre angajator: Cu o vechime de 200 de ani, angajatorul este cel mai mare producător de blocuri ceramice din lume și cel mai mare producător din Europa de țigle ceramice și cărămizi pentru fațadă; companie cotată la bursa internațională ce deține în prezent 197 de fabrici în 30 de țări. în România, sunt 7 fabrici - 4 unități de producție de cărămidă și 3 unități de producție de pavaje; produsele sunt exportate în Ungar
GABTEO CONSULT SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Senior DevOps Engineer - Full-Time


Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedicati
Sales Consulting
Vezi alte joburi relevante

Contabil


Candidatul ideal studii economice; cunoaşterea legislației financiar-contabile în vigoare; minim 2 ani experiență pe o poziție similară; cunoștințe operare PC (Outlook, Word, Excel); abilități de comunicare; abilități de organizare și planificare; capacitate de rezolvare a problemelor; atenție la detaliiDescrierea jobului întocmirea și prelucrarea documentelor contabile primare și asigurarea arhivării acestora; contabilizarea facturilor de intrare: interne și externe, achiziții de bunuri și servicii; verificarea corectitudinii documentelor primite; colaborarea cu echipa departamentului pentru ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile
TRANSILVANIA NUTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5501 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil / Economist dedicat si experimentat pentru a se alatura echipei noastre din cadrul companiei noastre din Alba Iulia.Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj.Daca sunteti pasionat de domeniul contabilitatii si aveti abilitati solide in gestionarea aspectelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia noastra vacanta.Descrierea jobului Intocmirea si mentinerea registrului general al contabilitatii. Inregistrarea tranzactiilor financiare zilnice si reconcilierea conturilor. Pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale si a rapoartelor financiare periodice. Verificarea si corectarea erorilor contabile si fiscale. Gestionarea activelor fixe si calcularea amortizarii. Asigurarea conformitatii cu reglementarile contabile si fiscale.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 5000-7000 Ron Net in functie de experienta. Decontare transport. Prime de Sarbatori. Bonus de performante.
ROMWEST EURO SRL

Media netă estimată pe baza celor 5510 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer remote support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 865 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Economist (contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii economice finalizate Finante/ ContabilitateGindire analitica si sintetica, atentie distributivaCapacitate de lucru in echipa; capacitate de comunicare si relationare bune; abilitati de lucru cu termene limita; capacitate de organizare a muncii; simtul responsabilitatii; diplomatieEXPERIENTA DE MINIM 2 ANI PE UN POST SIMILARCONSTITUIE AVANTAJ CUNOSTINTE PROGRAM CONTABILITATE DACRISDescrierea jobului realizeaza operatiuni de contabilitate financiara specifice domeniului de activitate;inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor primare: facturi, chitante; bonuri fiscale; deconturi;evidenta registrului de casa;
EUROPEXPRES SRL

Operator Ambalare- Productie Oiejdea Albalact


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Stare de sanatate bunaDorinta de a munciDisponibilitate munca in schimburiAbsolvent 10 clase/Scoala Profesionala/Liceu; Responsabilitati Coordoneaza activitatea de
Lactalis Group
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.