Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Consultant in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Consultant in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Căutăm CONSULTANT IMOBILIAR!Anul 2023 a fost un an fantastic și vrem ca 2024 să fie cel puțin, de două ori mai bun. De aceea, avem nevoie de forțe noi și oameni noi, cu inițiativă în echipa noastră.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? Să aibă o atitudine pozitivă. Hai să vedem ce soluții putem găsi la provocările pe care le avem și să nu ne concentrăm pe problemă în sine. Să fie de gașcă. Ne ințelegem super bine în firmă și așa vrem să fie în continuare. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma nu crește. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei Să fie organizată. Sa fie pusă pe treabă. Doar prin acțiune obținem rezultate. Să fie descurcăreață și persistentă. O provocare nu te poate opri decât dacă îi permiți. Să vorbească frumos, educat și corect la telefon, față în față cât și în scris. Să fie dispusă să lucreze și pe un program prelungit dacă este cazul
FILIP EVOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne dorim ca tu sa ai:- Dispozitia de a aloca 100% din timpul tau acestei cariere- Experienta in vorbit la telefon (obligatoriu)- Organizat, Energic si PROACTIV- Abilitati de planificare pentru gestionarea eficienta a task-urilor variate- Orientat spre Succes. Problem-Solving skills- Experienta in expansiune nationala constituie un avantaj- Comunicare si interactiune personalizata pe nivelul interlocutorului- Viteza de reactie, flexibilitate si adaptabilitate Descrierea jobului Rеsponsabilitati: ● Cresterea numarului de clienti la nivel national, sub coordonare; ● Optimizarea efortului de vanzare pe fiecare canal de vanzare agreat; ● Planificarea actiunilor de vanzare si corelarea acestora cu resursele necesare; ● Indeplinirea obiectivelor pentru fiecare pas al vanzarii; ● Respectarea proceselor si procedurilor interne ale companiei; ● Masurarea indicatorilor de performanta personali vizati (cantitativi si calitativi); ● Mentinerea relatiilor cu prospectii interesati pe
RIKKO STEEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 719 de salarii introduse în Salario: 3031 RON/Luna

Consultant Vanzari (inginer)


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare profil tehnic; Minimum 3 ani experienta in vanzari de produse (nonfood) / servicii in industria materialelor electrice / sanitare / constructii / domeniu conex (reprezinta un avantaj important); Ai cunostinte tehnice in domeniul electric (reprezinta un avantaj); Detii permis de conducere categoria B; Ai abilitati de lucru in pachetul Mc Office si experienta de lucru cu sistem tip ERP, CRM, BI; Ti se spune des ca ai aptitudini excelente de comunicare, persuasiune; Manifesti maturitate, integritate si profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Dezvolti si gestionezi portofoliului de clienti, asigurand indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare / semestriale stabilite de catre companie; Gestionezi intregul proces de vanzare, fiind responsabil/a de realizarea volumelor de vanzari si stabilirea relatiilor de parteneriat cu toti clientii, respectand standardele si politicile companiei; Urmaresti si respecti procedurile si instructi
CONSOLIGHT COM SRL

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Imobiliar Bacau


Candidatul ideal 💼 Cerințe:Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar (constituie un avantaj)Abilități excelente de comunicare și negociereOrientat către clienți și capabil să construiască relații solideAtitudine proactivă și dorința de a atinge obiectivele propuseCunoștințe bune de utilizare a instrumentelor Microsoft OfficePermis de conducere categoria B și disponibilitatea de a călători în cadrul activitățiiDescrierea jobului ✨ Ce vei face:Identificarea și contactarea clienților potențiali pentru a le oferi cele mai bune servicii imobiliare. 🏡🌟Prezentarea și promovarea proprietăților disponibile în portofoliul nostru. 📸✨Organizarea și efectuarea vizionărilor, oferind clienților o experiență deosebită. 🏠👀Negocierea și încheierea tranzacțiilor imobiliare, obținând rezultate remarcabile. 💼🤝Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți, oferindu-le suport pe tot parcursul procesului. 🤝🔒Monitorizarea pieței imobiliare, identificarea oportunităților și
AVA ASOCIAŢII S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Magazin - Orange Store


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS SRL

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal Pregatire de specialitate: studii superioare in domeniul economic, tehnic sau constructiiConstituie un avantaj minim 6 luni dе experiență în scrierea și/sau implementarea proiectelor finanțate prin POR, POCU, POC, PNRR sau PNDRCunoştinţe despre administraţia publică din România şi legislaţia aferentă - constituie avantajCapacitate dе evaluare şi dе rezolvare a problemelor;Aptitudini excelente dе comunicare şi prezentare;Managementul timpului şi al priorităţilor;Cu etică profesională.Atenție la detalii;Dispus la un proces dе învățare și dezvoltare continuă;Permis de conducereCunostinte minime privind derularea activitatilor economice (societati comerciale, contabilitate)Cunostinte bune de lucru in Excel si WordPersoana organizata si atenta la detaliiPersoana ambitioasa si responsabilaDisponibilitate pentru program prelungitRezistenta la stresBun comunicator Descrierea jobului Descrierea postului:Consultanta si asistenta acordata beneficiarilor publici in elaborarea si i
A I CONSULTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari (inginer)


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare profil tehnic; Minimum 3 ani experienta in vanzari de produse (nonfood) / servicii in industria materialelor electrice / sanitare / constructii / domeniu conex (reprezinta un avantaj important); Ai cunostinte tehnice in domeniul electric (reprezinta un avantaj); Detii permis de conducere categoria B; Ai abilitati de lucru in pachetul Mc Office si experienta de lucru cu sistem tip ERP, CRM, BI; Ti se spune des ca ai aptitudini excelente de comunicare, persuasiune; Manifesti maturitate, integritate si profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Dezvolti si gestionezi portofoliului de clienti, asigurand indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare / semestriale stabilite de catre companie; Gestionezi intregul proces de vanzare, fiind responsabil/a de realizarea volumelor de vanzari si stabilirea relatiilor de parteneriat cu toti clientii, respectand standardele si politicile companiei; Urmaresti si respecti procedurile si instructi
CONSOLIGHT COM SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacerea a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Piese Schimb | Valea Seaca,​ Bacau


Candidatul ideal Ne cautam coleg sau colega pentru postul de Consultant Piese Schimb | Valea Seaca, Bacau.Misiunea postului:Asigură identificarea pieselor de schimb, desfășurarea normală a fluxurilor de marfă din depozit, precum și integritatea stocului de marfă, fiind totodată responsabil cu activități de aprovizionare și livrare a pieselor de schimbCunoștințe cerute:Obligatorii:• Studii medii• Cunoștinte tehnice mecanice• Cunoștinte operare calculatorConstituie avantaj:• Experiență anterioară în domeniul tehnic/agricol și cunoștinte tehnice mecanice puternice• Engleză și / sau germană (termeni tehnici)Experiența cerută:Obligatorie:• Minim 1 an de experiență relevantă• Experiență în gestionare stoc de marfă• Experiență în demeniul tehnic mecanicCompetențe cerute:• Orientat spre rezultate, spre acțiune (proactiv)• Adaptabilitate și capacitate de învățare• Flexibil, deschis, doritor să învețe, adaptabil• Capabil să lucreze în echipă• Abilități de comunicare• Conștiinciozitate, punctuali
AGRITEHNICA SERVICE SRL

Director Operational - Bacau


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o pozitie similara? Îți place să optimizezi costurile operaționale?Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă;Bonus trimestrial de performantă;Mașină de serviciu;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență de minim 5 ani într-un post similar; Bune abilităţi de optimizare a costurilor operaționale, respectiv măsori și gestionezi costurile totale ale operațiunilor pentru a asigura o eficiență financiară și pentru a identifica oportunități de economisire a costurilor Calități excelente pentru eficiența operațiunilor, respectiv monitorizezi cât de bine se desfășoară operațiu
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Payroll & Hr Admin


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:• Cunostinte avansate Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, One Drive);• Cunostinte limba engleza, nivel avansat;• Cunostinte privind legislatia muncii din Marea Britanie constituie un avantaj (daca ati locuit anterior in UK);• Candidatul trebuie sa fie o persoana ambitioasa, cu atentie sporita la detalii, analitica si bine organizata cu bune abilitati de comunicare;Descrierea jobului Descrierea jobului:• Intocmirea payroll-ului saptamanal pentru angajati in baza pontajelor primite;• Verificarea dreptului de munca in Marea Britanie a candidatilor/angajatilor;• Mentinerea si actualizarea bazei de date a angajatilor;• Verificarea informatiilor si gestionarea formularelor de inregistrare;• Mentinerea relatiilor cu clientii si firmele colaboratoare;Beneficii:• Telefon de serviciu;• Posibilitate model de munca hibrid;o Program de lucru : Luni-Vineri 10:00 – 19:00o Salariu avantajos.In cazul in care sunteti
APREC CONSULT S.​R.​L.​

Economist Contabil


Candidatul ideal Firma noastră, MSL Accounting, caută un candidat ideal pentru poziția de Contabil Economist, care să se alinieze valorilor noastre de excelență în domeniul contabilității și dezvoltare continuă. Candidatul perfect ar trebui să îndeplinească următoarele criterii:Experiență în domeniu: Candidatul ideal ar trebui să aibă o experiență minimă de 2 ani în domeniul contabilității, cu cunoștințe solide în gestionarea contabilității primare și secundare. Experiența anterioară într-un mediu similar sau în cadrul unei firme de contabilitate este un avantaj.Dorință și deschidere spre învățare: Candidatul ar trebui să fie dornic și deschis spre a-și îmbunătăți continuu cunoștințele și abilitățile în domeniul contabilității. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la schimbările în legislația fiscală și contabilă este crucială.Competențe tehnice solide: Candidatul ideal ar trebui să demonstreze cunoștințe avansate în domeniul contabilității, inclusiv în întocmirea rapoartelo
MSL FISC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2696 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Director Operațional - Bacău


Candidatul ideal Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o pozitie similara? Îți place să optimizezi costurile operaționale?Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă;Bonus trimestrial de performantă;Mașină de serviciu;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență de minim 5 ani într-un post similar; Bune abilităţi de optimizare a costurilor operaționale, respectiv măsori și gestionezi costurile totale ale operațiunilor pentru a asigura o eficiență financiară și pentru a identifica oportunități de economisire a costurilor Calități excelente pentru eficiența operațiunilor, respectiv monitorizezi cât de bine se desfășoară operațiu
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.