Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

129 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

129 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Consultant


Candidatul ideal Consultant financiarAbilitati excelente de comunicare, initiativa, dinamismDescrierea jobului ConsultantTraining constantProgram flexibil
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 9939 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Comunicare


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; Capacitate de analiză și sinteză; Creativitate, curiozitate, inițiativă, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilitatea de a lucra cu termene limită; Capacitatea de a urmări și îndeplini obictivele conform cerintelor agreate; Atitudine proactivă, adaptabilitate, integritate și flexibilitate; Abilități interpersonale; Atenție la detalii, discernământ asupra sensurilor cuvintelor, astfel încît să poată elabora cele mai pertinente mesaje de comunicare; Cunoașterea limbii române la un nivel peste medie din punct de vedere gramatical, orgtografic, ortoepic; Disponibilitate de învățare și perfecționare; Cunoasterea limbii engleze nivel avansat, scris și vorbit. Cunoașterea unei alte limbi străine constituie avantaj; Competențe: Microsoft Office, canva, copywriting, editare, newsletter; cunoastera altor programe de grafică poate constitui avantaj; Abilitatea de a utiliza platforme online; Capacitatea de a gestiona diferi
HYGIA CONSULT SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Trio Recruitment isi mareste echipa!!!Cautam alaturi de noi, coleg / colega cu experienta relevanta in gestionarea conturilor de clienti:Ce trebuie sa ai:studii superioare finalizateexperință în vânzări B2B (minim 2 ani)abilități excelente de negocierecunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și ERP.disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:prospectează piața pentru identificare clienți noiinițiază și închide procesul de vânzareasigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală.redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.completează și transmite informații relevante către restul echipelorreprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente
TRIO RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Descrierea jobului Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Consultant vanzari - Cluj Napoca, Bucuresti – Giurgiului.Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa.Ne asteptam sa ai studii medii, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti.Ne dorim sa fii responsabil, harnic si onest.Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, lucru in ture si in weekend.Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor. oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei. recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.Locul tau es
DEDEMAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
SOHO READY S.​R.​L.​

Sales Consultant


Candidatul ideal Ar fi super sa ai: amabilitate si orientare catre client; implicare si flexibilitate; atitudine pozitiva si dorinta de invatare; studii medii sau superioare;Experienta in vanzari si relationarea cu clientii reprezinta un avantaj, dar orice se invata repede.Descrierea jobului Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre de tigarete si device-uri heat-not-burn din mall-urile din Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Constanta si Iasi.Ce poate fi mai cool decat sa lucrezi intr-un mall, pentru un brand premium? Mai ales ca, iti spunem noi, nu va fi deloc complicat, chiar placut. A, si apropos, de fapt lucrezi doar 15 zile pe luna, nu 21 de zile, ca la un job obisnuit.Iti oferim: program de lucru flexibil, 3-4 zile / saptamana, 10:00 - 22:00; salariu motivant, in functie de prezenta, experienta + bonusuri; posibilitatea reala de promovare; training de specialitate; invitatii evenimente lansari produs si teambuilding; colegi si coordona
NAN LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Digital Services Consultant


Candidatul ideal Hoya Lens Romania recruteaza pentru rolul de Digital Services Consultant in Cluj-Napoca.Profilul ideal este caracterizat prin:- etica, integritate personala, atitudine proactiva- orientare spre client, adept al lucrului in echipa- abilitati de comunicare si negociere, planificare si prioritizare a activitatilor- disponibilitate pentru deplasari in teritoriu peste 75% din timp- domiciliul in Cluj- ​notiuni generale de IT, atat hardware cat si software- constituie un avantaj (punct forte) experienta in vanzari Business to Business- constituie un avantaj (punct forte) experienta in domeniul opticiiDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- conduce activitatile de training si intretinere a sistemului de comanda direct de la client si a sistemelor de masurare digitala- urmareste si implementeaza instalarile sistemelor de comanda de la client in conformitate cu strategia de vanzare- coordoneaza si monitorizeaza activitatea in teritoriu in cadrul zonei comerciale- coordoneaza impr
HOYA LENS HUNGARY ZRT,​ BUDAPESTA - SUCURSALA ROMANIA

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări B2B și căutămcoleg/ă cu experiență relevantă în gestionarea conturilor de clienți.Ce trebuie sa ai: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B (minim 3 ani) abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B. experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transmite informații relevante către restul echipelor reprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente de business colaborează
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 724 de salarii introduse în Salario: 3006 RON/Luna

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Consultant Financiar: Arad Si Cluj


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasele ARAD si CLUJVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?- Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinele Leroy Merlin- Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.- Abordezi proactiv clientii
ONEY FINANCES SRL

Consultant Vanzari Moto


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Optica Medicala


Candidatul ideal Videt își mărește echipa, noua locatie fiind in Iulius Mall! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești corect, serios și onest;- ești vigilent, atent la detalii și îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară în domeniul opticii.Descrierea jobului - întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le of
NOAVIDET SRL

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor cliențilorAtitudine proactivă:Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia;Abilități bune de operare PCCunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare;Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Cunoasterea, construirea si actualizarea bazei de date , pentru a fi accesibila in prezentare catre clientiPreluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii corecte într-o manieră profesionistă;Identificarea nevoii fiecărui client și răspuns prompt la cererile acestora cu oferte din portofoliul companiei;Promovarea ofertelor imobiliare din baza de date a companieiParticiparea la întâlniri cu clienții pentru prezentarea si negocierea ofertelorNegocierea cu clientii a ofertelorVizionarea de oportunitati si oferte pentru a le include in portofoliul companieiSelectarea de oportun
SABADÎ OANA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Consultant Vanzari Masini Noi


Candidatul ideal Consultant Vanzari masini noi - reprezentanta Auto in Cluj-Napoca Experienta profesionala de cel putin 1 an intr-un post similar Cunostinte despre procesul de vanzare; Cunostiinte economice financiar- contabile; Persoana activa, dinamica, cu capacitate buna de exprimare, comunicare si relationare; cu abilitati de negociere, de rezolvare a conflictelor etc.; Competente dezvoltate de consultanta si consiliere; Capacitate de analiza avansata a sarcinilor si a actiunilor recomandate pentru indeplinirea lor; capacitatea de a genera noi proceduri si de a implementa politicile companiei; Capacitate de coordonare, planificare si organizare; Cunoasterea unei limbii straine de circulatie internationala (engleza, maghiara, iar germana constituie avantaj); Cunostinte operare PC Word, Excel, Outlook, Internet Explorer; Permis de conducere cat BDescrierea jobului Obiective post: Vanzari masini noi si alte vanzari de produse colaterale vanzarii de autovehicule (asigurari, produse fin
PROFI AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 129 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.