Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Moto


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Masini Noi


Candidatul ideal Consilier vanzari auto - Reprezentanta Auto in Cluj-NapocaConsultant Vanzari masini noi / Reprezentant vanzari Auto Experienta profesionala de cel putin 1 an intr-un post similar Cunostinte despre procesul de vanzare; Cunostiinte economice financiar- contabile; Persoana activa, dinamica, cu capacitate buna de exprimare, comunicare si relationare; cu abilitati de negociere, de rezolvare a conflictelor etc.; Competente dezvoltate de consultanta si consiliere; Capacitate de analiza avansata a sarcinilor si a actiunilor recomandate pentru indeplinirea lor; capacitatea de a genera noi proceduri si de a implementa politicile companiei; Capacitate de coordonare, planificare si organizare; Cunoasterea unei limbii straine de circulatie internationala (engleza, maghiara, iar germana constituie avantaj); Cunostinte operare PC Word, Excel, Outlook, Internet Explorer; Permis de conducere cat BDescrierea jobului Consultant Vanzari masini noiObiective post: Vanzari masini noi si alte
PROFI AUTO SRL

Reprezentant Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Consultant vanzari in Cluj-Napoca Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; Capacitate de planificare, analiza si control; Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Cladeste relatii cu zambetul pe buze; Ofera informatii tehnice si comerciale; Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; Asigura suport tehnic pentru parteneri; Pregateste şi transmite documentatii tehnice, carti tehnice, avize clientilor; Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.Beneficii oferite: Salar atractiv 5000-7500 ron Tichete de masa, bonus din vanzari, Decontarea transportului pe mijloacele de transpor
SECPRAL PRO INSTALATII S.​R.​L.​

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Showroom Cluj


Candidatul ideal Cerinte Consultant Vanzari:- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consultant Vanzari:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promovate* Oferim un
GARANTI PREST SRL

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari Pandora Cluj - Iulius Si Vivo


Candidatul ideal Ne marim echipa pentru magazinul PANDORA din Sibiu!!!Suntem in cautarea unei persoane entuziaste, deschise spre cunoastere si sociabile, care sa interactioneze natural cu toti clientii nostri.Totodata, ne dorim de la tine:- Zambetul - este primul pe aceasta lista :)- Incredere in propriile forte si ambitie- Capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii, rabdare- Capacitate de empatizare in procedeul de identificare a nevoile clientilor- Putere de convingere- Experienta de lucru in acelasi domeniu sau unul asemanator, reprezinta un plus- Spirit de echipa- Orientare catre rezultate- Bune capacitati organizatoriceDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Consultarea si asistarea clientilor in procedeul de alegere a produselor- Gestionarea marfii- Completarea registrului de casa- Aranjarea produselor in spatiile amenajate- Incasarea cu mijloace electronice (casa de marcat, calculator etc.)- Intretinerea curateniei vitrinelor si a marfurilor expuse- Implementarea cam
FIG JEWELLERY ROMANIA SRL

Broker-consultant-agent Imobiliar


Candidatul ideal Comitat Imobiliare caută persoane cu spirit antreprenorial, fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din Cluj Napoca.Experiența anterioară în domeniul imobiliar NU ESTE NECESARĂ dar poate fi un atuu.Ce fel de persoane căutăm?-Etice, responsabile și integre,-Cu abilități interpersonale puternice și capacitatea de a construi relații cu clienții,-Orientate către identificarea soluțiilor,-Abilitatea de a lucra independent dar și ca parte a unei echipe,-Automotivat și motivat să reușească indiferent de circumstanțe.Ce responsabilități vei avea?-Construirea și menținerea unui portofoliu personal de proprietăți și clienți prin relaționarea cu aceștia,-Cunoașterea portofoliului companiei,-Răspunderea promptă și profesionistă la cererile primite din partea companiei,-Promptitudine și prezență la ședințele săptămânale,-Îndeplinirea obiectivelor de vânzări.-Calificarea și identificarea ofertelor potrivite pentru clienți,-Ținută office/elegantă obligatorie.-Disponibilit
COMITAT IMOBILIARE S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa noastra dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambiţioasă și iti doresti sa avansezi pe plan profesional Apreciezi programul exibil Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 500-4000RON, venituri in functie de implicarea ta Acces la programe gratuite de pregătire și dezvoltare profesionala Experienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Ai oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri si ii spijinim Acționăm cu responsabilitate, respect şi transparență Te-am convins?
iCredit

Media netă estimată pe baza celor 1505 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Contabil


Candidatul ideal Studii economice superioare Minim 1 ani experienta in domeniul financiar-contabil Cunoștințe utilizare sisteme ERP (avantaj Saga) MS Excel nivel avansat Cunoasterea legislatiei financiar-contabile Abilitati de comunicare si lucru in echipa Orientare catre rezultate, atitudine proactiva Constiinciozitate si corectitudineDescrierea jobului Urmareste fluxul de documente contabile astfel incat toate documentele sa fie inregistrate si arhivate corespunzator. Inregistreaza eficient facturile de furnizori in soft-ul contabil Inregistreaza extrasele de cont bancare Intocmire pontaj lunar (statele de plata sunt facute de catre firma de contabilitate care este serviciu externalizat) Ofera suport si participa activ la procesul de calcul si plata a contractelor de colaborare , aferente tranzactiilor imobiliare existente. Realizarea verificărilor pe conturile din balanță și registrul de casă. Participarea la inchiderea perioadei contabile in fiecare luna si pe fiecare trimestru fis
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 5503 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (Facultatea de Științe Economice)Experiență pe o poziție similarăCunoașterea legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația financiară, economică și fiscalăAptitudini de planificare și organizareFoarte bune abilități de comunicare și muncă în echipăCunoştinţe foarte bune de operare PC/MS OfficeDescrierea jobului Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori naționali și internaționaliContabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestoraResponsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc)Înregistrare note contabileVerificare și înregistrare deconturiVerificare fișe de contVerificare furnizorii cu TVA la încasareRealizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companieiTransmitere notificări de plată către clienții companieiEvidență stoc materiale consumabileAsigură efectuare
SMART TRAINING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6489 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Contabil Sef


Candidatul ideal Contabil Sef - Spital Medicover Cluj (Localitatea Suceagu) Cerinte: Minim 5 ani experienta in contabilitate pe o pozitie similara; Certificare CECCAR Facultate cu profil financiar contabil – Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; Capacitate de analiza si interpretare a rezultatelor financiar-contabile; Cunostinte bune de utilizare Excel Limba engleza nivel mediu constituie avantaj Spirit de initiativa si orientare spre rezultate; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Gestioneaza contabilitatea companiei, finalizand cu inchiderea balantei de verificare; Supervizeaza inregistrarea urmatoarelor documente in contabilitate conform reglementarilor in vigoare si a procedurilor interne, respectiv: a. Facturile fiscale primite de la furnizori; b. Tranzactiile aferente avansurilor - deconturilor de cheltuieli curente; c. Extrasele bancare; Verifica si inregistreaza
POLARIS MEDICAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 615 de salarii introduse în Salario: 6793 RON/Luna

Economist-contabil


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (Facultatea de Științe Economice)Experiență pe o poziție similarăCunoașterea legislației actuale în ceea ce privește contabilitatea, precum și legislația financiară, economică și fiscalăAptitudini de planificare și organizareFoarte bune abilități de comunicare și muncă în echipăCunoştinţe foarte bune de operare PC/MS OfficeDescrierea jobului Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori naționali și internaționaliContabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestoraResponsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc)Înregistrare note contabileVerificare și înregistrare deconturiVerificare fișe de contVerificare furnizorii cu TVA la încasareRealizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companieiTransmitere notificări de plată către clienții companieiEvidență stoc materiale consumabileAsigură efectuare
SMART TRAINING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2442 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil /​ Expert Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Locul tau e in echipa noastra daca: Ai studii superioare in curs sau finalizate în domeniul contabilității Atentia la detalii, responsabilitatea, seriozitatea si rigurozitatea te definesc Ai bune abilitati de comunicare, relationare, analiza si prelucrare a informațiilor si de organizare si planificare Iti place sa te dezvolti si sa inveti continuu Esti orientat catre rezultate, echipa si client Ai atitudine pozitiva, dovedesti implicare si iti plac provocarile Ai bune cunostinte în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office si intr-un program de contabilitate (Saga reprezinta avantaj) Ai experienta anterioara in firma de contabilitate - minim 1 an (reprezinta un plus)Descrierea jobului Jobul consta in: Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul Saga Intocmirea si verificarea balantei si a bilantului Intocmirea si depunerea declaratiilor si a altor raportari Activitati de salarizare si administrare personal, inclusiv utilizarea Revisal Mentin
ECON MULTI SERVICES SRL

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui economist responsabil, cu o atentie deosebita la detalii si cu o excelenta capacitate de organizare si eficientizare a muncii in functie de prioritati, care sa se alature departamentului de contabilitate din cadrul societatii noastre din Cluj-Napoca.- Studii superioare economice definitivate;- Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word- Dornic de a învata lucruri noi si a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Bun comunicator cu abilitati de relationare si lucru in echipa- Echilibrat si increzator, organizat si punctual- O bună cunoastere a noilor tehnologii si a mijloacelor moderne de comunicare;- Permis de conducereDescrierea jobului Responsabilitatile constau in:- Realizarea contabilititatii primare a societatilor din grupul de firme, intocmire deconturi, inregistrare facturi, etc- Urmarire flux de documente contabile astfel incat toate documentele sa fie inregistr
WOOD STRUCTURE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Economist / Contabil in Vlaha, Judetul Cluj. Activitatea se desfasoara in Vlaha, la sediul central Nobila Casa. Asiguram transport la locul de munca.Candidatul ideal Studii de specialitate si experienta in domeniu de minim 3 ani Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL) Abilitati analitice, atentie la detalii, punctualitate Seriozitate , implicare si o atitudine pozitiva orientate catre rezultate Capacitate de a lucra atat in echipa, cat si individual Cunoasterea programului Microsoft Dynamics NAV (Navision) sau alt program ERP reprezinta un avantajDescrierea jobului Principalele sarcini ale pozitiei sunt: Tine evidenta cheltuielilor in avans si a veniturilor in avans, urmareste inregistrarea corecta a acestora; Inregistreaza extrasele de cont bancare Urmareste aplicarea corecta si la timp a platilor si incasarilor. Intocmeste diferite rapoarte si analize ale datelor din evidenta contabila Verifica soldul conturilor si face corectii
MENDOLA PRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Utilaje Industriale


Candidatul ideal Candidatul ideal: Indemanare, seriozitate si dorinta de implicare; Atentie la detalii; Deschis spre munca in echipa; Responsabil si proactiv; Absolvent scoala profesionala sau liceu cu profil tehnic; Experienta in mediul industial, constituie un avantaj; Disponibil pentru munca in 3 schimburi.Descrierea jobului Activitatea se efectueaza in cadrul departamentului de carton, operand utilajul destinat productiei de carton ondulat.Principalele responsabilitati sunt: ​Seteaza si optimizeaza parametri de lucru; Verifica si pregateste utilajul pentru buna functionare; Organizeaza documentele de lucru conform programului din ziua respectiva; Supravegheaza productia de pe utilaj; Completeaza informatii tehnice in documentul specific al produsului.Beneficiile oferite : ​ Tichete de masa de 40 lei/zi lucratoare; Al 13-lea salariu; Transport asigurat/ decontat; Prima lunara de productivitate/performanta; Prima de fidelitate acordata din al 3-lea an in companie 1200 net; Tichete ca
RONDOCARTON SRL

Operator Abkant


Candidatul ideal ULMA Packaging Production angajeaza Operator pe masini dе indoit Abkant in cadrul sectiei de tablarie cu sediul in Apahida.Cerinte: Absolvent scoala profesionala sau liceu cu profil tehnic. Experienta in lucrul cu masini unelte (de preferat). Pregatirea profesionala in prelucrari metalice (experienta ca mecanic sau lacatus) -constituite avantaj. Cunostinte dе citire desen tehnic. Cunostinte in folosirea instrumentelor pentru masurat: ruleta, subler, raportor.Descrierea jobului Responsabilitati: Manipulаreа presei Abkаnt Pregаtirеa mаsinii pentru indoirea repеrelor (аjustаre pаramеtrii progrаm) Prelucrarеa si testareа pieselor executate, conform desenelor existente Asigurarea calitatii produselor realizateBeneficii: Tichete de masa; Spor pentru munca in schimbul 2: 15%; Prime de sarbători; Transport asigurat; Prima de concediu de odihna sau decontarea concediului; Abonament de servicii medicale.
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 16 de salarii introduse în Salario: 3525 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.