Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Business


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferii soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizate, speci
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Optometrist Si Consultant Vanzari


Candidatul ideal - Student in an terminal sau absolvent cu studii de specialitate finalizate - pentru Optometrist- Experienta in domeniu- Persoana responsabila, serioasa si loiala companiei- Experienta in vanzari- Cunostinte PC- Orientare catre client- Bune abilitati de comunicare si negociere- Experienta in domeniul opticii nu este neaparat obligatorie, firma asigurand pregatirea de specialitate necesara.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Testarea vederii in cabinete specializate in scopul determinarii dioptriilor- Prescrierea retetei de ochelari de vedere si lentile de contact- Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat nevoilor purtatorului- Promovarea si vanzarea in magazine specializate proprii a produselor optice comercializate de Opti-plusBENEFICII:- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru flexibil, placut, colegial- Oportunitate de a lucra intr-o firma extrem de profesionista, cu prestigiu solid in domeniu- Reale posibili
DINAMIC OPTIC SRL

Consultant Vanzari In Showroom Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de integrare in echipa-experienta in vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-mentinerea standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Generali


Candidatul ideal -Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii:-Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echip
EXPERT CONSULTING FELICIA BUTA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:415


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Reprezentant Vanzari /​ Consultant Vanzari - Domeniu Tehnic


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari - Domeniu TehnicCăutăm un om priceput, cu spirit de lucru în echipă pe care să îl integrăm în echipa Vulconplast - Placă din cauciuc.Dacă te încadrezi în cerințele de mai jos, aplică și te vom contacta.Ce căutăm:♦ Absolvent de studii superioare, de preferință în domeniul tehnic;♦ Abilități de operare PC - MS Office;♦ Limbă engleză scris/citit/vorbit (nivel mediu spre avansat);♦ Permis de conducere categoria B de minim 1 an;♦ Aptitudini excelente de comunicare și negociere;♦ Abilități de organizare și planificare eficientă a activității.Descrierea jobului Reprezentant Vanzari - Domeniu TehnicCe vei face:♦ Stabilire întâlniri cu clienții din portofoliu și potențiali clienți;♦ Prezentarea produselor și serviciilor noastre tehnice clienților;♦ Elaborarea ofertelor comerciale, preluare comenzi, urmărire livrări;♦ Solicitări de oferte către furnizorii interni si externi;♦ Raportarea periodică a activității și a rezultatelor obținute;♦ Alte activități pen
VULCONPLAST SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari /​ Optometrist - Optica Medicala


Candidatul ideal Comunica si relationeaza cu clientii; Este deschis, energic, sociabil si cu spirit de echipa; Manifesta dorinta de a invata; Este atent la detalii, este ordonat si este capabil sa respecte procedurile, principiile si tehnicile de vanzare; Are studii de Optometrie in curs sau finalizate (in cazul optometristilor); Experienta relevanta in domeniu ( in cazul optometristilor );Descrierea jobului Intampina clientii si le asigura consiliere intr-o maniera amabila, prietenoasa si eficienta; Identifica nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corect si complet despre produsele aflate in vanzare; Realizeaza determinare de dioptrii si adaptare lentile de contact (in cazul optometristilor); Realizeaza operatiuni cu casa de marcat; Gestioneaza comenzile clientilor; Gestioneaza activitatile magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi, inventariere, livrare, vanzare, etc.). Mentine ordinea si curatenia in magazin;Beneficii oferite: Pachet salarial motiv
CRISCOR OPTIC S.​R.​L.​

Consultant Generali


Candidatul ideal -Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii:Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
FLORIN GRIGORA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări B2B și căutămcoleg/ă cu experiență relevantă în gestionarea conturilor de clienți.Ce trebuie sa ai: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B (minim 3 ani) abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B. experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transmite informații relevante către restul echipelor reprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente de business colaborează
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal • Responsabil, implicat, analitic, ordonat, care sa aibă abilitați foarte bune de comunicare;• Persoana care sa aiba (obligatoriu) urmatoarele calitati: seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, rezistenta la stres si la activitatea cu termene limita.• Abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise• Experiență in managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj• Cunoștințe in domeniul achizițiilor publice – un plus• Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte si activitati• Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului • Analizează și interpretează corect programele de finanțare lansate;• Verifică/analizează detaliat eligibilitatea solicitanților• Comunică cu autoritățile vizavi la eventualele nelămuriri/interpretări ale Ghidului• Stabilește cu beneficiarul toate aspectele proiectului de finanțare și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.• Verifică foarte atent conformit
BIROUL DE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Contabil Autorizat


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei unui coleg/ unei colege care să se alature echipei noastre.Cerințele minimale pentru această poziție:- Studii superioare economice;- Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj);- Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii;- Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă.Descrierea jobului Responsabilități:- Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie;- Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ;- Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar.
PLURI CONSULTING GRUP SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Consultant De Credit


Dacă îți dorești un venit suplimentar prin intermediul unui job part time în care sa îți respecți propriul program,te aștept în echipa mea. Cautam consultant de credit pentru zona Piatra Neamt ,Dumbrava Rosie,Savinesti,Roznov,Bicaz care sa răspundă cu zâmbetul pe buze clienților și sa le ofere suport și seriozitate!
ICredit

Contabil Autorizat


Societate angajeaza Contabil autorizat Suntem o firmă de consultanţă în management si implementare proiecte, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cu un portofoliu diversificat de proiecte. Suntem o echipă entuziasta, motivata de acest domeniu, cu multiple cunostinte şi cu dorinta permanenta de a se dezvolta profesional. Suntem în căutarea unei unui coleg care să se alature echipei noastre. Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj); Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități: -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie -Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ. -Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar Salariul se
Pluri Consulting Grup SRL

Angajam Responsabil Resurse Umane


Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa aiba; - studii superioare economice sau juridice; - experienta anterioara in calcul salarii si administrare de personal; - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare; - cunostinte legislatia muncii; - bune cunostinte MS Office (Excel, Word). Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara: - primirea, centralizarea si prelucrarea datelor primare primite de la client; - intocmirea documentelor de personal (Contracte de munca, acte aditionale, Decizii, Adeverinte etc); - efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a altor raportari specifice clientului; - intocmire si validare D112; - prelucrare si transmiterea modificarilor in Revisal - evidenta concedii medicale, concedii de odihna, etc; - intocmire dosare recuperare concedii medicale Casa de Sanatate Oferim: - venit intre 3500-5000 lei functie de cunostinte si implicare - tichete de masa - bonusuri Daca
Magdana Consulting SRL

Angajam Contabil Senior


Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege, absolvent a de studii superioare economice, care sa aiba cunoștințe de contabilitate si fiscalitate, sa fie o persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa, sa aiba capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii si colegii. Ne dorim sa ne ajute cu preluarea documentelor de la clienti, cu prelucrarea lor in softurile de contabilitate (un avantaj il poate constitui experienta in softuriile de contabilitate Saga, Winmentor sau Adip), cu generarea declaratiilor fiscale. Ii putem oferi un pachet salarial intre 3500-5000 lei net in functie de performante, cunostinte si implicare, tichete de masa precum si posibilitatea de a avansa si perfectiona profesional. Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corepund criteriilor noastre de selectie.
Magdana Consulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.