Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Economist in Jilava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Economist in Jilava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Economist in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Economist in Jilava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Primar /​ Secretara


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Companie cu sediul in Jilava, Ilfov angajează contabil cu experiență în domeniul comercial.Domeniul de activitate: comert cu materiale de constructii si prestari servicii constructii instalatii electrice.Pregatire profesionala:- Studii superioare in domeniul economic;- Cunoasterea legislației în vigoare în domeniul contabilității și fiscalității;- Abilități de înțelegere și folosire a sistemelor de gestiune integrate.- Experiență practică: cel putin 5 ani în domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile (inclusiv intocmirea declaratiilor fiscale obligatorii, calculul de impozit pe profit/venit, intocmirea situatiilor financiare etc.).Aptitudini personale:- Persoana de incredere, responsabila si corecta;- Capacitate buna de planificare, organizare si prioritizare a sarcinilor;- Abilitatea de a gestiona prioritati multiple si de a respecta termene limita;- Gandire analitica si sintetica;- Atenție la detalii;- Abilitați bune de comunicare;- Capacitat
STREET LIGHTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5698 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Referent Financiar Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Experienta de minim 3 ani in activitati financiar-contabile- Cunostine de contabilitate primara;- Nivel avansat de operare PC (pachet Office).- Cunostinte de operare in soft de contabilitate ERP;- Cunostinte de operare importuri (greutati, coduri intrastat, e-transport);- Cunostinte de operare achizitii stocuri; intocmire NIR-uri; verificare corectitudine intrare stocuri cu gestionarul;- Cunostinte de operare rapoarte de productie;- Persoana organizata, punctuala, receptiva, cu spirit de echipa.Descrierea jobului - Introducere date in softul de contabilitate;- Verificarea si arhivarea documentelor specifice departamentului financiar-contabil;- Organizarea si actualizarea registrelor de intrari/iesiri documente;- Tehnoredactarea documentelor si rapoartelor;- Intocmire diverse rapoarte cerute de seful ierarhic.Oferta (bonusuri, beneficii)- salariu motivant;- posibilitate de promovare in cadrul companiei.Postul este necesar pentru punctul de lucru din soseaua Centurii n
RTH PROCONSTRUCT S.​R.​L.​

Contabil(a)-primar/​secretar(a)


Candidatul ideal capacitatea de a invata rapid, atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; experiență pe un post similar 2 ani; cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; permis de conducere.Descrierea jobului intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii/ confirmari de sold; preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; intocmeste contracte; intocmire ordine de plata/foi de varsamant; intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; indosariere documente; admini
TS ACTIVE SUPPLY S.​R.​L.​

Operator Facturare Contabila


Candidatul ideal INTOCMESTE VERIFICA SI EMITE DOCUMENTE DE VAZNZARE (FACTURI PROFORME AVIZE )INTOCMESTE AWB-URI PENTRU PRODUSELE EXPEDIATE PRIN CURIERINTOCMESTE DIVERSE SITUATII SOLICITATEARNIVEAZA DOCUMENTELE PRIMIRE SI EMIVE SI LE INREGISTREAZA IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE SAGADescrierea jobului FACTURAREA SE FACE IN PROGRAMUL SMART BILLPROGRAM LUNI- VINER 08:30/18:00Şoseaua Olteniţei 115A, Popești-Leordeni 0771600752486586
PIESE UTILAJE SHOP S.​R.​L.​

Contabil(a)-primar Secretar(a)


Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de v
HS SUPPLY SRL

Angajam Personal Pentru Relatii Cu Clientii,​ Intocmire Facturi Si Inregistrare Primara.​


Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic sau pe adresa mail. Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.
Romtehnochim
Vezi alte joburi relevante

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal SC AREON IMPEX SRL angajeaza pentru departamentul FINANCIAR-CONTABIL-Experienta de minim 3-5 ani pe un post similar;-Foarte bune constinte de limba engleza;-Excelente abilitati de operare in Excel;Descrierea jobului Responsabilitati:1. Înregistrarea Tranzacțiilor Financiare:2. Evidența Contabilă:3. Raportare Financiară:4. Conformitatea Reglementărilor Contabile:5. Analiza și Interpretarea Datelor Financiare:6. Audit Intern și Extern:7. Consultanță și Suport:8. Eficiența Proceselor Contabile:9. Gestionarea e-factura in SPV (transmitere si primire facturi)Se lucreaza un singur schimb, de L-J de la 8.00- 17.00 si V 08.00-14.30Se ofera: salariu motivant, direct proportional cu nivelul experientei ( negociat in urma interviului) +tichete de masa+ decontare transport+asigurare de viata de grup
AREON IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1228 de salarii introduse în Salario: 4275 RON/Luna

Contabil/​economist


Candidatul ideal -studii medii/superioare, de preferat in domeniul economic;-cunostinte foarte bune de Microsoft Office;-experienta minimaDescrierea jobului Responsabilitati:-intocmirea facturilor fiscale-contabilitate primara (verificare deconturi, etc)-efectuarea operatiunilor de intrare marfa in gestiune(NIR);-realizarea periodica a confirmarilor de sold cu partenerii (clienti si furnizori);-organizarea si arhivarea documentelor contabile si administrative;-incasari si plati numerar ocazionale;Beneficii Oferite-tichete de masa-transport asigurat de la si catre firma-prime
AGENT TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1264 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil - Economist


Candidatul ideal studii superioare in contabilitate, finanțe sau domenii conexe; experiență minimă de 1 an pe un post similar; cunoștințe solide privind principiile și procedurile contabile; cunoștințe foarte bune privind utilizarea pachetului MS Office (în special Excel); limba engleză la nivel conversational; persoană proactiva, atentă la detalii, cu bune abilități de comunicare și de relaționare; reprezintă un plus cunoaștere softului SAGA;Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Contabil - Economist care să se alăture echipei noastre.Dacă ești o persoana atentă la detalii, îți dorești să lucrezi într-un domeniu dinamic, alături de o echipă care prioritizează dezvoltarea ta personală sau profesională, te așteptăm alături de noi!Responsabilități Inregistrarea zilnica a extraselor bancare în lei sau valută, delegatii, furnizori, ordine de plata, verificarea conturilor, efectuarea platilor; Înregistrarea plăților efectuate numerar, în lei sau valută, verificarea lunară a încasărilor
BETMEN TECH GAMES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1234 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil /​ Economist Junior


Candidatul ideal absolvent/a de studii superioare economice experienta 1-2 ani, pe o pozitie similara; foarte bune abilitati de lucru cu cifre, rapoarte si baze de date; foarte bune abilitati de organizare; orientare spre detalii si rezultat; cunostinte MS Office (obligatoriu cunostinte de Excel ); persoana analitica, structurata, atitudine proactiva, entuziasta, orientata spre client si rezolvare de probleme; flexibilitate, capacitatea de a asimila cunostinte; abilitati excelente de comunicare, implicare, atitudine pozitiva, dinamica, sociabila.Descrierea jobului Contabilitate primara/financiara – inregistrare documente in ERP Verificarea facturilor primite în E-factura Evidenta registrului de casa si intocmirea documentelor specifice Participarea la activitatile zilnice/lunare/anuale ale compartimentului financiar contabil (in vederea depunerii declaratiilor lunare, inventarierea patrimoniului, auditarea situatiilor financiare si raportare IFRS) Indeplinirea activitatilor legate de a
PHOENIX MEDIA SRL

Contabil /​ Economist Senior


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate sau in curs de desfasurare; Experienta minim 2 ani in domeniul financiar - contabil (experienta intr-o societate de contabilitate reprezinta un plus); Cunoasterea programelor de contabilitate Saga si Nexus; Experienta in intocmirea declaratiilor fiscale; Cunoasterea pachetului MS Office la nivel mediu; Persoana dinamica si pozitiva; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana responsabila si atenta la detalii.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Gestionarea unui portofoliu de clienti; Inregistrarea documentelor contabile; Contabilitate pana la nivel de balanta si bilant; Intocmire declaratii fiscale; Comunicarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei; Verificarea si gestionarea depunerii in termen a tuturor raportarilor catre institutiile statului; Intocmirea diverselor rapoarte pentru clientii din portofoliu.Beneficii: Decontare abonament transport; Cursuri de dezvoltare personala/profesionala; Prime de sarbatori; A
VOITTO TETHYS S.​R.​L.​

Contabil/​economist Senior


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de contabilitate, avand sediul in zona de nord a Bucurestiului, recrutam Contabil/Economist Senior.CERINTE: Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate); Absolvirea Academiei de Studii Economice reprezinta un avantaj; Calificare profesionala in meseria de contabil; Cunostinte de contabilitate financiara; Experienta in domeniu de minim 3 ani; Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office); Atentie la detalii; Spirit de echipa; Abilitate foarte buna de comunicare; Persoana organizata, dinamica;Descrierea jobului Inregistreaza si verifica corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de contabilitate; Verifica statele de salarii si notele contabile aferente pe centre de profit si furnizeaza informatiile din timp pentru planificarea platilor; Inregistreaza/Verifica operatiunile cu partenerii externi; Verifica jurnalele de vanzari si cumparari pentru intocmirea declaratiilor si depunerea decontului
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Depot Operator (servant Pompier)


Candidatul ideal Responsabilitati principale: Execută activități de specialitate în domeniile apărării împotriva incendiilor și protecţiei civile; Îndeplineste atribuţiile specifice pentru prevenirea manifestării riscurilor producerii unor situaţii de urgenţă la nivelul sectorului de competență; Asigură/Realizează operatiunile vizate de primirea, manipularea, depozitarea si livrarea produselor petroliere din portofoliul depozitului; Participa la efectuarea masuratorilor stocurilor de produse petroliere, in vederea determinarii stocurilor fizice; Exploateaza instalatiile si echipamentele, conform procedurilor si instructiunilor de lucru Participă la instruirea de specialitate în cadrul programului de pregătire lunar;Descrierea jobului Nivelul de studii: studii medii Calificare: Curs Servant pompier (avantaj) Atentie la detalii Integritate profesionala Disponibilitate de a invata și a se dezvolta pe plan profesional Adaptabilitate și toleranta/rezistență la stres Autocontrol Respectarea
SGS ROMANIA SA

Consultant Asigurari Grand Arena Mall(salariu Fix+ Bonusuri)


Candidatul ideal RCA, asigurare de calatorie, de viata, pentru casa…you name it! Practic, o mie de posibilitati, clienti care vin singuri la tine, zambete si amabilitate. Cam asta contine in mare, job-ul pe care ti-l oferim.Ce zici, suna bine? :)Hai sa-ti explicam pe larg:In primul rand, NU trebuie sa ai multi ani in spate de experienta, ca sa poti avea rezultate grozave pe un astfel de rol - ceea ce e minunat, nu?In al doilea rand, TU NU CAUTI CLIENTI. Deci nu stai sa tocesti telefonul si listele de cold calling. Nope.Cautam asadar, un Consultant de Asigurari plin de viata, foarte client oriented si cu foarte bune abilitati de vanzare, flexibil, care sa se alature echipei noastre din Grand Arena Mall, pentru o colaborare de lunga durata, ofc.Ideal ar fi sa mai fi lucrat pe un rol similar, nu de alta, dar ca sa intri in rapid in paine :) Si, desi primesti un pachet salarial fix + bonus, sa poti creste mult mai rapid venitul tau suplimentar, la care se adauga oricum, si bonuri de masa.*
TCV ASOCIATII SRL

Consultant Asigurari Grand Arena Mall(salariu Fix+ Bonusuri)


Candidatul ideal RCA, asigurare de calatorie, de viata, pentru casa…you name it! Practic, o mie de posibilitati, clienti care vin singuri la tine, zambete si amabilitate. Cam asta contine in mare, job-ul pe care ti-l oferim.Ce zici, suna bine? :)Hai sa-ti explicam pe larg:In primul rand, NU trebuie sa ai multi ani in spate de experienta, ca sa poti avea rezultate grozave pe un astfel de rol - ceea ce e minunat, nu?In al doilea rand, TU NU CAUTI CLIENTI. Deci nu stai sa tocesti telefonul si listele de cold calling. Nope.Cautam asadar, un Consultant de Asigurari plin de viata, foarte client oriented si cu foarte bune abilitati de vanzare, flexibil, care sa se alature echipei noastre din Grand Arena Mall, pentru o colaborare de lunga durata, ofc.Ideal ar fi sa mai fi lucrat pe un rol similar, nu de alta, dar ca sa intri in rapid in paine :) Si, desi primesti un pachet salarial fix + bonus, sa poti creste mult mai rapid venitul tau suplimentar, la care se adauga oricum, si bonuri de masa.*
TCV ASOCIATII SRL

Operator La Prelucrarea Cauciucului - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR LA PRELUCRAREA CAUCIUCULUI - AJOFM | ANOFMAngajator: PARMEL GOMMA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: JILAVA
PARMEL GOMMA SRL

Operator facturare si vanzare - complex Doraly


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80 la suta din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00
Hausberg Romania SRL

Operatori productie_un schimb


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3100 LEI pe lună
Cerințe:-capacitate de invatare si adaptare-seriozitate-disponibilitatea de a lucra intr-un schimb sau doua schimburi Beneficii:-salariu motivant-tichete de masa de 35 lei/zi-prime de sarbatori de sarbatori-transport asigurat-contract de munca perioada nedeterminata-asigurare medicala Responsabilități:-opereaza echipamentele de productie-realizeaza activitati zilnice aferente fluxului de productie-realizeaza planul zilnic de productie respectand termenele de productie stabilite si standardele de calitate-informeaza seful de schimb asupra problemelor legate de procesul de productie Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul sau sa apeleze nr. de telefon afisat. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.