Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Sef in Aiud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Sef in Aiud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Sef in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Sef in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil/​ Contabil Sef


Candidatul ideal Viitorul coleg ar fi de preferat sa aiba experienta intr-o firma de contabilitate sau in domeniul fiscal-contabil.Descrierea jobului Ne mărim echipa! 💫✅ EXC societatea de transport international și intern de mărfuri suntem în căutare de Contabil/Contabil Sef✅Viitorul coleg ar fi de preferat sa aiba experienta intr-o firma de contabilitate sau in domeniul fiscal-contabil.✅Avem biroul in Aiud, Jud Alba.✅ Sarcini:• Asigura evidenta contabilа аcopеrind toata gаmа dе trаnzаctii• Înregistrarea zilnică a documentelor financiar-contabile și arhivarea acestora;• Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii;• Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei;• Asigura o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate si cu cei din celelalte departamente;• Diverse alte activitati specifice postului.✅Oferta salariala formata din:- salariu negociat la interviu, in f
EXC EXPRESS LOGISTICS SRL

Operator Facturare


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Cerinte:• 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar;• Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;• Planifica
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 954 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Operator Facturare


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Cerinte:• 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar;• Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;• Planifica
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 954 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)*The Pаyroll Consultant will work for our clients from thе Nordic countriеs.The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly report
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Ambalare- Productie Oiejdea Albalact


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Stare de sanatate bunaDorinta de a munciDisponibilitate munca in schimburiAbsolvent 10 clase/Scoala Profesionala/Liceu; Responsabilitati Coordoneaza activitatea de
Lactalis Group

Operator Productie Lactate


Candidatul ideal Operator producție lactate in Unirea, județul AlbaStudii și Experiență Necesară: Studii medii obligatorii; studii superioare constituie un avantaj. Experiență minimă de 1 an în domeniu constituie un avantaj.Abilități Personale: Capacitate de comunicare și spirit de echipă. Spirit de observație, tenacitate și receptivitate. Rezistență la stres. Disponibilitatea de a evalua proprietățile organoleptice ale produselorDescrierea jobului Responsabilități Principale: Respectarea cerințelor igienico-sanitare specifice industriei laptelui. Cunoașterea și aplicarea strictă a tehnologiilor de recepție și procesare a laptelui, inclusiv pasteurizare, fabricarea cașului gras și baschiu, brânza proaspătă de vacă și telemea. Aplicarea corectă a normelor de exploatare a utilajelor din zona de responsabilitate. Verificarea traseelor, robinetilor și vanelor pentru prevenirea contaminării laptelui. Cunoașterea și aplicarea ingredientelor pentru prepararea saramurii. Respectarea cerințelor
FERMA CU OMENIE S.​R.​L.​

Director Economic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Director Economic experimentat, cu o excelenta capacitate de organizare si eficientizare a muncii, pentru a se alatura echipei noastre din Turda, jud. Cluj. In aceasta pozitie cheie, veti fi responsabil(a) de gestionarea si supravegherea tuturor aspectelor financiare ale grupului nostru de firme.Descrierea jobului Cerinte: Experienta anterioara in functii similare (minim 5 ani); Cunostinte solide de contabilitate, finante si fiscalitate; Experienta in ceea ce priveste gestionarea riscurilor si implementarea, respectiv monitorizarea de controale interne si audituri relevante si eficiente; Abilitati excelente de analiza financiara si de interpretare a datelor; Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate; Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitatile financiar-contabile din cadrul Departamentului Contabilitate; Capacitatea de a lua decizii strategice si de a ofe
TRANSILVANIA IMPACT IMPORT EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 489 de salarii introduse în Salario: 7225 RON/Luna

Operator Calculator


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa Disponibilitate pentru a opera in programe impuse de clienti Experienta customer service si order entry. Cunostinte temeinice de utilizare pachet Office Limba engleza scris/ vorbit nivel avansat
REKORD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 732 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal CERINTE: • Experiență de minim 2 ani in domeniul contabilității, fiind absolvent al unei facultăți de profil (cu specializare in domeniul financiar contabil)• Cunostiinte temeinice de utilizare pachet Office• Cunostinte de legislatie contabile si fiscala• Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa• Persoana ordonata, atenta la detalii• Cunosterea limbii italiene constituie un avantaj Descrierea jobului Responsabilitati evidenta contabila completa la societate, Inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, deconturi, impozite si taxe, Verificarea rapoartelor contabile, Intocmirea declaratiilor fiscale si a bilanțului anual
REKORD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6904 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Experienta nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:- Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii- Ai o atitudine pozitiva- Fii un bun coleg- Ai abilitati de lucru cu cifreDescrierea jobului Ce vei face?· Vei efectua tichete de pariere in sistemul informatic al companiei;· Vei intocmi zilnic documentele de contabilitate primara;· Vei informa clientii cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;· Vei crea un mediu agreabil pentru clienti.Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture
HATTRICK BET SRL

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
HATTRICK BET SRL

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacerea a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Contabil


Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul contabilității, fiind absolvent al unei facultăți de profil (cu specializare in domeniul financiar contabil) Cunostiinte temeinice de utilizare pachet Office Cunostinte de legislatie contabile si fiscala; Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa. Persoana ordonata, atenta la detaliiDescrierea jobului Responsabilități: Introducere facturi de prestări servicii și chirie Operațiuni cu casa: încasări de la clienții cu chitanță (verificare casă, depunere numerar la bancă) Operațiuni cu Banca: Eliberare BO către furnizori, preluare BO de la clienți Încasări și plăți la bancă Verificare casă Verificare TVA lunar Închidere venituri și cheltuieli Efectuarea de calcul și plată salarială, lunar Depunere declarații către bugetul de stat Verificarea scadență clienți și furnizorilor Alte operatiuni de inchidere lunara Calculul de impozit pe profit si depunerea declaratiei Intocmire rapoarte ad-hoc solicitate de catre management Reconcilieri pe
SC PROMELEK XXI SA

Media netă estimată pe baza celor 5771 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Contabil cu ExperientaSocietatea comerciala Alpin 57 Lux, unul din cei mai mari producători autohtoni de înghețată și produse de patiserie, angajează CONTABIL cu experiență, pentru punctul de lucru din Sebeș.Cerințe:- Minim 5 ani de experiență în domeniu- Persoană serioasă și organizată- Cunostinte foarte bune operare PC (Office) şi programe contabile;- Cunostinte solide ale procedurilor contabile romane;- Abilitati de comunicare si relationare;Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi discutate in cadrul unui eventual interviu.Oferim un salariu motivant si un mediu in care te poti dezvolta profesional.
ALPIN 57 LUX S.​A.​

Contabil (perioada Determinata 2 Ani)


Candidatul ideal - Experiență solidă în departamentul financiar-contabil;- Cunoștințe aprofundate despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil;- Studii superioare financiar-contabile;- Capacitate de planificare, organizare in departament;- Experienta in firme cu obiect de activitate productie;- Expertiza pentru contabilitatea de gestiune, inclusiv postcalcul, este un plus;- Cunoștințe medii de limba engleza.- Persoana ordonata, atenta la detalii- Atitudine pozitiva- Cunostinte operare calculator (Excel, Word)- Cunoasterea programului SAP constituie un avantajDescrierea jobului - Inregistrare facturi furnizori materiale- Inregistrari estimari facturi nesosite, verificare cont furnizori facturi nesosite, urmarire primire facturi si inchidere sume- Inregistrare facturi furnizori servicii- Intocmeste periodic si analizeaza rapoartele cu soldurile furnizorilor- Interactioneaza cu furnizorii si departamentele responsabile pentru rezolvarea diferentelor soldurilor- Initiere pla
ZG TIMBER SEBES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.