Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Afumati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Afumati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Afumati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in localitatea Afumati jud. Ilfov. Doreste sa-si puna in valoare cunostintele asimilate. Implicat in realizarea obiectivelor companiei, spirit de echipa. Abilitati de comunicare, entuziast, organizat, preocupat sa-si depaseasca zilnic limitele. Asimileaza cu usurinta proceduri noi de munca. Buna organizare, atentie la detalii si orientare spre rezultat.Pregatirea de specialitate :Studii economice.Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel,Power Point) ; programe specifice pentru contabilitate primara.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica de documente primare - facturi, registru de casa,extrase de cont.Preluarea comenzilor si emiterea documentelor aferente vanzarii. Stoc control.Diverse raportari specifice activitatii de distributie.Asigura managementul documentelor companiei ( arhivarea contractelor, securizarea informatiilor confidentiale).Beneficii : ​Asiguram transport Mediu de lucru intr-o companie in plina ascensiune, care are un co
ATLAS CONCEPT
Candidatul ideal - experienta pe un post similar minim 2 ani- cunostinte solide de contabilitate primara- cunostinte medii de operare PC ( Excel, Word etc.)- limba romana scris, vorbit ( fara greseli gramaticale)- persoana organizata, responsabila, implicata- persoana atenta si capabila de a respecta termene limita si cu o buna capacitate de planificare si controlDescrierea jobului RESPONSABILITATI- emitere facturi- inregistrare facturi de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- inregistrarea fiselor de magazie si a bonurilor de consum- evidenta stocurilor- introducerea si verificarea registrului de casa- relationarea cu banca- organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile- activitati conexe de secretariat- intocmirea de diverse rapoarte necesare bunei desfasurari a activitatii firmei- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor de serviciuBENEFICII:- conditii de formare profesionala- salariu motivant- asigurare transport
EURO MODA TEX
Candidatul ideal Avem disponibile urmatoarele posturi:- Contabil- Operator contabilitate primara / Operator introducere date- Casier/ă- Lucrator comercial* Persoana dinamica, ambitioasa si dornica de implicare* Experienta minim 2 ani* Cunostinte de operare PC* Abilitati de planificare si organizareDescrierea jobului * Cunosterea planului de conturi* Analiza si verificarea soldurilor si rulajelor conturilor din balanta analitica* Reconciliere soldurilor cu partenerii* Furnizarea de informatii financiare catre banci si alte institutii* Verificarea jurnalelor de vanzari si de cumparari* Calculul diferentelor de curs valutar pentru conturile in valuta* Intocmirea si inregistrarea pontajului si a statului de salarii* Operare documente in programul de contabilitate* Inregistrare facturi furnizori* Inregistrarea si verificarea extraselor de banca* Verificarea corelatiilor incasarilor prin casa de marcat
GRAND COTTON
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.700 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 4.500 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal STUDII ECONOMICE SUPERIOARE DE CONTABILITATE SAU FINANTE; EXPERIENTA PROFESIONALA MINIM 3 ANI; CUNOSTINTE BUNE DE OPERARE PC,WORD, EXCEL, PROGRAME DE CONTABILITATE(CUNOSTINTELE DE OPERARE IN SAGA CONSTITUE UN AVANTAJ); CUNOSTINTE LEGISLATIE FISCALA SI CONTABILA; ATENTIE LA DETALII, ORGANIZARE, RIGUROZITATE, SPIRIT DE ECHIPA, ABILITATI DE COMUNICARE.Descrierea jobului Responsabilitati: INREGISTRAREA IN CONTABILITTATE A DOCUMENTELOR DE CASA SI A REGISTRULUI DE CASA; INREGISTRAREA EXTRASELOR DE CONT IN LEI SI VALUTA; INREGISTRAREA FACTURII DE ACHIZITIE DE LA FURNIZORII INTERNI SI EXTERNI (IMPORTURI SI ACHIZITII INTRACOMUNITARE); INTOCMIRE FACTURI RETUR MARFA; VERIFICAREA SOLDURILOR CLIENTILOR SI FURNIZORILOR; URMARIREA RESPECTARII TERMENELOR DE INCASARE CLIENTI SI RECONCILIEREA PE SOLDURI CU ACESTIA DE CATE ORI ESTE NEVOIE; CALCULUL DATORIILOR VAMALE; ALTE ACTIVITATI SPECIFICE COMPARTIMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL.Beneficii: SE OFERA SALARIU ATRACTIV.
CLASS PLAST PACKAGING INDUSTRY
Candidatul ideal - Esti recunoscut in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid, fiind comunicativ, zambitor, optimist;- Ai deschidere in a-i ajuta pe cei din jur intr-un mod profesionist si de a cauta solutii potrivite pentru acestia;- Esti organizat, responsabil, te caracterizeaza proactivitatea si atentia la detalii;- Esti absolvent de studii superioare;- Detii experienta pe un post similar – nu este obligatoriu, dar vei avea un avantaj;- Detii cunostinte PC si ale pachetului MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului In rolul de Consilier Financiar Bancar (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Consilier Financiar Bancar este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor banc
Libra Bank
Candidatul ideal Cerinte:- limba engleza (nivel mediu);- operare calculator;- contabilitate primara;- cursuri de comunicare (reprezinta un avantaj);- persoana nefumatoare, dinamica, activa, rezistenta la stres;- capacitate de sinteza si analiza;- operare calculator.Oferta (bonusuri, beneficii)- salariu atractiv;- asigurare medicala privata;- decontare transport- mediu de lucru tanar.Punctul de lucru este la SINDRILITA, JUD. ILFOV.Descrierea jobului Descrierea postului- expedierea corespondentei pe plan intern si international si a altor documente (e-mail, fax);- utilizarea de fotocopiatoare;- operarea in diverse registre de evidenta (scris si electronic);- tehnoredactare de documente (imputerniciri, cereri, adrese, procese verbale, etc)- primirea si transmiterea (dupa caz) a apelurilor telefonice;- activitati de protocol pentru clienti/ invitati;- comenzi online pentru birotica si papetarie / consumabile birou.
TEKKO LOGISTIK INDUSTRY
Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane pentru postul de consultant vânzări pentru magazinul nostru de cafea si băuturi alcoolice.Suntem interesați să te cunoaștem dacă îndeplinești următoarele cerințe:- ai cunoștințe de utilizare a PC-ului (pachet Microsoft Office)- ești organizat(ă) și ești orientat(ă) către client și rezultate;- ai capacitate de a lucra cu termene limită;- deții bune abilități de negociere.Descrierea jobului - Interactionază cu clienții magazinului;- Promovează și vinde produsele;- Asigură necesarul stocului de produse;- Identifică nevoile clienților, oferă consiliere , propune soluțiile optime și răspunde solicitarilor.Beneficii- Asigurare medicală privată;- Salatiu fix, bonusuri;- Se acordă comision după perioada de acomodare;- Ai posibilitatea de a lucra alături de o echipă mică dar energică și entuziastă, pe o poziție cheie;- Îți poți dezvolta competențele proprii într-o companie în continuă dezvoltare, unde aportul tău este foarte important.- Salariu
ETIENNE DISTRIBUTION
Candidatul ideal PROFILUL POTRIVIT:- Experienta de lucru intr-un rol similar reprezinta avantaj;- Cunostinte MsOffice;- Experienta in utilizarea programului SAP reprezinta avantaj;- Minim absolvent de studii medii;- Capacitate de organizare, atentie la detalii;- Abilitati de comunicare, spirit de echipa;- Disponibilitatea dе a lucra si in schimb noapte.Descrierea jobului - Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre clienti;- Asigura pastrarea si arhivarea documentelor justificative cu care opereaza;- Pregateste documentele care insotesc livrarea/transportul;- Tine evidenta ambalajelor;- Evidenta stocuri;- Atributii privind activitatea de control documente;- Comunicare cu alte departamente implicatea comenzilor de produse.
ALBALACT
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui membru nou care să se alăture echipei Saveo. Ne dorim un coleg plin de entuziasm, cu un spirit de echipă bine dezvoltat, dispus să învețe și să ne învețe lucruri noi.Suntem interesați să te cunoaștem dacă îndeplinești următoarele cerințe:- ai minime cunoștințe în contabilitate, economie sau finanțe;- deții cunoștințe de MS Excel;- ești organizat(a) și ești orientat(ă) către rezultate;- ai capacitate de a lucra cu termene limită;- deții bune abilități de negociere.Ești printre candidații preferați dacă:- ai cunostințe în programe de gestiune și sisteme tip ERP;- cunoști limba engleză.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale postului:- analizează stocurile de marfă disponibile, inițiază comenzi către furnizori și efectuează achizițiile;- păstrează legatura cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: pret, disponibilitate, termeni și modalități de livrare;- participă la achizitia produselor si serviciilor nece
ETIENNE DISTRIBUTION
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Atributii principale: inregistrare sistematica, cronologica, operativa, corecta si completa a documentelor operatiunilor economice relatii comerciale furnizori de bunuri; participare la verificare lunara a jurnalelor de vanzari si cumparari, Cerinte: Capacitatea de analiza si sinteza, atentie la detalii; Capacitate de prioritizare si respectare a termenelor limita; Atitudine pozitiva, orientare catre lucrul in echipa; empatie; persuasiune. constituie avantaj 2-5 ani experienta in domeniul financiar-contabil; CV pe adresa de email comenzi around batiatus at ro
BATIATUS
SC Stil Ambalaj SRL ,firma de distributie ambalaje de unica folosinta, angajeaza vanzatoare /operatoare facturare ,cu experenta de minim 2 ani, pentru magazinul nostru din Complex Doraly Afumati. Cautam persoane serioase, ordonate, curate, cu initiativa si cu simtul raspunderii!!! Oferim conditii avantajoase !!!
SC STIL AMBALAJ SRL
S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :
S.​C.​ GEOLAILA COMIMPEX SRL
Candidatul Ideal pentru postul de Agent Vanzari: Experienta in vanzari ; Permis conducere categoria B (minim un an) obligatoriu; Abilitati de comunicare si prezentare; Abilitati de negociere si relationare; Persoană serioasă, dinamică, activă Portofoliu de clienti este asigurat. Candidatul ideal operator facturare: bune aptitudini de comunicare si relationare persoana proactiva,punctuala si serioasa cunostinte calculator(programul de facturare Win Mentor-constituie un avantaj). Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Candidatul ideal sofer: Distributie produse alimentare(dulciuri, sucuri) Preia marfa de la depozit și o preda clientului ,conform facturii fiscale sau avizului de însoțire a marfii pe baza de ștampila. Asigura încărcarea corespunzătoare a mijlocului de transport cu marfa care urmează a fi distribuită . Asigura condiții de nederiorare a produselor transportate. Candidatul ideal merchandiser: Permis conducere categoria B; Responsabilitate
Latino Maxi
Cautam casiera cu experienta in domeniul legume si fructe . contabilitate primara
NEGROPONTE IMPORT EXPORT SRL
Despre Noi : SuperMercato a luat naștere în anul 2015, când ne-am dorit ca produsele italiene, de calitate, să ajungă în casele cât mai multor iubitori ai stilului de viață italian. A fost un pas important pentru noi, venit ca urmare a feedback-ul pozitiv primit din partea clienților din magazinele fizice, existente la acea vreme în Râmnicu Vâlcea. Astăzi, rețeaua SuperMercato include 42 magazine fizice și un magazin online, expansiune nostra continua cu deschiderea puctului de lucru din Afumati , Jud Ilfov . Supermercato Engros va aduce calitate produselor italiene si nu numai , atat pentru presoane fizice cat si pentru juritice . Vom avea un punct de lucru fizic in Afumati zona Doraly si un magazin online . Dormim o persoana cu experienta in sistemele ERP,WMS si CRM . Descrierea Postului : Operatorii introducere, validare si prelucrare date - introduc , valideaza si prelucreaza date - codate, statistice, financiare si alte date numerice - prin intermediul echipamentului electronic, a
Fragil Curier
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.