Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Aiud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Aiud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal • Experienta minim 3 ani in departamentul contabilitate, contabilitatea stocurilor, furnizorilor si clientilor• Cunostinte avansate dе limba Engleza• Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania;• Experienta in utilizarea unor aplicatii contabile;• Cunostinte bune dе utilizare Outlook (e-mail), Spype, Microsoft Teams• Cunostinte bune dе operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE)• Capacitate dе a lucra independent;• Meticulozitate, acuratete;• Atentie sporita pentru detalii;Descrierea jobului • Intocmirеа notelor de intrаrе receptie, verificarea si introducerea bonurilor de consum, verificare fise de magazie• Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)• Verificarea stocurilor pe fiecare gestiune/catergorie de materiale in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor
Confidenţial

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Cerinte:- minim 6 luni experienta in domeniu- Cunostinte de operare PC: Windows, Ms Office;- Cunostinte de contabilitate-inregistrare pe conturi contabile (intocmirea de declaratii reprezinta un plus);- Un plus, cunoasterea programului SAGA- Responsabilitate si acuratete;- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii;- Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare.- Cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romanesti;- Abilitati de organizare si planificare;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar contabile la diverse firme din diferite domenii!- Salariu atractiv- Bonusuri/Prime
WISE FINANCIAL EXPERT

Economist Contabilitate


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii:- Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;- Minimum 3 ani experienta in activitatea financiar-contabila;·- Bună cunoaștere a reglementarilor contabile românești și a bazelor fiscalității;- Gândire analitică, atenție la detalii și acuratețe a datelor în activitatea zilnică;- Capacitatea de a respecta termene limită;- Persoană optimistă, comunicativă; capacitate de lucru în echipă;- Cunoștiințe pachet Office- nivel mediu/avansatDescrierea jobului Înregistrarea corectă a operațiunilor financiar-contabile;- Realizarea sarcinilor generale de contabilitate (închidere lună/an, rapoarte, mijloace fixe, furnizori, clienti, banci, etc);- Verificări/reconcilieri lunare pentru conturile contabile pe care se lucrează;- Respectarea dispozițiilor legale referitoare la întocmirea și înregistrarea documentelor financiar-contabile;- Pregătirea documentației solicitate de către auddi
APULUM

Operator Calcul/​contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana dinamica, adaptabila, sociabila, cunostinte temeinice de contabilitate primara, dornica de afirmare si care nu precupeteste nici un efort pentru a reusi in cariera. Apreciem tinerii cu sau fara experienta, care doresc sa evolueze si care-si dau interesul si muncesc pentru a progresa.Descrierea jobului Operator calcul in receptia societatii, avand urmatoarele atributii: verificarea si receptionarea marfii, efectuarea de receptii si facturi, prelucrare extrase bancare prelucrare si gestionare comenzi marfa gestionarea si urmarirea incasarilor gestionare relatie cu clientii, consilierea clientului si vanzarea directa catre acesta, verificare mail-uri si raspuns la acestea, programarea lucrarilor si transmiterea acestora catre service.
EURO STAR GROUP

Contabil Junior- Buzau,​sibiu


Candidatul ideal - Studii economice sau experienta intr-un post similar;- Cunostinte de Contabilitate;- Cunostinte operare PC, excel, programe de contabilitate si gestiune;Descrierea jobului - Asigura intocmirea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare;- Raspunde de corectitudinea informatiilor si de evidenta incasarilor si platilor prin casierie;- Respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei in domeniul financiar-contabilOFERTA (bonusuri si beneficii):-Pachet salarial, bonuri de masa-Mediu de lucru profesionist
ARABESQUE

Contabil Plati - Orastie


Scurta descriere a companiei PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training. S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr Cerinte - Studii de licență în Contabilitate; - 1+ ani de experiență în P2P sau Contabilitate; - Cunostinte pana la standardul regulilor contabile corporative si locale, fiind capabil sa le aplici in viata de zi cu zi; - Engleză nivel B2. Responsabilitati - Monitorizarea executiei intregului proces Purchase to Pay (P2P); - Investigheaza, pro
Romanian Adventure Team

Contabil Senior - Miercurea Sibiului


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, producator de mobilier si alte produse din lemn, cautam Contabil Senior.Studii superioare economice/de contabilitate;Notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;Experienta de minimum 3 ani in contabilitate de productie;MS Excel la nivel avansat;Limba engleza la nivel mediu, constituie avantaj;Permis de conducere - categoria B, constituie avantaj.Descrierea jobului Realizarea raportarii de gestiune SUMAL map + SUMAL avize (material lemnos);Realizarea raportarii lunare INTRASTAT si verificarea corespondentei declaratiei cu contabilitatea;Desfasurarea activitatilor de contabilitate interna – calcul cost productie, calcul variatia productiei – 711;Organizarea inventarelor lunare si a inventarelor anuale, centralizarea si inregistrarea stocurilor, verificarea si reconcilierea stocurilor scriptice si faptice, intocmirea rapoartelor de stocuri cu miscare lenta;Mentinerea evidentei si verificarea registrului de inventar mijloace fixe, intrari si ie
Lugera

Economist (contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii economice finalizate Finante/ ContabilitateGindire analitica si sintetica, atentie distributivaCapacitate de lucru in echipa; capacitate de comunicare si relationare bune; abilitati de lucru cu termene limita; capacitate de organizare a muncii; simtul responsabilitatii; diplomatieEXPERIENTA DE MINIM 2 ANI PE UN POST SIMILARCONSTITUIE AVANTAJ CUNOSTINTE PROGRAM CONTABILITATE DACRISDescrierea jobului realizeaza operatiuni de contabilitate financiara specifice domeniului de activitate;inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor primare: facturi, chitante; bonuri fiscale; deconturi;evidenta registrului de casa;
EUROPEXPRES

Controlor Financiar


Candidatul ideal Candidatul ideal să fie absolvent de Stiinte economice/ Finanțe/ Inginerie economica .O bună cunoaștere a contabilității românești este obligatorie și 2 ani de experiență de lucru în zona Controlling (cu sisteme ERP) reprezintă un plus.Cunoașterea Excel, limba engleză excelent vorbită și scrisă este o necesitate pentru noi.Dacă dorești să-ți îmbunătățești experiența profesională într-un mediu multinațional, ești o persoană proactivă și ai cunoștințe solide de contabilitate, mare atenție la detalii și abordare analitică, atunci s-ar putea să fii persoana pe care o căutăm!Descrierea jobului Proceseaza in softul de contabilitate inregistrarea facturilor de achizitii, a facturilor de vanzari, inregistrarea salariilor.Efectueaza extragerea de situatii din sistemul de evidenta contabila si prelucrarea datelor in rapoarte specifice solicitate de management.Realizeaza analize si verificari financiare si ofera consiliere financiara managerilor din alte departamente.Realizeaza c
SC SATROTEC SRL

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Daiona C.d. Trans Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Alba Iulia
Daiona C.​d.​ Trans Srl

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate


Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Dn Agrar Group S.r.l.,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Alba Iulia
Dn Agrar Group S.​r.​l.​

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Operator Amanet Si Schimb Valutar


Candidatul ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca?Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange!Ai nevoie doar de:- studii superioare;- cunostinte de operare calculator;- dorinta de a invata lucruri noi;- disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta.Descrierea jobului Lucrand pe acest post:- iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii;- vei sti sa gestionezi corect valorile;- vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint);- vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice;- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara;In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de:- contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga;- perioada de formare l
SC BERTUS SRL

Economist Senior (şantier)


Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct

Asistenta Manager


Candidatul ideal Cerinte:- obligatoriu studii superioare;- cunostinte de contabilitate primara si operare PC;- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit perfect);- persoana onesta, corecta, ordonata, cu abilitati administrative;- persoana capabila sa asimileze cunostinte noi;- experienta anterioara este binevenita, dar nu obligatorie.Descrierea jobului Se ofera:- pachet salarial atractiv.
GRUP TICO ROMANIA IMPEX S.​R.​L.​

Assistant Manager - Alba Iulia Mall


Candidatul ideal Actualizeaza permanent baza de date a chiriasilor, inclusiv gestioneaza administrativ solicitarile privind inchirierea de magazine sau locatii temporare (insule); organizeaza si efectueaza intalnirile cu potentialii chiriasi pentru problematica spatiilor / spatiilor precare.Descrierea jobului Prezinta, daca este necesar, spatiile vacante disponibile ; Prezinta periodic situatia chiriasilor temporari si modificarile survenite in contractele acestora; Deruleaza activitati de market research in vederea atragerii de noi chiriasi / implementarea de evenimente pentru cresterea veniturilor; Asigura calitate si rapiditate in gestionarea administrativa a contractelor, notificarilor si comunicarilor transmise catre terti sau intern; Asigura gestiunea optima si circuitul integrat al tuturor documentelor/notificarilor/contractelor centrului comercial de orice natura (inchirieri, marketing, prestari servicii, etc); Adapteaza contractele in functie de cerintele specifice; Pastreaza
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.