Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Centru Comercial - Carolina Mall - Alba Iulia


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal - Studii superioare economice- Cursuri de pregatire: cursuri de Finanţe- Contabilitate finalizate cu atestat- Experienta in specialitate: min. 3 ani- Cunostinte : Contabilitate româneasca- Utilizare programe de contabilitate Operare MS Office (Excel, Word )- Aptitudini : - de calcul matematic - de comunicare - de planificare şi organizare a activităţilor specifice - alte aptitudini si abilitati specificeDescrierea jobului Răspunde de verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie. Asigură evidența operativă a trezoreriei firmei - evidentă, înregistrări, ridicări numerar, plăți numerar. Înregistrează comenzi în sistemul ERP pentru departamentul Financiar. Înregistrează facturi de furnizori si clienți in soft contabilitate. Urmărește si controlează evidenta stocurilor. Participă la inventarierea stocurilor. Gestionează şi înregistrează decontările cu angajați. Participa la întocmirea raportările semestriale și situațiilor financiare anuale. A
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Economist


Candidatul ideal Nivel de studii: SUPERIOARECursuri de pregatire: cursuri Economice, Finanţe, ContabilitateExperienta: 3 aniCunostinte : Contabilitate româneascaUtilizare programe de contabilitate : Saga, AlbaSoftOperare MS Office (Excel, Word )Aptitudini :- Deschidere, flexibilitate si seriozitate- Viteza de reactie in luarea deciziilor- Capacitate de lucru in echipa- Limba engleza nivel mediu- De comunicare- De planificare şi organizare a activităţilor specifice- Alte aptitudini si abilitati specificeDescrierea jobului -Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:-Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe- Intocmeste balante de verificare pentru c
SATROTEC SRL

Media netă estimată pe baza celor 8410 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba IuliaDescrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
FILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 320 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ​...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1136 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)* The Pаyroll Consultant will work for our clients from thе Nordic countriеs.The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly repor
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Vanzari In Libraria Bookcity


Candidatul ideal Este student, absolvent sau cu experienta de lucru in servicii pentru clienti.Este deschis, sociabil, capabil de empatie si un bun ascultator in interactiunile cu cei din jur.Ii place sa ajute si să creeze o atmosfera placuta si confortabila pentru clienti si colegi.Are spirit de initiativa, este energic, creativ si preocupat sa se dezvolte.Isi doreste sa lucreze printre carti, muzica, filme si vrea sa fie la curent cu noile aparitii culturale sau este atras de design și decoratiuni interioare.Se adapteaza unui mediu în schimbare.Descrierea jobului Responsabilitati:Afla nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corecte si complete despre produse.Intampina, comunica si relationeaza cu clientii intr-o maniera amabila si prietenoasa.Invata cat mai multe lucruri despre oferta de produsesi se informeaza cu privire la noile aparitii.Expune produsele la raftsi creeaza rafturi tematice.Se ocupa de ordineasi curatenia pe rafturisi in spatiile de lucru.Colaboreaza f
COMPACT SA

Consultant Vanzari /​ Agent Vanzari


Candidatul ideal CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPersoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila, punctuala,dornica de a lucra alaturi de noi, intr-un mediu curat, corect si civilizat;Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice);Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor;Spirit de echipa;Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica;Capacitate de a lucra individual si in echipa;Carnet categoria B reprezinta un avantaj;Descrierea jobului CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPachet salarial motivant plus comisioane;Decontarea combustibilului;Bonusuri in functie de performanta;Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;Training inclus;Mediu de lucru placut;Program flexibil;Echipa tanara, teambuildinguri periodice.
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Operator In Limba Maghiara Pentru Relatii Clienti


Candidatul ideal Operator in limba maghiara pentru relatii clienti si documentare produse online.Cerinte post; Cerinte candidat: - cunoscator de limba maghiara scris si vorbit.Tip oferta: Full time (8h/zi)Nivel studii: studii medii/studenti,Experienta profesionala in domeniu/pe un post similar – constituie avantaj in selectie;Dinamica ecommerce ne determina sa cautam un nou coleg pentru echipa noastra care se va ocupa de documentarea, editarea si updatarea online a produselor din portofoliul nostru in limba maghiara precum si mentinerea relatiei cu clientii online.Ce vrem de la tine?Sa cunosti bine limba maghiara, si sa iti placa sa scrii, sa tastezi relativ bine si corect ortograficSa fii entuziast in a descoperi si documenta produse acoperind atat sfera utilizarii cat si specificatiile tehniceSa ai un spirit creativ si capacitatea de a sintetiza informatiile esentiale despre produse corelandu-le cu continut foto si videoSa ai o inclinatie spre a observa detalii si sa fii dornic de a
SC ALBACOM BIZ SRL

Operator


Candidatul ideal Post disponibil in Olanda!!Cerințe:• Limba engleză la nivel B2;• Experiență anterioară în operarea mașinilor de producție (preferabil în industria chimică sau a agenților de curățare);• Abilitatea de a coordona și superviza activități specifice;• Detinerea permisului auto reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Atributii specifice postului:• Operezi și reglezi diverse mixere, dozezi cu precizie ingredientele;• Supervizezi și înregistrezi cu atenție procesele de producție și produsele finite;• Asiguri respectarea strictă a instrucțiunilor de lucru și a procedurilor de siguranță;• Contribui activ la îmbunătățirea continuă a proceselor de producție.
EUROSERVICES BRASOV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 13604 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Business - Vodafone


jobului Candidatul Ideal Cautam un consultant de vanzari B2B pasionat care sa se alature echipei noastre. Daca ai experienta in vanzari/ vanzari Business2Business si iti doresti sa te dezvolti intr-un mediu profesionist acesta este locul potrivit pentru tine. Te asteptam sa ni te alaturi daca: Ai orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra cu obiective specifice;Ai capacitatea de a construi si mentine relatii de incredere cu clientii;Ai abilitati excelente de comunicare si negociere;Esti pasionat de tehnologie si vrei sa lucrezi intr-o companie cu profil “tech retail”Esti o persoana dinamica, persuasiva si dornica sa se dezvolte.Descrierea jobului Responsabilitati principale:Gestionarea bazei de date alocata, dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii B2B;Identificarea oportunitati de vanzare si negocierea contractelor;Promovarea produselor, ofertelor si serviciilor Vodafone catre potentialii clienti;Indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare;Indeplinirea nevoilor clien
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Operator Excavator Cu Experienta


Candidatul ideal Operator excavator / excavatoristCompania noastra necesita un angajat serios, fara vicii, cu program flexibil, cu posibilitatea de program in acordDescrierea jobului jobul consta in executarea lucrarilor de operare a excavatorului de 37,5T in demolari si taierea fierului vechi
ISTDOR S.​R.​L.​

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 330 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant de frumusete


Scurta descriere a companiei We are in BTL business, activating on three big retail markets: FMCG, Fashion and Luxury. For us, the excellence is made by keep it simple but innovative way. … and our commitment is to always deliver brilliant projects that make our partners to stand out and win in retail.During the time, our activities goes to different ways too, like Digital & PR. With all of these news, we are going to more opportunities, so our team will be always open to grow. Cerinte Consultantul de frumusețe trebui să fie: comunicativ, de încredere, loial, organizat, persuasiv, empatic, pozitiv.Necesar cunostințe limba engleză la nivel conversațional. Responsabilitati- Pentru promovarea produselor, identificarea nevoii consumatorilor;- Gestionarea stocului de marfă și materiale promoționale;- Consolidarea relației cu echipa Douglas, cu echipa de consultanți în magazine și construirea relației cu acestia;- Urmărirea vânzărilor săptămânale și înregistrarea, conform target-ului lun
EMBLEMA Retail Solutions

Consultant Vanzari Piese Camioane - Is,​ Bh,​ Hd,​ Cs,​ Ab


Candidatul ideal La departamentul Call Center Vanzari avem in recrutare postul de consultant vanzari piese camioane in Iasi, Bihor, Hunedoara, Caransebes, Alba.Cerinte:- daca ai cunostinte de programe de identificare, MB, Iveco, Scania, DAF, MAN, Renault, Volvo, BPW, SAF etc.- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;- adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;- capacitatea de a acumula cunostinte noi;- cunostinte piese de schimb camioane;- promptitudine in luarea deciziilor;- responsabilitate, fidelitate si stabilitate;- experienta in domeniul auto.Descrierea jobului Responsabilitati:- ofera consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate;- tine legatura cu clientii companiei,respectiv preia cererile si apoi intocmeste devizele/ofertele catre client;- Deschide comenzile de lucru informand clientul asupra c
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Operator Date pe Teren


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Tot ce trebuie sa faci este sa colectezi date despre produsele tinta din magazinele partenere, folosind scannerul.- diploma de bacalaureat – obligatoriu;- capacitatea de a lucra cu un scanner tip PDA – se ofera training;- disponibilitatea de a face deplasari pe distante scurte in judet – permis cat. B reprezinta real avantaj; Responsabilitati - seriozitate, punctualitate, atentie la detalii.- o buna activitate in tehnologie. Alte informatii Se ofera:Venituri: 2600 Ron Net + tichete de masa;Beneficii: -bonus de performanta.-decont transport.-abonament medical c
Romanian Adventure Team

Operator Retele- Instalari,​ Service,​ Fibra Optica


Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCSRDS SA

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.