20 Locuri de Munca Contabil in Alesd
20 Locuri de Munca Contabil in Alesd
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alesd si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alesd si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil Sef - Oradea |
Candidatul ideal Studii superioare economice;Experienta intr-un rol similar ( contabil sef si coordonare echipa); minim 3 aniCunoasterea legislatiei contabile si fiscaleCunoasterea Excel nivel mediuAtestare CECCAR- constituie avantajCapacitatea de a lucra in echipaCapacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, rigurosAtentie la detalii si calitate a lucrarilorPersoana activa, energica si orientata spre rezultate;Descrierea jobului Coordoneaza si conduce activitatea departamentului contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corectVerifica balanta contabila inainte de inchiderea lunaraVerifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legaleOrganizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuale a patrimoniului;Participa la realizarea auditului anual si a altor misiuni similare, prin contributia la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar
GLOBAL INDUSTRIAL
![]() |
Tehnician Logistica |
Candidatul ideal Căutăm un Tehnician Logistică pentru o companie din Bihor, care are ca domeniu de activitate injecție mase plastice, matrițe, montaj. Obiectivele acestui post sunt aprovizionarea în cele mai bune condiții a celor necesare desfășurării activității societății, dar și responsabilitatea administrativă a ciclului de vânzare.Cerințe:-studii superioare în domeniul tehnic sau economic;-cunoștințe de operare PC;-cunoștințe de limba engleză;-abilități de relaționare și comunicare;-capacitate de planificare și organizare.Descrierea jobului Responsabilități:-asigură necesarul de stoc stabilit sau solicitat;-planifică/organizează livrarea produselor finite către clienți;-înregistrează/verifică comenzile primite de la clienți in raport cu conditiile comerciale negociate (in programul de contabilitate si ERP);-întocmește documentele de livrare produse finite intra si extra comunitar;-informează clienții despre orice modificare survenită în livrarea comenzii.Beneficii:-pachet salarial
ANA HR
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal -contabil cu experienta minimum 3 ani in domeniul financiar-contabil;-cunostinte bune de operare Excel si Word;-cunoasterea programului Saga constituie un avantaj;-limba maghiara constituie avantaj;-atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;-foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa;-dorinta de invatare si orientare spre construirea unei cariere;Descrierea jobului -evidenta contabila primara tehnico-operativa;-opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;-inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne , facturi externe, DVI si NRI);-intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;-intocmirea si pastrarea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;-intocmirea foilor de parcurs;-colaboreaza cu celelalte departamente ale societatii.
RED SEVENS
![]() |
Contabil Economist/expert Contabil |
Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:ContabilitateCautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si co
GILESCU, VALEANU PARTENERII SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA
![]() |
Contabil/a Cu Experienta |
Candidatul ideal Suntem încântați să anunțăm că ne extindem echipa și căutăm un coleg/a să ni se alăture. Compania noastra caută pe cineva cu experiență în domeniul contabilității și finanțelor, care să fie pasionat de munca sa și să fie dispus să se adapteze nevoilor noastre într-un mediu de lucru dinamic. experienta intr-o pozitie similara de cel putin 5 ani studii superioare economice finalizate bune cunostinte in domeniul contabilitatii bune cunostinte in domeniul fiscalitatii bune cunostinte de operare PC (Excel, Word) reprezinta un avantaj cunoasterea softurilor financiar-contabile, Win Mentor, SAGA capacitate foarte buna de relationare si comunicare abilitati de organizare si planificare meticulozitate si acuratete spirit analitic, capacitate de lucru in echipa seriozitate, responsabilitate, dedicareDescrierea jobului inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate; intocmirea declaratiilor lunare catre autoritati si transmiterea documentelor specifice; reali
ROVANDA TRANSPORT
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice (cu specializarea contabilitate sau financiar constituie avantaj); Cunoștințe de legislație contabilă și fiscală; Experiență minim 2 ani pe un post similar; Constituie avantaj experiența lucrului într-o societate cu activitate de producție (cu specific industrial/ construcții); Cunoștințe de lucru cu instrumente IT pachet Ms Office Word și Excel nivel mediu, soft de gestiune economică de tip ERP, soft de contabilitate SAGA; Cunoștințe de limba engleză nivel intermediar; Adaptabilitate, acuratețe, promptitudine, seriozitate, dinamism, implicare; Spirit de echipă, persoană comunicativă; Persoana capabilă să învețe rapid și dornică să se dezvolte profesional în cadrul companiei noastre.Descrierea jobului Realizează operațiuni de contabilitate primară și avansată, precum cele ce urmează, însă fără a se limita la acestea: evidența contabilă a documentelor de achiziții și servicii, a operațiunilor bancare, a livrărilor de marfă, înregistrarea prod
MEXI WEB PROJECT
![]() |
Contabil Cu Experienta |
Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoart
PAJURCA METAL GROUP
![]() |
Contabil Gestiune-operare Date |
Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in contabilitate de gestiune-productie- Bune cunostinte de operare PC,cunostinte Office ( Excel,Word) .- Cunoasterea limbii italiene constituie avantaj.- Persoana organizata , serioasa, atenta la detalii, cu spirit de echipaDescrierea jobului Angajam persoana in cadrul departamentului de contabilitate de gestiune-productie pentru operare documente contabile.
NOUL WOODEST
![]() |
Contabil Expert |
Candidatul ideal Cerințe:Experiență solidă în domeniul contabilității, preferabil într-un mediu de producție.Cunoașterea profundă a legislației și regulamentelor contabile în vigoare.Abilități excelente de conducere și coordonare a unui departament.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile multiple.Excelente competențe analitice și atenție la detalii.Cunoașterea utilizării sistemelor contabile și a instrumentelor software specifice.Diplomă de licență în contabilitate sau o calificare similară.Descrierea jobului Responsabilități:Conducerea eficientă a Departamentului Contabil al firmei de producție de ascensoare.Asigurarea respectării legislației fiscale și a regulamentelor contabile în vigoare.Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale.Supervizarea și coordonarea întocmirii documentelor contabile și fiscale.Participarea activă la procesul de bugetare și prognozare financiară.Monitorizarea și analizarea indicatorilor f
VALCRIS SERVICE LIFT
![]() |
Asistent Manager / Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE
![]() |
Contabil De Gestiune |
Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa, responsabila si dornica de colaborare pe termen lung. Experienta in contabilitate de gestiune este necesara : inregistrare facturi intrarea marfii in stoc si iesiria din stoc a marfii prin bon de consum sau reteta de productie.Dorim o persoana maleabila , cu capacitate de integrare intr-un colectiv divers . Descrierea jobului Postul presupune :Inregistrarea tuturor facturilor/bonurilor de achizitie a materiei prime.Scoaterea din stoc prin reteta de productie sau bon de consum a produselor ce se livreaza zilnic .Realizarea AWB-urilor pentru expedierile prin curier.Programul contabil in care se lucreaza este SAGA SOFTWARE .
VALCRIS ASCENSOARE COMERŢ
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cerințe: studii superioare în economie, contabilitate-financiar; experiență minim 5 ani în domeniu; experiență în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, spirit de echipă și bune abilități de comunicare; deține calitatea de expert contabil; cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă.Descrierea jobului Responsabilități: coordonarea și organizarea activității departamentului financiar-contabil; întocmirea și verificarea registrelor contabile relevante (registru jurnal, inventar, registru evidență fiscală); verificarea corectitudinii și legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care se lucrează; verificarea lunara a registrelor contabile, asigurandu-se de corecta componentă a tuturor soldurilor din balanță; să se sigure că sunt depuse la timp formularele specifice în format electronic către ANAF; elaborarea rapoartelor interne către persoanele revelante (management, clienți).Beneficii:- salariu motivant- t
LANCETTI TRANSPORT
![]() |
Operator Calculator - Contabilitate Primara |
Candidatul ideal - Noțiuni de contabilitate primară și operare PC (MS-Office, Outlook, Word si Excel);- Bune abilități de calcul matematic;- Absolvirea unei școli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilități de comunicare și relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoană responsabilă, organizată, dinamică;Descrierea jobului Responsabilități:- Întocmește documente contabile ( facturi, chitanțe, monetare, registru de casă) și se ocupă de îndosarierea și arhivarea lor;- Introduce, prelucrează și validează datele;- Ține evidența zilnică a gestiunii de mărfuri;- Efectuează activități de secretariat, și, dupa caz, operațiuni de încasări și plăți;- Urmărește si organizează implementarea normelor prevăzute în HACCP.Beneficii:- pachet salarial competitiv 3500 lei ( 2900 lei net + 600 lei tichete de masa);- bonus de prezență;- bonusuri de sărbători;- bonus de recomandare;- transport asigurat;- instruire profesională în domeniu, acces la instrumente de lucru performante;- posibi
INDPRODCOM
![]() |
Operator Calculator - Contabilitate Primara |
Candidatul ideal - Noțiuni de contabilitate primară și operare PC (MS-Office, Outlook, Word si Excel);- Bune abilități de calcul matematic;- Absolvirea unei școli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilități de comunicare și relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoană responsabilă, organizată, dinamică;Descrierea jobului Responsabilități:- Întocmește documente contabile ( facturi, chitanțe, monetare, registru de casă) și se ocupă de îndosarierea și arhivarea lor;- Introduce, prelucrează și validează datele;- Ține evidența zilnică a gestiunii de mărfuri;- Efectuează activități de secretariat, și, dupa caz, operațiuni de încasări și plăți;- Urmărește si organizează implementarea normelor prevăzute în HACCP.Beneficii:- pachet salarial competitiv 3500 lei ( 2900 lei net + 600 lei tichete de masa);- bonus de prezență;- bonusuri de sărbători;- bonus de recomandare;- transport asigurat;- instruire profesională în domeniu, acces la instrumente de lucru performante;- posibi
INDPRODCOM
![]() |
Contabil & Expert Contabil |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 cat si a unui 𝑬𝑿𝑷𝑬𝑹𝑻 𝑪𝑶𝑵𝑻𝑨𝑩𝑰𝑳 pentru un birou de contabilitate cu peste 150 de firme in portofoliu, pentru gestionare operatiuni contabile, mentinerea relatiei cu clientii actuali cat si prezentarea serviciilor fata de potentiali clienti.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:- Studii superioare economice (daca este membru CECCAR reprezinta un avantaj);- Experienta de lucru cu softul de contabilitate SAGA;- Experienta pe o pozitie similara;- Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate si legislatia muncii;- Limba engleza si italiana constituie avantaj.Descrierea jobului 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Mentinerea unui raport – relatii cu clientii din portofoliu existent si prospectii copaniei, comunicarea situatiei, raportari si consiliere orientativa in vederea transmiterii solutiilor propuse;- Verifica corectitudinea inregistrarilor si a documentelor contabile;- Efectuarea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea r
GAMINVEST HR
![]() |
Contabil Cu Experienta |
Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 an experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); intocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management);
PAJURCA METAL GROUP
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Experienta minim 1 an.Capacitate de analiza, sinteza, organizare si gandire logica.Persoana serioasa, obiectiva și dornica sa învețe.Descrierea jobului Evidenta contabila la o firma de comert consumabile medicale și materiale sanitare (Bizmed SRL).Rensponsabilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor in timp real- Efectuarea platilor conform planului de plati aprobat- Intocmirea declaratiilor fiscale periodice- Intocmirea de rapoarte diverseCe îți putem noi oferi:- Pachet salarial corelat cu experienta;- Mediu de lucru profesionist;- Programul de lucru: L-J de la 08:30 - 16:30 si V de la 09:00 - 16:00
PROFIMANIA CONT
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei AstorMueller is an international company with locations in Switzerland, Romania, and India. As one of the leading European shoe manufacturers, we stand for the development and production of high-quality women's and men's shoes as well as their marketing and have in-depth knowledge in the areas of design, development, production, sales, and marketing. Cerinte - minimum 1 an de experiență în domeniul contabilității este un avantaj, dar se va asigura instruire - ai cunoștințe de limba engleză - nivel mediu - ai capacitatea de a învăța și de a te adapta la un mediu dinamic - modul tău de lucru este structurat și foarte precis - ai cunoștințe MS Office și te descurci în Excel - ai rapiditate și motivare să lucrezi la capacitate maximă - te distingi prin modul de lucru independent și orientat spre atingerea obiectivelor Responsabilitati - sarcini contabile conform legislației românești - sarcini de contabilitate conform legislației elvețiene și germane (se va asi
ASTORMUELLER
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: ARALY EXIM,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATE,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: ORADEA
ARALY EXIM
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: SC LANCETTI TRANSPORT SRL,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: ORADEA
SC LANCETTI TRANSPORT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: