Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Alesd

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Alesd

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alesd si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alesd si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare economice;- experienta intr-un post similar;- cunoasterea programului WinMentor;- cunoasterea legislatiei in vigoare si a documentelor financiar-contabile;- atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, corectitudine;Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;- verificarea conturilor analitice furnizori/clienti;- registrul de casa;- tine evidenta stocurilor de marfa aflate in depozit;- depunerea declaratiilor;Programul de lucru:Luni - Vineri, de la ora 08:00 la 17:00Se lucreaza 1 sambata pe luna;
OLIMP-IMPEX

Contabil


Candidatul ideal Studii superioareExperienta in domeniu de minim 5 aniConostinte de legislatie contabila si fiscalaCunostinte program SAGACunoasterea limbii engleze la nivel mediu reprezinta un avantajAbilitati de utilizare Microsoft OfficeAtentie la detaliiFoarte buna capacitate de analiza, sinteza,interpretareDescrierea jobului Studii superioareExperienta in domeniu de minim 5 aniConostinte de legislatie contabila si fiscalaCunostinte program SAGACunoasterea limbii engleze la nivel mediu reprezinta un avantajAbilitati de utilizare Microsoft OfficeAtentie la detaliiFoarte buna capacitate de analiza, sinteza,interpretare
MARVICON

Contabil Economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP-TAX & ACCOUNTING

Contabil Cu Experienta /​ Contabil Sef


Candidatul ideal Căutăm contabil/economist care să aibă experiența si cunoștințele necesare pentru a organiza și gestiona activitățile departamentului financiar-contabil în concordanță cu legislația aplicabilă și să susțină echipa de management în strategia de creștere și dezvoltare a companiei.Descrierea jobului - conducerea activitatii departamentului- intocmirea raportarilor financiar-contabile solicitate de grup, la termenele prevazute;- intocmirea situatiilor financiare anuale (Bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (Bilant semestrial) si IFRS (Standarde Internationale de Raportare Financiara) pe baza balantei de verificare;- urmarirea si informarea conducerii societatii cu privire la realizarea indicatorilor economic-financiari aprobati in bugetul de venituri si cheltuieli;- fundamentarea si propunerea spre aprobare a bugetul de venituri si cheltuieli impreuna cu conducerea societatii;- analizarea documentelor economice;- organizarea și coordonarea contabilitatii o
CRITO PROD

Contabil Sef


Candidatul ideal Studii superioare economice;Experienta intr-un rol similar ( contabil sef si coordonare echipa); minim 3 aniCunoasterea legislatiei contabile si fiscaleCunoasterea Excel nivel mediuAtestare CECCAR- constituie avantajCapacitatea de a lucra in echipaCapacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, rigurosAtentie la detalii si calitate a lucrarilorPersoana activa, energica si orientata spre rezultate;Descrierea jobului Coordoneaza si conduce activitatea departamentului contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corectVerifica balanta contabila inainte de inchiderea lunaraVerifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legaleOrganizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuale a patrimoniului;Participa la realizarea auditului anual si a altor misiuni similare, prin contributia la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar
GLOBAL INDUSTRIAL

Contabil /​ Economist /​ Expert


Candidatul ideal Experienta - minim 3 ani;- Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;- Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate;- Cunoasterea softurilor de contabilitate ASiSria si SAGA C constituie avantaj- Cunostinte PC, Excel, Word;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;- Implicare și spirit de inițiativă.Descrierea jobului Activitatea presupune tinerea evidentei contabile complete la o firma de comert, consumabile medicale (Bizmed SRL).Rensponsabilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor in timp real- Efectuarea platilor conform planului de plati aprobat- Intocmirea declaratiilor fiscale si situatiilor financiare (bilant)- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;Ce îți putem noi oferi:- Pachet salarial corelat cu experienta;- Mediu de lucru profesionist;- Programul de lucru: L-J de la 08:30 - 16:30 si V de la 09:00 -
PROFIMANIA CONT

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate (oradea)


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare- Abilitate de lucru cu PC si Microsoft Office- Abilitati de analiza, sinteza, planificare, luare decizii- Excelente abilitati de comunicare, politete- Energie, dorinta de dezvoltare, perseverenta- Etica si responsabilitate in munca- Capacitate de lucru in echipa- Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similaraDescrierea jobului - Emitere, procesare, manipulare, arhivare documente- Efectuare operatiuni de contabilitate primara- Urmarire si operare plati/incasari- Respectarea procedurilor interne de lucru, raportareOferta noastra:- Pachet salarial motivant
CRIANO EXIM

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 1 an experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management);
PAJURCA METAL GROUP

Contabil Sef


Candidatul ideal Absolvent de studii de superioare economice;Experienta minim 5 (cinci) ani pe o pozitie similara;Minim 10 ani experienta in domeniul financiar-contabil;Cunostinte Excel nivel avansat;Cunostinte operare in program Priority (WIZPRO) constituie avantaj;Corectitudine, atentie la detalii, flexibilitate;Seriozitate, abilitate in organizare, evidente abilitati de comunicare;Descrierea jobului - pachet salarial atractiv;- bonuri de masa;- lucru intr-o echipa tanara si dinamica.
READYMIX AGREGATE

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Sc Plexus Services Ro Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Oradea
Sc Plexus Services Ro Srl

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Sc Valiant Tms Ro Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-master,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Oradea
Sc Valiant Tms Ro Srl

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Prim Expert Accounting Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Gimnazial-scoala Generala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Oradea
Prim Expert Accounting Srl

Administrator financiar II S (contabil șef) – Posturile vacante în administrația publică din România


Colegiul Tehnic „Alexandru Roman” din Aleșd, judeţul Bihor Expiră in 2 zile, 1 ore LocatieBihor NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Colegiul Tehnic „Alexandru Roman” din Aleșd, judeţul Bihor, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale, de conducere, vacante, de administrator financiar II S (contabil șef).Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cun
Instituii locale

Sef Birou/​serviciu Financiar-contabilitate


Ocupatia: Sef Birou/serviciu Financiar-contabilitate,Angajator: Sc Plexus Services Ro Srl,Experienta: Avansat (5-7 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Oradea
Sc Plexus Services Ro Srl

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Economist Cu Experienta


Candidatul ideal Angajam economist cu experienta de peste 8 ani, pentru evidenta financiar contabila.Descrierea jobului -introducere documente-verificare inregistrari contabile-intocmire si depunere declaratii-intocmire bilant contabil
TIGER-TEAM LOGISTIC

Functionar Administrativ


Candidatul ideal - studii superioare- cunostinte de operare MSOffice- capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan- persoana pozitiva,dinamica cu dorinta de promovare- abilitati excelente de comunicare,organizare si prioritizare- spirit de echipaDescrierea jobului -servicii de facturare si casierie .-asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari.-asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale ( intocmire documente pentru expedieri colete-posta si curierat)-actualizarea bazei de date de clienti in ERP Senior.-verificarea conformitatii inregistrarilor de contabilitate primara -administrarea fluxului de documente in firma ( arhivare documente contabile-facturi;chitante; bon consum etc)-gestionarea dosarelor de personal ( pontaje si concedii)-asistarea managerului companiei
RAVENOL EXPERT RO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.