26 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Arad
26 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Arad

Candidatul ideal Daca esti o persoana serioasa, riguroasa si constiincioasa, crezi ca poti lucra alaturi de noi si esti dornica de a progresa, asteptam CV-ul tau in limba maghiara si cu poza pe adresa de e-mail: office@merkbau.roDescrierea jobului Responsabilităţi :
-contabilitate primara
- operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni;
- intocmirea documentelor justificative privind operatiile contabile;
- operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca si casa
- intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor centralizatoare;
- intocmirea raportarilor
Angajez contabila/contabil pentru contabilitate primara la o societate din municipiul Arad.Conditii:-CV; -analize medicale+psiho;Tel:
Expert contabil, membră CECCAR, prin Cabinet Individual Expert Contabil,ofer servicii profesionale de contabilitate, parțiale sau complete,pentru societăți comerciale, persoane fizice autorizate și cabinete individuale din Arad.Îți dorești soluții ? – Eu îți garantez rezolvarea !CUM? Simplu! FOLOSESC LEGEA ÎN AVANTAJUL FIRMEI TALE !!!Preiau și predau documentele de la/ către clienții mei , saupoți alege să transmiți totul spre mine și îți țin contabilitatea de la distanță, oriunde ai fi !Bineînțeles, mă deplasez, în caz de necesitate, și la sediul clientului.Pe scurt , TE SCAP DE GRIJILE FINAN
Cabinet de contabilitate, angajăm contabil-cu sau fara experiență- part time, se poate și student Finanțe Bănci. OFERIM salariu atractiv.Informații la tel . , CV la adresa de email
Societate de contabilitate și expertiză contabilă membră CECCAR angajează contabil: Cerințe: - Studii finalizate în domeniul economic;- Meticulozitate, acuratețe și atenție la detalii;- Lucrul in echipa;- Capacități bune de organizare și prioritizare a sarcinilor.Doar candidații care îndeplinesc cerințele căutate vor fi contactați pentru programarea unui interviu.

Candidatul ideal Studii de contabilitate, experienta minima in domeniul contabil de 2 ani.
Cunostinte de legislatie in domeniul financiar contabil.
Spirit de echipa.
Descrierea jobului Inregistrarea documentelor in evidentele contabile ale societatii, conform legislatiei in vigoare.
Intocmirea declaratiilor lunare si trimestriale pentru ANAF.
Intocmirea si analizarea balantei contabile.
Intocmirea situatiilor financiare anuale.

Candidatul ideal Ne dorim sa aduci in echipa:
Experienta minim 5 ani pe un post similar;
Absolvent studii superioare economice
Cunostinte relevante in domeniul financiar contabil, fiscal si a legislatiei in vigoare
Cunostinte Office (Excel, Word, ) nivel avansat;
Capacítate de analiza si sinteza;
Capacítate de organizare si punctualitate;
Discernamant si capacítate de a dezvolta solutii
Bune abilitati de comunicare si relationare
Responsabilitate si seriozitate.
Dinamism si spirit de initiativa.
Flexibilitate si spirit de echipa
Descrierea jobului Daca ai mai lucrat in
Cabinet contabilitate - caut colaborare cu firme mici si mijlocii, pentru Servicii de Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad Studii postuniversitare economiceCu experienta 15 ani in domeniul financiar-contabilSi experiență in munca la distanțăCONTABILITATE* evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum* evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii* intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii* intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar* calcular
Intocmirea documentelor contabile, depunerea lor la finanțe și Anaf . Revisal ,stat de plata , tot ce tine de sarcina expertului contabil în relații cu instituțiile financiare ale statului . DE TRIMIS CV LA adresa DE MAIL sau la numarul de telefon Activitatea se va desfasura de la biroul firmei . Programul de lucru este flexibil cat timp documentele financiare sunt la zi . Salariul atractiv , pentru mai multe detalii nu ezitati sa apelati : Accept contract de colaborarre : pot plati 300 euro . Putem negocia onorariul de colaborare . Mxim 4 zile de lucrat la documetele firmei .
Prestari servicii- Detin calitatea de consilier de siguranta ADR clasele 3;4;5;6;8 si 9, contract part time 1 ora (110 lei lunar la stat). Pentru cine este interesat, detin si calitatea de Manager Transport rutier de marfa si calitatea de expert contabil, cu experienta in transporturi nationale si internationale.Ofer si cer seriozitate maxima, astept propuneri din toata tara. Tel:

Candidatul ideal - Eşti pasionat de domeniul Ingineriei sau IT?
- Ai cunoştinţe privind pachetul MS Office?
- Ai experiență privind tool-urile informatice Transact SQL, XML tools Visual Studio, SQL Reporting Services sau ți-ai dori să dobândești cunoștinte în acest domeniu?
- Vrei să te familiarizezi cu domeniul financiar-bancar?
- Te-ar interesa să înveţi limba italiană?
- Ai o bună gândire logică şi analitică?
- Eşti organizat şi poţi gestiona în mod eficient deadline-urile?
Ai oportunitatea să fii colegul nostru în departamentul DPE: Digitalizare și Proces!
Descrierea jobulu
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?
- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- corectitudine și acuratețe în prelucrarea datelor;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătățirea performanței proprii, a activităților și sistemelor companiei);
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie avantaj);
- experiență profesională minim 6 luni (constituie avantaj);
- cunoaşterea limbii italiene/engleze (constituie un avantaj).Des

Scurta descriere a companieiSocietatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.Cerinte - Studii superioare economice finalizate;- Experienta profesionala de minim 3 ani;- Experienta in domeniul serviciilor financiar

Scurta descriere a companieiSocietatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.Cerinte - Permis categoria B fara evenimente rutiere (alte categorii suplimentare constituie un avantaj);- Experienta in condus de minim
Recrutăm un Economist pentru o firmă producătoare de componente pentru industria de automotive din Timișoara.Descrierea jobuluiContabilitate: Emite facturile de vânzare pe baza avizelor; Înregistrează în program documentele primare; Inserează săptămânal plătile către furnizori; Urmărește încasarea facturilor clienților; Pregătește și transmite, săptămânal, documentele necesare firmei de contabilitate.Resurse Umane: Preia documentele de angajare și programează angajații la controlul de medicină a muncii; Întocmește dosarele de personal; Efectuează programările concediului de odihnă; În
Profil angajator - Centru de formare profesionala a adultilor, infiintata in 1998Organizare programe de pregatire profesionala - cursuri - domeniul IT, Contabilitate, comunicare, limbi straineCerinte - absolventă de studii superioare sau studentă an terminal- bune abilitati de comunicare - abilitati de marketing,- intretinere relatii cu clientii, reprezentare- postarea ocazionala a articolelor pe paginile de Facebook si Linkedin ale companiei- editarea ocazionala a informațiilor de pe pagina web- bune abilitati de organizare- rezistenta la stres, disponibilitate la program flexibil- abilitati
Societate comerciala partenera platforme delivery cauta parteneri PFA sau SRL in Timisoara, Cluj-Napoca si Arad oferind cele mai bune conditii de colaborare.Parteneriatul cu societatea nostra ofera:- cel mai bun tarif de pe piata;- training pentru partenerii si curierii gratuit;- consultanta contabila gratuita;- inchirieri auto in cele mai bune conditi.

Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?
Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?
Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?
Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :
Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.
Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.
Cunoștințe solide operare PC.
Cunoștințe dе contabilitate primară.
Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim :
Un loc de muncă

Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare economice, de preferat finanțe sau contabilitate;
Experiență de minim 5 ani într-o poziție similară;
Foarte bune cunoștințe de operare PC (MS Office și a unor programe de contabilitate);
Foarte bune abilități de organizare, conducere, comunicare și relaționare;
Cunoștințele de limba engleză ;
Persoană dinamică, responsabilă, cu gândire analitică și sintetică, rezistentă la stres, onestă și confidențială;
Descrierea jobului
Conduce și răspunde de activitatea Departamentului Financiar-Contabil în conformitate cu legislația în vigoa
Angajam dispecer transport si intermedieri pentru transport rutier de marfuri-Cunostinte minime de contabilitate primara-Experienta pe un post de expeditor, coordonator transport sau dispecer;-buna intelegere si cunoastere a pietei transporturilor rutiere de marfuri;-Excelente abilități de comunicare scrisă și orală;-Cunoasterea la nivel conversational scris / vorbit - business engleza/italiana-Cunostinte foarte bune de utilizare PC;
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: