20 Locuri de Munca Contabil in Arad
20 Locuri de Munca Contabil in Arad
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist / Contabil Senior |
Candidatul ideal Contabil cu experienta in domeniul contabil de minim 5 ani.Descrierea jobului Inregistrare documente primare pana la nivel de balanta si intocmire state de salarii.
DAN EXPERT S.R.L.
![]() |
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: BT ROGUEL CONSULTING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
BT ROGUEL CONSULTING SRL
![]() |
Angajam Contabil (contabilitate Primara) |
Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
Agrokyl Comp SRL
![]() |
Servicii Contabile Arad Si Timisoara |
Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmir
cabinet
![]() |
Angajam Contabil Cu Experienta în Agricultura |
Contabil cu experienta în agricultura,program de lucru normal,postul se afla la ferma,12 km de Arad.Se cere experienta, seriozitate.
Agro Ivonics srl
![]() |
Caut Contabil Cu Experienta în Agricultură |
Caut contabil cu experienta în agricultura,postul este la 12 km de Arad,la ferma,mai multe detalii la telefon.
Agro
![]() |
Polach Logistics Transport-angajeaza Operator Facturare |
ANGAJĂM OPERATOR FACTURARE COMENZI Dorim în echipa noastră o persoană pentru acest post: Canditatul ideal: să aibă spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de orientare în spațiu, capacitate de comunicare și de rezolvare a situațiilor neprevăzute; experiența constituie un avantaj; cunoștințe de contabiliate primară, operare PC, cu dexteritate în operarea calculatorului scanner imprimanta etc; cunoștințe operare program WindERP avantaj; cunoștințe de Microsoft Office - Excel la nivel avansat; serioasă și responsabilă, ordonată în acte, cu atenție sporită la detalii; cunoștințe medii avansate de limba engleză (avantaj pentru cunoașterea unei alte limbi: germană, maghiară, italiană); Descrierea jobului: emiterea facturilor pe baza comenzilor în programul contabil (Wind) și se asigură ca factura să fie livrată către client (poștă, e-mail, platforme dedicate); învață si recunoaște tipologia și cerințele clientului comenzilor de transport; întreținerea și completarea baze
POLACH LOGISTICS TRANSPORT
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Operator centru monitorizare video |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul IdealAngajăm femei sau barbati, care doresc să lucreze într-un mediu plăcut și care pot gestiona un soft pentru supravegherea video.Se asigură o minimă instruire, softul trebuie învățat în mimin 3 luni.Cunostinte foarte bune de operare calculator, lucru în excel, word si operare soft hikcentral de la hikvison. Descrierea jobuluiVei monitoriza video activitatea din diverse locatiiVei identifica și verifica evenimentele semnalate de softul sistemului video.Vei interveni pentru setarea parametrilor camerelor din obiective.Vei verifica cu acuratete inregistrarile evenimentelor video din obiectivele monitorizateVei analiza situatiile de alarma semnalizate de sistemul videoVei supraveghea video si verifica activitatea agentilor de la firmele prestatoare de pazaVei tine evidenta situatiilor verificate, facand rapoarte. Program:Ture de zi si de noapteLocul de muncă este situat în apropierea gării CFR din Arad.Ore suplimentare si de noapte platite. Descrierea companieiSuntem o compan
ADY RISK SERVICII DE SECURITATE ARAD S.R
![]() |
Director economic |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Consultant Vanzari - Cu Potential De Dezvoltare |
Descrierea jobului Potentialul nu este intotdeauna la vedere, dar el te aduce la interviu. Este nevoie de contextul potrivit, acomodare si invatare, implicare si lucru in echipa. Pana la postul de Sef raion poate fi doar un pas, iar noi iti oferim sprijin pentru a merge mai departe.Pentru ca noi, companie si oameni, crestem in acelasi timp.Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Consultant vanzari - cu potential de dezvoltare in noul magazin din Arad - Radnei. Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs.Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa.Ne asteptam sa ai studii medii, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti.Ne dorim sa fii responsabil, harnic si onest.Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic si lucru in ture si in weekend. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competen
DEDEMAN SRL
![]() |
Operator Centru Monitorizare Video |
Candidatul ideal Angajăm femei sau barbati, care doresc să lucreze într-un mediu plăcut și care pot gestiona un soft pentru supravegherea video.Se asigură o minimă instruire, softul trebuie învățat în mimin 3 luni.Cunostinte foarte bune de operare calculator, lucru în excel, word si operare soft hikcentral de la hikvison.Descrierea jobului Vei monitoriza video activitatea din diverse locatiiVei identifica și verifica evenimentele semnalate de softul sistemului video.Vei interveni pentru setarea parametrilor camerelor din obiective.Vei verifica cu acuratete inregistrarile evenimentelor video din obiectivele monitorizateVei analiza situatiile de alarma semnalizate de sistemul videoVei supraveghea video si verifica activitatea agentilor de la firmele prestatoare de pazaVei tine evidenta situatiilor verificate, facand rapoarte.Program:Ture de zi si de noapteLocul de muncă este situat în apropierea gării CFR din Arad.Ore suplimentare si de noapte platite.
ADY RISK SERVICII DE SECURITATE ARAD S.R.L.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Candidatul ideal:Absolvent al unei facultati de profil economic;Experienta de lucru in domeniul contabilitatii de min. 5 ani;Capabil sa ia decizii, sa lucreze independent si sa fie flexibil;Comunica eficient și transmite informații relevante;Este organizat, receptiv, motivat si doreste sa evolueze profesional;Are o gandire analitica, dar si orientata spre detalii;Incearca permanent sa gaseasca solutii optime la problemele care apar;Colaboreaza eficient cu ceilalti membri ai echipei;Cunostinte si experienta de lucru in MS Office sau Google Suite;Abilitatea de a vorbi, citi si scrie in limba engleza;Are carnet de sofer categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Verifica si introduce documentele financiar-contabile in programul de contabilitate;Verifica lunar jurnalele de TVA ;Intocmeste diferite rapoarte solicitate de conducerea companiei;Intocmeste diferite rapoarte /declaratii BNR si INS si tine legatura cu aceste institutii;Tine legatura cu clientii si furnizorii
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA S.R.L.
![]() |
Operare Si Intermediere Date (arad) |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.R.L.
![]() |
Administrative Operator |
Candidatul ideal Accounting relations France - Romania Collect supplier invoices in Romania Reconciliation of supplier invoices with purchase orders Follow-up of supplier litigation if there are discrepancies between orders and invoices Reconciliation of AMMA accounting accounts with receipts of goods Prepare all the documents for the extern accounting Managing all the administrative documents inside company and with different servicessuppliers Complete all the files(Consumption and Raport pivot of daily production/month)Descrierea jobului Logistic/Aquisition Monitoring of primary and secondary raw material stocks Register all the orders entrances received from our customer into ERP system Create and maintain an accurate database inside company ERP system regardinglaunching purchase orders, follow up and monitor the deadlines Preparing the import/export documents, creating invoice/DN(back up when its request) Optimize the deliveries by finding ways of operating/optimizing i
SAFISOL INDUSTRY SRL
![]() |
Sales Consultant Iqos - Arad |
Candidatul ideal Sales Consultant IQOS - AradDescrierea jobului Sales Consultant IQOS - AradIn rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivuluiSales Consultant IQOS - Arad
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.
![]() |
Operational Excellence Continuous Improvement |
Candidatul ideal Your skills:• Lean Manufacturing knowledge and/or understanding;• Continuous Improvement Mindset;• Good PC skills, Advanced Excel knowledge;• Good English language - is an advantage;• Good German language - is an advantage;• Efficient communication skills;• Determined and result oriented person;• Motivated and open towards continuous learning;• Ability to meet deadlines.Descrierea jobului Your task:• Through CI process, manages and monitors improvements to ensure that expected results are delivered on time and at target• Manages individual CI process to involve every employee in day-to-day improvement• Defines and updates the work instructions for Employee Continuous Improvement Process in the Plant/Country• Ensures the proper evaluation of ideas in collaboration with the relevant positions (e.g. CI committees, Controlling)• Ensures the proper calculation of impact for CI initiatives (business case, pay-back or return on investment, etc.)• Organizes Continuous Improvem
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL
![]() |
Consultant Financiar |
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.A.
![]() |
Tl Operations Quality |
Candidatul ideal Your skills: University degree Knowledge of quality tools : PPAP / EMPB, APQP, FMEA, SPC, MSA, CPK, CMK, IATF 16949 , VDA6.3 PC user(Office package: Excel, Word, Outlook) Knowledge of English – medium/advanced level Knowledge of German language – advantage Communication skills (Moderation, Negotiation, Presentation)Leadership skills (flexibility, feedback, problem solving, conflict management)Descrierea jobului Your tasks: Develop the activity on an ongoing basis and ensure the efficiency of the team of operation quality Assembly Auditors Ensure the Quality Management Activities during samples and pre-production phases Ensure regular communication with the team members Ensure the drawing analysis and methods of manufacturing conformance to drawing and customer specific requirements Ensure the validation and release of production area and equipment (PPA process) Ensure the control of non-conforming products Conducting corrective/preventive actions for internal and exter
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL
![]() |
Operator Amanet Si Schimb Valutar |
Candidatul ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca?Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange!Ai nevoie doar de:- studii superioare;- cunostinte de operare calculator;- dorinta de a invata lucruri noi;- disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare,judetul Maramures (costuri suportate integral de companie), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta.Descrierea jobului Lucrand pe acest post:- iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii;- vei sti sa gestionezi corect valorile;- vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint);- vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice;- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara;In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de:- contract de munca pe perioada nedeterminata cu
BERTUS SRL
![]() |
Consultant Business |
Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferii soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizate, speci
GOODWILL CONSULTING GWC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: