20 Locuri de Munca Contabil in Azuga
20 Locuri de Munca Contabil in Azuga
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Azuga si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Azuga si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Calificat, experienta minim un an in contabilitate, seriozitate, punctualitate,amabilitate,sociabil.Descrierea jobului Functia necesita experienta minim un an,cunoasterea notiunilor de baza din contabilitate, cunostiinte utilizare calculator.
PRECONT SERV
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil Junior |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Activitatea aferenta postului se desfasoara in cadrul departamentului Financiar-Contabil si acopera sarcinile specifice in conformitate cu cerintele legale si ale societatii si raporteaza direct Contabilului Sef.Progamul este de L-V de la 9:00 la 17:30 la sediul societatii Cerințele postului- Experienta profesionala de minim 1 an- Studii de specialitate, absolvent al unei scoli postliceale economice sau absolvent al unei facultati cu profil economic- Abilitati si experienta in folosirea programelor contabile ERP- Persoana responsabila, organizata si atenta la detalii- Cautam o persoana careia ii place sa puna lucrurile in ordine si sa organizeze activitatea Responsabilitățile postului- Inregistra
Pamas Trading SRL
![]() |
Contabil / Contabila |
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostiinte limba engleza – nivel conversational;- Experiență anterioară pe un post similar;- Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Cunoștințe medii de MS Office- Excel;- Orientare spre obiective și respectarea termenelor;- Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive;- Atenție la detaliu și spirit analitic.Descrierea jobului - Intocmire declaratii in vederea transmiterii acestora catre autoritatile competente;- Indosarierea cronologică și arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmărilor de sold, a corespondenței și a altor documente financiar-contabile;- Efectuarea componentelor de sold lunare pentru conturile contabile din balanță lunară și verificarea lunară;- Inregistrarea estimărilor și a provizioanelor;- Evidență lunară a privizioanelor/estimărilor pe fiecare furnizor;- Efectuarea periodică a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți,
AMEROPA LOGISTICS S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Passion for finance and administration? We’re looking for you!You have a bachelor’s degree, preferably in Accounting and a couple of years of relevant experience.Office 365 has no secrets for you.You speak, write and understand English very well.You take ownership in what you do and are able to work under pressure.Working in a team? Yes please! Friends describe you as a real team player.You are an adventurer with an analytical mind and who’s willing to travel.Descrierea jobului After a couple of months of onboarding in our HQ in Belgium, you will come back to our office from Romania & your focus will be on supporting the Finance department in Belgium. Next to that, you will also offer administrative and HR related support to the local Office Manager.Your tasks will be:*being responsible for the sales invoices of Contec Romania and Poland:- customer management for Contec Romania and Poland- creation and follow up of invoice proposals to customers for Romanian and Polish
CONTEC AUTOMATION
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare – contabilitate Experienta in contabilitate primara minim 3 ani; Cunostinte avansate operare PC: MS Office (obligatoriu cunostinte de Excel ), sisteme de contabilitate, Outlook; Abilitate de comunicare in limba engleza la nivel mediu; Bune cunostinte de contabilitate Capacitate dе analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii; Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationare;Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Verifica si inregistreaza corect, complet si la timp documentele, in sistemul contabil (facturi de achizitie bunuri si servicii, facturi de vanzare bunuri si servicii, bonuri, verificarea lunara a jurnalelor de cumparari si vanzari etc); Cunoaste si respecta prevederile legislative aplicabile domeniului sau de activitate; Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare.Beneficii: Pachet salarial motivant Laptop si telefon Contract de munca pe perioada nedeterminata Aplica
NESS PROIECT EUROPE
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Myhive Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil:• Studii superioare de profil economic (de preferință absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune);• Experiența profesională în domeniu, minim 2 ani;• Cunoștințe avansate de limbă engleză;• Cunoștințe avansate operare PC (MS Office);• Responsabil pe acțiunile întreprinse;• Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților;• Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;• Cunoștințe SAP, modul FI/CO, reprezintă un avantaj;• Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:• Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP• Actualizarea cunoștințelor de legislație fiscal – contabilă și înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative din aria de responsabilitate,
DEICHMANN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostiinte limba engleza – nivel conversational;- Experiență anterioară pe un post similar;- Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Cunoștințe medii de MS Office- Excel;- Orientare spre obiective și respectarea termenelor;- Capacitatea de a îndeplini responsabilități repetitive;- Atenție la detaliu și spirit analitic.Descrierea jobului - Intocmire declaratii in vederea transmiterii acestora catre autoritatile competente;- Indosarierea cronologică și arhivarea documentelor primare, a contractelor, a confirmărilor de sold, a corespondenței și a altor documente financiar-contabile;- Efectuarea componentelor de sold lunare pentru conturile contabile din balanță lunară și verificarea lunară;- Inregistrarea estimărilor și a provizioanelor;- Evidență lunară a privizioanelor/estimărilor pe fiecare furnizor;- Efectuarea periodică a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți,
AMEROPA LOGISTICS
![]() |
Contabil - Economist |
Candidatul ideal - Absolvent de facultate cu profil economic;- Experienta minim 2 ani in contabilitate;- Cunostinte solide contabilitate si fiscalitate;- Cunoscator limba engleza;- Cunostinte operare PC;- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare;- Operarea documentelor contabile in softuri specializate de contabilitate;- Intocmire declaratii fiscale;- Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori;- Alte activitati specifice.Beneficii:- Pachet salarial motivant;- Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale.
ANGHEL, POPESCU CONSULTING
![]() |
Referent Contabilitate- Ploiesti |
Candidatul ideal ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN PLOIESTI- absolvent studii medii sau superioare economice/ informatica;- integritate morala;- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare- atenţie sporită la detalii;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- integritate morală;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung.Descrierea jobului - asigura suportul tehnic privind buna functionare a retelei informatice;- cunostinte de Excel avansat si utilizarea aplicatiilor (se va lucra cu baze de date)- gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;- efectuează toate formele de publicitate solicitate de lege pentru procedura de executare silită;- monitorizează încasările din dosarele gestionate, plăţile efectuate de către debi
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DRAGO IULIAN TĂNASE
![]() |
Operator Date/contabilitate Primara |
Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare finalizate;- cunostinte de contabilitate primara;- abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;- cunostinte operare baze de date si MS Office;- minimum 1 an experienta intr-un post similar.Descrierea jobului Responsabilități:- introduce, valideaza si prelucreaza datele, contabile, prin intermediul programului informatic;- verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise;- centralizeaza datele pentru obtinerea de rapoarte;- inregistreaza facturile si incasarile;- lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase, dispozitii de plata, ordine de deplasare si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare;- indosarieaza si arhiveaza documetele;Beneficii:- salariu atractiv si bonuri de masa;- posibiliatea unei cariere pe termen lung;- alte beneficii în funcții de evoluție si rezultate.Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu ca
LEDMAX ELECTRONICS
![]() |
Contabil - junior |
Scurta descriere a companiei Cerinte Candidatul Ideal: - experienta de 1-3 ani in contabilitatea constituie avantaj ; - gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza; - corectitudine, seriozitate, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa; - bune calitati de comunicare in scris si oral; - bune cunostinte operare PC; word, excel; Responsabilitati - Inregistrare documete in system informatic, reconciliere solduri - Emitere facturi din sistem informatic - Participa la inchiderea de luna – pregatire rapoarte specifice - Participa la audit - pregatire rapoarte specifice - Analiza lunara conturi, urmarire solduri terti etc - Urmarire avansuri si inregistrare deconturi - Indosariere si scanare documente Alte informatii Beneficii: - salariu motivant - tichete de masa - prima Paste si Craciun - decont transport - 300 RON / luna - posibilitate de dezvoltare cariera si avansare pe alte posturi Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8 ma
ERPA HR
![]() |
Camerista, Aj Bucatar, Ospatar, Contabil |
Candidatul ideal Cerinte:- experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este conditie eliminatorie;- receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine;- persoana dinamica, atenta la detalii;Descrierea jobului Conditii:- contract de munca pe o perioada nedeterminata;- program de lucru full-time- pachet salarial competitiv, in functie de experienta si calificare;Beneficii:Acordam prime si bonuri in functie de volumul activitati prestate
IPSAR
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cerințe:Studii superioare economice / contabilitate;Notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;Experienta de minimum 1 an in contabilitate;Limba Engleza - avansat;Cunostinte Excel (nivel avansat).Descrierea jobului Descriere:Gestionarea platilor catre furnizorii companiei;Inregistrarea corecta si la timp a operatiunilor financiare ale companiei, reconciliere solduri;Intocmirea declaratiei intrastat;Emiterea facturilor din sistemul informatic;Participarea la inchiderea de luna – pregatirea rapoartelor specifice;Participarea in mod activ la desfasurarea auditurilor;Analizarea lunara a conturilor, urmarirea soldurilor;Urmarirea avansurilor si inregistrarea deconturilor;Indosarierea si scanarea documentelor;Realizarea rapoartelor si a situatiilor pentru management si diverse institutii.PR/023118
Lugera
![]() |
Operator Calculator Facturare (contabilitate Primara ) |
Candidatul ideal - studii medii sau superioare ;- experienta in domeniu constituie un avantaj;- bune cunostinte de operare PC;- Avantaj - cunostinte program facturare;Descrierea jobului - preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, respectiv clientii firmei, in baza procedurilor interne;- intocmeste facturi, avize, bonuri fiscale si alte documente specifice de iesire din depozit;- tine evidenta formularelor cu regim special;- executa lucrari de registratura;- indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului;
SERVICE TOP AGRO
![]() |
Operator Sala De Jocuri - Brasov / Predeal |
Candidatul ideal Daca te consideri:-Energic si zambitor-Aspect fizic placut-Activ si atent la detalii-Prietenos si comunicativTe asteptam in echipa Games.Descrierea jobului 𝗖𝗲𝗿𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗿𝗲𝗯𝘂𝗶𝗲 𝘀𝗮 𝗹𝗲 𝗶𝗻𝗱𝗲𝗽𝗹𝗶𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶:-Cunostinte operare PC-Conduita ireprosabila fata de client-Disponibilitate pentru program in ture-Loialitate, corectitudine si seriozitate-Bune abilitati de calcul-Persoana echilibrata , responsabila𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐎𝐟𝐞𝐫𝐢𝐭𝐞 :-Pachet salarial motivant ( salariu +tichete de masa ), bonusuri in functie de performanta-Prime de vechime-Oportunitati de promovare-Integrare intr-o echipa tanara, dinamica-Instruire de specialitate, training la locul de munca-Program de lucru flexibil in ture de zi/noapte-Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata.
GAMES INTERNATIONAL SLOT MACHINE
![]() |
Stagii de practica Contabilitate |
Esti student la contabilitate? Boboc sau anul 2? Oricum ar fi, cu siguranta ai aflat deja ca, pe langa cursuri si examene, mai ai o provocare de traversat: STAGIUL DE PRACTICA! Chiar daca acesta are, de obicei, o durata destul de scurta, este foarte important sa alegi o oportunitate care sa coincida nevoilor tale de dezvoltare si aspiratiilor tale profesionale!De ce credem ca practica este o ocazie excelenta sa dai startul carierei tale? Uite aici cateva motive: Acumulezi experienta la CV, care te va diferentia de ceilalti candidati atunci cand vei aplica la joburi! Networking. Networking. Networking. Conexiunile in domeniul in care iti doresti sa profesezi sunt esentiale nu numai la inceput de drum, ci pe tot parcursul evolutiei tale in cariera! Te poti face remarcat in compania la care faci practica! Ambitia, potentialul, soft skill-urile si implicarea nu trec neobservate! Alege cu grija stagiul de practica, arata ca vrei sa excelezi, iar colegii si managerii te vor observa si te vo
Finance Recruitment Day
![]() |
Secretara (cu Responsabilitati De Contabilitate Primara) |
Candidatul ideal - bune cunostinte operare PC (Microsoft Excel, Word);- cunostinte contabilitate primara – avantaj;- persoana foarte serioasa, responsabila si bine organizata.Descrierea jobului - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de directori;- copierea, completarea si redactarea diverselor documente si materiale;- organizarea corespondentei (posta si e-mail);- alte activitati specifice de secretariat;- intocmirea avizelor si facturilor;- diferite activitati de contabilitate primara.Beneficii:- bonuri de masa (30 lei/tichet);- decontare transport;- prime de sarbatori.
ECO MITADIA INTERMED
![]() |
Economist Financiar - Contabilitate |
Candidatul ideal Astepam CV-urile candidatilor- cu minim 1 an experienta in domeniu;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office.Ne dorim o colega, coleg- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv
WURTH ROMANIA
![]() |
Contabil |
Societate comerciala cu sediul in Ploiesti angajeaza contabil cu studii superioare, vechime minim cinci ani, pentru departamentul de contabilitate. Cerintele postului: - Experienta in contabilitate primara si financiara. - Experienta in lucrul cu softuri de contabilitate. - Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Ofiice. - Meticulozitate si acuratete, abilitati de comunicare.Caracteristici Domeniu activitate: Contabilitate, finante Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV
![]() |
Contabil |
Ocupatia: CONTABIL,Angajator: HOTEL NEW MONTANA S.R.L.,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIOR,Timp de lucru: 8,Adresa locului de munca: SINAIA
HOTEL NEW MONTANA S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: