Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Contabil in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Contabil in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal Prezentare generală a roluluiContabilul este implicat in activități contabile servicii administrative și asistență a echipei de conta din cadrul companiei. Lucrând sub supravegherea contabililor seniori, noul nostru coleg trebuie să fie implicat în fiecare sarcină astfel încât să cunoască activitatea contabilă a companiei în cel mai bun mod posibil.Elemente pentru succesul tău profesional Interacționezi eficient cu ceilalți, comunicând clar și înțelegând și satisfăcând nevoile echipei. Abilități excelente de organizare, planificare și motivație. Gândire critică judecată și capacitate de luare a deciziilor. Trebuie să aibă o etică de muncă puternică și să fie orientat spre detalii, cu abilități excelente de multitasking. Abilitatea de a acorda prioritate muncii, de a respecta termenele limită și de a lucra bine sub presiune. Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale. Abilitatea de a lucra atât in echipa cat si independent fără a fi tot timpul coordonat. Cunoștin
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal Consultant Aplicatii EconomiceCunoștințe necesare:suport clienti/cunostinte de contabilitate /contabilitate bugetaraStudii : superioare ;Abilități necesare:1.Abilitati de vorbire persuasiva2.Empatie3.Adaptabilitate4.Abilitatea de a folosi limbajul pozitiv5.Abilitati clare de comunicare6.Autocontrol7.Asumarea responsabilitatii8.Rabdare9.Atitudine proactiva si dorinta de imbunatatire constanta din punct de vedere profesional10.Capacitatea de a recunoaste ca nu ai raspunsul11.Capacitatea de a lucra organizat si ordonat in cadrul echipei de mentenanta12. Abilitatea de a prioritiza activitatile13. Capacitatea de incadrare in termene limita impuse si asumarea responsabilitatii in indeplinirea sarcinilor atribuiteAlte cerinte:Disponibilitate pentru delegații in vederea implementarii aplicațiilor software;Constituie avantaj:Cunostintele de contabilitate sau contabilitate bugetaraCunoștințe in domeniul relatiilor cu clientii sau implementare softwareDescrierea jobului Responsab
INDECO SOFT
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari pentru a se alatura echipei unei companii specializate in comercializarea de produse pentru instalatii in infrastructura de apa, gaze si instalatii in constructii. In cadrul acestui post, vei fi in mijlocul proceselor de aprovizionare si vanzare, avand un rol important in implementarea strategiei comerciale a Companiei. Vei lucra cu instrumente competitive (ERP), intr-un mediu de lucru prietenos si constructiv.Cautam o persoana organizata, structurata, atenta la detalii si analitica. Profilul ideal este completat de o foarte buna comunicare, seriozitate si onestitate. Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, motivatia pentru succes, curiozitatea si determinarea de a duce lucrurile la bun sfarsit. Daca te regasesti in rolul descris, vino sa te cunoastem!Cunostinte si calificari necesare: Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei; Cunostinte operare calculator: MS Word, Excel, e-mail, navigare internet; Limba engleza scris si vor
INTEGRA HR
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medicale-Regina Maria, traininguri lunare (comunicare, excel, fonduri etc),teambuilding, sejur de 1 saptamana la mare/an, bonusuri raportat la proiectele gestionate
REI FINANCE ADVISORS
Candidatul ideal Dezvoltam departamentul HR, astfel ca suntem in cautarea unei persoane care sa corespunda urmatoarelor : Studii superioare in domeniul economic; Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare; Cunostinte foarte bune in legislatia muncii; Abilitati de utilizare a programelor de salarizare si REVISAL; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point); Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc); Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare; Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verifica si clarifica lipsurile din pontajul angajatilor; Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, prime / bonusuri, etc.); Pregateste adeveri
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE
Candidatul ideal Noi suntem Printmasters ! Tu cand vei fi ?Dezvoltam echipa Departamentului Financiar si cautam un coleg/o colega pentru postul de Economist caruia/careia sa-i placa limbajul cifrelor, provocarile si rezultatele.Te vor ajuta :- Cunostintele anterioare in domeniu (licenta in domeniul economic) si experienta de min. 2 ani- Abilitatile bune de organizare si atentia la detalii- O capacitate dezvoltata de analiza- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS OfficeDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale tale vor fi :- asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.);- intocmirea de note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;- urmarirea documentelor cu regim special;- urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor specifice de lucru;- intocmirea d
PRINTMASTERS
Candidatul ideal We are looking for our client – a multinational building materials production company -, an experienced Accountant, based in Maramures/Satu Mare county.Requirements:- university degree;- relevant experience in a similar position;- English – mandatory, advanced level;- good knowledge of Microsoft Office package (Excel, Word) and accounting software;- ability to analyse, accuracy and rigor;- good skills in organization and communication;- responsible and reliable person.Descrierea jobului Responsibilities:- all accounting activities from primary bookkeeping to yearly closing;- stock management;- cash management (all points from planning to transfer and reporting);- investment monitoring, ordering (Spare and Ware parts) process;- reporting to local Management and mother company.
ISG PERSONALMANAGEMENT
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
SC Daytona SRL angajeaza contabila pentru contabilitate primara. Program de lucru - 8 ore. Salariu si conditii de munca excelente!
Sc Daytona Srl
Evidenta contabila completa, balanta, bilant, salarii, declaratii, resurse umane, pentru societati comerciale, intreprinderi individuale, PFA. Telefon:
PF
prestari servicii de evidenta contabila completa
Bozga Simona
cautam personal pentru urmatoarele.posturi: bucatar, ajutor bucatar, barman-ospatar, contabilitate- primara-merciolog, personal curatenie, echipa pentru lucrari constructii, muncitor intretinere
sc stadion srl
SALARIUL NET 2500-3000, 12 ZILE LIBERE PE LUNA plus alte avantaje, conditii de munca foarte bune Magazin CU PRODUSE ALIMENTARE,BAUTURI,CAFEA,COSMETICE ETC. se gaseste pe B-dul. Unirii Nr.12 cv-ul se poate trimite pe mail,, PE MESINGER sau la magazin, pentru informatii sunati la tel ***** - arata telefon -CAUT CONTABILA CU EXPERIENTA evidente primare CONDITII FOARTE BUNE !!!
SC DAYTONA COM
PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), 12 ZILE LIBERE PE LUNA plus alte avantaje, conditii de munca foarte bune Magazin cu PRODUSE ALIMENTARE,BAUTURI,CAFEA,COSMETICE ETC. se gaseste pe B-dul. Unirii Nr.12 langa CEC Baia Mare, cv-ul se poate trimite pe mail,, PE MESINGER sau la magazin, pentru informatii sunati la tel ***** - arata telefon -CAUT CONTABILA CU EXPERIENTA evidente primare !!!
SC DAYTONA COM
Dorim pentru angajare o persoana dinamica, pro-activa, cu atentie la detalii, cu gandire logica, cu disponibilitate imediata de angajare, care sa completeze echipa KAREOL, pentru postul de asistent manager. Atributii directe ale postului: experienta in activitati administrative, de contabilitate primara si bune cunostinte de operare PC {Word, Excel, MS Office etc}. Constituie un avantaj cunostintele din domeniul tehnic / intelegerea limbajului tehnic. Te asteptam pentru interviu!
SC KAREOL SERV CONSTRUCT
Cerințe: -Bune cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office) -Contabilitate primara, SAP de gestiune, (cunoștințe operare program InfoKam, raportare Intrastat, etc.) -Studii superioare -Cunoștințe de limba engleza Aptitudini si deprinderi cerințe: -Atenție la detalii , abilitatea de gestionare a sarcinilor multiple -Înțelegere rapida, abilitați de comunicare si relaționare -Flexibilitate, capacitate ridicata de munca -Seriozitate -Punctualitate -Abilitați de organizare, planificare -Atitudine pro activa si deschidere către învățarea de lucruri noi. Beneficii: -Pachet salarial motivant -Bonusuri pentru performanta -Oportunitatea de a lucra într-o companie multinaționala foarte puternica cu multiple perspective de dezvoltare la nivel național si european.
SC Carlisle Construction Materials RO SRL
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV COD COR 411001 - pentru Departament productie Se solicita : cunostinte calculator obligatoriu , excel nivel mediu . Salariu actualizat conform pietei muncii la dep. administrativ , tichete de masa si premii lunare de fidelitate , transport gratuit Informatii: TEL: si TEL : E mail CV :
SC WORK AND FASHION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 21 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.