Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bailesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bailesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bailesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bailesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil - Economist


Candidatul ideal Cerinte Contabil - Economist: Studii superioare in domeniul economic; Cel putin 3 ani experienta preferabil intr-o companie cu specific industrial/ constructii sau similar; Buna cunoastere a legislatiei financiar-contabile si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel) si cel putin a unui software de tip ERP; Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (reprezinta un avantaj); Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, meticuloasa, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, dorinta de dezvoltare; Rezistenta la stres.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor de achizitii de bunuri si servicii, livrari de bunuri si servicii, leasinguri financiare si operationale, imobilizari, gestionare stocuri etc.; Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si cu acuratete a documentelor in evidenta contabila a companiei; Contribuie la inchiderea balantei de verificare,a registrelor contabile; I
CASA NOASTRA

Economist /​contabil


Candidatul ideal -dorinta de a invata, seriozitate, responsabilitate asumata;-deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile;-cunoscator program Omnidata-Petrescu constitue un avantaj;Descrierea jobului - evidenta contabila pana la nivel de balanta;- verificarea si prelucrarea documentelor;- arhivarea documentelor in dosare;- cunostinte operare PC si a pachetului MS Office; - alte sarcini ce tin de buna colaborare cu clientii;Beneficii:-Salariu motiovant;-Tichete de masa (30 lei/ bon)-Program de lucru 8 ore;
CONS. OUT

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune) ;- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil, constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat- Cunoasterea programului de contabilitate charisma constituie un avantaj- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;- Capacitate de organizari si planificare- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;- Excelente abilitati de comunicare;Descrierea jobului- Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;- Emitere facturi catre clienti.- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil.
INPROCONSA

Economist Contabilitate Primara


Candidatul ideal • Absolvent/a al/a unei Facultatii de Studii Economice;• Cunoasterea normelor legale in domeniul financiar-contabil;• Cunostinte de operare a programelor contabile (program de gestiune si contabilitate Saga C);• Bune abilitati de operare Microsoft Office – Excel;• Rezistenta la stres si atentie la detalii;• Abilitati interpersonale bune, persoana orientata spre munca in echipa;• Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete).Descrierea jobului • Solicitarea, preluarea, verificarea si inregistrarea tuturor documentelor contabile lunare, atat de la clienti, cat si de la furnizori;• Inregistrarea si intocmirea corecta si la zi a tuturor documentelor de contabilitate primara: facturi, instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, extrase de cont, registru de casa, etc.;• Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate Saga C;• Participarea la operatiunile contabile aferente sfarsitului fiecarei luni;• Implicarea in activitatea de
RURAL CAPITAL

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal:Persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate,Cel puțin 3 ani experiență în contabilitate;Studii superioare de profil: economie/finanțe/contabilitate;Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil; experienta in contabilitate;Experienta in lucru in programul Petrescu constituie avantaj;Experinta in lucru in platforma SPV;Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Capacitate de analiza si rezolvare probleme;Abilitați de prioritizare și gestionare a fluxurilor de lucru cu termene limita stranseSa se exprime clar in scris si verbal;Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru.Descrierea jobului Deschierea jobului: Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii; Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata)
BANUL JIULUI

Expert Contabil-verificator


Ocupatia: Expert Contabil-verificator,Angajator: Sc Paolamar Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 1,Adresa Locului De Munca: Craiova
Sc Paolamar Srl

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Descrierea postului:Angajez consultant vanzari(vanzatoare) magazin Inmedio in galeria Auchan Craiova Calea Severinului, fost Real.Magazinul vinde presa,carte, dulciuri, racoritoare, produse din tutun,diverse. Suntem deschisi sa-i primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte dintr-o retea moderna de retail.Se acorda bonusuri din campaniile active desfasurate in magazin.Program de lucru in doua tureTraining gratuit la locul de munca. Cerințele postului:Daca ai minim studii medii, cunostinte minime operare PC, atitudine deschisa pro client, esti o fire dinamica si deschisa te asteptam cu un CV aici sau direct in magazin. Alte detalii, la numarul de telefon afisat!
VADIPO COM

Functionar Administrativ /​ Economic


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, organizare si sistematizare.Cunoscatoare de limba engleza, experienta in contabilitate primara, ofertare, licitatii si fonduri europene.Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si punctualitate.Capacitate reala de asimilare rapida, initiativa si amabilitate.Descrierea jobului Atributii de ofertare a produselor comercializate de firma, asigurand satisfacerea cerintelor clientilor intr-un interval de timp cat mai scurt.Atributii intocmire documentatie fonduri europene si documentatie pentru licitatii.​Atributii contabilitate primara.
PROFLEX SUD

Economist - Responsabil Economic Departament


Candidatul ideal - Studii superioare Finante/Contabilitate.- Experienţă relevantă într-un post similar: minim 3 ani- Cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Petrescu ).- Capacitate de organizare si planificare, spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie.- Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word şi Excel);Descrierea jobului - Evidenta contabila (registre si jurnale)- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna)- Intocmirea balantei lunare, evidenta clientilor, furnizorilor si a stocurilor.- Reglarea fisei sintetice.- Intocmirea unor rapoarte financiare diverse.- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.
DOMENIUL COROANEI SEGARCEA SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel;Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Atentie la detalii;Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila nu este necesara;Cunostintele in domeniul economic reprezinta avantaj;Asteptam CV-ul tau pe e-mail, la adresa [email protected] jobului Postul prеsupunе activități de consultanță cu privire la progrаmеlе dе finanțarе nеrambursаbile, realizаreа și completаrea documentațiilor specificе obținеrii finаnțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE.Atributii:1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:- identifica conditiile de aplicare conform leg
A I FLASHCONSULTING CENTRE S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic/contabil finalizate; Experienţa în domeniul financiar-contabil constituie avantaj; Cunoştinţe temeinice Microsoft Office, in special Excel; Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Cunoasterea prevederilor legislatiei financiar-contabile din Romania.Descrierea jobului Responsabilitati: desfasoara in mod eficient activitatea financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; asigura tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; verifica registrul de casa; verifica deconturile si leasing-urile; inregistreaza note contabile salarii; efectueaza diverse operatiuni contabile; verifica facturile primite si anexele acestora, apoi le inregistreaza in contabilitate; intocmeste notele contabile aferente lucrarilor re
SC DUMAGAS AGRI SRL

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal va trebui sa :- aiba experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile;- cunoasca la nivel avansat limba engleza (scris / citit)- buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si operare PC- abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;- persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte- orientarea catre client, discutii cu clientii telefonic, email, skype- abilitate generală de învățare;Descrierea jobului Aveti cunostinte bune Excel si sunteti o persoana cu atentie la detalii? Vino sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice!Pentru departamentul nostru financiar, căutăm un economist cu urmatoarele responsabilitati: - Înregistreaza deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite; - Participa la reconcilierea soldurilor cu partenerii comerciali; - P
GLOBAL VOICE

Agent Vanzari - Fonduri Europene


Candidatul ideal orientat către client și către calitatea serviciilor prestate; abilități dе relaționare și comunicare, gândire logică, structurată, memorie bună, atenție la detalii; atitudine pozitivă și proactivă, empatie și înțelegere; spontanietate, capacitatea dе a gestiona optim situațiile dificile/conflictuale, persuasiune; spirit dе echipă, punctualitate, încredere în sine, autocontrol; dorința dе a se perfecționa continuu în domeniul vânzărilor, buna dispoziție. dispus sa fie responsabil pentru propriile câștiguri serios, orientat spre rezultate și cu dorința de perfecționare abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriate spirit comercial dezvoltat, orientat către clientDescrierea jobului BENEFICII ofertă financiară atractivă, corelată cu performanțele: comision din vanzari + bonusuri mediu de lucru modern, competitiv, bazat pe solidaritate; variate programe de formare și traininguri evoluție profesională, posibilitatea de a avansa posibilitatea de
ISTRU FAUTOR

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Consultant Credit Oney,​ Craiova Si Oradea


Candidatul ideal Fie ca te afli la inceput de cariera sau doresti sa continui in industria financiara, noi te asteptam sa ni te alaturi!Descrierea jobului Cautam colegi care sa fie autonomi si carora sa le placa: sa interactioneze fata in fata cu clientii sa fie parte din proiectele de design interior ale clientilor care doresc sa-si (re)amenajeze spatiile de locuit sa recomande produse potrivite nevoilor clientilor sa promoveze produse financiare revolutionare sa-si depaseasca limitele personale sa vada client fericiti sa creasca intr-o echipa tanara si dinamica sa-si atinga obiectivele personale si profesionale si chiar sa le depaseascaDaca te simti confortabil in situatiile enumerate, te asteptam in echipa noastra!
ONEY FINANCES

Consultant Vanzari Showroom


Candidatul ideal 📌studii superioare📌abilitati de vanzare📌experienta in folosirea programelor: Excel, Word si Internet (diverse platforme ale furnizorilor)📌comunicare si relationare cu clientii📌orientare si atentie catre client si nevoile acestuia📌respectarea codului vestimentar potrivit unui Showroom in care se prezinta si se vand produse premium pentru casa (smart-casual)Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici și relaționezi cu oamenii ce întră în Showroom, sau cei ce sună la telefoanele locației.Stai de vorba cu ei, le afli așteptările și nevoile, le dai informațiile de care au nevoie și îi ajuți cu soluțiile din showroom-ul nostru.Înveți caracteristicile produselor și cum construiești o oferta personalizată pentru un client.Ai grijă ca produsele din Showroom să fie așezate frumos și atmosfera curată și ordonată să fie păstrată.Încasezi și operezi în sistem documentele (încasare plata produse, concepere oferte de prețuri pentru clienți, dai comenzile de țesături
IRON CARO

Coordonator Planificare-derulare Contracte,​ Economist


Candidatul ideal Criterii de eligibilitate:1. Studii superioare (de preferat economice)2. Operare foarte buna in MS Office - Excel, formule;3. Limba engleza nivel basic4. Stabilitate profesionala (nu mai mult de 2 locuri de munca in ultimii 4 ani);5. Gandire economica, cunostinte calcul TVA, discount, marjaCompetente personale:1. Capacitate de analiza si sinteza;2. Ordonata, minutioasa, pozitiva, spirit de echipa3. Perseverenta si persuasiva in rezolvarea problemelor4. Persoana stabila si loiala, dedicata constructiei si dezvoltarii unui proiect pe termen mediu si lungDescrierea jobului Vei derula comenzile si stocul de masini ale clientilor prin introducerea acestora in sistemele FORD si PLUSAUTO.Vei tine permanenta legatura cu colegii din departamentul de vanzari si contabilitate.Vei analiza, sintetiza si executa rapoarte catre directorul de vanzari.Vei primi un mediu de lucru profesionist, stabil si cu posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica.Training
PLUSAUTO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.