20 Locuri de Munca Contabil in Balotesti
20 Locuri de Munca Contabil in Balotesti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii financiar contabil (liceu si/sau facultate);Experienta contabilitate min 2 ani;Cunostine operare MS Office;Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si comunicare.Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate.Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului - Inregistreaza in contabilitate documentele financiar-contabile - Urmareste operatiunile si inregistrarile financiar- contabile pe centre de cost - Arhiveaza documentele contabile din aria de responsabilitate - Participa la inventarierea generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor - Comunica permanent cu superiorul direct si colegii in vederea stabilirii prioritatilor - Cunoșterea programului de contabilitate NEXUS
AGROMAR SRL
![]() |
Contabil Evidenta Primara - Full Time |
Candidatul ideal Absolvent studii economice, minim un an experienta in contabilitateDeschidere, profesionalism punctualitate si perseverentaAtentie la detalii, rigurozitate, simt de raspundereCapacitatea de a gestiona situații stresanteAbilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Intocmire si inregistrare facturi clientiInregistrare facturi furnizoriInregistrare operatiuni casa -bancaIntocmire note receptii, bonuri de consumSprijin in efectuarea inventarierii mijloacelor fixe si obiectelor de inventarAlte rapoarte solicitate de managerul de departamentPachet salarial atractiv, bonuri de masa si decontare transportOportunitati de crestere si dezvolatare in cadrul companiei in functie de gradul de implicare si performantaAvantajul de a lucra in cadrul unui colectiv cu experienta in domeniuContract de munca pe perioada nedeterminataBiroul este localizat in Otopeni
AUTO DRIVE MOTION S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Calitatile candidatului ideal:- Responsabilitate- Atentie la detalii- Acuratete- Comunicare eficienta in echipa- Curiozitate- Initiativa- Dorinta de a invata lucruri noi si a progresa- Interes pentru munca si dezvoltare-Studii economice absolvite;- Bune cunostinte privind utilizarea suitei Microsoft office (outlook, excel, word);- Bune abilitati de utilizare a sistemelor informatice;- Cunostinte limba engleza nivel mediu B2 (scris si vorbit);- Abilitati de comunicare in scris si vorbit;- Abilitati de structurare si organizare a informatiei;- Capacitate de invatare si adaptare la nou;Descrierea jobului -Primire si inregistrare facturi furnizori pe centre de cost in soft-Denumirea, incarcarea si organizarea documentelor primite in foldere in BOX-Emitere facturi lunare clienti-Transmiterea facturilor de clienti catre acestia si firma de contabilitate-Centralizare facturi furnizori conform export soft– ACC Payable-Centralizare facturi clienti conform export soft- ACC Recei
THERME GROUP SERVICES S.R.L.
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 EURO pe lună
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Experienta minim 5 ani.
DOMINO ROMINVEST SRL
![]() |
Contabil - București |
Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de contabilitate, audit financiar și consultanță în domeniul fiscal, din București - un Contabil! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să ai studii superioare economice*să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice*să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine*să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare*să ai cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Outlook) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. întocmești evidențele contabile pentru domeniile de activitate ale clienților din portofoliul companiei, conform standardelor contabile2. întocmești și depui declarații fiscale, bilanț și alte raportări conform legii3. în
HR Design Consulting
![]() |
Contabil Junior - București |
Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de contabilitate, audit financiar și consultanță în domeniul fiscal, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare economice* să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice* să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine* să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare* să ai cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Outlook, etc.) și engleză nivel mediu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-primești, aranjezi și îndosariezi documentele de la clienți; te asiguri că sunt întocmite corect și că nu sunt documente lipsă-înregistrezi documentele primite, în ordine cronologică și conform politicilor contabile-te asiguri de finalizarea înregistrării documentelor pentru portofoliul de clienți al
HR Design Consulting
![]() |
Contabil (2-3 ani experiență) |
Companie verificată
Aplica rapid
Ești organizat/ă, atent/ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi cu documente și cifre? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de contabilitate, audit financiar și consultanță în domeniul fiscal, din București - un Contabil (2-3 ani experiență)! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare economice* să ai 2-3 ani experiență în domeniul financiar-contabil* să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice* să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine* să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare* să ai cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Outlook, etc.) și engleză nivel mediu Reprezintă un avantaj dacă ai experiență de lucru în programe de gestiune financiară (SAGA). Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-întocmești evidențele contabile pentru domeniile de activitate ale clienților din portofoliul companiei, conform standardelor contab
HR Design Consulting
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii în domeniul economic si cunostinte relevante de contabilitate;Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel si Acces);Cunostinte operare program de contabilitate SAGA- constituie un avantaj;Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;Spirit de echipa, corectitudine si responsabilitate;Atentie la detalii si meticulozitate;Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza si interpretare a datelor;Capacitatea de a respecta termenele limita, de a gestiona sarcini multiple si abilitatea de organizare si planificare a activitatilor.Descrierea jobului Responsabilitati:Verifica si inregistreaza documentele financiar-contabile ale societatii, in softul de contabilitate SAGA:- facturi primite;- facturi emise;- deconturi de cheltuieli;Verifica corectitudinea datelor inscrise in documentele justificative primite;Realizeaza operatiuni de:- urmarire solduri cl
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic/contabil, cunostinte monografie contabila si fiscalitate;Experienta de 1- 5 ani in contabilitate;Cunoasterea legislatiei si procedurilor financiar - contabile;Experienta in lucrul cu programul Contab SQL constituie un avantaj;Cunostinte foarte bune de MS Office;Abilitatea de a lucra cu termene limita, perseverenta, spirit de echipa;Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si prioritizare.Descrierea jobului Verificarea corectitudinii din punct de vedere contabil a documentelor primare emise de societate; Importa in programul de contabilitate facturile de achizitii si vanzare marfa emise din softul operational; Inregistrarea in contailitate a documentelor finciar contabile: facturi, chitante, extrase, deconturi de cheltuieli; Verificarea registrelor de casa; Verifica decontarile incasarilor online si ramburs si efectueaza inregistrarile contabile aferente; Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii i
MOTORECO PARTS SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Absolvent studii de specialitate Experienta minima 1 an pe un post similar Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii numerice Cunostinte medii Microsoft Office (in special Excel) Abilitati de comunicare si spirit de echipa Persoana responsabila dedicata contabilitatii Cunoasterea programul WizPro reprezinta avantajDescrierea jobului Inregistreaza, la timp si corect, facturile primite de la furnizori. Inregistrarea extraselor bancare si a deconturilor de deplasare Participa activ la inchiderile de luna Verifica periodic situatia soldurilor si reconciliaza sumele cu furnizorii Intocmeste diverse rapoarte interne solicitate de Contabilul Sef Participa activ la auditul anual.Beneficii : Pachet salarial motivant Asigurari de sanitate, pachet serviciu 7card Team-building pe departamente si la nivel de companie Program de lucru business hours Posibilitati de promovare
INTERGAME SELECT S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane harnice, serioasa si cu simt de raspundere, zambitoare si socialbila.e dorim alaturi de noi o persoana care:- Cunoaste programului WinMentor (constituie avantaj principal) si/sau Saga;- Are experienta pe o pozitie similara, de minim 2 ani; Experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un mare avantaj;- Are cunostinte de contabilitate financiara;- Are minime cunostinte de fiscalitate;- Cunoaste Microsoft Office;- Este responsabila si atenta la detalii;- Are spirit de echipa;- Este dornica sa invete si sa evolueze;- Nefumator/nefumatoare sau care sa poate rezista sa nu fumeze in timpul programului intrucat nu avem spatiu pentru fumatDescrierea jobului Descriere job si responsabilitati:- Aranjeaza documentele primite de la clienti si le indosariaza;- Inregistreaza sistematic si cronologic documentele primite (facturi de achizitie, facturi de vanzare, documente de incasare/plata in numerar, extrase de banca, deconturi de che
DEPARTAMENTUL CONTABIL S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Ne marim echipa si vom deschide un punct de lucru in nordul capitalei.Astfel, candidatul ideal pentru noi ar trebui sa aiba:- bune cunostinte contabile si fiscale;- buna abilitate in utilizarea informatiilor contabile in scopul culegerii si intocmrii unor rapoarte dar si in intocmirea declaratiilor fiscale obligatorii;- rapiditate in verificarea operarilor efectuate de catre juniori si operatori contabili, abilitate in corelatii si functionalitati ale conturilor contabile;- abilitati avansate in desfasurarea activitatilor financiare (intocmire documente primare si urmarirea fluxurilor de informatii);- experienta de minim 5 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;- studii superioare de specialitate;- cunostinte de operare PC MS Office, Word, Excel;- operare in programe informatice de contabilitatecu bune cunostinte in intocmirea de note contabile;- bune abilitati, diplomatie si eleganta de comunicare atat scrisa cat si verbala;- bune abilitati de
CONDEC CONSULTING SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei de contabilitate pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca experienta ta (minim 3 ani) are legatura cu domeniul economic (contabilitatea serviciilor). In cazul in care partea operationala a contabilitatii ocupa un loc important in munca ta, clar esti ceea ce cautam. Avand in vedere ca partenerii nostri dispun de un program de contabilitate personalizat, orice soft de contabilitate stapanesti este mai mult decat binevenit. Pentru a-ti face treaba in cunostinta de cauza este necesar sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta in economie si sa iti placa sa fii inconjurat de cifre. Pentru ca vei comunica in limba engleza ar fi minunat daca nivelul tau de engleza este peste mediu. Este important sa fii un om de echipa deo
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programului Saga;- Atitudine dinamica si proactiva, gandire logica;- Abilitati foarte bune de organizare si planificare, orientare spre obiective si respectarea deadline-urilor primite.Descrierea jobului - Contactul direct cu clientul;- Primeste documentele, le verifica in prezenta acestuia;- Inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor, verificarea jurnalelor;- Indosariaza si arhiveaza documentele, dupa inregistrare.
ARM CONTEXPERT FINANCIAL CONSULTING SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Contabil, o persoana harnica, serioasa și cu simț de responsabilitate,zâmbitoare și dornică să facă parte dintr-un proiect antreprenorial îndrăzneț. Experiența de 5 ani în zona de contabilitate-financiar. Studii superioare în contabilitate, finanțe sau în domenii conexe. Cunostinte foarte bune de contabilitate și fiscalitate. Cunostinte de operare Revisal. Experiență cu programele SAGA și FGO. Foarte bune abilități de operare în MS Excel și pachetul MS Office. Cunoașterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Intocmeste si depune raportările lunare, trimestriale, semestriale, anuale solicitate de organele administraţiei financiare si alte institutii de raporare ; Organizează, conduce, controlează și răspunde dе desfășurarea în mod eficient а activității financiar-contabile a societății; Corecteaza erorile constatate la inchiderile de luna ; Verifica si inregistreaza statele de salarii , centralizeaza si transmite obligatiile de
FOM MOBILITY AUTO S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cautam contabil cu studii superioara si experienta in posturi administrative. Cunostinte de contabilitate primara si resurse umane Cunostinte PC Saga, SmartBill, MSOffice Excelente abilitati de comunicare, relationare si organizare Carnetul de conducere categoria B reprezinta un avantaj Cunosterea limbii engleze la un nivel mediu conversationalDescrierea jobului Raspunde de evidenta contabila primara a societatii Asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor, si a intocmirii la timp si corecta a documentelor specifice Raspunde de intocmirea registrelor contabile zilnice Coordoneaza operarea documentelor contabile bancare Tine evidenta cronologica a facturilor emise Emite facturi Asigura un protocol deosebit in intalnirile zilnice si evenimentele companiei Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre departamentele implicate Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
TOP 4 LEVELS SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Licență sau masterat în contabilitate sau finanțe.Certificări relevante, cum ar fi CECCAR, sau alte acreditări de contabilitate.Experiență semnificativă în domeniul contabilității, cu accent pe contabilitatea financiară și fiscală.Experiență anterioară în funcții de contabilitate superioară sau management financiar.Abilități solide în utilizarea software-urilor de contabilitate și a instrumentelor de analiză financiară.Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Regasiti mai jos o scurta descriere a ceea ce așteptăm de la noul coleg, care poti fi chiar tu:✅Contabilizează facturile emise pentru clienții interni;✅Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont;✅Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;✅Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;✅Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne,facturi externe, DVI și NIR).✅În
NOVUM BUSINESS INVEST SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Cunoasterea legislatiei fiscal – contabile;- Cunostinte avansate Microsoft Office;- Experienta in contabilitatea activitatilor de comert angro/en-detail;- Experienta in gestiunea stocurilor.Descrierea jobului - Inregistreaza operatiunile contabile aferente registrului de casa si facturi furnizori cu decontare in numerar;- Gestioneaza operatiuni de casa cu numerar;- Verifica si opereaza in evidenta contabila deconturile de cheltuieli;- Arhiveaza documentele specifice operatiunilor de casa si de decontare cheltuieli;- Verifica lunar Jurnalul de TVA de cumparari.
OSCAR DOWNSTREAM SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniul financiar - contabil de la contabilitate primara pana la bilant. Experienta de lucru in programul WinMentor este necesara ! Cunoasterea legisaltiei in vigoare este obligatorie ! Descrierea jobului Responsabilitati : - introducerea corecta a facturilor / bonurilor de achizitie / vanzare. - introducerea corecta a extrasul / extraselor de cont bancar- verificarea continuitatii documentelor emise de catre societate- verificarea plafoanelor - inchidere balantaInterviul se va desfasura la biroul societatii situat in complexul comercial Dragonul Rosu MegaShop. Daca ambele parti sunt de acord cu o continuare a colaborarii, munca se va desfasura remote , la domiciliul salariatului , cu preluarea si predarea periodica a documentelor de prelucrat / prelucrate .Este necesar ca viitorul anagajat sa aiba un leptop, pe care va fi instalat programul WinMentor. Salariul corelat cu munca prestata ( se stabileste de comun acord perioada alocata de lucru
HAPPY ACCOUNTING S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL: Studii superioare; Cunostinte operare PC, Word, Excel; Cunostinte minime de limba engleza; Cunostinte de contabilitate pentru societati; Abilitati de comunicare si relationare; Atentie la detalii, ordonat; Cunoasterea softului NEXTUP (vechiul Ciel) - constituie un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Inregistrare documente in programul de contabilitate si alte programe de gestiune; Analiza situatii clienti, furnizori, registrul de casa, extrase banci; Efectuarea de rapoarte pentru clienti la solicitarea conducerii; Colaborаre frеcvеntă cu аlti colеgi din departamеntеle dе vanzari.BENEFICII: Mediu de lucru placut; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Salariu motivant; 21 zile/an concediu de odihna; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Abonament medical clinica privata.
NITECH SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: