Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Beius

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Beius

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii medii economice;Cunoștințe de contabilitate (este necesară o experiență anterioară în domeniu);Experiență în programul de contabilitate WinMentor, constituie avantaj;Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare;Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă, cu inițiativă. Ofertă:Pachet salarial atractiv;Mediu de lucru profesionist;Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică. Responsabilități:​Evidența contabilă pentru următoarele tipuri de activități: comerț, construcții, prestări de servicii;Evidența registrului de casă și bancă;Emiterea și expedierea facturilor către clienți;Verificarea extraselor bancare;Înregistrarea în sistemul de operare a încasărilor/plăților către clienți/furnizori;  Întocmirea rapoartelor încasări clienți/ termene depășite / notificări;Introducerea documentelor în programul de contabilitate WinMentor. 
NEXIA CONSULTING SRL
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Profilul tău Abilități excelente de comunicare în limba engleză. Cunostințele de limba germană constituie avantaj; Studii superioare în domeniul economic; Cunostințe MS Office, în special Excel; Abilitățile privind operarea în soft/softuri de contabilitate sunt necesare. Cunoașterea SAP constituie avantaj; Interes în consolidarea cunoștințelor privind standardele de contabilitate și codul fiscal din România.Descrierea jobului Sumarul postuluiNe marim echipa! Cautam un contabil ambițios care să ofere suport departamentului financiar în gestionarea sarcinilor contabile zilnice. Vei face parte dintr-o echipă de profesioniști care lucrează pentru a menține ordinea și transparența finanțelor companiei.ResponsabilitățiResponsabilități specifice operațiunilor de contabilitate primară și financiară până la nivelul bilanțului, atât în ​​sistemul românesc, cât și în cel german: Evidența ordinelor de deplasare pentru angajații companiei; Înregistrarea facturilor primite de la cli
ASTORMUELLER
Candidatul ideal -Studii de specialitate in domeniul economic;-Experienta de minim 12 luni in domeniu;-Abilitati de lucru cu cifrele, flexibilitate, atentie la detaliu;-Persoana deschisa, comunicativa, organizata, adaptabilitate, responsabila, spirit de observatie;-Cunostinte solide de MS Office.Descrierea jobului -Preluarea si inregistrarea documentelor contabile;-Alte activitati specifice departamentului financiar/contabil;-Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;-Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune hotel/restaurant, stoc, facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare/plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.
STOKKER LOGISTICS
Candidatul ideal Seriozitate , atentie la detalii,spirit de echipa .Cunostinte operare PC , cunostinte Office ( Excel, Word )Avantaj cunoasterea limbii italiene.Descrierea jobului Angajam persoane in cadrul departamentului administrativ/logistica , pentru facturare , operator date , contabilitate de gestiune.
NOUL WOODEST
Candidatul ideal - Cunostinte minime de operare calculator, masina de colorat fiind computerizata;- Experienta intr-un post asemanator constituie un avantaj;- Spirit de observatie, atentie la detalii, dexteritate si operativitate in executie.Descrierea jobului Atributii- Pregatirea galetilor cu baza de colorat in masina de mixat: tencuiala umeda, grund, vopsea lavabila;- Selectarea codului de culoare ales de client conform paletar de culori; dozarea pigmenților este computerizata, iar omogenizarea se realizează în mixere speciale;- Verificare constanta a cantitatii pigmentilor din masina de colorat si alimentarea acesteia;- Curatarea si intretinerea masinii conform instructiunilor;- Emiterea facturii catre client pt produsele colorate cu masina de mixat (lavabila, tencuiala, grund);- Ajutarea colegilor la pregatirea produselor pt transport.Beneficii- Beneficii:Pachet salarial atractiv, tichete de masa;- Program de lucru: luni-vineri, 08:00 – 16:30;- Contract de munca pe perioada nedete
RAVAGO ROM
Candidatul idealStudii economice superioare;Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office, in special Excel;Cunoasterea programului SAGA, reprezinta un avantaj;Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil; experienta in domeniul prestari servicii reprezinta un avantaj;Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului;Fire dinamica, flexibila, organizata, cu dorinta de a invata si capacitatea de a lucra in echipa;Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;BeneficiiGrila salariala motivantaTichete de masaOportunitate de dezvoltareBirouri primitoare, colegi prietenosi si cafea bunaResponsabilitatiGestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii;Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei;Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;Intocmeste declaratiile fiscale, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client; intocmeste balanta de verificare;Asigura suport si consiliere fi
GP Tax Accounting
Candidatul ideal Do you have? Fluent English. Italian & German language is considered an advantage University degree or internationally recognized professional qualification in Business, Finance or similar Strong financial analysis background Strong Excel and PowerPoint skills PC skills: MS Office, Internet, E-mails IT literate with basic understanding of Business Intelligence software, ERP systems and financial consolidation tools (knowledge of SAP or BPC would be advantageous). Ability to multi-task, prioritize, and be flexible with changing business needs Presentation skills, including verbal, phone, and writing Positive and cooperative attitude Ability to work to tight deadlines Good knowledge and understanding of financial statements - Income Statement, Balance Sheet, cash flow, financial and business plans, budgets and financial reports.We are looking forward to meet you!Descrierea jobului Your opportunities and challenges will be: Collaboration with the Finance Team for month en
NIDEC
Candidatul ideal Candidatul ideal:-studii superioare finalizate in domeniul contabilitate-experienta in domeniul financiar-contabil pe o pozitie similara minim 5 ani-cunostinte de legislatie-bune abilitati de comunicare si relationare-persoana cu initaitiva, proactiva, capabila sa invete rapid- fire pozitiva si usor adaptabila la schimbari-bune cunostinta de MS OFFICE( Excel, Word) Descrierea jobului Descrierea jobului:-facturarea serviciilor conexe transporturilor, inclusiv scanare si arhivare-compensarea contractelor cu colaboratorii-receptii facturi de achizitii, leasinguri , mijloace fixe pe centre de cost-inregistrarea statelor de salarii-evidenta mijloacelor fixe-Întocmeste, verifica si confirma balanta de verificare lunara;-Închide lunar conturile de venituri si cheltuieli, conturile de TVA;-Pregăteste declarațiile și raportările periodice, lunare, trimestriale, semestriale și anuale;-Organizeaza si participa la activitatile de inventariere a patrimoniului;-Respecta termenele de
SC INOVATIV LOGISTIC SRL
Candidatul ideal -Persoana serioasa, responsabila, deschisa pentru noutati,-Studii superioare;-Experienta in domeniu de minim 3 ani;-Cunoastere avansata de PC (Excel, Word, Outlook);-Cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj;-Capacitatea de a lucra in echipa;-Experienta intr-un post similar constituie avantaj.Descrierea jobului Se va discuta la interviu, se ofera pachet salarial motivant, mediu de lucru si posibilitate de dezvoltare profesionista.
ROZOTI PRODCOM
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic;- Experienţă minimum 5 ani pe o poziție similară- Experiența in utilizarea programelor de contabilitate - nivel avansat;- Cunoștințe solide Operare PC: MS Office; Excell – avansat ;- Comportament etic si capacitatea de a menține confidențialitatea profesională a informațiilor la care are acces;- Cunoștințe solide de contabilitate și legislație financiar-contabilă și fiscală;- Capacitate de organizare, coordonare și control a activității;- Bune abilități de comunicare eficientă și de argumenare constructivă;- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe;- Abilitatea de a prioritiza activitățile pentru a respecta deadline-urile asumate;Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Monitorizează, analizează şi raportează starea financiară a companiei şi evoluția indicatorilor economico-financiari;- Formulează recomandări pentru gestionarea mai bună a resurselor financiare şi a costurilor de exploatare, îmbunătățirea con
D&C AUTOMOTIVE WEST
Candidatul ideal Competency Requirements:- Bachelor's in Accounting/Finance- 2+ years experience in the accounting- Excellent knowledge of English both speaking and writing, Italian is a plus- Excellent analytical skills with an attention to detail- Thorough knowledge of accounting procedures- Ability to work well in a fast-paced environment- Attention to detail and good record-keeping skills a must- Experience in MS Office, SAP is a plus- Pro-Active with lots of energyDescrierea jobului Job description:NPE company is seeking a Cost Controller, who is performing all aspects of operational finance requirements including cost statement and analysis reports. This position is ideal for a person who understand the fixed and variable costs associated with producing and delivering the goods and services produced by an organization. This position is ideal for an ambitious experienced professional who seeks to join a greenfield company.Job Responsibilities:- Execute cost distribution correc
HT NPE EAST EUROPE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Financial accounting activities: issuing invoices, statistical reporting and archiving documents in according with internal procedures and legal provisions in force and under the guidance of the department manager area.Competencies- University degree in Economics ( Finance/Accounting preferred)- Experience in a similar position 2-3 years would be an advantage- Excellent organizational and communication skills- Ability to work independent, but also in the team in order to respect deadlines- Knowledge of accounting, fiscal legislation- Good knowledge of English, both speaking and writing- IT knowledges: MS Office ( Word, Excel, Power Point )- Experience with SAP is an assetDescrierea jobului Main responsibilities:- Register in the accounting records invoices for purchases and sales as well as other primary documents;- Archiving the issued invoices and following the supporting documents (CMR, goods consignment note, customs declarations);- Check the delivery reports and e
H&T- NPE EAST EUROPE
Candidatul ideal Persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medicale-Regina Maria, traininguri lunare (comunicare, excel, fonduri etc),teambuilding, sejur de 1 saptamana la mare/an, bonusuri raportat la proiectele gestionate
REI FINANCE ADVISORS SRL
Candidatul ideal Studii superioare obligatoriu -preferabil studii economice sau socio-umane Minimum 2 ani experienta practica intr-un post similar . Cunostinte practice si teoretice de contabilitate primara si legislatie fiscalain vigoare Experienta pe achizitii publice -publicare anunturi in SICAP, incarcare sidescarcare documente de la procedurile publice in curs. Experienta privind pregatirea si intocmirea documentatiei privind auditul ISO constituie un avantaj. Abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice, adrese si comunicari catre diverse institutii Abilitatea de a comunica cu usurinta si profesional cu conducerea,colegii, colaboratorii sau clientii atat verbal, cat si in scris. Abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita Foarte buna utilizare a PC-ului - Word, Excel, Outlook.,Smart Bill sau alte programe de gestiune Abilitati de lucru in echipa,adaptabilitate de a trece de la o activitate de
S.​C.​REGIO MED SRL
Candidatul ideal Persoana serioasa, dispusa sa se adapteze si sa lucreze in echipa,Descrierea jobului Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;Contabilizeaza si inregistreaza deconturile;Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile pentru contul 471;Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarilecontabile;Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor si ale clientilor;Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari ;Verifica si corecteaza jurnalul de vanzari;Efectueaza componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti interni siexterni; Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; Intocmeste balanta de verificare lunara Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitate
AUTO BARA & CO
Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta pe un post similar;- Experienta in domeniul asigurarilor – constituie avantaj;- Cunostinte/abilitati in domeniul operational;- Bune abilitati dе lucru in Excel;- Cunostinte si experienta in lucrul cu sisteme informatice financiar-contabile - avantaj;- Cunostinte si experienta in lucrul cu sisteme informatice din domeniul asigurarilor - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- Verifica, opereaza si actualizeaza bazele de date, cu informatii aferente poliţelor de asigurări non-viaţă;- Identifica şi sesizeaza erorile apărute în bazele de date pentru politele de asigurari non-viata alocate;- Asigura colaborarea cu alte departamente (contabilitate, vanzari etc) dupa caz pentru rezolvarea neconcordanţelor între încasări şi bazele de date şi eliminarea erorilor ce pot apărea la operarea poliţelor;- Ofera suport in utilizarea portalului operational si urmareste obtinerea clarificarilor la problemele semnalate in portalul operational in vederea
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal ȘTII CĂ AI PROFILUL PE CARE ÎL CĂUTĂM DACĂAi abilități excelente de comunicare și analizăEști pro-activ(ă), analitic(ă), și lucrezi bine atât singur(ă) cât și în echipăEști puternic orientat(ă) înspre rezultateConsideri că unul din punctele tale forte este să rezolvi problemele și provocările de care te loveștiAi abilități de lucru la computer (aplicații MS office)Consideri că cifrele dintr-un raport financiar spun o poveste proprieAi cel puțin 3 ani de experiență într-o poziție de managementDescrierea jobului IFN ROMCOM SA are disponibil acest job pe o perioada determinata de 9 luni (septembrie 2022- mai 2023)LA CE RESPONSIBILITĂȚI SĂ TE AȘTEPȚI?Vei conduce și vei organiza activitatea departamentului financiar – contabil asigurand respectarea legislaţiei fiscale la nivel de firmăVei asigura buna gestionare a patrimoniului societăţii prin efectuarea corectă şi la timp a calculului privind drepturile salariale ale personalului firmei și prin plata la termen a sumelor ce
SOCIETATEA DE MICROFINANTARE IFN ROMCOM SA
Candidatul ideal University degree in Accounting or Finance or equivalentMin 5 years of experience in accounting , preferred as Chief Accountant, Senior Accountant;Previous experience in a production company.Good knowledge of the Romanian legislation;Good knowledge in operating within the accounting software & ERPExperience in financial statements production (Balance Sheet, P&L and other financial reports);Good knowledge of Microsoft Office, especially Excel (formulas, functions, pivot tables charts);Ability to meet assigned deadlines;Good teamplayerCommunication skills, flexibility, proactivity.Fluent English;Descrierea jobului Perform submission of the monthly statements to Fiscal Authorities;Cost calculation /product,direct and indirect expensesAccountancy records;Bank statements import, check and reconciliationIn Charge with checking the balance sheets;Handling reports to the CFO;Ensure the integrity of accounting information by recording, verifying, consolidating, and entering tra
HANNING MOTORS ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.