20 Locuri de Munca Contabil in Beius
20 Locuri de Munca Contabil in Beius
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Beius si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul Economic;Experienta relevanta in activitatea de contabilitate de minim 2 aniCunostinte avansate de excel si limba englezaAbilitati dezvoltate de analiza si sinteza a informatieiDescrierea jobului Inregistrarea facturilor de la furnizori si se asigura ca acestea sunt inregistrate in timp util in sistemul contabil.Efectuarea inregistrarilor contabile pe baza documentelor justificative: facturi, bonuri fiscale.Inregistararea platilor si incasarilor prin casierie.Evidenta primara a casieriei, pentru Golde Oradea. Verifica si inregistreaza avansurile spre decontare a angajatilor Golde Oradea SRLDezvolta rapoarte simple, usor de inteles pentru managementul local, face recomandari de imbunatatire a raportarilor si a performantei fabricii;Participa si sprijina deparatamentul la intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si periodice conform cerintelor legale in vigoare.Realizeaza analize ad-hoc in functie de cerintele curente ale fabr
SC GOLDE ORADEA SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Postul este pe perioada determinata de 2 ani.Dep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal:Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;Studii superioare: Economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislatie fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor.Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze sau italianaDescrierea jobului Responsabilitati:Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate;Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil;Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhicaIsi insuseste si respec
TRANSMEC RO
![]() |
Contabil Economist/expert Contabil |
Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP TAX ACCOUNTING SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi este o persoana energica,pozitiva, implicata, dornica sa ajute clientii, sa invete si sa se dezvolte continuu si care poseda bune cunostinte de contabilitate, fiscalitate, HR precum si de operare PC (pachet Office, soft-urile de conta le invatam impreuna).Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Jobul presupune gestionarea unui portofoliu de clienti, societati comerciale si PFA-uri de a caror evidenta contabila ne ocupam si implica urmatoarele activitati :- introducere documente contabile, intocmire declaratii/balante (sub indrumarea noastra )- comunicare cu clientii (transmitere sume de plata, preluare documente, alte activitati suport pentru clienti)- intocmire contracte de munca, Revisal , calcul salarii, eliberare diverse adeverinte solicitate de clientiOferim :- salariu motivant +bonuri de masa- cursuri de perfectionare si posibilitatea de a evolua in cadrul biroului- posibilitatea de a lucra de acasa 3
INCASSO CONTA
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal -contabil cu experienta minimum 3 ani in domeniul financiar-contabil;-cunostinte bune de operare Excel si Word;-cunoasterea programului Saga constituie un avantaj;-limba maghiara constituie avantaj;-atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;-foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa;-dorinta de invatare si orientare spre construirea unei cariere;Descrierea jobului -evidenta contabila primara tehnico-operativa;-opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;-inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne , facturi externe, DVI si NRI);-intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;-intocmirea si pastrarea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;-intocmirea foilor de parcurs;-colaboreaza cu celelalte departamente ale societatii.
RED SEVENS
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Experienta in departamnetul financiar contabil de minim un an, cunoscator la softului de contabilitate Saga care sa detina cunostinte de utilizare Excel, Word.Descrierea jobului Economist in cadrul cabinetului de contabilitate care are ca responsabilitati:- Contabilizarea operatiunilor financiar contabile privind : achizitii, livrari, operatiuni bancare, etc.- Intocmirea declaratiilor catre ANAF;- Verificarea balantei de Verificare lunare;- Intocmirea de rapoarte catre clientii cabinetului de contabilitate;
CABINET EXPERT SECARA SIMONA
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei AstorMueller is an international company with locations in Switzerland, Romania, and India. As one of the leading European shoe manufacturers, we stand for the development and production of high-quality women's and men's shoes as well as their marketing and have in-depth knowledge in the areas of design, development, production, sales, and marketing. Cerinte - minimum 1 an de experiență în domeniul contabilității este un avantaj, dar se va asigura instruire - ai cunoștințe de limba engleză - nivel mediu - ai capacitatea de a învăța și de a te adapta la un mediu dinamic - modul tău de lucru este structurat și foarte precis - ai cunoștințe MS Office și te descurci în Excel - ai rapiditate și motivare să lucrezi la capacitate maximă - te distingi prin modul de lucru independent și orientat spre atingerea obiectivelor Responsabilitati - sarcini contabile conform legislației românești - sarcini de contabilitate conform legislației elvețiene și germane (se va asi
ASTORMUELLER
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic;Experienta dе minim 10 ani de lucru in domeniul financiar – contabil.Capacitatea dе a conduce si organiza intreaga activitate financiar-contabila a societății.Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza.Foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa.Limba maghiara obligatoriu.Descrierea jobului Coordonarea activitatii financiar-contabile a societatii in mod corect, legal si eficient, in conformitate cu principiile contabile, cu dispozitiile legale in vigoare.Inregistrarea corect si in timp operatiunile financiar-contabile;Intocmirea declaratiilor fiscale aferente, întocmirea / verificarea salariilor si viramentelorIntocmirea bilantului contabil, efectuarea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;Intocmeste Rapoartele contabile (Balanta, Profit si pierdere, Bilant) conform legislatiei in vigoareEfectueaza inchiderile contabile lunare si toate lucrarile ce deriva din acesteaEste respon
WORKING PLATFORM WP
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare economice finalizateNu este necesara experienta in domeniu, oferim training specializat si gratuit pentru acest postCunostinte foarte bune PC: MS OfficeCunostinte contabileCunostinte limba engleza – nivel mediuFoarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detaliiCapacitate de organizare si planificarePersoana echilibrata, cu atitudine proactiva, capabila sa isi asume decizii si sa lucreze intr-un ritm de lucru alertDescrierea jobului Intocmeste si actualizeaza inregistrarile contabile zilnice in sistemul ERP al companiei;Sa participe la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati ale departamentului contabil si sa se asigure ca inregistrarile contabile sunt efectuate cu acuratete;Evidenta stocurilor (obiecte de inventar, consumabile, etc).Inregistrare si verificare deconturi departament logistic.OFERTA- Salariul este motivant,- Training si specializare in segmentul financiar contabil;- Mediu de lucru foarte pl
ASTER PREMIUM
![]() |
Economist (resurse Umane/contabilitate) |
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare economice;- experienta intr-un post similar;- cunoasterea programului WinMentor, Revisal;- cunoasterea Legislatiei Muncii si a documentelor financiar-contabile;- bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);- atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, corectitudine;Descrierea jobului Responsabilitati:- intocmirea, gestionarea si actualizarea dosarelor de personal , inregistrarea si transmiterea in REVISAL;- intocmeste pontajul, statul de plata si salariile;- inregistrarea anumitor documente contabile;Beneficii:- oferim bonuri de masa;- salariul se negociaza in cadrul interviului;- mediu de lucru stabil;Programul de lucru:- Luni - Vineri, 08:00 - 17:00.- Se lucreaza 1 sambata pe luna.
OLIMP-IMPEX
![]() |
Operator Date Si Contabil |
Candidatul ideal Seriozitate,atentii la detalii,spirit de echipa.Cunostinte operare PC , cunostinte Office ( Excel, Word ) .Descrierea jobului Angajam persoane in cadrul departamentului de contabilitate de gestiune pentru operare documente contabile .
NOUL WOODEST
![]() |
Contabil Sef / Economist |
Candidatul ideal CERINTE:studii de specialitate;experienta pe o pozitie similara (experienta in domeniu constituie avantaj);cunostinte operare PC - (Priority Software constituie avantaj)cunostinte Excel;spirit de echipa, dinamism, curiozitate și flexibilitate în gândire;seriozitate, abilitate in organizare, evidente abilitati de comunicare;abilitati de organizare a muncii, cu o gandire analitica;capacitate de selectie, clasificare, interpretare si sinteza a informatiilor;orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului SE OFERA:- pachet salarial atractiv;- posibilitatea de a munci intr-un colectiv de profesionisti in continua dezvoltare.
READYMIX ROMANIA
![]() |
Economist/contabil Bihor |
Candidatul ideal Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre clientii sai, o companie producatoare de salate proaspete din Judetul Bihor, un Economist/ContabilCerinte: Minim 5 ani in domeniul financiar -contabil, si experienta relevanta pe un post similar. Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale; Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate; Cunostinte PC, Excel, Word; Persoana energica, ordonata, riguroasa, bine organizat, responsabilă, cu dorinta de a invata si capacitatea de lucru in echipaDescrierea jobului Conducerea evidentei contabile conform legislatiei in vigoare si procedurilor specifice societatii Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; Cash flow Analiza lunara lichiditati Analiza lunara profitabilitate activitate Monitorizare costuri productie, Calcul indicatori financiari ac
ADECCO RESURSE UMANE
![]() |
Contabil, Analist Si Expert Implementare Proiecte |
Candidatul ideal Studii economice superioareCunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special ExcelExperienta de minim 5 ani in domeniul financiar-contabilMembru sau stagiar CECCAR constituie un avantajCunostinte de limba Engleza – nivel avansatPermis de conducere categoria BExperienta in implementare fonduri europene constituie avantaj Abilitati de organizare si planificare, sinteza, comunicare, gandire analitica, atentie la detaliiDeschidere, profesionalism, perseverenta. Descrierea jobului Realizeaza activitatile contabile conform legislatiei Suport pentru conducerea societatii (obligatii contractuale, analize impact,etc); alte activități de analiză financiară;Dezvolta sisteme de bugetare, forecasting, analiza management accountsIntocmeste business planuriUrmareste si participa activ la implementarea activitatilor proiectelor finantateGestioneaza relatiile cu diverse autoritati, colaboratori in vederea bunei desfasurari a activitatilor proiectelor in desfasurare Intoc
EUROALFAINVEST
![]() |
Contabil Cu Experienta / Economist |
Candidatul ideal Contabil cu experienta / EconomistStudii superioare economice finalizate.Experienta in departamentul contabil al unei societati - obligatorie (sa fi lucrat efectiv in program de contabilitate-gestiune, revisal)Persoana deschisa, cu capacitate de invatare, adaptare la nou.Cunoscator de limba engleza;Capacitate de coordonare si evaluare;Capacitate de comunicare , relationare cu ceilaltiRezistenta la stresAtent la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati:Inregistrarea in contabilitate a facturilor furnizor, extrase bancare, gestiune, facturare, etcAlte activitati specifice departamentului financiar contabil.Sa aiba cunostiinte legislatie fiscala de actualitate in domeniuDetalii legate de programul de lucru si salariu se discuta in cadrul unui interviu
IUBI EXIM
![]() |
Contabil Expert Coordonator Birou De Contabilitate |
Candidatul ideal Angajam Contabil Expert vorbitor de limba italiana, pentru pozitia de 𝑪𝑶𝑵𝑻𝑨𝑩𝑰𝑳 𝑬𝑿𝑷𝑬𝑹𝑻-𝑪𝒐𝒐𝒓𝒅𝒐𝒏𝒂𝒕𝒐𝒓 𝑩𝒊𝒓𝒐𝒖 𝒅𝒆 𝑪𝒐𝒏𝒕𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆 in Oradea cu peste 150 de firme, pentru gestionare operatiuni contabile si relatii cu clientii in vederea intretinerii relatiei cu clientii existenti si prezentarea serviciilor fata de clientii noi.𝑪𝑬𝑹𝑰𝑵𝑻𝑬- Bune abilitati de comunicare;- Abilitati de monitorizare si supervizare activitati contabile;- Studii in domeniul contabilitatii finalizate, CECCAR reprezinta un plus;- Experienta de lucru cu softul de contabilitate SAGA;- Cunostinte avansate de operare PC;- Cunostinte de contabilitate, fiscalitate si legislatia muncii;- Cunostinte de limba italiana si engleza la nivel conversational.Descrierea jobului 𝑹𝑬𝑺𝑷𝑶𝑵𝑺𝑨𝑩𝑰𝑳𝑰𝑻𝑨𝑻𝑰- Mentinerea unui raport – relatii cu clientii din portofoliu existent si prospectii copaniei, comunicarea situatiei, raportari si consiliere orientativa in vederea
GAMINVEST
![]() |
Operator Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Angajam operator contabilitate primara si secretariat!Cerinte: - Persoana organizata cu buna capacitate de planificare si coordonare;- Abilitatea de a realiza mai multe sarcini simultan;- Orientata spre rezolvare de probleme si de luare a deciziilor in scurt timp;- Experienta in domeniul transportului este obligatorie;- Experienta in facturare (aplicari plati pe facturi, emitere chitante, incasare numerar, confirmare solduri furnizori/clienti, inregistrare deconturi, registru de casa)este avantaj;- Cunostinte program SAGA;- Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office);- O buna capacitate de organizare;- Abilitatea de a prioritiza sarcinile;- Atentie la detalii;- Simt de raspundere;- Buna gestionare a situatiilor noi aparute;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Limba engleza nivel conversational;- Permis categoria B.
FRIGOMEX
![]() |
Contabil/a Cu Experienta |
Candidatul ideal -studii superioare-vechime min 5 ani-Persoana dinamica, responsabila, comunicativa, ambitioasa, spirit de lucru in echipaDescrierea jobului -Viteza si acuratete in prelucrarea datelor-Experienta contabilitate financiara, resurse umane, state de plata, plati internet banking, facturare, deconturi, bilant, balanta, declaratii, returnare TVA.-Constituie avantaj experienta in HR si SAGA
GIRELLI LOGISTICS ROMÂNIA
![]() |
Factura-contabilitate Primara |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui candidat ce ar trebui sa aibe urmatoarele competente:- experienta pe departamentul de facturare- bune abilități dе relaționare și comunicare;- experienta in facturare si cunoștințe dе operare PC; in special EXCEL- responsabilitate, seriozitate si corectitudine;- un simt dezvoltat al organizarii;- abilitati dе relationare si lucru in echipa.Absolvent al unei forme dе învățământ superioare reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - întocmirea și supervizarea contractelor specifice activității grupului de societăți- întocmirea situațiilor și documentelor cerute de administrator- arhivarea documentelor contabile- urmărirea situației furnizorilor și comunicarea cu aceștia- emiterea facturilor- întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale grupului de societăți
VALCRIS SERVICE LIFT
![]() |
Facturare-contabilitate Primara |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui candidat ce ar trebui sa aibe urmatoarele competente:Candidatul ideal:-experienta pe departamentul de facturare- bune abilități dе relaționare și comunicare;- experienta in facturare si cunoștințe dе operare PC; in special EXCEL- responsabilitate, seriozitate si corectitudine;- un simt dezvoltat al organizarii;- abilitati dе relationare si lucru in echipa.Absolvent al unei forme dе învățământ superioare reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - întocmirea și supervizarea contractelor specifice activității grupului de societăți- întocmirea situațiilor și documentelor cerute de administrator- arhivarea documentelor contabile- urmărirea situației furnizorilor și comunicarea cu aceștia- emiterea facturilor- întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale grupului de societăți
VALCRIS ASCENSOARE COMERŢ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: