Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bistrita Nasaud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bistrita Nasaud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bistrita Nasaud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bistrita Nasaud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist | Clinica Sanovil


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postuluiConditii:-Studii superioare-profil economic-Cunostinte operare PC, in special pachetul Office.-Abilitati de organizare si atentie la detalii. CV-urile pot fi lasate si la receptia Clinicii Sanovil din Viisoara sau a Policlinicii Noi Sanovil din centrul orasului.Multumesc!
Clinica Sanovil

Economist/​referent In Contabilitate


Candidatul ideal Cunostinte avansate de operare calculator, abilitatea de a lucra cu cifre, notiuni de contabilitate primara, abilitati foarte bune de comunicare si pentru munca in echipa, rezistenta la stresDescrierea jobului Validarea electronica si manuala a extraselor de cont bancare, descarcare sume pe politele de asigurare, lucru in platformele electronice ale societatii, transmitere si receptionare mailuri, pastrarea legaturii cu clientii si colaboratorii societatii.
TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURAR

Contabil Senior


Candidatul ideal - Studii superioare de contabilitate;- Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara;- Cunoștințe la zi de legislație financiar-contabila, fiscalitate și contabilitate de gestiune;- Abilitați de comunicare și capacitatea de a lucra în echipa;- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu inițiativa, capacitate de organizare a activitații șide asumare a responsabilitații;- Capacitate de analiza și sinteza, de respectare a termenelor limita;- Persoana proactiva, orientata catre soluții și cu dorința de învațare permanenta;- Inițiativa, flexiblitate și focus pe îndeplinirea obiectivelor personale și de echipa.- Cunostinte limba englezaDescrierea jobului Responsabiliati:- Contabilitate generala, intocmirea/inregistrarea/ verificarea evidentelor contabile,elaborarea balantelor de verificare;- Verificare acuratete si corectitudine documente primare;- Intocmirea registrelor contabile si fiscale obligatorii;- Intocmirea situatiilor si rapoartelor specifice domeniului financiar
TSK TESTSYSTEMS

Consultant Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal - capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii;- personalitate energica;- bune cunostinte PC - Microsoft Office;- disponibilitate la deplasari in tara.Descrierea jobului - administreaza si dezvolta portofoliul de clienti;- identifica noi posibili clienti;- prezinta, promoveaza si vinde produsele companiei;- salariu motivant + bonusuri;- se asigura transportul la locul de munca (Sieu-Sfantu).
EST NON WOVEN

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Consilier Vanzari Zoocenter Bistrita


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, daca este necesar.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе, vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri
VABRO RETAIL

Gestionar


Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta pe un post similar;- Abilitati excelente de comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;- Rezistenta la stress;- Spirit de echipa;- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;- postul de pe Bucuresti necesitata disponibilitate pt delegatii in afara tarii;Descrierea jobului - Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;- Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;- Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;- Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;- Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;- Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;- Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;- Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interioru
RCS & RDS

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Operator Utilaj /​ Macaragiu Bistrita


Candidatul ideal Atributii:-efectuarea operatiilor de descarcare si incarcare materiale feroase, neferoase, nemetalice;-maniplularea -sortarea diferitelor de categorii de materii prime si produse finite;-asigura manipularea materiei prime nepregatite in zona de taiere;Descrierea jobului Cerinte:1. Scoala profesionala sau liceu-studii mecanice, tehnice;2. Cunostinte tehnice sau mecanice pentru diferite utilaje;3. Autorizatie macaragiu grupa A (daca nu, se poate obtine in urma unui curs la locul de munca);4. Harnicie si constiinciozitate;5. Rezistenta la efort fizic;Persoana de contact:0733070181 - MONICA LOSONTI - Dep. Resurse Umane
REMATINVEST

Economist | BISTRITA


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll. Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries: - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions) - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC) - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels) - PHARMA (all levels) Cerinte - Studii superioare de specialitate - financiar-contabile; - Experienta in domeniu financiar-contabil; - Foarte buna cunoastere a MS-Office, MS-Excel si experienta in utilizarea programelor de contabilitate, de preferinta WinMentor; - Cunostinte avansate de Limba Engleza-
SALES CONSULTING

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Consilier Financiar Bancar (determinat) - Bistrita; Buzau


Candidatul ideal Despre tine:-Esti recunoscut in grupul de prieteni ca imprietenindu-te rapid, fiind comunicativ, zambitor, optimist;-Ai deschidere in a-i ajuta pe cei din jur intr-un mod profesionist si de a cauta solutii potrivite pentru acestia;-Esti organizat, responsabil, te caracterizeaza proactivitatea si atentia la detalii;-Esti absolvent de studii superioare;-Detii experienta pe un post similar – nu este obligatoriu, dar vei avea un avantaj;-Detii cunostinte PC si ale pachetului MS Office (Excel, Word).Descrierea jobului In rolul de Consilier Financiar Bancar (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul sucrusalei din Bistrita sau Buzau. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Consilier Financiar Bancar este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand a
Libra Bank

Operator Call Center/​consultant Call Center


Candidatul ideal Îți dorești să dai startul carierei tale sau să îți îmbunătățești aptitudinile și cunoștințele?Fie că ai experiență sau nu în telesales, te așteptăm să faci parte din echipa noastră.CANDIDATUL IDEAL: Abilități excelente dе comunicare, putere dе convingere și negociere Atitudine pozitivă, entuziasm și dorință dе învățare Cunoștințe medii dе operare PC Dorință permanentă dе perfecționare și avansare în carierăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Vei contacta tеlefonic cliеnţi dintr-o bаză dе date аlocаtă de către noi. Trebuie să idеntifici și să înțеlеgi nevoia clienților cu scopul dе а vinde produsеle noаstrе. Trebuie să ai capacitatea de autonomie pe post și de a te adapta rapid la nevoile jobului. Fiecare client este unic, așa că trebuie să iți adaptezi discuția în funcție de fiecare persoanăBENEFICII: Salariu fix + bonus pentru fiecare vânzare, în funcție de targetul atins Bonuri de masă Munca de acasă Program de muncă standard de 5 zile saptămânal (luni-vineri) Tu d
ASITEL AGENT DE ASIGURARE

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:352


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vânzări - Vodafone România - Zona Nord-est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de Magazine Vodafone, alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Descrierea jobului Te invit
INSTORE POWER PROVIDER

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Schimb Valutar


Candidatul ideal COSTACOS EXCHANGE SRL angajează personal, în vederea ocupării postului de OPERATOR SCHIMB VALUTAR.Cerinţe: - persoane serioase, cu simţ de răspundere, dornice de a ocupa un post care le poate asigura dezvoltarea unei cariere în domeniul schimbului valutar.- studii medii;- aspect fizic îngrijit;- cunostinte minime PC.Descrierea jobului - realizează operațiuni de schimb atât în moneda națională cât și străină, pe baza solicitărilor clienților și a cursului de schimb zilnic;- informează clienții despre condițiile de cumpărare si vânzare valută străină;- operează cu numerar la biroul de schimb valutar;- înregistrează toate tranzacțiile cu valută străină, oferă chitanță clienților pentru fiecare schimb valutar realizat;- întocmește registrul de casă, și înregistrează toate operațiunile facute;- verifică valuta primită din punct de vedere al autenticității și valabilității și se asigură că este intactă;- întocmește rapoarte solicitate de managementul companiei;- realizează t
COSTACOS EXCHANGE

Agent Vanzari Bistrita Nasaud,​ Cluj Napoca,​ Mures


Candidatul ideal Persoana cu excelente abilitati de comunicare si negociere, sociabila, carismatica, adaptabila, flexibila, capabila sa dezamorseze rapid situatii tensionate, spirit de echipa, pasionat de IT/electrica/electronica si trend-urile domeniului.Persoana capabila sa sustina traininguri tehnice de produs si sa explice prin aplicatii practice utilizarea produselor din portofoliu.Persoana orientata catre rezultate, cu spirit antreprenorial.Dispus la deplasari pe aria acoperita - delegatii periodice.Bun conducator auto.Cunoasterea pietei de electronice/electrice/IT reprezinta avantaj.Descrierea jobului Vizitare clienti conform ruta, promovare produse comercializate, ofertare, negociere, vanzare, incasare, mercantizare, aftersales service, realizare campanii distributie, raportare periodica, traininguri tehnice de produs.Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.Atingerea si depasirea targetelor lunare sau a celorlalte obiective fixate de catre companie.Interactioneaza cu
ROMPROFIX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.