Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bocsa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bocsa

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bocsa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Oras de lucru: LugojResponsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finali
WERZALIT LEMN TECH SRL
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii, Exchange &Transfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către cliennți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Derularea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de bani clienților
INVEST INTERMED GF I.F.N
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Serviciul Public de Gospodărie Comunală Constantin Daicoviciu, judeţul Caraş-Severin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contactuale de execuție, vacante, de contabil (0,5 post).Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condi
Instituii locale
Spitalul Județean de Urgență Reșița organizează, la sediu, concurs pentru ocuparea următoarei funcții contractuale de conducere, vacante:1 post director financiar-contabil.Concursul se va desfășura la sediul Spitalului Județean de Urgentă Reșița, Str. Făgărașului nr. 18, în perioada 14 iulie 2022 – 20 iulie 2022.La concurs/examen se pot înscrie candidații care îndeplinesc, cumulativ, criteriile generale și specifice.Criteriile generate sunt următoarele:au domiciliul stabil în Românianu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale el
Instituii judeene
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Centrul Școlar de Educație Incluzivă „Christiana”, orașul Bocșa, județul Caraș-Severin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:medic pediatru – 1 post,0,5 normă, administrator financiar – 1 post,pedagog școlar – 2 posturiPentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de
Instituii locale
Pentru un proiect în zona Tessenderlo din Belgia, MeisterJob recrutează 3 OPERATORI CNC vorbitori de limba engleză (nivel mediu) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma belgianăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: între 14-25 EUR brut/oră• cazare asigurată de firmă, plătită de angajat• contract de muncă legal încheiat în Belgia• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel mediu al limbii engleze• experiență pe același post sau un post similar• cunoștințe de programare• permis de conducere (categoria B)• posibilitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 770 135 505 sau 0040 770 993 142
MEISTERJOB.RO
Pentru un proiect în zona 38122 Braunschweig din Germania, MeisterJob recrutează OPERATORI MAȘINI INDUSTRIALE vorbitori de limba germană (nivel conversațional) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma germanăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: 1600 EUR net/168 ore lucrate• cazare plătită integral de firmă (utilitățile incluse)• contract de muncă legal încheiat în Germania• contribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel conversațional al limbii germane• experiență pe același post sau un post similar Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 771 454 060 sau 0040 770 142
MEISTERJOB.RO
CONDI II: - Studii de specialitate economice; - Cunoștințe în ceea ce privește legislația în vigoare în domeniul contabil; - Cunoștințe avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); - Persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, capacitate de analiză și sinteză; - Capacitate de lucru în echipă și relaționare; - Experiență de lucru în contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITĂȚI: - Contabilizează facturile emise pentru clienții interni; - Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont; - Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă; - Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor; - Înregistrează facturi de prestații furnizori interni; - Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazine. - Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile în lei; - Întocmește balanțe de verificare pentru clienți; - Întocmește liste de avansuri din tr
TERMOCONSTRUCT SRL
SC JUMBO COM SRL din Bocsa , angajeaza personal pentru fabricarea produselor din carne . Mai multe detalii se pot obtine la telefon sau la sediul firmei din orasul Bocsa,str.Timisorii,nr.3A .NU RASPUNDEM LA MESAJE !!! SE OFERA : SALAR MINIM NET INCEPAND CU 2360 RON +TICHETE DE MASA = 20 RON/ZI +PACHET SAPTAMANAL PROGRAM DE LUCRU DE 8 ORE/ZI DE LUNI PANA VINERI +ALTE BONUSARI
SC JUMBO COM SRL
Manpower angajeaza pentru unul dintre clienti - companie multinationala de renume din Timisoara (zona Freidorf) cu transport asigurat gratuit - persoane cu sau fara experienta in productie sau depozit. Se ofera: -salariul de incadrare incepand cu 3330 - 3596 brut pentru operator productie -salariul de incadrare incepand cu 3596 brut pentru operator depozit fara ISCIR -salariul de incadrare incepand cu 3883 brut pentru stivuitorist -majorare salariala in functie de perioada de acomodare (intre 4-6 luni de la angajare) -bonus de performanta -spor de noapte 25% -tichete de masa in valoare de 20 lei / ziua lucratoare -al 13-lea salariul -posibilitate de dezvoltare profesionala -transport asigurat gratuit pe ruta : Bocsa - Berzovia - Ghertinis - Maureni - Gataia - Birda - Voiteg - Jebel - Sag Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la numarul de telefon afisat.
Manpower
Angajăm casieră( rugăm seriozitate)
SC.​AlexTavi
ANGAJAM URGENT CASIER PENTRU CASA SCHIMB VALUTAR
ALEX TAVI
Angajez optometrist/ lucrator comercial la Optică Medicală. Program de lucru 6 ore/zi, salariu atractiv. Cerinte: Cunostinte de contabilitate primara, Permis categoria B. Cei interesati pot trimite CV pe adresa de email
Optică Medicală
CONDI II: - Studii superioare constituie avantaj; - Cunoștințe avansate de operare calculator (excel, word, etc.); - Persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, capacitate de analiză și sinteză; - Capacitate de lucru în echipă și relaționare. - Experienta minim 1 an in domeniu. RESPONSABILITĂȚI: - Inventariază produsele deja existente în depozite i stabile te necesarul de achizi ii în raport cu nevoile firmei i cerin ele pie ei; - Analizează ofertele primite de la furnizori i alege oferta optima; - Men ine un contact permanent cu actualii i poten ialii furnizori pentru a ob ine cele mai bune oferte de produse i materiale; - Stabile te cele mai bune pre uri i termene de livrare pentru produsele solicitate; - Realizează recep ia produselor comandate i se asigură de respectarea cantită ii i a standardelor de calitate - Întocme te documenta ia necesară (facturi, avize etc.) pentru toate intrările i ie irile de produse asigurând circula ia acestora la toate păr ile implicate iar apoi
TERMOCONSTRUCT SRL
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) Atat procesul de vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online. CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru c
Generali România Sucursala Resita
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.