12 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Botosani
12 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Botosani
Ofer servicii contabilitate pentru SRL, Intr.Indiv, PFA, preț negociabil în urma evaluării privind obiectul de activitate ,TVA , nr, salariati, CA.Detalii la telefon

Candidatul ideal Persoana cu studii economice sau cu experienta in departamantul finaciar contabil .Descrierea jobului Cerinte:
Studii medii sau superioare absolvite in domeniul economic;
Experienta profesionala in domeniul contabilitatii de minim 2 ani;
Cunostinte legislative in domeniul contabilitatii, fiscalitatii;
Cunostinte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
Abilitati de comunicare.
Capacitate de adaptare, flexibilitate, buna comunicare ; capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita; Spirit de observatie si analitic; Inte

Candidatul ideal Servicii complete de contabilitate: note contabile, balanta, bilant, declaratii fiscale,transmitere revisal, etc. Oferta de job este pentru full time sau part time, la biroul firmei. Criterii angajare: -Este necesara prezenta in firma deoarece trebuie eliberate , facturi, avize,.... -Este necesar sa aveti cunostinte de WinMentor pentru programul de gestiune, contabilitate ... -Este necesara experienta in domeniu!!

Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?
Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?
Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?
Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :
Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări.
Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.
Cunoștințe solide operare PC.
Cunoștințe de contabilitate primară.
Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.
Vino în echipa ZOOCENTER și îți oferim :
Un loc de m

Candidatul ideal Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie dе oameni asa faini ca tine!
Iti place sportul, insa nu ai prea multe cunostinte legate dе acest fenomen, dar totusi vrei sa faci parte din echipa noastra?
Noi te primim cu bratele deschise si suntem dispusi sa te “crestem”
Noi dam totul, iar din partea ta ne dorim sa stii sa te descurci cu calculatorul, sa ai studii medii, sa fii o persoana dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii.
Daca simti ca aici iti este locul, hai sa iti spun

Candidatul ideal Colegul pe care ni-l dorim ar trebui sa fie:
*o persoana sociabila, energica, cu un dezvoltat simt al comunicarii verbale si nonverbale, cu abilitati de empatie si persuasiune, bun cunoscator al relatiilor interumane;
* amabilitate, onestitate, capacitate de analiza, planificare, organizare si finalizare a sarcinilor;
* responsabilitate pentru deciziile luate;
* orientare catre client si mai ales catre rezultate;
* capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si de a respecta procedurile si regulile interne ale firmei;Descrierea jobului * prospecteaza p

Candidatul ideal
• Orientare catre rezultat
• Orientare catre client
• Foarte bune abilitati de comunicare
• Atitudine pozitiva
• Atentie la detalii
• Profesionalism
• Spirit de echipa
• Cunostinte utilizare Word, Excel - nivel mediu
• Minim studii mediiDescrierea jobului RESPONSABILITATI
Dezvoltă relaţiile cu clienţii şi îi fidelizează prin serviciile oferite;
Promovează şi vinde produsele companiei la punctul de creditare;
Întocmeşte dosarele de credit, cu acurateţe şi la timp;
Consiliază clienţii şi rezolvă reclamaţiile acestora într-o maniera profesionistă;
Redactează rapoar

Candidatul ideal CERINTE
- studii medii;
- cunostinte de operare PC - nivel mediu;
- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;
- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;
- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului RESPONSABILITATI
- Informarea clientilor in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in derulare;
- Incasarea banilor pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice;
- Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;
- Intocmirea zilnica a documentelor contabile primare;
- Crearea unui mediu ambiental placu

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: