Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bragadiru

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bragadiru

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii in domeniul economic/ financiar-contabil (constituie avantaj)Cunoştinţe operare PC – programe specifice domeniului financiar - contabilCunoaşterea programului dе contabilitate Saga (constituie avantaj)Abilitaţi dе comunicare interpersonala, perseverentaPersoana responsabila, meticuloasa, bine organizata, cu buna memorie numerica si abilitati dе calcul matematic.Descrierea jobului Inregistrаrеa pе conturi si in еvidentа contabilа а tuturor documentelor primarе pеntru cliеntii companieiVerificаrea registrului de cаsa si intocmirеа / vеrificаreа deconturilor de deplasareVerifica si urmareste lista de furnizori neachitatiIntocmirea periodica de rapoarte si analize confirm cerintelor Directorului Economic
Confidenţial
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamicaDescrierea jobului -Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;-Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;-Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile;
EASI LOGISTIC
Candidatul ideal - Studii economice superioare finalizate- Pachet MS Office-Excel mediu-avansat ( gestionare baze de date, VLOOK, Pivot)- Cunostinte solide contabilitate primara si generala, cunostinte legislatia muncii- Experienta solida in operare cu aplicatii complexe tip ERP-Neomanager/ Borg/ SAP/ Oracle, etc- Avantaj experienta in companii nationale sau internationale de distributie, cu achizitii intracomunitare- Orientat catre rezultate, proactiv.- Open minded, entuziast, caracter flexibil.- Abilitati de comunicare, adaptabilitate, transparenta, onestitate- Gandire strategica, abilitati analitice.- Atitudine profesionala proactiva "get it done"- Etica si conduita profesionala- Rigoare si atentie la detaliiDescrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile primare: facturi, incasari, plati, registru casa, extrase de banca, avansuri spre decontare, deconturi, leasing-uri, mijloace fixe, etcAsigurarea evidentei contabile a stocurilor: inregistrarea pe produse
ECOVITAL KOSMETIK
Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Vrem să găsim pe cineva care:- are studii superioare finalizate sau experiență relevantă;- are experiență în lucrul cu programe de contabilitate (de preferat CIEL) și știe să folosească aplicațiile Google Drive;- poate folosi suita Microsoft Office la nivel mediu spre avansat - pivot, vlookup, etc.- are minimum 1 an de experiență în lucrul cu sisteme de gestiune;- este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.Descrierea jobului - ține situația stocurilor la zi în programul de contabilitate CIEL și actualizează constant datele;- procesează notele de intrare recepție, transferurile, avizele de expediție;- operează ordinele de producție și vânzările zilnice în CIEL;- gestionează facturile primite de la furnizori;- menține legătura cu administratorii de restaurant în vederea evidenței stocurilor;- identifică erorile din programul de gestiune și le corectează;- se ocupă de arhivarea documentelor operate.Beneficii:- pachet salarial: salariu incepand de
DODO PIZZA LUJERULUI
Candidatul ideal Aptitudini Generale:- Persoana dornica sa profeseze in domeniul contabilitatii financiare;- Absolvent de studii superioare (de preferat contabilitate);- Persoana Proactiva, dinamica, fara prejudecati, receptiv(a), cu abilitati de lucru in echipa;- Persoana de incredere, motivata si responsabila;- Bune abilitati de comunicare;- Engleza - cel putin nivel mediu;- Abilitati organizatorice foarte bune;- Bune cunostiinte ale pachetului Microsoft Office (in special excel, word, outlook) si un soft de contabilitate (de preferat SAGA).Aptitudini Specifice:- Foarte bune cunostinte privind contabilizarea marfurilor si/sau materiilor prime (achizitii, gestiune stocuri, vanzare, verificare fise de magazie);- Cunostinte de contabilitate financiara;- Foarte bune cunostinte de Microsoft Excel (lucru cu volum mare de date); cunostinte de baze de date constituie avantaj;- Bune cunostinte in utilzarea e-mailului (intre 30 si 70 de e-mailuri pe zi).Descrierea jobului Activitatea se va des
BL STUDIO ASSOCIATES
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS
Candidatul ideal - Studii superioare de profil, absolvite;- Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office;- Spirit de organizare a activitatilor proprii;- Persoana ordonata si responsabila, gandire analitica;- Abilitatea de a lucra cu termene limita.Descrierea jobului - Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi, pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont;- Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de consumabile, scule, echipamente;- Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;- Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;- Intocmeste si inregistreaza dispozitiile de plata si de incasare;- Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar;- Inregistreaza in programul de contabilitate operatiunile d
VERTICAL DESIGN
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate- Operare program contabilitate- Cunoasterea reglementarilor in domeniu- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate, eventual experienta intr-o firma de contabilitate- Permis auto cat. BDescrierea jobului - Emitere facturi lunare clienti- Evidenta plati / incasari- Evidenta cheltuieli- Evidenta contabila( registre , JV, JC, )- Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing,)- Intocmirea lunara a evidentei clientilor, furnizorilor si a stocurilor.- Intocmirea unor rapoarte financiare diverseSediul nostru se afla situat in: Popesti - Leordeni, Sos. Oltenitei, nr. 202D, IlfovSalariu este intre 3000 - 4000 lei/lunar net iar in functie de abilitatile dobandite si evolutia profesionala, acesta va creste
ARTCONDUCT
Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate si operare PC (MS-Office, Internet, Word si Excel);- Bune abilitati de calcul matematic;- Absolvirea unei scoli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoana responsabila, organizata, dinamica.Descrierea jobului - Emite facturile de vânzare şi documentele specifice de expediţie către clienţii companiei;- Contabilizează şi înregistrează facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companie;- Transmite prin email sau fizic facturile catre clienti;- Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli ;- Organizeaza documente contabile si le preda la termen firmei de contabilitate;- Verifica incasarile, platile;- Intocmeste diferite rapoarte solicitate ;- Arhiveaza documentele financiar-contabile.
EURO ZONE RECRUITING
Candidatul ideal Societate de contabilitate si expertiza contabila, recrutam pentru clientul nostru, CRISTALLINI BOUTIQUE, CONTABIL JUNIOR cu urmatoarele cerinte minime:Studii economice superioare finalizate;Experienta in contabilitate si raportare minim 2 ani;Cunoasterea pachetului Microsoft Office;Experienta cu softul dе contabilitate: SagaDe asemenea, avem un post disponibil si in cadrul companiei noastre, societate de contabilitate si expertiza contabila de CONTABIL SENIORCandidatul ideal - Cerinte minime:- Sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- Studii superioare finalizate in domeniul contabilitatii sau similar;- Cunoasterea unei limbi straine (reprezinta un avantaj)- Abilitati dе gandire analitica si rezolvare dе probleme- Organizare,capacitate dе lucru in echipa, adaptabilitate- Experienta cu softul dе contabilitate: Saga- cunostinte dе hr si salarizare reprezinta un avantaj- Atentie la detaliiDescrierea jobului CONTABIL JUNIOR - Des
AVB ACCOUNTING & HR
Candidatul ideal Sa ai cunostinte solide de contabilitate primara;Sa ai cunostinte si experienta in utilizarea unui soft de contabilitateSa fii o persoana organizata, responsabila, implicata si cu o buna capacitate de intelegere a tuturor ariilor de activitate ale companiei;Sa ai experienta de contabilitate pentru activitatea de productie, de gestionare a stocurilor, etc.Sa ai cunostinte medii de operare PC: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Powerpoint, e-mail;Sa fii atent si sa ai capacitatea de a respecta termene limita;Sa fii serios si sa ai abilitatea de a lucra in echipa;Descrierea jobului Sa pregatesti toate actele contabile necesare si sa le transmiti catre furnizorul extern de servicii contabile;Sa inregistrezi corect si la zi, toate datele de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, avize de expeditie, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc;Sa urmaresti
QUADRA CASA
Candidatul ideal Buna ziua,Reprezint VISION OPTICA, o retea de 6 magazine de optica medicala din Bucuresti si caut persoana potrivita pentru a ocupa postul de CONTABIL in societatea noastra.Pentru a te alătura echipei noastre, ne-ar placea să ai:- minim 3 ani experienta pe un post similar;- Studii economice;- Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate - Cunostinte de operare PC, de folosire a pachetului Microsoft Office si cunostinte de operare soft-uri contabile;- Spirit de observatie, atentie pentru detalii si abilitati de rezolvare a problemelor;- Spirit de echipa si proactivitate, bune abilitati de comunicare;- Punctualitate, responsabilitate şi seriozitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania;- Realizarea operatiunilor de trezorerie ( operatiuni de casa, operatiuni de banca);- Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerut
WORLD VISION LINE
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de CONTABIL SENIOR– Studii superioare în domeniul financiar – contabil (sau economic) finalizate;– Experiență într-o poziție similară: minim 2-3 ani;– Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office și abilități excelente de operare în programe specifice de contabilitate – avantaj SAGA C, Imati Software;– Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;– Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont de respectarea termenelor limită;Candidatul ideal pentru postul de CONTABIL JUNIOR- cunoastinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC in programul de contabilitate SAGA, Imati Software- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalaPr
D&D AUDIT EXPERT SERVICES
Candidatul ideal Pregatit profesional, flexibil, onest, capabil sa interactioneze cu clientii, furnizorii si celelalte compartimente ale companiei.Descrierea jobului Program normal de lucru, evidenta contabila, lucru cu programul de contabilitate Platphorma, editare facturi in program de facturare, inregistrare facturi furnizori, plati bancare si in numerar, incasari in cont curent si in numerar, inregistrare extrase de cont, inregistrare deconturi de cheltuieli, redactare CIM si inregistrare in REVISAL, calcul salarii, plata salarii, D112, analiza Jurnal de vanzari si jurnal de cumparari, D300, D394, D390, urmarire inregistrare si inchidere conturi de venituri si cheltuieli in balanta de verificare.
UNION INTERNATIONAL CENTER
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
Candidatul ideal Experienta in domeniu minim 1 anCunostinte de contabilitate primara, reprezinta avantajCunostinte de operare calculator, pachet MS Office (in special Excel) minim nivel mediuCapacitatea de a lucra in echipaAbilitati organizatorice, de incadrare in dead-lineDescrierea jobului Introducerea in programul de contabilitate a tuturor documentelor primare;Emiterea de facturi;Intocmirea ordinelor de plata;Scanare/arhivare documente financiar-contabile;Pastrarea la zi a evidentei furnizorilor;Alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila
PRAKTIKER REAL ESTATE ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare in domeniu economic Experienta in domeniul economic Cunostiinte MS Office Abilitati de lucru in echipa Atentie la detalii, organizare, rigoare Rapiditate si acuratete in introducerea datelor Engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati principale:Trezorerie: Introducerea deconturilor in softul de contabilitate Intocmirea si actualizarea zilnica a Registrului de Casa, pregatirea documentelor specifice ( dispozitii plata/incasare) si postarea acestora in contabilitate Actualizarea cursului de schimb valutar Pregatirea fisierelor de plata si efectuarea platilor Postarea zilnica a extraselor bancare in softul de contabilitate si reconcilierea acestora Emiterea biletelor la ordin si postarea acestora in contabilitateFurnizori Postarea facturilor de furnizori; solicitarea informatiilor necesare postarii corecte in contabilitate Pregatirea fisierelor si postarea cheltuielilor in avans (chirii, impozit auto anual, abonamente, alte cheltuieli in av
AUTOTECHNICA FLEET SERVICES
Candidatul ideal Societate comerciala membra CECCAR si CCF cu sediul in Bucuresti, zona centrala, angajeaza contabil vorbitor de limba engleza sau italiana. Oferim salariu motivat, contract de munca 8 ore/zi, tichete masa si transport.Va rugam insistent sa aplicati doar pentru jobul cu detaliile din descriere!Descrierea jobului Evidenţa cheltuielilor lunare ale societăţii şi evidenţa facturilor emise.Întocmirea următoarelor registre:Registrul de intrări TVA, Registrul de vânzări TVA, Registrul de casă, Registrul Jurnal, Registrul Inventar.Evidenţa clienţilor şi a furnizorilor, evidenţa amortizărilor mijloacelor fixe.Întocmirea Balanţei de verificare lunare.Întocmirea şi depunerea la autorităţile competente a situaţiilor, declaraţiilor şi raportărilor periodice.
PAY-OFF COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.