Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bragadiru

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bragadiru

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bragadiru si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist /​ Contabil 3500 - 4000 Net


Candidatul ideal Economist / ContabilCandidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:​-studii superioare economice​-obligatoriu cunoasterea limbii engleze la nivel mediu scris/citit/conversatie​-opereaza cu usurinta in sisteme de operare/ ERP cat si in pachetul Microsoft Office, in special in Excel​-cunostinte de contabilitate si gestiune​-competenta analitica, atentie la detalii si orientare catre rezultat-capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informațiilor​-abilitati de organizare, planificare, atentie la detalii, spirit de echipa, proactiv, comunicativDescrierea jobului - inregistrari documente financiar contabile (facturi furnizori, servicii, transport, etc) in sistemul ERP al companiei- gestionarea si inregistrarea biletelor la ordin/ CEC-urilor primite de la clienti- intocmire situatii financiare (confirmari solduri, urmarire solduri clienti/furnizori, lista plati furnizori, Intrastat)​- intocmit diverse analize si cerinte legate de evidenta finaci
ALINDA RO

Contabila


cu experienta, program Saga,acceptam si fara drept de semnatura finala. Punct de lucru Bragadiru Ilfov, de preferat domiciliul adiacent,Caracteristici Domeniu activitate: Constructii Locatie job: Locatie fixa

Economist Plati


Candidatul ideal Experienta minim doi ani pe o pozitie similara; Prezinta avantaj experienta in companii de productie; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; Bune cunostinte de contabilitate si de operare PC (in special Excel); Persoana organizata, cu atentie la detalii; Studii superioare finalizate; Cunoasterea softului ERP Pluriva constituie avantaj.Descrierea jobului Verifica zilnic soldul la banci; Actualizeaza si prelucreaza situatiei cu facturi si plati; Intocmeste lista zilnica de plati; Descarca si transmite extrase bancare catre contabilitate; Transmite informatii despre incasarile agentilor catre directorul de vanzari; Primeste, verifica si tine evidenta biletelor la ordin si transmite catre contabilitate; Emite ordine de plata in programul de plati online; Emite, gireaza si depune in banca de bilete la ordin; Previzioneaza incasarile si platile;
LAROPHARM

Consultant Credit Oney,​ Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Fie ca te afli la inceput de cariera sau doresti sa continui in industria financiara, noi te asteptam sa ni te alaturi!Descrierea jobului Cautam colegi care sa fie autonomi si carora sa le placa: sa interactioneze fata in fata cu clientii sa fie parte din proiectele de design interior ale clientilor care doresc sa-si (re)amenajeze spatiile de locuit sa recomande produse potrivite nevoilor clientilor sa promoveze produse financiare revolutionare sa-si depaseasca limitele personale sa vada client fericiti sa creasca intr-o echipa tanara si dinamica sa-si atinga obiectivele personale si profesionale si chiar sa le depaseascaDaca te simti confortabil in situatiile enumerate, te asteptam in echipa noastra!
ONEY FINANCES

Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 5


Candidatul ideal Candidatul idealVodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alăt
INSTORE POWER PROVIDER

Operator Facturare


Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta in domeniu: 3 ani;- Cunostinte operare PC (Office – Word si Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate – WinMentor – reprezinta un avantaj;- Atentie la detalii, capacitate de analiza;- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Ce vei face:- Vei emite facturi clienti conform comenzilor primite;- Vei emite avize si chitante;- Vei face activitate de arhivare a documentelor contabile;- Activitatea se desfasoara la punctul de lucru din Jilava.Ce iti oferim noi:- Pachet salarial atractiv: salariu motivant, bonuri de masa;- Abonament - pachet servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;- Posibilitatea de dezvoltare si promovare.
TCHIBO COFFEE SERVICE

Agent Servicii Client


Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta in domeniu: 3 ani;- Cunostinte operare PC (Office – Word si Excel);- Cunostinte operare program de contabilitate – WinMentor – reprezinta un avantaj;- Atentie la detalii, capacitate de analiza;- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului - definește clienti și locații noi în WME și realizează operațiunile de validare în SFA;- definește locatii noi IKA in WME si Edinet;- efectuează operațiunile de acceptare comenzi EDINET;- importă facturi în platforma EdiNet;- întocmește și emite avize și facturi IKA;- definește și întocmește ofertele către clienti;- actualizează liste de pret cu articolele noi și verifică rapoartele automate;- efectuează operațiunile specifice de modificare agenti, în momentul în care se schimbă un agent sau se fac realocări;- verifică erori SFA (verificare coduri interne, coduri de parteneri);- calculează KPI pentru departamentul vanzari;- calculează bonusuri pentru agenti și hunteri;- re
TCHIBO COFFEE SERVICE

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Regional Operational Director


Estimare   8000 RON/Luna
Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Secretara


cu experienta in Bragadiru-Ilfov, contabilitate primara, cunostinte PC, serioasa, comunicativa, organizata, responsabila. Rugam seriozitate.Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Locatie job: Locatie fixa

Secretariat -SC din Bragadiru cauta persoana birou


Sa: tina evidenta corespondentei, redacteze documente;indosarieze documente; sa aiba experienta in marketing telemarketing, retele de socializare, aplicatii Google; Sa depuna documente la institutiile cu care colaboram si sa tina legatura cu clientii. Limba italiana si engleza nivel conversational, Atentie la detalii; persoana prezentabila, responsabila, organizata; Cunostinte Office si contabilitate primara, promovare pe internet, Persoana comunicativa, dinamica, flexibila.Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Pot aplica studenti: nu Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Secretariat -SC din Bragadiru cauta persoana birou


Sa: tina evidenta corespondentei, redacteze documente;indosarieze documente; sa aiba experienta in marketing telemarketing, retele de socializare, aplicatii Google; Sa depuna documente la institutiile cu care colaboram si sa tina legatura cu clientii. Limba italiana si engleza nivel conversational, Atentie la detalii; persoana prezentabila, responsabila, organizata; Cunostinte Office si contabilitate primara, promovare pe internet, Persoana comunicativa, dinamica, flexibila.Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Pot aplica studenti: nu Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Operator amanet si exchange


Angajam personal cu sau fara experienta pentru amanet si exchange. Program de luru in ture de zi sau de noapte, de la ora 09:00 la ora 21:00 si invers. Se lucreaza 2 ture cu 2 libere.Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: Locatie fixa Pot aplica studenti: nu Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Junior Contabil


Klintensiv isi mareste echipa! Descrierea jobului : -înregistrarea corectă și la zi a registrului de casă și a extraselor bancare; -înregistrarea zilnică a facturilor pentru clienți și a celor primite de la furnizori; -actualizarea și verificarea soldurilor prin internet banking; -efectuarea plăților către furnizori; -emiterea fișelor de confirmare sold; -transmiterea diverselor documente contabile pe cale electronică; -compararea soldurilor partenere cu soldurile companiei; -verificarea jurnalului de cumpărări/vanzari; -întocmirea și verificarea documentelor bancare: OP-uri, B.O., etc.; -reprezentarea companiei în raport cu Trezoreria, Banca; -întocmirea de situații legate de stocuri la cererea conducerii societății; -urmărirea datoriilor către furnizori; -urmărirea creanțelor și propunerea de măsuri pentru încasarea sau recuperarea lor; -întocmirea de rapoarte la solicitarea conducerii societății; -întocmire de documente contabile în programe dedicate (word, excel, etc). -îndeplinire
Klintensiv SRL

Angajam Ccordonator Vanzari Imobiliare


Top Trade Consulting își mărește echipa! Ai studii superioare, ești o persoană spontană, rezistentă la stres, cu spirit organizatoric, stăpânești cunoștințe din domeniul contabilității primare și îți place să interacționezi cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră. Funcția: coordonator vânzări imobiliare. Beneficii: salariu fix 3.500 lei+ comision vânzări+ mașină+telefon. Program: luni-vineri de la 9-17. Persoanele care îndeplinesc aceste criterii și sunt interesate, pot transmite cv-ul la adresa de email:
Top Trade Consulting

Angajez Operatori Finisari Productie Publicitara


DESCRIERE Angajam operatori finisari materiale publicitare - Bragadiru Ilfov Descrierea sarcinilor: - operatiuni de finisare si lipire a materialelor plastice/carton - asamblare si construire standuri din carton ondulat - lipire, indoire la cald si alte operatiuni specifice productiei publicitare; - debitare materiale la dimensiuni; - aplicare autocolant pe suprafete drepte si curbe; - utilizarea diferitor utilaje de finisare; - ambalare; - alte operatii specifice finisarii materialelor publicitare. Cerinte: - Indemanare, rabdare, atentie la detalii, rapiditate in reactii, seriozitate, spirit de echipa; - Capacitate de lucru sub presiunea unor termene limita; Experienta intr-un job similar constituie un avantaj.
ARNITEK

Angajam Operator Echipamente Productie Publicitara


Angajam operator imprimante format mare , indoor outdoor, flatbed, flexibile, laminator, cutter plotter. Experienta in productie publicitara minim 2 ani. daca ai un cv il poti trimite la adresa
Print Bucket SRL

Compliance Officer


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar; Studii superioare finalizate (preferabil in domeniul juridic, drept, economic sau tehnic) Cunoaste legislatia in vigoare; Cunoaste limba engleza la un nivel avansat; Capacitate de analiza, sinteza si persuasiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Dezvolta si implementeaza proceduri de GDPR in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politicile interne; Reprezinta compania in relatie cu institutiile statului (ANSPDCP) Ofera consultanta departamentelor interne in legatura cu politicile de conformitate si protectia datelor; Analizeaza business-urile interne si propune masuri de diminuare a neconformitatilor; Acorda consultanta tuturor angajatilor in domeniul juridic; Se asigura ca toate documentele oficiale sunt actualizate si valabile (licente, permise, autorizatii, etc) Gestioneaza solicitarile care sunt adresate pe linie juridica; Actualizeaza politicile interne ale companiei in relatie directa cu legislatia in vigoar
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)

Business Data Analyst


Candidatul ideal Ce ne-am dori sa regasim la tine:Absolvent studii superioare (economice sau informatice de preferat);Abilitati medii de comunicare in limba engleza (verbal si scris);Abilitatea de a prioritiza sarcini si responsabilitati multiple;Capacitate analitica, atentie la detalii;Colaboreaza cu ceilalti colegi si asigura suport in implementarea si monitorizarea proiectelor companiei;Cunostinte avansate de Microsoft Office (Excell obligatoriu).Descrierea jobului Colecteaza si analizeaza date privind evolutia activitatatii companiei direct din sistemul de gestiune;Realizeaza rapoarte periodice cu privire la datele colectate;Acorda suport specific managementului, prezentand si interpretand rapoartele realizate;Implementeaza noi rapoarte in functie de cerintele companiei.Beneficiile dvs:- Profesie provocatoare și interesantă- Poziție sigură- Capacitatea de a crea- Oportunitati de dezvoltare profesioanala- Lucrul într-o echipă dinamică.
TEGEE INTERNATIONAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.