Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

32 Locuri de Munca Contabil in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

32 Locuri de Munca Contabil in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil /​ facturist - Braila


Companie verificată
Aplica rapid
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experienta in facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu, și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu?Locuiesti in Braila? Poti fi chiar tu persoana pe care ne dorim să o angajăm!Ce vei face:întocmirea documentației necesare distribuției de produse: facturi, chitanțe, avize, foi de vărsământ, documente de transport;întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse;gestiunea facturilor de intrare/ieșire;operare în programul de contabilitate WinMentor.Ce iti oferim:încadrarea pe post de contabil dacă angajata are studii economice;reducere la achizitia de produse Misavan;suport de la colega de birou care a lucrat pe această funcție și care va fi alături de tine pe toată perioada de acomodare;acces la platforma E-learning Misavan și la Biblioteca Cărților Călătoare Misavan dacă dorești să investești în dezvoltarea ta personală.Cine suntem noi:Cu o experienţă de 20 ani ca furnizor de produse de c
Misavan Trading SRL

Economist Contabil


Candidatul ideal - Studii economice superioare;- Experienta in domeniul financiar-contabil de minim 3 ani;- Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word, MS Office);- Abilitati de organizare, planificare si lucru in echipa;- Meticulozitate si acuratețe;- Spirit analitic.Descrierea jobului - Organizarea si tinerea contabilitatii clientilor, furnizorilor si operatiunilor de casa si banca conform legislatiei în vigoare;- Verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila;- Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii.Salariul oferit: de la 3500 - 4000 lei net.
APAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 4963 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal Cine poate fi viitorul nostru coleg? Candidatul ideal trebuie sa demonstreze urmatoarele competente profesionale si personale: Studii superioare economice ; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate ; Minim 5 ani de experienta in domeniul financiar-contabil ; Cunostinte soft contabilitate-gestiune Attosoft (BalPro, GestPro) – constituie avantaj; Certificare CECCAR – constituie avantaj; Cunostinte solide de operare in MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) Experienta de lucru cu sisteme ERP; Atentie la detalii si capacitate de analiza si sinteza; Cu gandire strategica si previziuni, viteza de reactie in luarea deciziilor. Respectarea termenelor asumate; Cu capacitate de organizare a locului de munca si a echipei din subordine; Abilitati de leadership si motivare a echipei; Promovarea unei culturi bazate pe etica si integritate, deschidere si comunicare; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Ca si expert contabil, in cadrul Dicor Land, te vei
DICOR LAND

Media netă estimată pe baza celor 796 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Operator Facturare | Braila


Candidatul ideal Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Cunostinte program Charisma, reprezinta un avantaj;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Motivare si dorinta de a invata.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;- Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a
MARATHON DISTRIBUTION GROUP

Analist Credite


Candidatul ideal studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunostinte operare PC, navigare internet, posta electronica cunostinte pachet Office: Word, Excel, OutlookConstituie avantaj: master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunoasterea limbii italiene experienta in activitatea de creditare bancaraDescrierea jobului Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare.Departamentul Credite ofera servicii de analiza dosar creditare, de la faza incipienta de verificare a documentatiei dosarului de creditare, analiza acestuia pana la emiterea contractului aferent in caz afirmativ, servicii administrative de suport ce vizeaza intregul proces de creditare: de la activitati legate de produsele si politicile de creditare pana la cele referitoare la creditele deteriorate ajunse in faza legala dar si servicii de tip voce outbound - recuperare
CENTRICO SELIR

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Clienti /​ Ofertare /​ Facturare - Sisteme De Irigatii


Candidatul ideal Cautam colegi pentru departamentul de Vanzari/Backoffice.Candidatul trebuie:- sa aiba studii tehnice in cel putin unul dintre domeniil urmatoare: agricol, imbunatatiri funciare sau instalatii- sa posede abilitati reale de comunicare si negocire- sa stie sa foloseasca calculatorul si solutiile software din suita Office (Excel avansat, Word avansat, Mail)- sa fie un bun organizator, rezistent la stres si lucrul cu diferite tipologii de oameni- sa vorbeasca corect gramatical limba romanaDescrierea jobului Jobul propus presupune:- prospectarea bazelor de date cu clienti- contactarea acestora prin toate mijloacele de comunicatii puse la dispozitie de catre companie- identificarea si transformarea lead-urilor reci in prospecti si viitori clienti- intocmirea de oferte tehnico-economice cu produsele si solutiile comercializate de catre compania noastra- urmarirea ofertelor si transformarea acestora in vanzari- completarea rapoartelor zilnice in CRMBeneficii: salariu fix 2500 l
QBIKNEF

Responsabil Recuperari Creante


Candidatul ideal Studii superioare economice, tehnice sau juridiceExperienta de minim 1 an de zileBune abilitati de comunicare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati notifica telefonic sau in scris toti debitorii societatii respectand procedura de recuperare debite si regulile interne de organizare ale departamentului de recuperari creante poarta negocieri cu debitorii in ceea ce priveste modalitatea de stingere a debitelor, in limitele stabilite de managerul de recuperari creante si directorul general sesizeaza managerul recuperari creante cu privire la problemele identificate pe parcursul activitatii de recuperare debite anunta juristul societatii pentru deschiderea actiunilor in instanta si urmareste permanent stadiul acestora urmareste incasarile din extrasul de cont si alocarea sumelor incasate pe facturile aferente intocmeste rapoarte zilnice, saptamanale si lunare, la solicitarea managerului de recuperari creante acorda suport departamentului financiar-contabil in proce
APAN AGRICULTURE EQUIPMENTS

Analist Credite


Candidatul ideal studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunostinte operare PC, navigare internet, posta electronica cunostinte pachet Office: Word, Excel, OutlookConstituie avantaj: master in studii superioare economice, profil Finante – Banci, Contabilitate si Informatica de Gestiune cunoasterea limbii italiene experienta in activitatea de creditare bancaraDescrierea jobului Job-ul presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare.Departamentul Credite ofera servicii de analiza dosar creditare, de la faza incipienta de verificare a documentatiei dosarului de creditare, analiza acestuia pana la emiterea contractului aferent in caz afirmativ, servicii administrative de suport ce vizeaza intregul proces de creditare: de la activitati legate de produsele si politicile de creditare pana la cele referitoare la creditele deteriorate ajunse in faza legala dar si servicii de tip voce outbound - recuperare
CENTRICO SELIR SRL

Media netă estimată pe baza celor 611 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta pe un post similar;- Abilitati excelente de comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii;- Rezistenta la stress;- Spirit de echipa;- MS Office (Word, Excel, Outlook)- Experienta anterioara in operarea in programe de gestiune / contabilitate;Descrierea jobului - Opereaza in programul de gestiune si contabilitate bonurile de consum aferente materialelor gestionate;- Opereaza bonurile de transfer pentru mijloacele fixe si obiectele de inventar folosite;- Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile;- Raspunde de gestiune in cadrul magaziei;- Intocmeste fise de magazie, tine evidenta reperelor din gestiune;- Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiunea sa;- Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare;- Este responabil de manipularea reperelor cu care lucreaza atat in interiorul depozitului cat si in exteriorul acestuia.
RCS & RDS

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Asistent Manager /​ Manager /​ Administrator Delegat


Candidatul ideal MEZROS ASSET cauta un manager de top!Explorează lumea noastră nesfârșită!Colegi de muncă care se simt ca în familie. Un mediu care spune binevenit. Un loc de muncă care are mult mai multe de oferit. Împreună, trăim viața la maxim. Alăturați-vă liderului local in real estate și inspirați-vă în fiecare zi.Cel mai de succes coordonator are:Experienta anterioara de minim 5 aniCunoștințe solide despre planificarea si gestiunea entitatilor juridiceCunoștințe de limba englezăFlexibilitate și creativitateAbilități excelente de comunicare Descrierea jobului Iată cum vor arăta zilele tale de muncă la MEZROS ASSETResponsabilitățile noului nostru asistent manager:Comunici cu furnizorii și clienții;Tii contabilitatea primara si emiti facturi clientilor;Gestionezi activele din patrimoniu;Organizezi actele necesare – formulare, adrese, cereri – in raport cu organele de statEști persoana noastră de legătură cu diferite instituții, inclusiv cu firma de curierat;Depui documente la anumi
MEZROS ASSET

Contabil /​ facturist - Braila


RESPONSABILITATI Ai cuno?tin?e de contabilitate primar? ?i experienta in facturare, preferabil ?n WinMentor dar nu obligatoriu, ?i ??i cau?i o echip? al?turi de care s?-?i petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Braila? Poti fi chiar tu persoana pe care ne dorim s? o angaj?m! CERINTE -?ntocmirea documenta?iei necesare distribu?iei de produse: facturi, chitan?e, avize, foi de v?rs?m?nt, documente de transport; -?ntocmirea recep?iilor ?i comenziilor pentru diferite produse; -gestiunea facturilor de intrare/ie?ire; -operare ?n programul de contabilitate WinMentor. BENEFICII OFERITE -?ncadrarea pe post de contabil dac? angajata are studii economice; -reducere la achizitia de produse Misavan; -suport de la colega de birou care a lucrat pe aceast? func?ie ?i care va fi al?turi de tine pe toat? perioada de acomodare; -acces la platforma E-learning Misavan ?i la Biblioteca C?r?ilor C?l?toare Misavan dac? dore?ti s? investe?ti ?n dezvoltarea ta personal?. DESCRIEREA FIRMEI Cu o experien??
Misavan Trading SRL

Economist


Candidatul ideal ♦ Studii superioare finalizate in domeniul economic;♦ Experienta in domeniul financiar-contabil minim 3 ani;♦ Capacitate de sinteza si analiză, atentie la detalii;♦ Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului;♦ Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word);♦ Fire organizata cu dorinta de a invata si capacitatea de a lucra in echipa;♦ Cunostiinte de legislatia muncii - (atestat inspector resurse umane constituie un avantaj);♦ Experiență în prelucrarea și calcularea salariilor (constituie avantaj). Descrierea jobului ♦ Asigura inregistrarea si prelucrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile;♦ Urmarireste inregistrarile in sistemul informatic si verifica reflectarea corecta a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si procedurile interne;♦ Inregistrarea platilor si incasarilor, conform extraselor de cont, respectiv a celor in numerar conform registrului de casa, a
UNITA TURISM HOLDING S.​A.​ TIMISOARA

Media netă estimată pe baza celor 12123 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Analist Credite - Galati


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Studii superioare economice; -Cunostinte de contabilitate si finante; -Cunostinte pachet Office: Word, Excel, Outlook; Responsabilitati Activitatea presupune analizarea dosarelor de creditare si intocmirea contractelor de creditare. Alte informatii Program Luni-vineri, doua ture: 08:30 - 16:30 / 10:00 - 18:00 Beneficii: -Al 13-lea salariu la finalul fiecărui an; -Premiu anual acordat in functie de performanta, intre 70-100% din salariul de baza; -22 zile concediu/an care vor creste cu vechimea si se poate ajunge
RANDSTAD ROMANIA

Director financiar-contabil – Posturile vacante în administrația publică din România


Spitalul de Psihiatrie „St. Pantelimon”, Brăila, județul Brăila Expiră in 0 zile, 22 ore LocatieBrăila NivelFuncții de conducere Tip Temporar AngajatorInstituții locale CategorieAlte functii Spitalul de Psihiatrie „St. Pantelimon”, Brăila, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale de conducere, temporar vacante, de director financiar-contabil.Concursul va avea loc la sediul Spitalului de Psihiatrie “Sf. Pantelimon “ Brăila, Calea Călărașilor nr.59, loc. Brăila, tel 0239694200, email: [email protected], desfășurându-se în două etape :1. etapă de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în publicația de concurs, etapă eliminatorie care va avea loc în dată de 29.03.2023.2. etapă de susținere a probelor de evaluare sedesfășoară în perioada 05.04.2023 – 07.04.2023 și cuprinde :a) proba scrisă – în dată de 05.04.2023, ora30;b) susţinere orală a proiectului de specialitate – în dată de 06.04.2023
Locuri de munca la stat

Operator Introducere,​ Validare Si Prelucrare Date


Ocupatia: Operator Introducere,Validare Si Prelucrare Date,Angajator: Birou Expert Contabil Mindroiu Anicuta,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Profesional-scoala Profesionala,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Braila
Birou Expert Contabil Mindroiu Anicuta

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2000 RON/Luna

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Consultanti Fonduri Si Colaboratori-vanzari


Candidatul ideal COLABORATORI:buni comunicatori care deja vand produse/servicii catre fabrici, hoteluri,clinici medicale etc prin prisma jobului actualJUNIOR:smart, bun comunicator, hardworkingSENIOR:persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului COLABORATORI:vanzatori foarte buni care deja vand catre fabrici, hoteluri, clinici; beneficiile sunt stipulate in contracte de colaborare, minim 500-1000 euro/lunaJobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medi
REI FINANCE ADVISORS

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING GAMING SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 32 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.