Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Breaza

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Breaza

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Breaza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Breaza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist - Contabil


Candidatul ideal Absolvent/a de invatamant superior -de lunga durata- de preferat finante-contabilitate; Experienta minim 6 luni in contabilitate; Experienta intr-o societate de contabilitate reprezinta un avantaj; Abilitati de comunicare, colaborare; Cunoasterea programului de contabilitate saga reprezinta un avantaj; Capacitate de a lucra cu un volum mare de date,in echipa dar si individual; Seriozitate, atentie la detalii, proactivitate; Bune cunostinte a legislatei financiar contabile; Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office, in special Excel; unoasterea limbii engleze nivel mediu, ar fi un plus; To do attitude.Descrierea jobului Responsabilitati: Evidenta contabila completa la clientii din portofoliu (inclusiv balanta/bilant, intocmire/transmitere declaratii ANAF); Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate ale clientilor din portofoliu, in conformitate cu reglemantarile in vigoare
VAMADI CONTAB

Contabil Sef


Candidatul ideal Conditiile pentru ocuparea postului sunt :- Studii superioare economice ;- Experienta in domeniu de minim 3-5 ani ;- Contabil autorizat CECCAR- Cunostinte solide a Codului Fiscal si standarde contabileDescrierea jobului Misiunea postului: Coordonarea activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; Intocmirea bilantului contabil, efectuarea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil; Intocmirea declaratiilor fiscale aferente, depunerea si decontarea la timp ale obligatiilor la bugetul de stat, conform reglementarilor fiscale in vigoare; Gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; Raportarea financiar-contabila catre Conducerea societatii / Directorul Economic.Beneficii: Salariul motivant in functie de perfomantaTichete de masaDecontare partiala a transportului
TERMO PLOIESTI

Contabil Primar


Candidatul ideal - studii superioare profil economic- experienta in contabilitate primara intocmirea, completarea, inregistrarea, prelucrarea documentelor (facturi, NIR-uri, registre de casa, bonuri de consum etc.), indosarierea si arhivarea documentelor- minim 3 ani experienta în prelucrarea datelor contabile- cunostinte de limba engleza scris vorbit nivel mediu- cunostinte operare PC- gândire analitica și sintetica,atenție la detalii- buna planificare și organizare- corectitudine, seriozitate,sinceritate- permis conducere categoria B​- cunostinte bune operare PC MSOffice,Word,Excel, navigare internet - capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor la locul de muncaConstituie avantaj:-certificarea de expert achizitii publiceDescrierea jobului - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- preluarea, înregistrarea și distribuirea documentelor primite către departamentele corespunzătoare- asigurarea transmiterii documentelor prin posta , fax e-mail - intocmirea contractele,factu
ANDAVA TOTAL HIDRO

Contabil Gestiune


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana atenta, dinamica, analitica, cu un spirit de observatie foarte dezvoltat.Cerinte:- Cunostinte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel);-Cunoasterea programului Magister Smart Cash constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si relationare, sistematizare si prioritizare;- Abilitati de organizare, capacitate de analiza si sinteza, respectarea termenelor limita;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Atentie la detalii, ordonat.Descrierea jobului Asigura evidenta contabila a stocurilor:• Evidenta stocurilor cantitativ valorice;• Inregistrarea si verificarea cronologic, operatiune cu operatine atat cantitativ cat si valoric a intrarilor in gestiuni pe baza de facturi fiscale si avize de expediere;• Inregistrarea si verificarea cronologic, operatiune cu operatine atat cantitativ cat si valoric a iesirilor din gestiuni pe baza de facturi, bon casa, bon consum;• Inregistrarea si verificarea cron
DIADRA

Credit Control Accountant /​ Contabil Financiar


Candidatul ideal Finance/Economics university graduate Fluency in English and Romanian Experience in Accounting process in multinational environment (Knowledge up to Trial balance is a plus) SAP knowledge is an advantage, SAP entry level user is also accepted Good skills in Ms Office package (Excel is highly desired) Patience and the ability to remain calm in stressful situations Analytical skills and thorough attention to detail, multitasking Excellent verbal/written communication Highly organized and structured profesional Ability to work independent and to take decisions Persistence and determination Integrity NegotiationDescrierea jobului The Job covers three entities Romania, Bulgaria, and Tukey, but located in Ploiesti factory Preparing weekly outstanding amounts Preparing various reports for monthly clothing Reconciling complex accounts that have been escalated from the AR team Monitoring debtor balances Resolving problems in relation to invoice payments and reconciling complex
ROCKWOOL ROMANIA

Contabil Senior


Estimare   4800 RON/Luna
Short company description Established in 1999, ISG in its expansion has become a European leader in HR consulting. With over 750 employees across 60 offices, we provide high-quality solutions for all HR matters in 40 countries. A flat corporate structure and homogenous global practices guarantee an always smooth and rapid project implementation. Our dynamic development, the high quality of our services, the dedicated commitment of our qualified consultants and an excellent price-performance ratio are the reason for ISG’s success. Steady growth by entering new markets and opening new offices is part of our business strategy. Our consultants are specialists and, as a team, cover all sectors with in-depth specialist knowledge. We are your full-service provider in all personnel matters. Our services include Executive Search, Search & Selection, Personnel Development & Training, Employer Branding, Media House, Outplacement, Interim Management and Temporary Staffing. Requirements - E
ISG PERSONALMANAGEMENT

Contabil Senior


Estimare   4955 RON/Luna
Short company description Established in 1999, ISG in its expansion has become a European leader in HR consulting. With over 750 employees across 60 offices, we provide high-quality solutions for all HR matters in 40 countries. A flat corporate structure and homogenous global practices guarantee an always smooth and rapid project implementation. Our dynamic development, the high quality of our services, the dedicated commitment of our qualified consultants and an excellent price-performance ratio are the reason for ISG’s success. Steady growth by entering new markets and opening new offices is part of our business strategy. Our consultants are specialists and, as a team, cover all sectors with in-depth specialist knowledge. We are your full-service provider in all personnel matters. Our services include Executive Search, Search & Selection, Personnel Development & Training, Employer Branding, Media House, Outplacement, Interim Management and Temporary Staffing. Requirements - E
ISG PERSONALMANAGEMENT

Operator Contabilitate Primara


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal DESCRIERES.C. Snack-Trade S.R.L, marca comercială ,,BANZAI,, angajeaza operator de contabilitate primară pentru filiala Bucuresti, sector 6.Candidatul Ideal: Persoană responsabilă, punctuală, dinamică, orientată spre rezultate, Studii economice – contabilitate, Cunoștinte operare PC (excel, word), inclusiv programe contabilitate (Nexus - prezintă un avantaj) Persoană atentă, organizată, responsabilă, Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită.Descrierea jobului Evidenta contabilă primară și înregistrare operațiunilor contabile-casierie (facturi, chitanțe, contracte, rapoarte casă de marcat, registru de casă, foi de parcurs, stocuri) Verificarea modului de gestionare și arhivare a documentelor operate, Întreținere bază de date clienți, Confirmări de sold clienți/furnizori, Inventarierea patrimonială, Întocmire alte situații specifice departamentului financiar -contabil, solicitate, după caz, Alte responsabilități prevăzute în fișa postului.De ac
SNACK-TRADE

Asistent Manager- Contabilitate Primara Si De Gestiune


Candidatul ideal Cerinte- Facultatea de contabilitate reprezinta un avantaj;- cunostinte bune de Microsoft Office (program contabilitate SAGA/ Platphorma - reprezinta un avantaj);- abilitati de comunicare si lucru in echipa;- experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil- cunoștinte de legislatie gestiune stocuri- cunoștinte operațiuni import/export mărfuriDescrierea jobului - evidenta casa si banca;- evidenta clienti / furnizori;- contabilizare documente financiar contabile;- verificarea soldurilor din contabilitate;- facturare si avizare- incarcare gestiune prin emiterea comenzilor in program- plati si evidente plati si alte evidente- cash-flow
BELFIX DISTRIBUŢIE

Contabil


Candidatul ideal · Studii superioare economice sau postliceale economice;· Cunostinte generale de contabilitate;· Minim de 1-2 ani experienta in trezorerie sau suport contabil;· Experienta de lucru in aplicatia SAP reprezinta avantaj;· Cunostinte de utilizarea Microsoft Office (Word, Excel) si Outlook;· Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati:· Gestionează relațiile cu băncile;· Pregătește plăți electronice și efectuează înregistrarea zilnică a tranzacțiilor în extrasele bancare;· Asigura reconcilierea platilor;· Monitorizează conturile pentru a se asigura că plățile sunt la zi;· Monitorizează zilnic creditele bancare;· Ofera asistă în activitatea de control al creditului si suport pentru recuperarea creantelor;· Inregistreaza documentele contabile pentru cheltuieli si venituri, mijloace fixe, stocuri, trezorerie, imprumuturi, contracte;· Intocmește declarațiile fiscale;· Verifică reconcilierile lunare;· Intocmeste declaratiile de TVA, declaratiile
ZENPRO HR

Contabil Casier - Izvorani,​ Ilfov


Candidatul ideal absolvent facultate profil economic, capacitate de organizare, spirit de echipa, corectitudine,seriozitate si obiectivitate in preluclarea datelor si analiza situatiilor financiare, cunostiinte bune de operare pe calculator.Descrierea jobului supervizeaza inregistrarea cronologica a datelor financiare, urmareste permanent cashflow-ul companiei, intervenind cu solutii eficiente de finantare atunci cand exista o necesitate, monitorizeaza operatiunle de incasari, plati, in numerar si prin viramente bancare, verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuriBeneficii:Pentru transport asiguram contravaloarea combustibilului
CHARISMA STUDIO

Junior contabil /​ Junior Financial Officer


Scurta descriere a companiei Probabil te întrebi ce este Skillab – hai să îți spunem! Suntem o platformă de educație online internațională, care ajută oamenii să își dezvolte afacerile și cariera. Oferim cursuri de marketing, management, finanțe, resurse umane și multe altele. Suntem asemănători cu Udemy sau Coursera – doar că mai buni. Cerinte Ai absolvit o facultate cu specific economic sau ești în ultimul an de studii. Ai cunoștințe de contabilitate primară. Ai minim 6 luni experiență pe o poziție similară. Știi să utilizezi foarte bine pachetele MS Office și Google Suite. Și capabil/ă să analizezi și sintetizezi rapid un volum mare de informație. Ești organizat/ă și știi să prioritizezi sarcinile importante. Ești atent/ă la detalii. Îți dorești să înveți cât mai mult și să te dezvolți. Ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu. Responsabilitati - Întocmirea, verificarea și centralizarea dosarelor angajaților, inclusiv a pontajelor - lunare, fișelor de post, anexelor privind con
Skillab

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal -studii superioare în domeniul economic / financiar / contabil;-experiență în domeniul financiar-contabil;constituie avantaj experienta in domeniul productiei;-capacitate de analiză și sinteza, decizie și asumarea responsabilității,-competențe curente: programe financiar – contabile, cunoașterea pachetului Office, avantaj cunoaștere aplicație ERP-cunoașterea legislației in domeniu ( cu privire la fiscalitate, inregistrari contabile, documente cu regim special etc); Descrierea jobului Prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balantaArhivarea documentelor contabileInregistrarea facturilor de materii prime/servicii/leasinguri/obiecte de inventar/mijloace fixe etcDesfasurarea activitatilor de contabilitate interna – calcul cost productie, calcul variatia productieiPrelucreaza zilnic productia realizata in sectieRealizarea raportarii lunare INTRASTAT si verificarea corespondentei declaratiei cu contabilitateaOrganizarea inventarelor lunare si a inventarelor anual
FREE STAR

Economist Financiar - Contabilitate


Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil cu minim 6 luni experienta in domeniu;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competi
WURTH ROMANIA

Operator Cnc /​strungar


Candidatul ideal - Experienta in lucrul cu CNC-uri (strung) Fanuk – minim 3 ani;- Seriozitate si atentie la detalii;- Cunostinte de desen tehnic;- Disponibilitate pentru munca in 2 schimburi;- Experienta in utilizarea de dispozitive de control si masurare.Descrierea jobului - Asigurarea locului de munca cu materiale, semifabricate, SDV-uri, in conformitate cu tehnologia de fabricatie;- Transportul, manipularea si depozitarea materialelor, semifabricatelor si S.D.V-urilor pe tipuri, dupa destinatia tehnologica si in conformitate cu procedurile interne;- Executia pieselor conform planificarii, pe masina de care raspunde;- Interpretarea desenului tehnic si verificarea pieselor executate (autocontrol);- Verificarea si intretinerea sculelor necesare prelucrarii pieselor;- Supravegherea functionarii masinii;- Executarea pieselor conform documentatiei interne;- Efectuarea zilnica si mentinerea curateniei la locul de munca.SE OFERA:- Salariu motivant- Tichete de masa- Transport decontat integr
TOFER EUROPE SOLUTIONS

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Palace S.a.,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Primar-fara Studii,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Sinaia
Palace S.​a.​

Contabil școală (0,​5 normă) – Posturile vacante în administrația publică din România


Școala Gimnazială comuna Apostolache, Județul Prahov Expiră in 6 zile, 1 ore LocatiePrahova NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții județene CategorieFuncție contractuală Școala Gimnazială comuna Apostolache, Județul Prahova organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de contabil școală (0,5 normă).Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaște limba română, scris
Locuri de munca la stat

Administrator financiar (contabil) III S,​ 0,​25 normă – Posturile vacante în administrația publică din România


Școala Gimnazială comuna Cărbunești, județul Prahova Expiră in 6 zile, 1 ore LocatiePrahova NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Școala Gimnazială comuna Cărbunești, județul Prahova, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale, de execuţie, vacante, de administrator financiar (contabil) III S, 0,25 normă.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoa
Locuri de munca la stat

Consultant relatii clienti - Limba Romana


Scurta descriere a companiei La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii. Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei. Cerinte Ce vei face? • Vei prelua/initia apeluri telefonice si le vei gestiona conform procedurilor agreate; • Vei desfasura activitate de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail. • Vei fi proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora; • Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa inveti si sa te dezvolti; • Vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe; Responsabilitati Ce iti oferim? • Ocazia perfecta de a acumula cunostinte in domeniul e-commerce, retail sau de a le consolida pe cele pe care le detii deja; • Program de lucru flexibil (8 ore/zi,5 zile/ 7); • Abonament medical la Regina Maria, acces la biblioteca Bookster; • Perioada de training platita la inceput
VALORIS CENTER

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.