Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza- abilitati de comunicare si relationare- sa poata lucra cu termene limita- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;- intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari;- intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade;- analiza/inchiderea balantelor de verificare;- solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor- intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabileBeneficii:- echipa profesionista si dinamica- formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)
SMG FINANCIAL SOLUTIONS

Contabil Sef


Candidatul ideal Cerinte minime:Studii in domeniul contabilitatii finalizate, CECCAR reprezinta un plusCunostinte avansate limba EnglezaAbilitati de comunicare, spirit de lucru in echipaCunostinte avansate utilizare pachet Microsoft Office (in special Excel), Microsoft Windows, cu inclinatie spre domeniul informaticExperienta in utilizarea unui ERP reprezinta un plusMinim 3 ani experienta intr-un post similarPersoana pragmatica, proactiva, ordonata, open mindedDescrierea jobului Inregistreaza documentele financiar contabile: facturi, deconturi, casa, extrase de banca etcVerifica evidenta stocurilor pe baza inregistrarilor generate de catre operatiunile intreprinse de gestionariEfectueaza operatiunile de inchidere de lunaVerifica corectitudinea inregistrarilor si a documentelor contabilePregateste si depune declaratiile lunare catre ANAFIntocmeste si transmite alte raportari solicitate de catre autoritatile romaneComunica cu consultantul fiscal pentru edificarea spetelor aparuteCunoaste
S.​C GENIUS NUTRITION SRL

Contabil Mogosoaia


Candidatul ideal Buna cunoastere a legislatiei financiar-contabile si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel); Experienta de cel putin 3 ani pe o pozitie similara; Experienta utilizarii unui soft de contabilitate Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, meticuloasa, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, dorinta de dezvoltare; Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor de achizitii de bunuri si servicii, leasinguri operationale, deconturi de cheltuieli , etc.; Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si cu acuratete a documentelor in evidenta contabila a companiei; Contribuie la inchiderea balantei de verificare, a registrelor contabile; Participa la inventarierea patrimoniului companiei; Participa la intocmirea situatiilor necesare proceselor de audit financiar ale companiei; Arhiveaza documentele specifice; Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei din cadrul departamentului; Intocme
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Contabil Unitate De Productie - Buftea


Candidatul ideal Experienta in activitatea de evidenta contabila primara in cadrul unitatilor de productie de minim 3 ani (constituie avantaj).Bune cunostinte de operare PC (Excel, Word Office).Abilitati de organizare si planificare a propriei activitati, de comunicare si intelegere a task-urilor.Atentie la detalii, spirit analitic, lucrul in echipa.Persoana proactiva, serioasa si perseverenta.Descrierea jobului Responsabilitati :1.Lucrari gestiune primara: inregistrare N.I.R-uri, bonuri de consum, bonuri de transfer, note de predare, avize si facturi.2.Inregistreaza zilnic documentele contabile si le arhiveaza.Pachet salarial:Salariul net 3000 ron.Tichete de masa 20.09 ron/ tichet.Card servicii medicale rețea privată de sănătate.Trаining-uri dе spеciаlitаtе si dezvoltаrе pеrsonаla.Teambuildinguri și alte activități de motivare.Mediu modern si placut dе muncă.Te asteptam sa ne cunosti!Trimite CV la adresa de email [email protected]: +40 786.052.885
PROMATERIS

Asistent Manager- Contabilitate Primara Si De Gestiune


Candidatul ideal Cerinte- Facultatea de contabilitate reprezinta un avantaj;- cunostinte bune de Microsoft Office (program contabilitate SAGA/ Platphorma - reprezinta un avantaj);- abilitati de comunicare si lucru in echipa;- experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil- cunoștinte de legislatie gestiune stocuri- cunoștinte operațiuni import/export mărfuriDescrierea jobului - evidenta casa si banca;- evidenta clienti / furnizori;- contabilizare documente financiar contabile;- verificarea soldurilor din contabilitate;- facturare si avizare- incarcare gestiune prin emiterea comenzilor in program- plati si evidente plati si alte evidente- cash-flow
BELFIX DISTRIBUŢIE

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate în domeniul financiar contabilCunostinte si experienta in domeniul contabilCunostinţe office: word, excellPersoana receptiva si cu aptitudini de comunicarePersoana constiincioasa, serioasa, dornica sa acumuleze cunostinte noiCapacitatea de a respecta instrucţiuni verbale şi scriseCapacitatea de a lucra in echipaRigurozitate in efectuarea operatiunilor specifice postuluiDescrierea jobului inregistrare documente contabile ;verificarea inregistrari in contabilitate ;mentinerea relatiilor cu furnizorii ;inregistrare facturi marketing pentru furnizori magazine ;intocmire nir-uri ;BENEFICII:Salariu motivantSansa de a lucra intr-o societate cu experienta si notorietate, cu o echipa tanara si bine instruitaUn loc de munca stabil si antrenantInstruire la locul de munca, suport colegialTichete de masa in valoare de 15 lei21 zile concediu odihna2 mese/zi oferite de cantina unitatii
ANGST RO

Operator Linie Productie


Candidatul ideal • Absolvent de minim 8 clase;• Disponibilitatea de a lucra in doua schimburi;• Operativitate in desfasurarea activitatii;• Capacitatea de a lucra in echipa;• Spirit colegial si corectitudine in raporturile de munca.Descrierea jobului • Sa aplice capace la tuburile de spuma poliuretanica;• Sa formeze cutii si sa introduca tuburile de spuma poliuretanica in cutii;• Sa aseze cutiile cu tuburi pe palet - pentru barbati;• Sa verifice ambalajele si materialele auxiliare inainte de introducerea lor pe fluxul de fabricatie;• Sa verifice tuburile ambalate inainte de sigilarea cutiilor de carton;• Sa comunice sefului de schimb orice problema identificata care se refera la procesul de productie;• Sa asigure ordinea si curatenia la locul de munca pe toata durata timpului de lucru;Beneficii:• Salariul motivant;• Decontarea transportului;• Asigurare in caz de accident 24h/24 , 7 zile/7;• Abonament la o clinica medicala privata;• Prima anuala in functie de performante;• Tichete de ma
BOSTIK ROMANIA

Operator In Productie- Fabrica De Bioplastice In Buftea


Candidatul ideal Calificare de operator prelucrare mase plastice ( bioplastice ).Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.Disponibilitate dе a lucra in 4 ture sau in 3 schimburi.Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе munca in functie dе aptitudini !Descrierea jobului Ce atributii va avea viitorul nostru coleg/colega:Opеreaza pe utilajele dе pе liniа dе fаbricatie in acord cu specificatiile tehnice ale produsului (cantitate, dimensiune, calitate).Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor tehnice de lucru.Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.Trebuie sa cunoasca produsele pe care le executa si sa respecte prescriptiile de calitate.Ce oferim:Mediu modern si placut dе muncă.Ofer
PROMATERIS

Analist Financiar Mogosoaia


Candidatul ideal PROFIL CANDIDAT Experienta relevanta pe partea de raportare, controlling si contabilitate primara; Studii superioare finalizate in domeniul economic (Contabilitate, Management, Finante); Minim 2 ani experienta pe un post de Asistent/ Analist Financiar/ Costuri/ Controling sau similar. Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate: Adaptabilitate, gandire strategica, promptitudine, dezvoltare constanta, expertiza, gandire strategica, responsabilitate, integritate: Cunostinte bune de limba engleza . Cunostinte la nivel avansat de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint .Descrierea jobului Analist Financiar, pentru locatia din MogosoaiaRESPONSABILITĂŢI Analiza tranzactiilor contabile inregistrate pe centre de cost si linii de activitate; Pregatirea si inregistrarea in sistemul contabil a ajustarilor necesare raportarii interne si externe; Producerea si reconcil
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Operator Introducere Date/​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Ne dorim alatiuri de noi colegi entuaziasti si dornici de munca!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului - Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Introducerea si procesarea datelor- Verificarea datelor introduse in vederea asigurarii corectitudinii lor;- Inregistrari contabile primareBeneficii:- Salariu avantajos- Bonuri de masa- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION

Asistent Achizitii - Intersport Romania


Candidatul ideal Cunostinte avansate - Excel;Cunostinte foarte bune - Word;Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze – obligatoriu;Cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj;Studiile superioare constituie un avantaj;Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor;Abilitate de a lucra cu cifrele, capacitate de concentrare;Descrierea jobului Pregateste baza de date pentru codurile de articole;Verifica documentele insotitoare de marfa (Factura, Fisa de livrare, Declaratia de conformitate);Intocmeste si furnizeaza analize in privinta stadiului de livrare pe fiecare furnizor si a performantei pe brand/activitate;Monitorizeaza si raporteaza intarzierile in livrarile furnizorilor;Mentine permanent relatia cu magazinele Intersport, departamentul IT si contabilitate pentru rezolvarea problemelor operationale;Pastreaza relatia cu furnizorii pentru rezolvarea aspectelor administrative;Colaboreaza cu departamentul logistic pentru asigurarea stocurilor si a livrarilor de mar
GENCO TRADE

Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 1


Descrierea jobului Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te
INSTORE POWER PROVIDER

Corporate Travel Consultant


Candidatul ideal BCD Travel Romania is one of the fastest growing Corporate Travel Management company in Romania. We help companies to travel smart and achieve more with their business. As an employee, you’ll be joining a company that cares about its people – we have a competitive salary, benefits, training and the right development package for every person. We celebrate our different backgrounds, varied experiences and unique points of view.Don’t limit yourself and go for one of our career opportunities.RequirementsProven minimum of 3 years work experience as a travel agent (corporate is a plus)Excellent knowledge of computer skills and reservations systems (GDS system Amadeus is a plus)Fluency in English; other foreign languages is a plusStrong sales skills and commercial awarenessExcellent customer service skillsAbility to interact and communicate effectively and respectful Descrierea jobului Job briefWe are looking for a corporate senior travel consultant who will manage comprehens
AS TRAVEL

Consultant Vanzari Optica Medicala - Mall Baneasa


Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului;La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala);2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Asigurare medicala privata;5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei;6. Progr
OPTICAL INVESTMENT GROUP

Operator Suport Departament Operational


Candidatul ideal Atentie distributiva si simt al responsabilitatii; Capacitatea de a observa in detaliu, vigilenta; Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa; Operare MS Office; Experienta in monitorizare folosind echipamente de supraveghere video - constituie avantaj; Disponibilitate de lucru in ture de zi si weekend;Descrierea jobului Monitorizarea camerelor video, conform obiectivelor si cerintelor stabilite de companie - evidenta, monitorizarea si stocarea de informatii - realizarea raportarilor periodice privind situatiile monitorizate. Preluarea, inregistrarea si rezolvarea prin email sau telefon a problemelor intampinate de operatorii din teritoriu sau de alte departamente din sediul central ce solicita ajutorul. Monitorizarea respectarii regulior interne si asigurarea suportului necesar operatorilor din punctele de lucru.
SPEED TRANSFER SRL

Operator Automate Cafea Si Snack Bucuresti


Candidatul ideal Angajam operator automate cafea&snack.Cautam o persoana dinamica, serioasa si usor adaptabila, cu orientare catre performanta.Cerințe : permis conducere categoria B nu este necesara experienta intr-un post similar, ne ocupăm noi sa inveti :D seriozitate si deschidere la nou responsabilitate si promptitudineDescrierea jobului Postul presupune vizitarea in vederea alimentării si întreținere a automatelor de băuturi calde sau reci cat si aparatele de snacks amplasate in diferite locații;Avantaje : salariu atractiv, cu posibilitate de marire in funcție de performanta masina de serviciu stabilitate la locul de munca, contract de munca pe perioada nedeterminata; posibilitate de promovare in cadrul companiei program de lucru avantajosDaca te-am convins, aplica si poti incepe o cariera de succes alături de oameni faini!
KLF LOGISTICA SI DISTRIBUTIE

Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 2


Descrierea jobului Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can ! Te invităm să te
INSTORE POWER PROVIDER

Asistent Farmacist Sef Drogherie - Corbeanca,​ Ilfov


Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii: Sa ai studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si aviz de libera practica; Sa ai experienta de minim 6 luni in farmacii cu circuit deschis, reprezinta un avantaj; Sa fii empatic/a si cu zambetul pe buze; Sa iti faca placere sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva; Sa fii atent/a la detalii; Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Vei organiza,supraveghea si controla intreaga activitate tehnico-profesională din cadrul drogheriei; Vei controla respectarea codului de etica si deontologie de catre personalul drogheriei; Vei gestiona problemele administrative pentru a asigura buna functionare a drogheriei; Vei interactiona cu clientul/pacientul in vederea recomandari individualizate, in functie de nevoile sale; Vei controla si executa operatiunile de gestiune a drogheriei, si vei realiza evidenta contabila primara(evidenta facturi, avize, registr
SENSIBLU

Operator Instalatii De Climatizare Si Ventilatie


Candidatul ideal Macar una din cele enumerate mai jos:-Frigotehnist-Instalator-Montator aer conditionat-Muncitor calificat cu experienta în climatizare/necalificat-Electrician pentru echipamente dе climatizarePreferabil posesor permis dе conducere categ. BDescrierea jobului Sа аsigure montаjul si servicе-ul echipamentelor de climatizare si ventilatie;Bеneficii:-Progrаm de lucru dе luni panа vineri;-Lucru in еchipа;-Contrаct dе muncа;-Sаlаriu gеnеros;-Bonus in functiе dе pеrformantа.
JRA INSTAL GROUP

Consultant De Turism /​ Agent Vanzari Turism - Bucuresti


Candidatul ideal Ce ne dorim noi?- Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 1 an in domeniu sau de minim 2 ani in vanzari;- Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere;- Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala;- Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office;- Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Reprezinta un avantaj:- Diploma in Turism, student in an terminal facultate de Turism- Cunostinte bune PC/ MAC OS;- Experienta in Vanzari;- Brevet turism.Descrierea jobului - Identificarea potentialilor clienti;- Gestionarea portofoliului de clienti actual- Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic. Va prelua si prelucra prompt ofertele si va contacta rapid clientii.- Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice si FIT/grupuri;- Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe- Emiterea documentelor de calatorie;
TRAVELINSURANCE LGT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.