Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Busteni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Busteni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Busteni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Candidatul idealS.C. GEFIL S.A. angajeaza Expert Contabil / Economist in vederea unei colaborari pe termen lung, care sa genereze stabilitate si prosperitate pentru ambele parti.Iti doresti un job in cadrul departamentului economic, intr-o companie consolidata pe piata, cu un program lejer, un regim flexibil si castiguri atractive?Atunci sa-ti enumeram ce ne-am dori noi cel mai mult:Descrierea jobuluiSa ai studii finalizate in domeniul economic;Sa iti placa contabilitatea si tangentialele ei;Sa fii o persoana ordonata si organizata (atat in ceea ce priveste timpul, cat si documentele);Sa fii dispus(a) sa inveti si sa ai capacitatea de adaptare la schimbarile constante de sistem (ne referim aici la Codul Fiscal);Sa abordezi problemele cu rabdare si optimism, deoarece pentru orice exista o solutie;Sa fii atent(a) la detalii pentru a avea “farmacie” in proportie de minim 90%, dar sa nu te pierzi in ele inutil, deoarece 100% este doar pentru Dumnezeu sau profesor, dupa pre
GEFIL SA
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic;1-5 ani experienta intr-un rol similar;Cunoasterea programelor Saga si Revisal;Foarte bune abilitati de organizare si planificare.Descrierea jobului Verifica facturile de furnizori si clienti, le inregistreaza in contabilitate, intocmeste facturi catre clienti si inregistreaza extrasele de cont in contabilitate;Va intocmi situatiile financiare solicitate pentru companiile atribuite;Va intocmi jurnalele de vanzari-cumparari si balanta de verificare, va intocmi declaratiile fiscale (100,300,390,394) conform legislatiei in vigoare;Verifica acuratetea soldurilor conturilor de bilant si a inregistrarilor in Contul de Profit si Pierdere;Gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor.
ONE COMPLETE CONSTRUCT
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Daca:- esti pasionat/a de cifre si esti absolvent/a in domeniul economic, preferabil Contabilitate si Informatica de Gestiune;- iti place lucrul în echipă şi de asemena poti lucra individual;- te adaptezi uşor în funcţie de situaţie şi esti deschis/a către noi idei şi persoane;- iti place să muncesti şi esti dispus/ă să investesti timp şi efort pentru ati realiza obiectivele;- esti capabil/ă sa identifici o problemă existentă/potenţială şi sa găsesti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;- ai cunostinte avansate de utilizare PC - pachetul Office, experienta de lucru cu programe ERP;- ai domiciliul in Campina sau in localitatile limitrofe.Atunci firma noastra este locul potrivit pentru tine!Descrierea jobului - intocmeste evidenta contabila la statiile de carburanti si restaurant : inregistrare documente aprovizionare, casa , banca, venituri-cheltuieli, terti, incarcare -descarcare gestiune marfuri,- tine evidenta clientilor si furnizorilor de combustibil s
NEPTUN
Candidatul ideal Angajez deservent buldoexcavator.Cerinte: Permis categoria C; Experienta similara; Posibilitate program prelungit si periodic lucru in weekend; Fara abateri de circulatie; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Exploatare in parametrii optimi ai echipamentului; Pastrarea echipamentului in conditii optime; Avertizare conducere santier cand se ating numarul de ore de functionare in vederea efectuarii lucrarilor de mentenanta; Avertizarea personalului superior cand apar defecte ale utilajului; Efectueaza constant si corect intretinerea zilnica a autovehiculului; Transporta materialele cu grija astfel incat sa nu le deterioreze.Activitatea se desfasoara in santier - Ploiesti.Beneficii: ​Salariul este cuprins intre 5000 - 5500 RON; Se lucreaza si sambata program scurt; Contract de munca.
AMENCO COMPANY
Candidatul ideal Operator masini de ambalatAbsolvent studii medii / școală profesionalăExperiență dovedită într-o poziție similară, în domeniul producțieiCunoștințe despre operarea și întreținerea utilajelorPersoană responsabilă, organizată, serioasăCapacitate de învațare rapidă, atenție la detaliiBune abilități de comunicare și relaționare în echipăOperează, menține în stare de funcționare și monitorizează echipamentele în zona de ambalareCunoaște, respectă și aplică procedurile și instrucțiunile de lucru pentru folosirea mașinilor și echipamentelor care se află în aria de responsabilitate: pornire, închidere, schimbare format, funcționare normală, opriri normale sau forțate, mentenananță autonomăUrmează procedurile și instrucțiunile de igienizare valabile pentru zona in care își desfasoară activitateaDetectează posibile neconformități la echipamentele din zona de ambalare, pregătește utilajul (linia de ambalat) pentru intervenție și împreună cu dep. Mentenanță, participă la intervenț
UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE
Candidatul ideal - Experienta in lucrul cu CNC-uri (strung) Fanuk – minim 3 ani;- Seriozitate si atentie la detalii;- Cunostinte de desen tehnic;- Disponibilitate pentru munca in 2 schimburi;- Experienta in utilizarea de dispozitive de control si masurare.Descrierea jobului - Asigurarea locului de munca cu materiale, semifabricate, SDV-uri, in conformitate cu tehnologia de fabricatie;- Transportul, manipularea si depozitarea materialelor, semifabricatelor si S.D.V-urilor pe tipuri, dupa destinatia tehnologica si in conformitate cu procedurile interne;- Executia pieselor conform planificarii, pe masina de care raspunde;- Interpretarea desenului tehnic si verificarea pieselor executate (autocontrol);- Verificarea si intretinerea sculelor necesare prelucrarii pieselor;- Supravegherea functionarii masinii;- Executarea pieselor conform documentatiei interne;- Efectuarea zilnica si mentinerea curateniei la locul de munca.SE OFERA:- Salariu motivant- Tichete de masa- Transport decontat integr
TOFER EUROPE SOLUTIONS
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.Intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Operareaza documentele contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/serv
INEDIT TRANS AUTO
Candidatul ideal PURPOSE STATEMENT To ensure accurate information is forecasted and reported on factory costs (conversion cost, production overheads) working capital. To ensure control, financial justification, reporting and forecasting of capital expenditure for the factory operation, in conjunction with all factory budget holders.EXPERIENCE, SKILLS, KNOWLEDGE University degree in economic field. Minimum 2 years’ experience in financial reporting. Basic accounting knowledge. Ability to understand and analyse impact of business decisions on financial results Proficiency in English, both written and speaking. Strong computer experience:Microsoft Office, Excel, SAP, BI reporting. Very good communication skills, organizational skills, ability to prioritize and able to work with tight deadlines; Strong analytical and numerical skills, logical thinking and attention to details and accuracy; Proactive and willing for continuous development.Descrierea jobului ACCOUNTABILITIES Preparing conver
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA INVESTMENT SRL
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai: • Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora; • Abilitati excelente dе comunicare si relationare; • Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta; • Acuratete si atentie la detalii; • Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei
CREDIT CARD BROKER
Candidatul ideal Echipa STIZO INDUSTRIAL SERVICES se mărește !Ne dorim alături de noi o persoană cu foarte bune abilități de comunicare, cu studii economice, cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Excel și limba engleza pentru postul de ECONOMIST.Sunt necesari minim 4 ani în departamentul de contabilitate și experiența de lucru cu ERP.Descrierea jobului Capacitatea de sinteză, analiză și abilități privind lucrul în echipă și individual sunt dorite pentru a : Asigura contabilitatea furnizorilor de bunuri și servicii Asigura contabilitatea clienților din serviciile prestate Asigura contabilitatea operațiunilor bancare Efectua punctaje periodice cu furnizorii și clienții Verifica alocare pe centre de cost a înregistrărilor contabile Întocmi jurnalele de TVA Se asigura de primirea, operarea în contabilitate și arhivarea tuturor documentelor Întocmi diverse rapoarte contabile Asigura suport contabilului șef la întocmirea situațiilor financiare Asigura suport Directorului financi
STIZO INDUSTRIAL SERVICES
Candidatul ideal - studii medii sau superioare;- cunoștințe bune de operare pe calculator și a pachetului Microsoft Office (Excel, Word);- spirit de echipa, perseverență, proactivitate și atenție la detalii;- abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;- orice experiență în domeniul secretariat/contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj.Descrierea jobului - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor;- verificarea corectitudinii intruducerii datelor;- întocmirea și transmiterea rapoartelor;
LEDMAX ELECTRONICS
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare finalizate;Cunostinte temeinice de Operare PC. Nivel avansat Excel 2019;Dexteritate si Viteza de Operare PC;Experienta in lucrul cu baze de date;Constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane/financiar - contabil;Abilitati de comunicare, organizare, coordonare, atentie distributiva, gandire practica;Abilitati de organizare si prioritizare in vederea respectarii termenelor limita;Rezistenta la stres;Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate, responsabilitate si corectitudine;Disponibilitate de a invata continuu;Domiciliu stabil in Ploiesti. Descrierea jobului Oferta:Conditii superioare de lucru: dotari tehnice adecvate derularii activitatii, mediu de lucru tanar si dinamic;Pachet salarial atractiv include tichete de masa si asigurare de sănătate.Toti candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie.Persoanele selectat
MAXYGO BROKER DE ASIGURARE
Candidatul ideal - Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi sau in ture de 12 ore ;- Minim studii medii;- Experienta de lucru in Productie;Descrierea jobului - Pregateste piesele/ componentele/ dispozitivele necesare montarii, respectand documentatia tehnica si procedurile de lucru;- Pregateste piesele/componentele in vederea asamblarii conform tehnologiei de executie si succesiunii operatiilor;- Inspecteaza vizual piesele/componentele in vederea depistarii defectelor de conformitate inainte de montarea pe subansamble;- Monteaza piesele pe subansamble conform procesului tehnologic, folosind scule/ dispozitive specifice operatiilor prevazute in fisa tehnologica si respectand cerintele de calitate impuse.Beneficii :- Contract perioada nedeterminata ;- Salariu atractiv ;- Tichete de masa ;- Bonusuri de performanta ;- Transport asigurat / decontat ;
ROQUET EASTERN EUROPE
Candidatul ideal Ne extindem echipa din Ploiesti si suntem in cautare de candidati cu urmatoarele caracteristici pentru pozitia de Functionar Administrativ & Casier: studii medii/ superioare in domeniul economic experienta in domeniul administrativ, secretariat, financiar, casierie – contabil minim 1 an; experienta in lucrul cu banii; limba engleza, scrisa si vorbita, la un nivel mediu/avansat abilitati de comunicare si relationare dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa persoana responsabila, cu dorinta de dezvoltare, gandire pozitiva, proactiva abilitati de lucru – Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)Descrierea jobului Responsabilitatile noului coleg: evidenta incasari -plati realizare registru de casa- pentru portofoliu de clienti (operatiuni cu numerar) sa se asigure ca documentele aferente platilor, incasarilor sunt indosariate corespunzator; arhivate pe serverul intern al companiei pregatire documente contabile pentru a fi prelucrate de catre firmele de contabil
A.D.E.L. INVEST
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 500 până la 600 EURO pe lună
Pentru clientul nostru, un jucator important pe piata turistica din Romania, cautam Agent Turism - Vanzari. Cerințele postului: Studii superioare - specializarea turism/geografie, economice;Experienta in domeniul turismului de minimum 2 ani; Cunostinte medii de limba engleza. Responsabilitățile postului: Prospectarea pietei turistice, promovarea pe internet si vanzarea produselor turistice promovate de companie; Vanzarea politelor de asigurare, incheierea contractelor cu clientii, efectuarea rezervarilor si a documentelor specifice;Urmarirea incasarilor, precum si administrarea si transmiterea documentelor specifice catre contabilitate sau catre alte departamente;Atingerea obiectivelor stabilite impreuna cu managementul.
Lugera - The People Republic
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.