Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Contabil in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Contabil in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Licenţă studii economice Experienta minima de 4 ani in domeniul contabil. Experienta pe un post similar constituie avantaj. Cunoșterea programului de contabilitate SAGA. Cunoştinţe MS Office. Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate. Capacitate de lucru în echipă. ​Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile pentru companii micii si medii.Programul de lucru este zilnic, luni -vineri, între orele 8:00 - 17:00, cu pauză de masă.
STANDARD CONT
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil, expert in analiza financiara, preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;Experiență: obligatoriu min 5 ani în activități de contabilitate şi economico–financiare într-o companie de Construcții;Atestat de expert contabil membru CECCAR - constituie avantaj;Descrierea jobului Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității generale financiar-contabile a societății /al punctului de lucru;Asigura organizarea fluxului facturi/contracte in/din punct de vedere financiar-contabil si fiscal;​Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului;Verificarea, avizarea si raportarea situatiilor financiareEficientizeaza procesele din interiorul departamentului;Se informeaza si informeaza conducerea societatii desp
TRANSNIC SUD CONSTRUCTII
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare- Experienta intr-o pozitie similara, minim 3 ani- Minime cunostinte tehnice din domeniile mecanica, echipamente actionate electric si pneumatic- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj- Cunostinte avansate operare PC( MS Office, aplicatii de contabilitate si gestiune)- Perseverenta, comunicare, abilitatea de a lucra in echipa- Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor- Culegere, clasificare si interpretare a informatiilorDescrierea jobului - Raspunde de aprovizionarea cu bunuri /echipamente / piese / servicii, conform necesarului intern- Identifica furnizorii cu preturi competitive si produse calitativ mai bune- Gestioneaza contractele la nivel de fisa de analiza si baza de date; negociaza clauzele contractuale cu furnizorii( preturi, modalitati de plata, termene, conditii de livrare)- Lanseaza comenzile catre furnizorii interni si extern- Opereaza aplicatia de contabilitate si gestiune folosita de c
GREENWEEE INTERNAŢIONAL
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.Minim 2 years of experience in accounting.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Operation of bank entrances / exits.Issuing sales / purchase journal.Completion and management of specialized registers.Following the due dates and managing the relationship with the financial departments of both clients and suppliers.Assist in period-end closing activities (intercompany bookings, follow-up for approval, post manual journal entries).Perform periodic vendor statement reconciliation.
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Ce abilitati si competente ar trebui sa ai, pentru a te alatura echipei noastre:- Minim studii medii;- Excelente abilitati dе comunicare si prezentare, atentie distributiva;- Persoana implicata, perseverenta, entuziasta, orientata catre rezultate;- Temperament echilibrat, atentie la detalii, putere de concentrare;- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word) ;- Cunoasterea aplicatiei SAP sau experienta in activitatile dе call center/casierie/facturare constituie avantaje.Descrierea jobului Angajatii de pe acest post, vor derula atat activitati de call center (in prima parte a zilei) cat si activitate de facturare, iar activitatea de casierie, in situatia cand vor inlocui un casier.Activitati dе call centеr- Asigurаrе intеrfatа dе cоmunicarе intre оrgаnizаtiе si clienti/pоtеntiali cliеnti;- Prеluare аpеluri telefonicе si inregistrare cerinte clienti ;- Operare si centralizare comenzi (produse finite, materiale necesare, transfer) in sistemul informatic- Promovarea produ
VELROM
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.minim 5 years of experience in accounting.CECCAR member – a great advantage.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Coordinating, controlling and supervising financial-accounting function of the business making sure that all operations in responsibility of finance department are conducted and concluded in best manner, by respecting company’s local and group procedure as well as legal provisions in force;Responsible with monthly accounts reconciliation and coordinates monthly accounts closing process as per the accounting closing procedure to ensure accuracy of GL accounts, general expenses, company’s income and other financial information;Responsible with accounting records for salaries and related taxes and contributions and verifies the correctness
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal University degree in business administration or an apprenticeship with relevant professional experience.Ability to interact with diverse environments (cultures, internal stakeholders, business drivers).Capacity to absorb a vast and diverse amount of information.Up-to-date with automation possibilities, ability to use IT for most efficient digitalization methods - it's a plus.Business experience in project controlling (forecasting, cost to come, etc) - it's a plus.Advanced English skills, written and spoken.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Involved in controlling and reporting activities, in the cost centers, in Business Unit.Involved in compilation of cost calculation, analysis of deviations months over months and assessment of adequacy of budgets, together with the team.Being part of continuous improvement a
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Higher education.Relevant working experience in HR payroll & administration.Competence to build and effectively manage interpersonal relationships at all levels of the company.Excellent planning and organizing skills.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Descrierea jobului Coordinates, plans and monitors the activities carried out by the labor relations team to ensure the achievement of objectives in a timely manner;Monitors and manages the personal administration processes, in order to meet internal clients’ needs in a timely manner and in accordance with the legal requirements in force;Ensures the continuous improvement of the HR system used in personnel administration activity;Coordinates the communication of the labor relations team with other structures within HR and proposes solutions, so that the processes regarding the conclusion, execution, modification and termination of the employment relations are carried out in compliance with
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Unitatea Militară 01838 Boboc, comuna Cochirleanca, județul Buzău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de:șef birou gr. II, biroul salarizare;magaziner, depozit materiale tehnice de aviație;expert gr. III, catedra de reglementări aeronautice.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale el
Unităi militare
Angajam contabil cu experienta , cunoscator intocmire balanta contabila si declarartii ANAF . TELEFON CONTACT VA RUGAM SA TRIMITETI CV-UL PE MAIL
Excel Contex S.​R.​L.​
Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA- firma de contabilitate din Buzau. Cerinte: - studii superioare in domeniu absolvite - experienta minim 2 ani in contabilitate - cunostinte program contabil Saga - stabilitate si seriozitate. Se ofera: - salariu motivant + alte beneficii. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul : sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.
FURNICA ZILIERA
Cautam pentru biroul din Ramnicu Sarat un Contabil Remarcabil care sa isi aduca aportul in echipa de contabili intr-un mod profesionist dar si eficient, conform legislatiei financiar contabile.
VindemIeftin.​ro
Solutii complete pentru afaceri: - Servicii de contabilitate - Inregistrarea documentelor primare, evidenta stocurilor, registre contabile, balanta, bilant, etc. - Salarizare - Evidenta salariatilor, inregistrarea contractelor de munca si a actelor aditionale in Revisal, intocmirea statelor de salarii. - Consultanta pentru afaceri - Sprijinim si indrumam intreprinzatorii in a lua bune decizii pentru afacerea lor. - Infiintare de firme - Prin colaboratorii nostri, oferim servicii de infiintarea de companii noi, sediu social, modificari. - Consultanta fiscala - Consiliere in impozite si taxe si eficientizarea sarcinii fiscale si minimizarea impactului acesteia asupra companiei. - Informare legislativa - Va tinem la curent in permanenta cu toate modificarile legislative ce au impact asupra afacerii. -Operare sistem de gestiune Ghidushu. -Specializat in particularitati fiscale pentru comertul online. Analiza profitabilitate si indicatori de performanta financiari si nefinanciari.
Aura
Ofer: - Servicii de contabilitate (intocmire evidente si rapoarte contabile; certificarea bilantului; intocmire declaratii fiscale; analiza si evidenta sintetica si analitica a clientilor si furnizorilor, debitorilor si creditorilor; elaborarea de rapoarte interne etc) - Servicii salarizare si administrare personal (intocmire contracte de munca; REVISAL; acte aditionale; decizii; prelungiri de contracte; adeverinte salariati) Tarif negociabil in functie de volumul de documente, numarul de angajati si domeniul de activitate. Detalii la telefon.
Birou Expert Contabil Calarasu Gina
Firma Rm Sarat, angajează persoana responsabila, secretariat plus contabilitate primara.Salariul motivant.
Coul cu fructe Srl
Se cauta asistent manager , vorbitor de limba engleza , avand cunostinte de contabilitate primara, PC, Word, Excell .
SITA HANGERS GARMENT ACC.​ SRL
BMN PROTECH s.r.l., firma specializata in fabricarea componentelor mecanice de precizie, angajeaza o absolventa de liceu economic pentru postul de asistent manager; se cer cunostinte elementare de Microsoft Office (Excel, Word) si navigare internet; constituie avantaj cunostinte de contabilitate primara. Asteptam CV la adresa
BMN PROTECH
Raspunde de operatiuni de secretariat si contabilitate primara (facturare, operare documente, ordonare/arhivare documente, contracte). - Gestionarea apelurilor telefonice si corespondenta. - Administrarea si gestionarea documentelor. - Intocmire diverse rapoarte, la cerere. - Diverse activitati de protocol. - Corectitudine, tenacitate, seriozitate, reponsabila si dispusa sa invete. - Cunostinte bune de operare PC: MC Office (Excel si Word). Persoana ordonata, atenta la detalii.
AGROSEM ZAHIU ECOFITOPLANT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 22 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.