Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

25 Locuri de Munca Contabil in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

25 Locuri de Munca Contabil in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

CONTABIL contabilitate primara /​ cu experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 LEI pe lună
Angajam CONTABIL CONTABILITATE PRIMARA cu experienta pentru restaurant din Buzau situat in zona centrala. Se cere:- absolvent studii in domeniu- experienta pe un post similar- cunostinte Pc- seriozitate. Se ofera: salariul porneste de la 2500 net- in functie de experienta avuta. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri. Pentru detalii puteti veni la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj.
FURNICA ZILIERA

Contabil


Candidatul ideal Licenţă studii economice Experienta minima de 4 ani in domeniul contabil. Experienta pe un post similar constituie avantaj. Cunoșterea programului de contabilitate SAGA. Cunoştinţe MS Office. Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate. Capacitate de lucru în echipă. ​Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile pentru companii micii si medii.Programul de lucru este zilnic, luni -vineri, între orele 8:00 - 17:00, cu pauză de masă.
STANDARD CONT

Contabil


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare – economice; Cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate si legislatie specifica; Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Verificarea si introducerea documentelor in sistemul integrat de contabilitate; Efectuarea evidentei lunare de contabilitate generala a fluxului economic, pana la nivel de balanta / bilant; Coordonarea inregistrarii corecte, complete si la timp a fluxului de documente; Intocmirea rapoartelor si analizelor catre conducerea societatii; Efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori directorul general al societatii o cere.
RCS & RDS

Expert Contabil /​ Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam EXPERT CONTABIL pentru fabrica infiintata in 2005, avand ca principal obiect de activitate Fabricarea de structuri metalice si parti componente ale structurilor metalice. Candidatul Ideal: - Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar contabil;- Cunoasterea legislatiei în vigoare în domeniul contabilității și fiscalității;- Experiență practica de minim 5 ani în domeniul financiar contabil;- Cunostinte solide de Microsoft Office;- Capacitate de analiză și verificare, atenție la detalii și acuratețe;- Detinerea unui titulu de Expert Contabil - reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: - Înregistrarea corecta si la timp în contabilitate a tuturor operațiunilor financiare ale companiei legate devânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii;- Verificarea și analiza soldurilor pentru mijloace fixe,clienți, furnizori;- Analiza conturilor de veni
FURNICA ZILIERA

Contabil Junior- Buzau,​sibiu


Candidatul ideal - Studii economice sau experienta intr-un post similar;- Cunostinte de Contabilitate;- Cunostinte operare PC, excel, programe de contabilitate si gestiune;Descrierea jobului - Asigura intocmirea, inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare;- Raspunde de corectitudinea informatiilor si de evidenta incasarilor si platilor prin casierie;- Respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei in domeniul financiar-contabilOFERTA (bonusuri si beneficii):-Pachet salarial, bonuri de masa-Mediu de lucru profesionist
ARABESQUE

Contabil Contabilitate Primara In Domeniul Horeca


Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta in contabilitate primara in domeniul HORECA, sa stie sa foloseasca programul Ghidushu.Descrierea jobului Resposabilitati specifice postului .
SED LEX CONSULT

Operator Introducere Date /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP

Economist - Dep.​ Financiar


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele cerinte:- cunoasterea modului de operare in programele de Contabilitate: ERP/SAP (constituie avantaj).- cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).- bune abilități de comunicare, capacitate de organizare, planificare și prioritizare.- carnet de conducere categ.B (constituie avantaj)Descrierea jobului Descrierea postului cuprinzand cerintele minime:· inregistrarea cronologică şi sistematică, in evidenta contabila, a documentelor justificative, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu politicile societatii;- Inregistrare facturi servicii diverse primite atat de la furnizor interni, cat si externi (UE/NON-UE);- Responsabil cu evidență contabilă a mijloacelor fixe, inclusiv amortizare;− Responsabil cu evidența contabilă a contractelor de leasing;− Înregistrează în contabilitate facturile primite de la furnizori externi și locali;− Încadrarea achiziţiilor noi de mi
AGRO-EST MUNTENIA

Operator Facturare


Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL, filiala Buzau, angajeaza operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitateDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- Mentinerea, in limita de competenta si a fisei postului, a relatiei cu diversi colaboratori si furnizori de servicii;- Gestionarea documentelor, a registrelor, dosarelor, a bazelor de date regionale si a arhivei fil
MAX BAU MATERIALE

Asistent Medical Generalist - Buzau


Candidatul ideal Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Cunostinte minime de contabilitate primarăProfilul psihologic al canditatului: Integru, etic, loial Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, pozitivă, profesionala și proactivă Atenție, disciplina, imparțialitate Lucrul în echipă Simț de răspundere Comunicare și relaționare pozitivă Dezvoltare continuă Concentrat asupra solutiilor Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate Rezistenta la schimbare si dezvoltare a competentelorCerințele de bază ale postului: Nivelul de studii: studii de specialitate, autorizatie libera practica si asigurare malpraxis- documente valabile Calificarea necesara: cunostinte PC Experienta in domeniul medical-recoltari analize medicale si permis de conducere, repr
Clinica Sante

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Tmb Individual Construct S.r.l.,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Buzau
Tmb Individual Construct S.​r.​l.​

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Eticasig Family Team Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Buzau
Eticasig Family Team Srl

Economist


Candidatul ideal Sa aiba cunoștințe si experienta de lucru in domeniul Salarizare si Resurse Umane.Sa aiba cunoștințe și experiență în contabilitate primară, contabilitate generală, producție, bilanț, declarații, etc.Descrierea jobului Raponsabilități specifice postuliui.
SED LEX CONSULT

Inginer Sef Constructii


Candidatul ideal Licență universitară nivel de calificare Inginerie, Inginerie Civilă; Experienta similara- minim 5 ani; Excelente abilități tehnice si abilitati de comunicare (limbi română si engleză,limba italiana constituie un avantaj); Excelente abilitati organizatorice, manageriale și de planificare;• Experiență în proiectare și management de proiectare; Experienta in Lucrari/Proiectare drumuri si poduri; Experiență în gestionarea unei echipe multidisciplinare de inginerie și proiectare, inclusiv ingineri consultanți în subcontractare; Experiență în gestionarea documentației de proiectare și a desenelor și în sprijinirea activităților de achiziții și construcții; Experiența internațională de lucru într-un mediu de joint-venture constituie un avantaj; Cunoașterea temeinică a cerințelor tehnice . legislative și de reglementare a proiectelor românești și internaționale; Cunoașterea limbajului contractual și a cerințelor legale ale contractelor; Excelente abilitati de conducere a echi
ADECCO RESURSE UMANE

Gestionar Sef


Candidatul ideal Cerinte: Minim 3 ani experienta in functie similara in gestiune din domeniul productiei; Experienta in gestiuni multiple; Experienta in coordonare echipe de gestionari de mim. 8 persoane; Cunoastere legislatie specifica, notiuni de gestiune stocuri; Cunostinte de operare PC (MS Office) ; Cunostinte operare softuri de genul ERP; Studii medii finalizate, sau studii superioare in domeniul financiar contabil (prezinta atuu); Seriozitate si capacitate de a gestiona situatii complexe in zona de productie si personal.Atributii:1) Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa : Raporteaza superiorului ierarhic si departamentului financiar-contabil diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa ; Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic, imediat ce sesizeaza
APLAST WOOD INDUSTRY

Operator Amanet,​ Vanzare,​ Exchange & Transfer De Bani


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii&electro, Exchange siTransfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către clienți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobuluiDescrierea jobului - Desfasurarea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si tr
INVEST INTERMED GF I.F.N

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Expert Contabil- Fabrica


Angajam EXPERT CONTABIL pentru fabrica infiintata in 2005, avand ca principal obiect de activitate Fabricarea de structuri metalice si parti componente ale structurilor metalice . Candidatul Ideal: - Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar contabil; - Cunoasterea legislatiei în vigoare în domeniul contabilității și fiscalității; - Experiență practica de minim 5 ani în domeniul financiar contabil; - Cunostinte solide de Microsoft Office; - Capacitate de analiză și verificare, atenție la detalii și acuratețe; - Detinerea unui titulu de Expert Contabil - reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: - Înregistrarea corecta si la timp în contabilitate a tuturor operațiunilor financiare ale companiei legate devânzări, bancă, casă, fișă de cont furnizori/clienți, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii; - Verificarea și analiza soldurilor pentru mijloace fixe,clienți, furnizori; - Analiza conturilor
FURNICA ZILIERA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 25 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.