20 Locuri de Munca Contabil in Campia Turzii
20 Locuri de Munca Contabil in Campia Turzii
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Campia Turzii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Campia Turzii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Sef Contabil / Control Intern |
Candidatul ideal SEF CONTABIL / CONTROL INTERNDISPONIBIL LA DEPLASARE CU PERMIS B pentru divizia CFR – multiple proiecteLocatie Proiect : Campia Turzii – Apahida si Apahida – Dej si Dej-Jibou; Teius-Aiud-RazboieniCERINTE:- Studii superioare finalizate, profil economic;- Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara;constituie avantaj activitate desfasurata in domeniul constructiilor sau activitatea de proiect;- Stapaneste limba engleza (scris si vorbit- nivel avansat);- Disponibilitate la deplasare/ relocare si la program prelungit;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat;- Cunostinte solide Operare PC: MS Office;- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila control intern- O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare;- Abilitati excelente de comunicare si organizare;- Persoană foarte organizată, obișnuită să gestioneze mai multe priorități, dinamică- Experiență în gestionarea și întreținerea sistemului ERP-Ab
DRUM ASFALT SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal To succeed in this role, you should have the following skills and experience: Experience in a similar position of at least 5 years Completed higher education in economics Good knowledge of accounting Good PC operating skills (Excel, Word) Knowledge of financial-accounting software, Win Mentor is an advantage Experience of working in a manufacturing company (industrial/construction specific) is an advantage; Organisational and planning skills Meticulousness and accuracy Analytical skills, ability to work in a teamDescrierea jobului What You Will Do Recording accounting operations in the accounting software; Preparing monthly declarations to the authorities and submitting specific documents; Drawing up various financial and accounting reports specific to the field; Ensures the chronological, systematic and accurate recording of documents in accordance with the provisions of the Fiscal Code;
WIP INDUSTRIES ROMANIA SRL
![]() |
Secretar Administrativ / Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Locație:Tureni, ClujCunoștințe necesare jobului:- Studii medii/superioare de specialitate.- Experiență relevantă într-o poziție similară.- Abilități de operare PC, inclusiv MS Office și Smart Bill.- Cunoștințe solide în legislația achizițiilor publice.- Cunoștințe și abilități de comunicare în limba engleză.Cerințe specifice:- Meticulozitate, atenție la detalii și acuratețe.- Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă.- Orientare către rezultate și capacitate de multitasking.- Atitudine proactivă și flexibilitate.- Dorința de a sta minim un an pe acest post: Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung.Beneficii:- Salariu net de 2800 RON.- Bonuri de masă în valoare de 600 RON/lună.- Transport asigurat din Cluj/Turda/Campia Turzii către Tureni.- Bonusuri de performanță.Dacă sunteți o persoană cu abilități remarcabile de gestionare a documentelor, cunoștințe solide în achizițiile publice și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă așteptă
POWER MEDICAL S.R.L.
![]() |
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: WIP INDUSTRIES ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CAMPIA TURZII
WIP INDUSTRIES ROMANIA SRL
Vezi alte joburi relevante
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Sef contabil sau Contabil senior absolvent al invatamantului superior economic de specialitate; experienta de minim 3-5 ani pe un post de sef contabil sau contabil senior capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Descrierea jobului Urmareste si asigura aplicarea tuturor modificarilor contabile si fiscale, aplicate activitatii desfasurate de societatea Moldovan Carmangerie Supervizeaza inregistrarea tuturor operatiunilor contabile, urmareste inregistrarea lor corecta conform regulilor contabile, legale si fiscale si a regulilor interne in firma Moldovan Carmangerie Propune si initiaza implementarea de proceduri administrative si financiare care sa faciliteze activitatea departa
MOLDOVAN CARMANGERIE S.R.L.
![]() |
Contabil / Contabil Senior / Accountant |
Candidatul ideal Contabil / Contabil Senior / Accountant, Bucuresti, Ilfov, Brasov, ClujDescrierea jobului Contabil / Contabil Senior / Accountant
WEEX GLOBAL S.R.L.
![]() |
Contabil / Contabilitate Primara |
Candidatul ideal To support the expansion of our office accounting team, we are currently looking for a Accountant. Our accounting and finance team is growing exponentially, and as a Accountant, you will play a key role in this expansion.Requirements: Familiar with bank payments procedures. Medium knowledge of English speaking and writing and familiar with ERP systems; Major in accounting/finance with an experience of at least 3 years in general accounting preferable within HoReCa industry, but not mandatory; Teamwork oriented, but able to work independently as well, being familiar with deadlines; Very organized person and details oriented; taking ownership of the accounting entries performed, from the accuracy and legal perspective;Descrierea jobului Key responsibilities: Performing checking procedures of accounts for end closing period; performing general accounting entries; participating in the end month closing procedures; monthly checking of the account balances for the allocated
DODO PIZZA LUJERULUI SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Diploma de licenta. CECCAR/ACCA este un avantaj.• 3+ ani de experienta in contabilitate• Cunostinte avansate ale legislatiei fiscale.• Cunoasterea principiilor IFRS.• Trebuie sa aiba abilitati bune de MS Excel.• Abilitati organizatorice puternice si atentie la detalii• Sunt necesare maturitate, profesionalism si un nivel ridicat de discretie. Intelegere si lucru cu termene limita stricte.• Cunoasterea controalelor procedurale si a tehnicilor de validare a datelor necesare• Lucrator independent si cu gandire analitica, cu abilitatea de a efectua cercetari, analiza datelor si de a rezolva probleme complexeDescrierea jobului Raportare lunara de la inregistrarea documentelor pana la inchiderea si raportarea lunara• Pregateste si inregistreaza active, pasive, venituri si cheltuieli prin compilarea si analiza informatiilor despre cont• Reconcilierea registrelor secundare cu soldurile conturilor contabile generale• Contabilitatea stocurilor si efectuarea numararii periodice a
POLARIS MEDICAL S.A.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal studii superioare profil economic minim 5 ani experienta în prelucrarea datelor contabile cunostinte bune operare PC MSOffice,Word,Excel, navigare internet gândire analitica și sintetica,atenție la detalii buna planificare și organizareDescrierea jobului gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii intocmeste si inregistreaza documente in SAGA verifica corectitudinea inregistrarilor contabile verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrelor contabile, conform legislatiei in vigoare intocmeste state de plata tine evidenta mijloacelor fixe verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile organizeaza operatiile cu caracter financiar contabil necesare inchiderii exercitiului finan
DOMINO ROMINVEST SRL
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:5+ ani experiență într-un rol similar, de preferat cu expunere către zona Producție;Cunoștințe solide de fiscalitate și legislație adiacentă, astfel încât să poată verifica și să depună declarațiile fiscale conform reglementărilor din domeniu;Experiență anterioară, cunoaște contabilitatea proceselor de producție și poate să facă analiza costului de producție, până la nivel de actualizare de retetare;Cunoașterea sistemelor de tip ERP, SAP reprezintă un avantaj, este familiar cu tipul/forma înregistrărilor, rapoartelor care pot fi generate;Cunoaște sau poate să învețe, să se adapteze la standardele de raportare internaționale, IFRSStudii superioare, de preferat, de specialitate;CECAR constituie un avantaj;Foarte bune abilități de comunicare/adaptare a stilului de comunicare, pentru a-și obține informațiile/datele de care are nevoie în fluxurile de muncă;Capacitatea de a lucra în echipă cu directorul financiar pentru stabilirea indicatorilor princip
SKILLD BY EJOBS
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Pentru a fi considerat pentru această poziție, trebuie să aveți o diplomă în contabilitate sau un domeniu similar și să aveți cel puțin 5 ani de experiență în contabilitate. Cunoștințele solide de legislație fiscală și de contabilitate sunt esențiale, precum și experiența în utilizarea software-urilor contabile.Abilitățile de analiză și atenția la detalii sunt cruciale pentru succesul în această poziție. Veți fi responsabil de identificarea și rezolvarea problemelor financiare, precum și de furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea eficienței și a proceselor contabile.În plus, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic și stimulant, unde veți fi încurajat să vă dezvoltați abilitățile și să vă asumați responsabilități mai mari. Veți beneficia de un pachet salarial competitiv și de oportunități de avansare în cadrul companiei.Dacă sunteți o persoană organizată, orientată către detalii și pasionată de contabilitate, vă încurajăm să aplicați pen
STRATEGIC MANAGEMENT BROKER SRL
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca iti place contabilitatea si: Ai studii superioare in contabilitate/finante Ai rabdare si atentie la detalii Esti o persoana comunicativa Ai o atitudine responsabilaDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Inregistrаrеa tuturоr dоcumеntеlor finаnciаr-cоntаbilе in prоgrаmul Sagа, cоnfоrm legislаtiei in vigoаrе. Rеalizаrеa оpеratiunilor dе inchidеrе dе luna, inclusiv cаlculul impozitelor si taxelor Intocmirеa dеclarаtiilor fiscаle Intocmireа si verificarea balantei si a bilantului.De ce sa ne alegi? Salarizare in functie de experienta Program fix de 8 ore pe zi intre 08:00-16:00, de luni pana vineri, cu pauza de masa inclusa in programul de lucru Nu se fac ore suplimentare
OPTIM TAX ACCOUNTING SRL
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Suntem interesați de tine dacă îndeplinești următoarele cerințe: Studii superioare economice; 3+ ani experiență într-un rol similar, de preferat cu expunere către zona de producție; Cunoștințe solide de fiscalitate, legislație adiacentă, practici contabile și fiscale; Cunoștințe operare MS Office (Excel); Abilități de sistematizare, organizare, prioritizare și coordonare echipă; Persoană proactivă, meticuloasă și cu atenție la detalii.Descrierea jobului Planifică și organizează activitatea departamentului Contabilitate; Verifică operațiunile contabile la nivel de companie și se asigură că acestea sunt făcute la timp, cu acuratețe și cu respectarea legilor în vigoare oferind acolo unde este cazul suport persoanelor pe care le coordonează; Se asigură că toate declarațiile sunt întocmite corect și depuse în termenele legale la diversele instituții ale statului Întocmește lunar baza de determinare a impozitului pe profit; Întocmește pentru managementul companiei și pentru
PRODVINALCO SA
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Studii și abilități Studii superioare economice; Minim 2 ani de experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe generale ale legislației în vigoare; Cunoștințe de operare MS Office; Cunoașterea utilizării unui software ERP reprezintă un avantaj; Cunoașterea limbii engleze – scris și vorbit; Deschis la învățare continuă și dezvoltare; Abilități de analiză și gândire critică; Bune abilități de comunicare;Descrierea jobului Sarcini și responsabilități Verificarea documentelor primite în fluxul de lucru intern și a sistemului ERP; Facturare conform practicilor interne; Verificarea și rezolvarea întrebărilor financiare din partea oaspeților și partenerilor; Verificarea periodică a situațiilor financiar-contabile a oaspeților și partenerilor; Suport pentru departamentul intern de customer service pe baza informațiilor financiare;Ce oferim Pachet salarial competitiv și beneficii extra; Evenimente pentru angajați (Team-building, petrecere de Crăciun și alte evenimente în
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.R.L.
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Responsabilități:Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companiei.Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice.Monitorizarea și reconcilierea conturilor financiare.Calcularea și înregistrarea taxelor și impozitelor.Colaborarea cu auditorii externi și furnizarea de documente și informații necesare.Asigurarea conformității cu reglementările fiscale și contabile.Coordoneaza evidenţa deconturilor de cheltuieli şi a ordinelor de deplasare.Cerințe:Diploma de studii superioare in domeniul financiar-contabilExperiență anterioară în domeniul contabilității de minim 3 ani.Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă (balanta verificare, bilant, declaratii etc.)Abilitati de utilizare a programelor de contabilitate si a instrumentelor Microsoft OfficeAbilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor.Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele.Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta te
SCHULLER EH KLAR SRL
![]() |
Personal Contabilitate |
Candidatul ideal Cunostinte de contabilitate Studii in domeniul financiar- contabil sau cursuri de contabilitate Experienta in contabilitate minim 3 ani Experienta in utilizarea unui program de contabilitate Cunostinte de operare PC ( Windows, Office, Internet) Corectitudine si rigurozitate la prelucrarea informatiilor Persoana dinamica, responsabila, organizata Capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene Capacitate de lucru in echipa si relationare Disponibilitatea de a invata continuuDescrierea jobului Responsabilitati : Efectueaza plati catre furnizori ( interni, externi) in conformitate cu scadenta facturilor, prin internet banking Efectueaza operatiuni de casa, prelucreaza in programul de conta incasari si plati numerar,prelucreaza in programul de conta extrasele de cont de la banci Intocmeste si urmareste avansurile spre decontare; prelucreaza deconturile de cheltuieli Efectueaza plati la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale Tine evidenta jurnalului de casa,
EPINVEST SRL
![]() |
Economist Contabil Marriott Cluj |
Candidatul ideal Economist Contabil Marriott ClujO persoana cu abilitati de:-contabilitate financiara si de gestiune-operare Pc: Word, Excell, Outlook-operare soft-uri contabile si de gestiune WINMENTOR (avantaj, Micros, Fidelio, Opera, KeepApp, Breeze)-cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similaraCerinte comportamentale:- mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;- deschisa la a invata lucruri noi- volum ridicat de cunostinte teoretice si practice;- receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin);- abilitati de coordonare, planificare si organizare;- atitudine proactiva- atentie la detaliu- seriozitate si loialitate;Descrierea jobului Mentinerea unei relatii de colaborare si comunicare continua cu colegii din departament dar si cu managerii punctelor de lucru;Mentinerea unei relatii de colaborare cu clientii parteneriInregistrare documente - contabilitate primara
PRITAX INVEST SRL
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate in domeniul financiar-contabil;Minim 5 ani – experienta similara;Foarte bune cunostinte de contabilitate;Cunoaste legislatia in vigoare;Cunostinte foarte bune utilizare Excel;Experienta operare WinMentor Enterprise - avantaj;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Persoana ordonata, organizata, calma, cu abilitati de comunicare pentru lucrul cu clientii si autoritatile statului, care sa aiba disponibilitate de a lucra in conditii de stres si pentru respectarea termenelor limita, dorinta de a invata si de a se perfectiona continuu.Descrierea jobului Descrierea postului:Verifica si inregistreaza in contabilitate facturile privind achizitiile de servicii;Inregistreaza operatiunile aferente contabilitatii de mijloace fixe si leasing;Intocmeste deconturile de TVA, declaratia informativa 394,declaratia recapitulativa 390, declaratia privind impozitul pe profit 101;Calculeaza si inregistreaza impozitele si taxele datorate statului si intocm
TCHIBO COFFEE SERVICE S.R.L.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Contabil junior nivel balanta Experienta minim 2 ani in activitatea financiar-contabila; Legislatie, fiscalitate; Cunostinte dе operare pachet Office, soft contabil Saga; Limba engleza constituie avantaj; Persoana dinamica, organizata, lucru in echipa.Descrierea jobului - Organizаreа, prelucrаrеa in mod corect si еficiеnt а documеntеlor contabile.- Prеgatеste si punе lа dispozitiа conducerii rаpoartelе solicitate.- Efectuаrеa procesului de închidere lunara a contabilitatii și respectarea calendarului de raportare aprobat.- Intocmire balanta.Biroul se afla intr-o zona centrala ( piata Unirii - rond tramvai 32) .
DUNLOP MILLS SRL
![]() |
Contabil Junior / Economist (glina) |
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul financiar-contabil finalizate (Constituie avantaj);- Abilităţi foarte bune de organizare, planificare şi atenţie la detalii;- Experienta de lucru in WIZZ COUNT ERP / SAGA; (Constituie Avantaj);- Conostinte foarte bune de Excel/Word.- Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva si initiativa;- Capacitate de asimilare rapida si respectarea termenelor limita;Descrierea jobului Birourile se afla in zona Popesti Leordeni/ Glina - Jud. Ilfov (Capat linie RATB 440 de la Piata Sudului)Responsabilitati:- Inregistrare documente pe conturi în softul de contabilitate (WIZZ COUNT) (facturi, bancă, casă, deconturi, etc);- Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora ;- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- Operarea zilnica a facturilor de la furnizori
MORAD FOODS S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: