20 Locuri de Munca Contabil in Chiajna
20 Locuri de Munca Contabil in Chiajna
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist - Contabil |
Candidatul ideal Candidatul ideal detine cunostinte solide in urmatoarele competente:- Contabilitate primara- Pachet Microsoft Office, in special Excel- Cunoaste legislatia din domeniul financiar-contabil Descrierea jobului - Operare comenzi - Programare livrari- Evidenta stoc in toate gestiunile- Efectueaza toate operatiunile contabile in relatia cu clientii si furnizorii- Opereaza plati din aplicatiile bancare- Intocmire de rapoarte si analize de date- Operarea sarcinilor HR: realizarea pontajului si a fisierului cu tichetele de masa- Colaboreaza cu responsabilul SSM/PSI- Arhivare fizica si electronica a documentelor
S.C.ISOFLECT INSULATION SRL
![]() |
Inventory & Stock Controller |
Candidatul ideal Experienta in raportari si analiza (2-5 ani);Cunostinte de stock management, experienta in analiza stocului;Viziune de ansamblu asupra intregului proces ( de la analiza, verificare nivel de rotatii, valoarea stocului la optimizari de stoc – gestiune de stocuri, mentinerea stocului de siguranta,etc);Abilitati foarte bune de comunicare;Flexibilitate in tratarea situatiilor pe care le intampina si deschidere la sugestii;Capacitatea de a avea initiative si de a propune solutii la situatiile cu care se confrunta;Orientarea spre rezultate;Implicare si responsabilitate fata de caracterul datelor cu care lucreaza si corectitudinea raportarilor realizate catre managementul firmei.Descrierea jobului Verificarea corectitudinii documentelor de contabilitate primara intocmite in magazinele alocate.Urmareste stocurile din depozite si magazine (13 la numar).Participarea periodica la inventarele din magazine (numerar si marfa) si reglarea lor daca este necesarRaspunde raportarilor ad
PHYLOSOPHY DESIGN SRL
![]() |
Facturist |
Candidatul ideal - Studii medii/superioare economice, finalizate;- Experienta in domeniu minim 2 ani;- Capacitate foarte buna de planificare, organizare, coordonare;- Abilitati de comunicare;- Persoana, dinamica, activa, rezistenta la stres;- Capacitate de sinteza si analiza;- Cunostinte operare PC (WORD, EXCEL)Descrierea jobului - elaborarea evidentelor contabile conform legislatiei in vigoare;- Inregistrarea contabila, cronologica si sistematica a facturilor de cumparari si vanzari, a celorlalte documente justificative ;- Emiterea facturilor fiscale (avansuri, piese de schimb, manopera service, stornari)- Incasarea numerarului de la client si emiterea chitantelor fiscale - zilnic- Completarea bazei de date in ceea ce priveste clientii si efectuarea de modificari in baza de date ori de cate ori este nevoie- Intocmirea monetarului si predarea numerarului incasat la casieria societatii la sfarsitul zilei de lucru - zilnic- Respectarea indicatiilor primite de la contabilitate- coresponde
SERVICE AUTO SERUS
![]() |
Operator Validare Date - Chiajna |
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza un Operator Date in CHIAJNA pentru clientul sau o companie care oferă concepte de transport și logistică, în special pentru companiile implicate în industria auto, electronică și înaltă tehnologie, în retail și în modă.Responsibilities:-Preluare documentatie marfa-Prelucrarea si preluarea datelor in SAP-Generarea noilor documente conforma cu marfa din depozit-Generarea de noi documente si asocierea lor cu marfa respectiva, in depozit- Generarea de etichete pe suport hartie, in urma introducerii datelor in system, si asocierea lor cu documentele si marfa respectiva, in depozitCandidate Profile:-Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 1 an sau disponibilitatea de a invata foarte rapid. -Operare PC, MS Office (Word, Excel), email – OutLook, SAP este un avantaj-Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa.-Abilitati de comunicare si analiza.-Abilitati de persuasiune, creare si mentinea relatiilor cu clien
ADECCO RESURSE UMANE
![]() |
Economist Senior |
Candidatul ideal CERINTEStudii superioare de specialitate (profil finante - contabilitate);Experienta in domeniul financiar-contabil – minimum 5 ani;Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;Cunostinte foarte bune de operare calculator: SAP(FI/CO/HR), Windows, MSOffice (Word, Excel-solide).In plus, fata de cerintele obligatorii, contam pe:- Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;- Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor; - Persoana foarte constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor;- Persoana deschisa, comunicativa Descrierea jobului Contabilitate- Inregistreaza corect si la timp toate operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite;- Inregistreaza corect si la timp în evidenta contabila facturile de prestari servicii , facturile de imobilizari corporale, neco
THEDA MAR
![]() |
Casieri Si Operatori Receptie Clienti - Jumbo Militari |
Candidatul ideal Calitati de conduita si prezenta:-onest, amabil, serviabil, tinuta prezentabila;-spirit de observatie si bune abilitati de comunicare;-respecta procedurile stabilite de companie.Descrierea jobului Descrierea jobuluiDetinatorul functiei va fi responsabil cu:Casier- Asigura fluxul de incasari, ajuta la aranjarea marfii in departamentul Casierie si serveste cu amabilitate clientii.Operator receptie clienti- Preluarea bagajelor si asistenţă clienţi in utilizarea automatelor de printare a documentelor;- Asistenţă pontare angajaţi;- Lucrul cu casa de marcat, efectuarea corectă a tranzacţiilor si aprovizionarea rafturilor din spaţiul caselor de marcat.OFERIM:- Pachet salarial competitiv,- Tichete de masă de 30 lei/zi lucratoare,- Bonus lunar de prezenţă si bonus anual de performanţă,- Voucher JUMBO de Paste/Craciun,- Contract de muncă pe durată nedeterminată,- Program de muncă de 8 ore/zi,- Mediu de lucru modern şi plăcut.
JUMBO EC.R SRL
![]() |
Operator Comenzi Magazin Online |
Candidatul ideal Sa ai abilitati de comunicare si relationare;Sa fii amabila, empatica si orientata catre client;Sa ai spirit de echipa si sa vrei sa inveti lucruri noi;Sa fii responsabila si proactiva;Sa dai dovada de implicare, initiativa si flexibilitate;Sa fii punctuala si organizata.Cunostinte operare PC (nivel de baza);Cunostinte Word si Excel;Experienta in customer service ar reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Administrarea magazinului online si a platformelor de marketplace; Procesarea si facturarea comenzilor online, emitere AWB, solicitare curieri; Gestionarea livrarilor, solutionarea retururilor, a reclamatiilor si a incasarilor; Mentinerea unei bune relatii cu clientii si dezvoltarea parteneriatelor online B2B, trimitere oferte; Preluarea apelurilor telefonice oferind consultanta clientilor cu privire la disponibilitatea produselor, preturi, livrare, informatii produs, stoc; Listarea produselor noi pe site, crearea descrierilor acestora, actualizare stocuri, activare-
VISION TRADING GRUP
![]() |
Operator Pariuri Sportive & Slot Attendant |
Candidatul ideal Cautam colegi pentru punctele de lucru din: Campina, Potigrafu, Tancabesti, Balotesti, Chiajna, Voluntari, Bucuresti, Tunari! Pentru mai multe detalii 0734.000.143 .CANDIDATUL IDEAL POTI FI CHIAR TU!- Esti student sau absolvent de liceu cu diploma?- Consideri ca esti echilibrat , responsabil si constiincios ?- Ai abilitati de calcul matematic si cunostinte operare PC?- Esti organizat, punctual, dornic de dezvoltare si totodata orientat catre rezultate?Daca raspunsurile au fost DA, te asteptam in ECHIPA NOASTRA!Descrierea jobului *Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;*Acordarea de suport clientilor si explicarea regulilor de joc;*Intampinarea si asistarea clientilor pe toata durata vizitei, intr-o maniera profesionala, amiabila si prompta;*Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale si evenimente organizate in cadrul salii sau la nivel de companie;*Supravegherea activitatii salii de joc si asigurarea unei atmosfere prietenoase si animate in cadr
CLUB KING
![]() |
Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 6 |
Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutam pentru ca evoluam!Te invit
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal Cautam un coleg/colega pentru departamentul nostru Financiar:Acesta/aceasta ar trebui sa detina urmatoarele aptitudini:Experienta excel: functii ca Vlookup, Pivot, Concatenate, Sum, Subtotal;Experienta in domeniul de facturare si cu un program de facturare de cel putin 1 an;Persoana organizata;Persoana performer dedicatAbilitatea de a lucra atât in echipa cat si independent;Atentie la cifre si operare cu cifre;Folosirea Outlook-ului, accesare platforme conturi onlineComunicare distributiva atat la telefon cat si in program pentru oferirea detaliilor privind situatiile contabile.Experienta SAP constituie un avantaj, insa nu este obligatorie.Descrierea jobului Viitorul nostru coleg/colega ar trebui sa indeplineasca urmatoarele sarcini:- Emite facturi: emitere raport avize nefacturate din sap; verificare receptii avize in platforma Fan Courier si fizic pe baza livrarilor curierilor proprii; verificare note de receptie din platforma Edi Tecnet; transmitere facturi de retur
GINZA INVEST
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING
![]() |
Consultanti Fonduri Si Colaboratori-vanzari |
Candidatul ideal COLABORATORI:buni comunicatori care deja vand produse/servicii catre fabrici, hoteluri,clinici medicale etc prin prisma jobului actualJUNIOR:smart, bun comunicator, hardworkingSENIOR:persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului COLABORATORI:vanzatori foarte buni care deja vand catre fabrici, hoteluri, clinici; beneficiile sunt stipulate in contracte de colaborare, minim 500-1000 euro/lunaJobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medi
REI FINANCE ADVISORS
![]() |
Operator / Programator Cnc |
Candidatul ideal Calificare:Este vorba despre 3 strunguri Mazak Quick Turn Nexus 350 II - MY Universal 1500 mm cu control Mazatrol Matrix Nexus precum și un centru de prelucrare cu 5 axe Vortex i 630 V/6 cu controlul Mazatrol Smooth X.KMC 4000: Control Heidenhain pe 4 axe i.TNC 530KMC 1500: Control Heidenhain pe 3 axe i.TNC 530Hedelius CB 60: Control Heidenhain pe 3 axe i.TNC 426 Formare profesională absolvită ca operator de mașină de tăiat sau formare / calificare comparabilă. Stăpânirea abilităților de programare a controlului Mazak / Mazatrol / Heidenhain. Experiență în operarea mașinilor controlate CNC. Simțul responsabilității și un mod de lucru independent și atent. Experiență în manipularea echipamentelor de măsurare precum șublere, șublere, micrometre etc. Încrezător în citirea desenelor. Bune cunoștințe de germană și engleză.Descrierea jobului Descrierea postului: Starea mașinilor CNC (Computerized Numerical Control) mașini-unelte care, prin utilizarea tehnologiei de control,
PASUDNT EXPRES
![]() |
Operator Calculator Electronic Si Retele |
Ocupatia: Operator Calculator Electronic Si Retele,Angajator: Side Grup Srl,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Liceal-liceu Teoretic,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Chiajna
Side Grup Srl
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING GAMING SA
![]() |
Programator Operator Cnc Strainatate |
Candidatul ideal RJOBS agentie de recrutare autorizata ITM, cauta Programatori Operatori CNC pentru angajatori din Norvegia, Danemarca, Olanda. Contracte de munca sunt permanente si se incheie direct cu fabricile angajatoare. Toate documentele se semneaza inainte de plecarea din RO. Taxele pe salarii sunt: 25-31% in Norvegia, 34-37% in Danemarca Interviu online cu angajatorul, in limba engleza.Descrierea jobului Cerinte: Limba engleza la nivel mediu/avansat – OBLIGATORIU; Experienta in operare programare CNC minim 5 ani ; Cautam doar persoane cu experienta RELEVANTA de lucru in CNC !Se ofera: Contract de munca permanent; Salarizare: 21 – 26 Euro/h brut - in functie de tara si de cerintele jobului; Program de lucru 37 - 40 ore pe saptamana, in functie de tara; Ore suplimentare platite; Posibilitate de rotatie 4+2 saptamani la unii angajatori; Concediu de odihna platit - +12% din salariu; Asigurare de sanatate + Pensie; Se pune la dispozitie cazare - chiria va platita de angajat, din sal
ROMTEC JOBS
![]() |
Angajam Contabil Senior |
ALL-GENERATING SRL, cu sediul in Chiajna (Jud Ilfov), companie infiintata in anul 2005, angajeaza Contabil Senior. Principalele responsabilitati ale postului sunt: - Verificare si procesare documente contabile; - Gestiunea mijloacelor fixe si a stocurilor; - Intocmire state de salarii + Revisal; - Inchideri de luna + Bilant contabil; - Procesare plati bugetare; - Depunere declaratii. Persoanele interesate trebuie sa detina permis auto, iar ca si abilitati punem pret pe: profesionalism, responsabilitate, proactivitate, comunicativitate, capacitatea de a lucra autonom. Nivelul salarial se va stabili in urma interviului. Drept beneficii oferim bonuri de masa, laptop si telefon. Asiguram un mediu de lucru placut, suport in realizarea sarcinilor de serviciu, incurajam exprimarea opiniilor si apreciem flexibilitatea in gandire.
ALLGENERATING SRL
![]() |
Operator Validare Date - Chiajna |
Adecco Resurse Umane recruteaza un Operator Date in CHIAJNA pentru clientul sau o companie care oferă concepte de transport și logistică, în special pentru companiile implicate în industria auto, electronică și înaltă tehnologie, în retail și în modă. Responsibilities: -Preluare documentatie marfa -Prelucrarea si preluarea datelor in SAP -Generarea noilor documente conforma cu marfa din depozit -Generarea de noi documente si asocierea lor cu marfa respectiva, in depozit - Generarea de etichete pe suport hartie, in urma introducerii datelor in system, si asocierea lor cu documentele si marfa respectiva, in depozit Candidate Profile: -Experienta intr-o pozitie similara de cel putin 1 an sau disponibilitatea de a invata foarte rapid. -Operare PC, MS Office (Word, Excel), email OutLook, SAP este un avantaj -Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa. -Abilitati de comunicare si analiza. -Abilitati de persuasiune, creare si mentinea relatiilor cu clientii. -Gandire analitica si at
Adecco Resurse Umane
![]() |
Operator Introducere Si Validare Date |
Responsabilitati principale: - Verificarea documentelor de insotire a marfii - Prelucreaza date in sistemul informatic - Proceseaza comenzile de receptie si livrare a marfii. - Opereaza miscari de stoc. - Tine evidente in fishiere excel . Locatia: Parc logistic P3 Km 13, Chiajna
Hopi Ro Logistics
![]() |
Travel And Expenses And P2p Specialist |
Candidatul ideal Carestream Dental is growing the Purchase to Pay team in Bucharest and we are looking for a smart and proactive individual to fill the role of Travel and Expenses and P2P Specialist.Requirements Demonstrated skills and ability relative to SAP Purchasing functions. Experience with the Purchase-to-Pay process; ability to understand the impact of each step. Effective Root Cause Analysis, Problem Resolution and Follow-through. Proficient knowledge of travel industry operations, the expense reimbursement tool, and general understanding of overall travel and reimbursement procedures. Strong and Effective Communication Skills. Knowledge of appropriate credit card usage patterns, guidelines and standards, as well as overall knowledge of procedures as related to cards management. Ability to manage high volume of interactions with employees and vendors (via phone, email, Teams, etc.) MS Office suite experience required Good Customer Service skills for dealing with internal clie
CARESTREAM DENTAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: