20 Locuri de Munca Contabil in Chitila
20 Locuri de Munca Contabil in Chitila
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Pentru întregirea echipei departamentului Financiar-Contabil din sediul central Bucureşti (Myhive Victoria Park, Șos. București- Ploiești, nr. 73-81, sector 1) căutăm:Contabil……………………………………………………………………………………………………………Profil:• Studii superioare de profil economic (de preferință absolvent al Facultății de Contabilitate și Informatică de Gestiune);• Experiența profesională în domeniu, minim 2 ani;• Cunoștințe avansate de limbă engleză;• Cunoștințe avansate operare PC (MS Office);• Responsabil pe acțiunile întreprinse;• Bună capacitate de organizare și stabilire a priorităților;• Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;• Cunoștințe SAP, modul FI/CO, reprezintă un avantaj;• Limba germană reprezintă un avantaj;Descrierea jobului Responsabilități:• Asigură evidența contabilă a operațiunilor economice ale companiei în SAP• Actualizarea cunoștințelor de legislație fiscal – contabilă și înțelegerea implicațiilor modificărilor legislative din aria de responsabilitate,
DEICHMANN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la sediul firmei in localitatea Ghergani, oras Racari, judetul Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30.Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul financiar-contabil si cunostinte temeinice de legislatie fiscala; Experiență în poziții similare: preferabil min. 3-4 ani; Atentie la detalii, capacitate de organizare si planificare pe prioritati; Atitudine pro-activa, implicare si orientare spre rezultat; Persoana responsabila, cu o buna capacitate de analiza si sinteza; Adaptabilitate si spirit de echipa; Bune cunoştinţe MS Office; Cunostinte de limba engleza nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Inregistrarea cronologica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale; Intocmirea si transmiterea declaratiilor la bugetul de stat si a declaratiilor Intrastat; Intocmirea situatiilor pentru Institutul National de Statistica; Verificarea lunara a jurnalului de cumparari
MATEI CONF GRUP
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal - Minimum 2 ani experienta pe un post similar;- Studii economice;- Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate- Cunostinte pachet Microsoft Office si cunostinte de operare soft-uri contabile;- Atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor;- Proactivitate si bune abilitati de comunicare;- Punctualitate, responsabilitate şi seriozitate.Descrierea jobului - Prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu legislatia din Romania;- Realizarea operatiunilor de trezorerie ( operatiuni de casa, operatiuni de banca);- Intocmirea deconturilor si declaratiilor pentru impozitele si taxele cerute de legislatia in vigoare;- Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile si componenta soldurilor conturilor;- Urmarirea incasarilor si a platilor facturilor ajunse la scadenta;- Verificarea si/sau inregistrarea documentelor contabile, jurnale, deconturi, amortizari, mijloace fixe;- Asigura arhivarea lunară a d
PHYLOSOPHY DESIGN
![]() |
Consilier Garantii Auto - Autoklass Chitila |
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului : Verificarea tuturor cazurilor care implica garantiile si indeplinirea formalitatilor necesare pentru fiecare caz care indeplineste conditiile de garantie ;Verifica si da acceptul pentru inlocuirea in garantie a pieselor, materialelor si a manoperei aferente in cazurile de garantie la solicitarea sefului de atelier sau a tehnicienilor;Verificarea, acceptarea, transmiterea, urmarirea si corectarea contractelor de garantie ;Urmarirea platii lucrarilor de garantie de catre Importator, pontarea si facturarea contractelor de garantie si predarea acestora la contabilitate;Efectuarea de cereri de garantie inainte de inlocuirea pieselor cu valori mari;Verificarea pieselor inlocuite in garantie si depozitate in magazie; propunere liste casare . Cerințele postului: Studii superioare in domeniul tehnic de preferinta specializarea Autovehicule Rutiere;Experienta de lucru pe un post similar constituie un avantaj;Bune cunostinte de limba engleza (limba germana constituie un avan
Autoklass Center SRL
![]() |
Economist Senior |
Candidatul ideal CERINTEStudii superioare de specialitate (profil finante - contabilitate);Experienta in domeniul financiar-contabil – minimum 5 ani;Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;Cunostinte foarte bune de operare calculator: SAP(FI/CO/HR), Windows, MSOffice (Word, Excel-solide).In plus, fata de cerintele obligatorii, contam pe:- Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;- Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor;- Persoana foarte constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor;- Persoana deschisa, comunicativaDescrierea jobului Contabilitate- Inregistreaza corect si la timp toate operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite;- Inregistreaza corect si la timp în evidenta contabila facturile de prestari servicii , facturile de imobilizari corporale, necorp
THEDA MAR
![]() |
Controller Financiar |
Candidatul ideal Căutam coleg pentru departamentul Financiar care are experiență în controlling financiar într-o companie cu activitate de producție și care să satisfacă următoarele cerințe minime:– diplomă universitară în Contabilitate Financiară, Economie sau Administrarea Afacerilor;– minim 3 ani experiență într-o poziție de controlling (managerial este un plus);– cunoștințe foarte bune de management financiar și principii contabile, principii de bugetare și monitorizare, reglementări și proceduri financiare actuale precum și interpretarea datelor financiare;– cunoștințe aprofundate despre principiile financiare și contabile aplicate în companiile de producție;– înțelege principiile de producție și inginerie aplicate în industria producției de mașini și utilaje.Vei avea 3 roluri importante, fiecare cu câte un set de responsabilități clare si măsurabile:1. Responsabil Bugetare;2. Responsabil Controlul Costurilor;3. Analist Financiar.Descrierea jobului Vei lucra într-o echipă tânără ș
CONTRAIL MACHINERY
![]() |
Gestionar-chitila |
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza un Gestionar in Chitila pentru clientul sau, un distribuitor de echipamente si servicii de transport cu temperatura controlata si performanta in lantul de frig.Responsibilities:-Efectueaza transferurile de marfa din stoc in service sau retur dupa ce in prealabil a operat in sistemul informatic-Descarca operand in sistem, in timp real, toate iesirile de piese-Verifica zilnic raportat la balanta de materiale iesirile care au avut loc-Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilorCandidate Profile:-Cunostinte de contabilitate primara-Cunostinte de legislatie, gestiune stocuri-Cunostinte de operare PC-Abilitati de comunicare-Persoana organizata-Spirit de echipaBenefits:-Salariu avantajos-Asigurare medicala Iduna-Decont de transport-Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi-Contract pe perioada nedeterminata-Taining-Program Luni-Vineri 08:00-17:00
ADECCO RESURSE UMANE
![]() |
Operator Comenzi / Facturare / Call Center - Ilfov Rudeni |
Candidatul ideal Pentru ca la Brands International nu vindem trabucuri, ci ii invitam pe oaspetii nostri intr-o lume a pasiunii si a luxului, ne dorim ca cel care se alatura echipei noastre sa ajunga la fel dе indragostit dе brand-urile din portofoliu ca si noi si, cel mai important, ca si clientii nostri. Ne plac oamenii implicati, proactivi, dornici dе socializare, capabil dе a deveni consilierul dе cigar.Descrierea jobului Cerintеle noаstre sunt: Abilitati de comunicаre excelentе, gаndire pozitiva, orgаnizаre; Cаpacitatеa de a tratа clientii intr-un mod profesionist; Cаpacitаti organizatorice si administrative; Persoana orientata catre solutii, potrivita pentru munca in echipa, flexibila; Aptitudine de invatare rapida; Acordare si transmitere de informatii; Integrare rapida in colectiv; Cunostinte de limba engleza; Cel putin 1 an experienta in activitatea de call center sau secretariat; Bune cunostinte de utilizare PC (pachet MS Office).Responsabilitati: Administrarea zilnica a come
BRANDS INTERNATIONAL
![]() |
Analist Financiar Mogosoaia |
Candidatul ideal PROFIL CANDIDAT Experienta relevanta pe partea de raportare, controlling si contabilitate primara; Studii superioare finalizate in domeniul economic (Contabilitate, Management, Finante); Minim 2 ani experienta pe un post de Asistent/ Analist Financiar/ Costuri/ Controling sau similar. Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate: Adaptabilitate, gandire strategica, promptitudine, dezvoltare constanta, expertiza, gandire strategica, responsabilitate, integritate: Cunostinte bune de limba engleza . Cunostinte la nivel avansat de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint .Descrierea jobului Analist Financiar, pentru locatia din MogosoaiaRESPONSABILITĂŢI Analiza tranzactiilor contabile inregistrate pe centre de cost si linii de activitate; Pregatirea si inregistrarea in sistemul contabil a ajustarilor necesare raportarii interne si externe; Producerea si reconcil
BERGERAT MONNOYEUR
![]() |
Operator Pc - Dragomiresti Deal |
Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Experienta pe un post similar;- Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word);- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Persoana energica, atenta la detalii;- Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;- Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri.Descrierea jobului -Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;- Respecta prevederile legale in domeniu;- Emitere NIR, emitere avize expeditie- Verificare comenzi achizitii- Verificare e-mail, introducere documente (rapoarte, facturi, bonuri fiscale);- Verificarea corectitudinii r
ALTEX ROMANIA
![]() |
Functionar Economic- Operator Facturare |
Candidatul ideal Tenacitate, spirit de echipaBune aptitudini de comunicare, corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oameniiDorinta de a invata si de a intelege noutatile aparute in legislatia specificaAbsolvent minim studii mediiCunostinte contabilitate primaraCunostinte de operare MS Excel, Word, OutlookDescrierea jobului Intocmire facturi marfaInregistrare diferite documente contabile: Diverse rapoarte
APEMIN ZIZIN
Vezi alte joburi relevante
|
Operator Introducere si Validare Date |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3100 LEI pe lună
RESPONSABILITATIAsigura legatura intre departamentul de productie si alte departamente din companiePreia date legate de stadiul lucrarilor din productie si le introduce in soft (excel si SAP)Preia date din raportele colegilor si le transpune in raportul general PROFILBune cunostinte de Excel, Sap- prezinta avantajBune aptitudini de comunicareAtentie la detaliiLimba engleza- avantajCunoasterea limbii bulgare constituie un avantajStudii medii-superioare PROGRAM - LOCATIEL-V 8:00-17:00Chitila, Ilfov BENEFICIIPachet salarial competitivAsigurare medicalaMasa caldaAbonament STB si MetrorexSe asigura transport de la metrou Straulesti
UNITY CONSULTING SRL
![]() |
Consultant Vanzari Autorulate |
Candidatul ideal Studii de baza: medii/superioare, avantaj studii tehnice;Experienta: minim 2 ani, orice activitate similara poate fi considerata avantaj;Cunostinte: comerciale si tehnice in domeniul auto;Abilitati: Comunicare, amabilitate si orientare spre client;Capacitate de invatare si argumentare, de lucru cu documente/sisteme informatice;Disponibilitate de a lucra intr-un mediu dinamic;Alte Cerinte: Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Obiectivele postului: prezentarea, promovarea si vanzarea vehiculelor din parcul auto;Principalele sarcini si responsabilitati: Desfasurarea activitatii de ofertare (mailing, postari online, etc.) si vanzare pentru autovehicule rulate; Crearea si actualizarea bazei de date cu clientii; Oferirea de consultanta de specialitate clientilor pentru oferta de masini din portofoliu; Intretinerea relatiei cu societatile de finantare; Consilierea clientilor actuali sau potentiali; Intelegerea deplina a nevoilor si asteptarilor clientului; Negoc
RADACINI MOTORS
![]() |
Software Development & Operations (devops) |
Candidatul ideal Cunostinte de baza in OOP; Familiarizat/a cu tehnologiile OpenSource in domeniul dezvoltarii de aplicatii web (PHP, MySQL, CSS, HTML, JavaScript, jQuery, Twitter Bootstrap, etc.); Cunostinte de limba engleza (Operational); Cunoasterea unor platforme precum: Laravel/PHP; Constituie un avantaj cunoasterea tehnologiilor Microsoft: ASP.NET, C#, ASP.NET MVC; Cunostinte de baze de date precum SAP Hana (SQL, similar Oracle SQL), MsSQL (Microsoft); Cunostinte SAP B1 (Business One); Excel, nivel mediu;Descrierea jobului Căutăm un Software Development & Operations pasionat care să se alăture echipei noastre din Chitila , sediul este situat pe Str. Rudeni, Accentul dumneavoastră se va concentra pe dezvoltarea de software aplicatii web (PHP, MySQL, CSS, HTML, JavaScript, jQuery, Twitter Bootstrap, etc.);, ca parte a unei echipe tinere și inovatoare de profesioniști care oferă tehnologii de ultimă oră. Ne așteptăm să fii creativ, entuziast și dornic să dai viață ideilor originaleB
EUROEST CAR
![]() |
Consultant Vanzari - Smartphones & Tablets - Samsung Romania |
Descrierea jobului SAMSUNG este lider global în tehnologie, deschizând noi posibilități pentru oamenii de pretutindeni. De peste 50 de ani, Samsung a devenit una dintre cele mai importante companii de tehnologie la nivel mondial și a devenit recunoscută ca una dintre cele mai importante mărci globale.Diversitatea, creativitatea și pasiunea celor care lucrează la Samsung ne-au făcut să fim una dintre cele mai inovatoare companii din lume, iar angajații noștri continuă să conducă inovația spre viitor. Lucrăm împreună într-un mediu deschis și colaborativ, care promovează partajarea cunoștințelor și experienței unice pe care fiecare le are. În Samsung poți lucra cu oameni minunați și ideile tale pot prinde viață prin produse și soluții noi care schimbă chipul viitorului. Viitorul coleg va contribui la creșterea volumului de vânzări, la realizarea implementărilor de produs, la activități de merchandising și va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții companiei și magazinului de retail.Te
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 4 |
Candidatul ideal Consultant Vanzari - VODAFONE ROMANIA - Sector 4Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Consultant Vanzari - VODAFONE ROMANIA - Sector 4Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Cli
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Sector 3 |
Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fiz
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Operator Date - Depozit curierat - Stefanesti, IF |
Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Ce ar trebui să ai? -Abilitatea de a introduce și a centraliza date; -Experiență anterioară în industria curieratului/transportului (ar fi un avantaj); -Cunoștințe foarte bune de operare a Microsoft Excel (reprezintă un avantaj); -Rezistență la stres și la un flux de lucru constant; -Dispoziție și eficiență în manipulare / sortare de produse (în scopul etichetării / scanării coletelor); -Permis categ. B
Sameday
![]() |
Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 6 |
Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fiz
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Consultant Vânzări - Vodafone România - Sector 1 |
Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fiz
INSTORE POWER PROVIDER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: