Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Codlea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Codlea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional prezinta un mare avantaj*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Facturare*Contabilitate primară*Activități administrative*Suport oferit clientilor/furnizorilorBeneficii:*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal CONTABIL/ACandidatul Ideal:​Studii superioare profil economic;Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj;Cunostinte operare Excel;Abilitati analitice, numerice si atitudine proactiva in rezolvarea situatiilor neprevazute;Abilitatea de a stabili prioritati si de a respecta termenele limita;Abilitati bune de comunicare si relationare;Atentie deosebita la detalii.Descrierea jobului Descrierea jobului:Cunostinte minime utilizare SAGA – constituie un avantaj;Introducere documente primite de la furnizoriEvidenta la zi a registrului de casaEvidenta la zi a extrasului de contEmiterea si introducerea deconturilor de cheltuieliEvidenta la zi a soldurilorOrganizarea documentelor si indosarierea acestoraBeneficii:Pachet salarial atractiv cu posibilitate de creștereOportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesionalParte dintr-o echipă tânără, dinamică și motivată, ce apreciază inițiativa și profesionalismulAsigurare medicală privatăPrime de sărbătoriTeambui
DIAMOND SLOT
Candidatul ideal Studii in domeniul financiar/contabil;Cunostințe de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Experienta in domeniul contabil de 1-3 ani (domeniul restaurante reprezinta un avantaj)Cunostinte de operare PC (inclusiv Ms Office); Experienta anterioara in sisteme de tip ERP (reprezinta un avantaj WinMentor)Spirit de initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, a documentelor aferente registrului de casa, a extraselor de banca, etc- Intocmirea facturilor catre clienti, in WinMentor.- Import date: preluare date din sistemul caselor de marcat a monetarelor si facturilor; preluare date din sistemul de gestiune a achizitiilor, notelor de transfer; bonurilor de consum- Verificari: fise de cont si/sau alte situatii privind furnizori, avansuri furnizori, clienti, etc; corelatii intre sistemul de marcat si contab
ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic,experiență în sectorul construcțiilor constituie un avantaj; Cunoștinte excelente de Microsoft Office; Constituie un avantaj cunoașterea programului de Contabilitate SoftOne; Constituie avantaj să fie membru CECCAR; Abilități de coordonare, planificare, organizare și leadership; Gândire strategică; Comunicare eficientă la toate nivelurile; Abilități de luare a deciziilor în situații complexe; Capacitate de analiză a datelor financiare; Experiență pe un post similiar de minim 5 ani constituie un avantaj.Descrierea jobului Efectuarea de înregistrări contabile răspunzând de claritatea și corectitudinea înregistrărilor; Întocmește, verifică și semnează jurnalele de vânzări/cumpărări în vederea depunerii decontului de TVA; Mentinerea relatiei cu clientii din diferite domenii de activitate, presupunand: Inregistrarea/ importul in contabilitate a tuturor documentelor contabile (chitante, facturi, extrase, centralizatoare etc); Tinerea ev
COSMOPOLIT DEVELOPMENT
Candidatul ideal Emtech este o firma de productie serie mica si unicate, specializata in prelucrari mecanice si asamblari, focusata pe dezvoltarea bussinessului si, totodata, a oamenilor care o compun. Mediul de lucru si colegii, integrarea noilor colegi si perfectionarea sunt cateva din atuurile noastre ca firma. Pentru departamentul financiar cautam coleg(a) pasiont(a) de contabilitate pentru o perioada de 2 ani, inlocuire colega insarcinata, care se va ocupa de inregistrari facturi furnizori, procesare plati si extrase bancare, relatia cu clientii. Persoana va lucra sub coordonarea managerului financiar.Aplica la acest job daca:- ai studii de specialitate in domeniul financiar-contabil- ai cel putin 1-2 ani experienta in domeniul contabilitatii- ai dorinta de a invata si de a te perfectiona- ai cunostinte cel putin medii de limba enlgeza-ai cunostinte operare calculator, in special Excel, si programe contabilitate- nu te deranjeaza naveta la/de la CodleaDescrierea jobului Responsabi
EMTECH
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă Abilități de comunicare și interpersonale Gestionarea timpului într-un mod eficient Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Matematică de bază (operații rapide de scădere și adunare in minte) Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe ar face diferenţa: Cunoașterea regulilor privind operaţiunile de incasãri și plãți în numerar Cunoașterea plafoanelor de acordare a diurnelor interne Cunoașterea caracteristicilor biletelor la ordin şi CEC-urilor Cunoașterea sistemului SAP Increderea ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorinta de a contribui la realizarea sarcinilor in echipa, sprijinul acordat colegilorDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea operațiunilor de ȋncasãri şi plãți ȋn evidența contabilã ȋn registrul de casã a documentelor în conformitate cu prevederile legale in vigoare Inregistrarea si
Bilka
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant. Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicati
nVent Hoffman
Candidatul ideal Cautam un(o) coleg(a) cu experienta in tinerea contabilitatii, organizat(a), capabil(a) sa tina evidenta mai multor societati comerciale. Experienta in lucrat la firma de contabilitate, cunoasterea limbii engleze si cunostiinte de Excel - constituie un avantaj. Programul de contabilitate in care lucram este SAGA.Descrierea jobului Tinerea contabilitatii, verificat lucrari contabilitate + inchideri. Intocmire bilanturi contabile, documentat lucrari consultanta fiscala in colaborare cu consultati fiscali, comunicare cu clientii.
CONTANA
Candidatul ideal Responsabil, sociabil, diplomat cu clientii, prietenos cu colegii de muncaDescrierea jobului Contabil financiar care se va ocupa de un portofoliu de clienti de tipul intreprinderi mici si microintreprinderi din diverse domenii de activitate pentru contabilitate financiara in programul Saga, depunere declaratii, informare clienti.
TOP BERATUNG
Candidatul ideal •Studii superioare de specialitate•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala•Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile ( SAGA )•Abilitati de organizare si relationare•Persoana responsabila, serioasa•Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj•Cunostinte limba engleza nivel mediuDescrierea jobului •Evidenta contabila completa•Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA•Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara•Diverse rapoarte, la cerere•Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )•Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii•Declaratii, gestiuni, salarizare, relatii cu institutiile abilitate
CRUCERU CONTAB
Candidatul ideal Cerinte :- seriozitate, buna organizare;- spirit de echipa;- atentie la detalii; punctualitate;- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);- respectarea ordini interioare;- studiile superioare pot reprezenta un avantaj;- domiciliul stabil in Brasov;Descrierea jobului Responsabilitati:- preluarea si facturarea comenzilor in sistemul Neomanager-Hermes;- introducerea notei de intrare receptie;- incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- operarea registrului de banca , conturi, facturi si cheltuieli diverse;- control credit clienti;- arhivarea si tinerea evidentei documentelor operate;- diverse raportari.Oferta :- oportunitati pentru dezvoltare continua;- salariu corespunzator cu munca prestata;- mediu de lucru tanar si placut.
KAPPA CONSULTING
Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea de noi colegi care sa se alature echipei noastre din Brasov.Post: Contabil Junior cu limba GermanaCerințe:absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;experienta profesionala minim 1 an;cunostinte de contabilitate primara;limba Engleza nivel mediu (scris si vorbit);limba Germana nivel mediu;cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate)acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;spirit analitic, atentie distributiva;flexibilitate, atentie la detalii;capacitate de organizare. Responsabilități:inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate;verificarea corectitudinii facturilor.Ce iti oferim:mediu de lucru placut, profesionist si motivant favorabil dezvoltarii profesionale;lucru intr-o echipa tanara si entuziasta, unde te vei integra usor si te vei simti bine;un job pe termen lung si seriozitate din partea angajatorului. Daca acest post este in conformitate cu experienta si cunostint
nVent Hoffman
Candidatul ideal Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunostinte operare PC, Microsoft Office, programul SAGA constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii comerciale (achizitii, vanzari, casa, stocuri, salarii, impozite si taxe, deconturi); Urmareste soldurile contabile: clienti , furnizori, banca, salarii; Intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare specifice.
BESTWAY RECYCLING S.​R.​L.​
Companie verificată
Aplica rapid
This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.As Accounts Payable Analyst you will be mainly responsible for:the AP accounting activities nVent European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures.Job requirements:Accurate With an eye for detail, you achieve thoroughness and accuracy in your activitiesAmbitious - You have the potential to grow and the desire to realize your potential.Analytical Having the ability to interpret complex data, you can also translate this into meaningful, useful information that informs decision-making.Collaborative - You ask and you listen, you take ideas on board and work with your team, taking everyone in the same direction.Qualifications and experience:Understanding of the accounts payables processGood communication skills, mandatory EnglishAbility to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards, and w
nVent Hoffman
Candidatul ideal We are looking for an objective Internal Auditor to add value and improve our operations by bringing a systematic and disciplined approach to the effectiveness of risk management, control, and governance processes. The successful candidate will possess a thorough knowledge of accounting procedures and a sound judgement.Experience, Education and Basic Qualifications: Minimum 2-3 years of experience in Internal Audit/ Finance/ Accounting; Bachelor’s degree – can be in diverse areas (Accountancy, Finance or Economics); Must be highly motivated, efficient and well organized; Ability to build effective relationships across the organization; Consistently display teamwork, reliability, adaptability, strong product knowledge, and good judgment; High attention to detail; Strong analytical, written/verbal communication skills; Ability to adapt to change quickly and multi-task; Must be able to meet deadlines and work independently in a moderately stressful environment; Ability to
POLICLINICA DE DIAGNOSTIC RAPID
Candidatul ideal Cerințe: Absolvent studii medii; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi; Activitatea presupune munca în picioare; Dexteritate și implicare în atingerea rezultatelor stabilite; Responsabilitate și spirit de echipă; Experiența nu este necesară, însă poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Responsabil de volumul și calitatea producției de componente conform planificării producției și obiectivelor echipei; Asamblarea, testarea, verificarea componentelor în concordanță cu specificațiile și instrucțiunile de lucru, precum și manevrarea echipamentelor de test și a mașinilor automate; Respectarea și urmărirea proceselor de lucru.Beneficii:Pe lângă venitul salarial lunar veți beneficia de o serie de facilități cu impact financiar, precum: Tichete de masă în valoare de 20 lei / zi lucrată. Bonusuri de Paște, vacanță și de Crăciun; Transport asigurat din Brașov și împrejurimi; Asigurare medicală și de viață; O masă caldă subvenționată parțial de către
VITESCO TECHNOLOGIES ROMANIA
Candidatul ideal Calificare necesară:Experienta constituie avantaj, se ofera scolarizare la locul de munca;Cunoștinte de desen tehnic, toleranțe și control dimensional;Descrierea jobului Atribuții: Pregătirea și utilizarea utilajelor CNC conform instructiunilor de lucru; Verificarea calitatii pieselor executate ;Beneficii: Salarizare atractivă; Asigurare medicală privată; Tichete de masa; Transport asigurat;
SEINRO
Candidatul ideal Studii superioare economice de lunga durata, finalizate -LICENTA-Experienta evidenta financiar contabila minim 2 ani.Cunoasterea program contabilitate SAGABune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)Meticulozitate si acurateteSpirit analitic,SeriozitateDescrierea jobului Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personalUrmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.Verificarea corectitudinii introducerii datelor,Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferenteIntocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;Mentine relatia cu administratia financiaraInregistreaza e
BEST ACHIZIŢII
Candidatul ideal Competente si aptitudini de utilizare a calculatorului (MS Office: Mail, Excel, Word) Atentie distributiva Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor zilnice Capacitate dezvoltata de invatare Abilitati de buna comunicare si relationare Abilitate de lucru in echipa Flexibilitate Seriozitate, Responsabilitate, Implicare, AmbitieDescrierea jobului Responsabilitati: Introducerea comenzilor in sistem Facturare (facturi de iesire si de intrare) Comunicarea cu clientii privind soldurile, comenzile si alte cerinte Realizarea comenzilor de aprovizionare a depozitului Receptia marfii (gestionare in sistem)Beneficii: salariu motivant bonusuri in functie de performanta echipa dinamica oportunitati de crestere si invatare
RO ALIMENTA EU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.