Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Comanesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Comanesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii / superiaore.- Cunostinte bune dе operare PC Office/Excell/Word.- Cunostinte contabilitate primara.- Cunostinte dе limba engleza.- Orientare catre clienti si rezultate.- Experienta constituie un avantaj , dar suntem prietenosi si rabdatori si cu cei fara experienta.Descrierea jobului Responsаbilitati:- Prеluareа si prelucrаrеa documеntelor primite.- Introducereа informatiilor primite in softul companiеi.- Intocmirеа si trimiterеа fаcturilor catrе clienti.- Incаsеаza numerar si emite chitante.- Verificarea facturilor si documentelor de incasare primite.- Emite rapoarte cu privire la activitatea primita .- Arhivarea documentelor.Beneficii:- Mediu de lucru dinamic si interactiv.- Posibilitate de specializare in domeniul transporturilor de autovehicule.- Echipa tanara , mediu de lucru placut.- Instrumente de lucru moderne.- Pachet salarial atractiv ( salariu fix + bonusuri de performanta ).- Transport asigurat / decontat.- Posibilitate de avansare pr
DEJTRANS
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal + Absolvent/a de studii medii sau superioare+ Atentie la detalii+ Cunostinte bune de MS Office si utilizare Internet+ Capacitate de lucru in echipa+ Cu atitudine pozitiva, constructiva si cu excelente abilitati de comunicare+ Cu capacitate de a lucra multi-tasking si independentDescrierea jobului RESPONSABILIATI+ Inregistrarea si verificarea documentelor financiar-contabile de incasari si plati+ Evidenta documetelor de incasare pentru clientii societatii+ Verificarea borderoului si chitantierelor agentilor de vanzari+ Emiterea de bonuri fiscale pentru marfurile vandute catre persoane fizice+ Inregistrarea numerarului incasat zilnic de la agentii de vanzari+ Evidenta incasarilor si platilor conform registrului de casa in leiBENEFICII+ Salariu motivant+ Oportunitate de dezvoltare profesionala
LICURICI IMPEX
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA recruteaza personal pentru completarea echipei.Candidatul IdealStudii economice superioare;Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte aprofundate de analiza financiara, fiscalitate si contabilitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabila;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective;Managementul prin bugete;Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii);Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare;Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale;Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei;Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau;Deschis la nou si
PROD OZARCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA selecteza personal pentru coeziunea echipei: DIRECTOR ECONOMICCANDIDATUL IDEALDaca ai competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist.Ceri
CROSTA
Candidatul ideal - Persoana responsabila, meticuloasa, ordonata, cu bune abilitati organizatorice;- Respecta si indeplineste sarcinile de serviciu stabilite pe cale ierarhica;- Studii de specialitate - finalizate;- Buna cunoastere a sistemului contabil romanesc;- Bune cunostinte de operare cu aplicatiile MS Office;- Experienta pe o pozitie similara minim 3 ani sau experienta practica relevanta in domeniul contabilitatii constituie avantaj.Descrierea jobului - Efectuarea de inregistrari contabile si evidenta contabila primara;- Evidenta furnizorilor si a clientilor interni;- Operatiuni de facturare;- Intocmirea documentelor de receptie marfaBeneficii:- Contract de munca pe o perioada nedeterminata;- Salariu motivant;- Tichete de masa;- Toti angajatii beneficiaza de transport gratuit din partea companiei , din Bacau pana la sediul firmei din com. Beresti Bistrita, sat. Brad ( FNC Evialis)
G-A NUTRIŢIE ANIMALĂ
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul Contabilitate și Informatică de Gestiune- Cunoștințe avansate Microsoft Office(Ms Excel)- Experiența în utilizarea unui program ERP constituie avantaj- Abilități foarte bune de planificare, atenție la detalii, atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului Realizarea de operațiuni contabile financiare și de gestiune speciice domeniului de activitateVerifică dacă documentele primite respectă cerințele legislative, dacă sunt corecte din punct de vedere contabil și dacă includ toate documentele justificativeÎntocmește diverse rapoarte de contabiitate sau de gestiune în funcție de proiectele în care este implicat departamentul.
NICBAC PROD
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Consultant Vanzari - Showroom BacauȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deci
eMAG
Descrierea jobului Manpower recruteaza Consultant vanzari Fonduri Europene si Expert accesare Fonduri Europenepentru unul dintre clientii sai, companiespecializata in elaborarea, implementarea si monitorizarea proiectelor de investitii atat pe fondurieuropene nerambursabile, cat si pe scheme de ajutor de stat.Consultant vanzari Fonduri EuropeneCerinte:- Studii superioare finalizate in domeniul Financiar/Economic;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor Europene, scheme ajutor de Stat;- Cunostinte de operare PC;- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si abilitati foarte bune de negociere;- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expertaccesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte.Expert accesare Fonduri EuropeneCerinte- Studii superioare tehnice/economice;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile;- Cursuri absolvite precum: Manager dе proiect / Expert achizit
Experis Romania
Candidatul ideal - studii medii finalizate;- abilitati de comunicare;- amabilitate, seriozitate;- cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului;- atentie distributiva, atentie la detalii,- disponibilitate pentru program full time;- dorinta de invatare si autoperfectionare;Descrierea jobului - interactiunea cu clientii;- verificarea si evaluarea garantiilor - metale pretioase;- intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor;- efectuarea platilor si incasarilor;- efectuarea operatiunilor de schimb valutar;- efectuarea operatiunilor de transfer de bani;- tine evidenta primara a actelor in punctul de lucru.Beneficii:- activarea într-o companie de succes;- posibilitatea de formare şi perfecţionare profesională;- siguranţa locului de muncă;- seriozitate;- salariu, comision, bonuri de masa
ROCRI TRADE
Candidatul ideal Daca poti spune despre tine ca ești o persoană: serioasa, plăcută, responsabila, atenta si organizata; careia ii place si poate să se ocupe de operațiuni de operare; care are cunostinte temeinice de operare pe calculator (word si excel); careia ii place activitatea de lucru in echipa; care te implici in ceea ce faci, atunci ești coechipierul pe care il cautam sa vina alaturi de noi.Descrierea jobului Responsabilităţile tale sunt: operarea comenzilor de vanzari; lansarea si transmiterea datelor si documentelor cerute la depozit; interogarea stocului privind disponibilitatea produselor; crearea de coduri noi de produs si solicitarea pentru introducerea prețurilor; verificarea jurnalului de vânzări la sfârșit de luna si a existenteti facturilor; indosarierea si arhivarea documentelor din aria de actiune.La noi vei găsi: un salariu motivant; cafea sau ceai pe gustul tau; posibilitatea de a-ti face un set gratuit de analize medicale intr-o clinica privata; prime de sarbator
PARTENER
Candidatul ideal - absolvent studii medii tehnice;- cunostinte desen tehnic;- cunostiinte operare pe masini de frezat CNC;- persoana ordonata, organizata, cu abilitati de comunicare;- experienta in domeniu constituie un avantaj;Descrierea jobului sarcini si responsabilitati :- executa piese individuale conform documentatiei pe masini conform graficului de productie aprobat.- executa set-up la reperele care s-au mai fabricat.- controleaza dimensiunile impuse de documentatie pentru piesele in lucru si completeaza inregistrarile calitatii prevazute de proceduri (raport de autocontrol, fisa tehnologica).- raspunde de pregatirea masinii pentru inceperea lucrului, si executia pieselor (scule, dispozitive aferente, etc)
ELMET INTERNATIONAL
Candidatul ideal Știai cât de important este să faci parte dintr-o echipă entuziastă? Ți-ar plăcea să te dezvolți profesional, alături de colegi super? Dacă îți place să socializezi și să îi ajuți pe cei din jurul tău, deschide un nou capitol în viața ta și trimite-ne CV-ul! Hai să ne cunoaștem!Despre tine: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Ai abilități dе comunicare și claritate în exprimare; Ești adaptabil la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Ești deschis în ceea ce privește dezvoltarea ta. Ai disponibilitate de a lucra la unul dintre sediile Valoris din București sau Bacau. Activitatea respecta toate regulile de distanțare și de prevenire a raspândirii bolilor, în contextul pandemiei COVID-19.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta:În prima parte a zilei: Activitate de tip back-office: analizezi, verifici și te ocupi de introducerea si prelucrarea datelor pe suport electronic; Introduci datele în aplicațiile interne specifice; Verifici
VALORIS CENTER
Candidatul ideal Cerințe:- Absolvenți de studii medii / superioare;- Capacitate de concentrare, învățare și adaptare, atenție la detalii, responsabilitate;- Persoană activă, cu inițiativă, creativă, disponibilă la efort;- Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestuia;- Cunoștințe CorelDraw / Adobe Illustrator / Photoshop;- EXPERIENȚA în domeniu reprezintă un AVANTAJ.Descrierea jobului Responsabilități:- Atribuții generale de front office (primire / livrare comenzi)- Tehnoredactare (pregătirea fișierelor în vederea printării)- Operarea utilajelor din dotare pentru scanare, printare, copiere și finisare documente, personalizarea diverselor obiecte, colantare, asamblare/montare casete luminoase.
CYBERNET
Candidatul ideal - Studii medii;- Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend (magazinul se afla situat in mall);- Persoana muncitoare si responsabila;- Persoana orientata spre a oferi ajutor;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultat;- Foarte buna comunicare cu clientii.Descrierea jobului LC Waikiki Romania angajeaza pentru magazinele sale - Consultant Vanzari, Depozitari si Casier.Consultant Vanzari: - Asigură expunerea produselor şi a celorlalte materiale vizuale în magazin- Organizează zona de vânzări și asigură aranjarea mărfurilor pe rafturi- Întâmpină clienţii, le prezintă produsele în conformitate cu solicitarea acestora şi îi îndrumă spre cabina de probă- Prezintă clienţilor combinaţii de produse ce pot asigura vânzări suplimentare- Oferă suport clienților pe toată perioada prezenței lor în magazinDepozitar: - Preluarea mărfurilor sosite la magazin și alarmarea lor- Introducerea produselor în sistem- Modificarea etichetelor de preț la necesitate- Organizarea depozit
LC Waikiki
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.