Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Cugir

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Cugir

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Cugir si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Cugir si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sef Contabil /​ Control Intern


Candidatul ideal SEF CONTABIL / CONTROL INTERNDISPONIBIL LA DEPLASARE CU PERMIS B pentru divizia CFR – multiple proiecteLocatie Proiect : Campia Turzii – Apahida si Apahida – Dej si Dej-Jibou; Teius-Aiud-RazboieniCERINTE:- Studii superioare finalizate, profil economic;- Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara;constituie avantaj activitate desfasurata in domeniul constructiilor sau activitatea de proiect;- Stapaneste limba engleza (scris si vorbit- nivel avansat);- Disponibilitate la deplasare/ relocare si la program prelungit;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat;- Cunostinte solide Operare PC: MS Office;- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila control intern- O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare;- Abilitati excelente de comunicare si organizare;- Persoană foarte organizată, obișnuită să gestioneze mai multe priorități, dinamică- Experiență în gestionarea și întreținerea sistemului ERP-Ab
DRUM ASFALT SRL

Contabil Centru Comercial - Carolina Mall - Alba Iulia


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: LIMITPREST S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: AIUD
LIMITPREST S.​R.​L.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
HATTRICK BET SRL

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator De Stivuitor /​ Stivuitorist Opt La Gxo Logistics (12.​51-14.​91€/​h)


Candidatul ideal Pentru clientul nostru olandez, căutăm persoane care doresc să lucreze în depozite pentru o companie de logistică care își oferă serviciile în 18 țări, pe 5 continente.Principala sa activitate este intermedierea de mărfuri generale și camioane.Descrierea jobului Munca constă în ridicarea și reaprovizionarea cutiilor cu ajutorul unui stivuitor OPT și se desfășoară într-o hală cu o temperatură de aproximativ +18°C.Se lucrează în două schimburi: 6:00 - 15:00 și 15:00 - 00:00.Oferim:Venit garantat de la 12,51 € brut/h• Indemnizație de vacanță – 1,36 € brut/h (plătită după terminarea lucrărilor)• Indemnizație de vacanță – 1,04 € brut/hÎn total, cu suplimente poți câștiga până la 14,91 € brut/h- Indemnizații de tură- Indemnizație de șofer- Ore suplimentare plătite la 130% din tariful de bază- Posibilitatea de a coopera în mod regulat- Asigurare olandeză- Posibilitatea de cazare și transport la locul de muncăAșteptăm cu nerăbdare- Un certificat NL sau EU- Disponibilitatea de
CARRIERE INTERNATIONAL SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly* The role impl
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 321 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Nivel de studii: SUPERIOARECursuri de pregatire: cursuri Economice, Finanţe, ContabilitateExperienta: 3 aniCunostinte : Contabilitate româneascaUtilizare programe de contabilitate : Saga, AlbaSoftOperare MS Office (Excel, Word )Aptitudini :- Deschidere, flexibilitate si seriozitate- Viteza de reactie in luarea deciziilor- Capacitate de lucru in echipa- Limba engleza nivel mediu- De comunicare- De planificare şi organizare a activităţilor specifice- Alte aptitudini si abilitati specificeDescrierea jobului -Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:-Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;- Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe- Intocmeste balante de verificare pentru c
SATROTEC SRL

Media netă estimată pe baza celor 8410 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ​...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1136 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Agent Vanzari


Candidatul ideal CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPersoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila, punctuala,dornica de a lucra alaturi de noi, intr-un mediu curat, corect si civilizat;Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice);Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor;Spirit de echipa;Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica;Capacitate de a lucra individual si in echipa;Carnet categoria B reprezinta un avantaj;Descrierea jobului CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPachet salarial motivant plus comisioane;Decontarea combustibilului;Bonusuri in functie de performanta;Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;Training inclus;Mediu de lucru placut;Program flexibil;Echipa tanara, teambuildinguri periodice.
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Orange Store


Candidatul ideal Nu ai experienta necesara pentru a incepe o cariera?Nici o problema, vino in echipa EuroGsm si te invatam noi.Cum?Iti oferim:● Mentori care sa te ghideze din prima zi in inceputul tau de drum ;● Un program de initiere foarte bine structurat, care are ca punct de pornire magazinul virtual EuroGsm;● Oportunitati reale de dezvoltare rapida.Descrierea jobului Iar pe deasupra,● Un orar flexibil ca sa te poti bucura si de hobby-urile tale,● Bonusuri din vanzarile personale● Si te facem turist in tara ta prin programe de schimb de experienta.Acest anunt se adreseaza si persoanelor cu dizabilitati, atestate prin certificatul de incadrare in grad de handicapAplica acum pentru un interviu, iar de restul ne ocupam noi.
Confidenţial

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Operator Call Center


Candidatul ideal cel puțin studii medii. limba romana - nivel avansat. entuziast și proactiv cu o atitudine :"o vom face!". abilitati de comunicare avansate. atentie la detalii și capabil să lucreze într-un sistem ERP. precis și exigent pentru munca desfasurata. capacitatea de a lucra sub presiune pe termene scurte. o bună toleranță la stres. nivel avansat - Microsoft OfficeAvantaje:Oferim: experiență practică în Help Desk / Service Desk competență în Microsoft Dynamics experiență IT cunoașterea limbii engleze și/sau a unei alte limbi europeneDescrierea jobului Recepția, procesarea și documentarea rapoartelor primite telefonic de parteneri Sprijin de prim nivel față de parteneri Înregistrarea rapoartelor zilnice de defecțiuni și alocarea acestora tehnicienilor de service printr-un sistem de gestionare a tichetelor Managementul proceselor de service în conformitate cu cerințele contractului de service valabil Transferul sarcinilor către departamentele corespunzătoare ale grupului, dacă
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 872 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Consultant Vanzari - Business - Vodafone


jobului Candidatul Ideal Cautam un consultant de vanzari B2B pasionat care sa se alature echipei noastre. Daca ai experienta in vanzari/ vanzari Business2Business si iti doresti sa te dezvolti intr-un mediu profesionist acesta este locul potrivit pentru tine. Te asteptam sa ni te alaturi daca: Ai orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra cu obiective specifice;Ai capacitatea de a construi si mentine relatii de incredere cu clientii;Ai abilitati excelente de comunicare si negociere;Esti pasionat de tehnologie si vrei sa lucrezi intr-o companie cu profil “tech retail”Esti o persoana dinamica, persuasiva si dornica sa se dezvolte.Descrierea jobului Responsabilitati principale:Gestionarea bazei de date alocata, dezvoltarea si gestionarea relatiilor cu clientii B2B;Identificarea oportunitati de vanzare si negocierea contractelor;Promovarea produselor, ofertelor si serviciilor Vodafone catre potentialii clienti;Indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare;Indeplinirea nevoilor clien
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Operator Retele- Instalari,​ Service,​ Fibra Optica


Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCSRDS SA

Consultant de frumusete


Scurta descriere a companiei We are in BTL business, activating on three big retail markets: FMCG, Fashion and Luxury. For us, the excellence is made by keep it simple but innovative way. … and our commitment is to always deliver brilliant projects that make our partners to stand out and win in retail.During the time, our activities goes to different ways too, like Digital & PR. With all of these news, we are going to more opportunities, so our team will be always open to grow. Cerinte Consultantul de frumusețe trebui să fie: comunicativ, de încredere, loial, organizat, persuasiv, empatic, pozitiv.Necesar cunostințe limba engleză la nivel conversațional. Responsabilitati- Pentru promovarea produselor, identificarea nevoii consumatorilor;- Gestionarea stocului de marfă și materiale promoționale;- Consolidarea relației cu echipa Douglas, cu echipa de consultanți în magazine și construirea relației cu acestia;- Urmărirea vânzărilor săptămânale și înregistrarea, conform target-ului lun
EMBLEMA Retail Solutions
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.