Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Eforie Nord

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Eforie Nord

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Eforie Nord si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Eforie Nord si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul ideal-       Studii economice superioare-       Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office-       Experienta minim 2 ani in domeniul financiar-contabil-       Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului-       Fire dinamica flexibila, organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipa Beneficii-        Grila salariala motivanta Tichete de masa
Total Info Business

Contabil


Candidatul ideal Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice;Aveti peste 2 ani de experienta relevanta in domeniul contabilitatii si fiscalitatii (Membru CECCAR– constituie un avantaj);Aveti cunostinte contabile – OMFP 1802 / 2014, IFRS (reprezinta un plus)Cunostinte excelente in a lucra cu Microsoft Excel si alte programe informatice;Abilitati de comunicare in limba Engleza atat scris cat si oral;Dornic de acumulare de noi cunostinte;Adaptabil si deschis la schimbare;Disponibil pentru deplasari;Focusat pe realizarea sarcinilor si capabil sa lucreze sub presiune.Descrierea jobului Alaturandu-va echipei C&P va puteti astepta sa fiti implicat intr-o varietate de proiecte interesante, provocatoare si diverse.Acest lucru inseamna ca va trebui sa aveti o gandire analitica si sa contestati practicile existente pentru a dezvolta raspunsuri la probleme cu grad variat de complexitate.De asemenea, veti colabora cu colegii din toate departamentele pentru a construi relatii si a identific
CEAUŞESCU & PARTNERS

Economist/​contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Economist si ne dorim ca profilul lui sa reflecte: - absolvire studii superioare economice (Finanțe – Contabilitate);- experienta dе minimum 3 ani pe un post similar;- cunostinte bune in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil constituie un plus;- cunostine dе operare calculator (Excel, Word, Adobe Reader, programe dе contabilitate);- persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, cu o gandire logica si o buna capacitate dе analiza si sinteza;- capacitate dе lucru in echipa si bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Principale responsabilitati:- Inregistrarea documentelor financiar-contabile in concordanta cu legislatia in vigoare;- Verifica facturile emise pentru clientii interni si externi ai companiei;- Emite facturi;- Tinerea evidentei operationale si financiare;- Verificarea facturilor prinse in jurnalul de cumparari si vanzari;- Inregistrarea cheltuielilor in avans in registrul che
ELOGISTICS CORPORATION

Contabil Senior


Candidatul ideal Contabil SeniorExperience in using an accounting softwareGraduate of specialized economic education;Good knowledge of Ms Office, especially Excel;Medium-advanced knowledge of the English language;Attention to detail and the ability to manage multiple and complex tasks;Good planning, organization, prioritization, communication and relationship skills, responsibility, promptness and the ability to meet deadlines.Descrierea jobului Executing the day-to-day financial operations within the company;Checking the accurancy of financial data in the accounting system;Being responsible for the timely and accurate reporting as requested by the direct Manager;Following company's financial procedures; identifies areas for potential improvement;Producing financial reports related to budgets, account payables, account receivables, expenses, upon request;Offering support in audit procedures;Understanding and adhering to financial regulations and legislation;Assisting Finance Manage
JD AGRO COCORA

Contabil Sef


Candidatul ideal -Absolvent al învățământului superior economic de specialitate;-Capacitate de analiză și sinteză, organizare, rigurozitate, atitudine autodidactă și interes în dezvoltarea profesională, capacitate de lucru atât individual, cât și în echipă;-Experiența mai mare de 3 ani pe un post similar reprezintă un avantaj.Descrierea jobului -Inchiderea conturilor contabile și pregătirea situațiilor financiare;-Pregătirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit pe profit precum și a impozitelor salariale;-Gestionarea procesului de salarizare (pregătire stat de plată);-Coordonarea departamentului financiar-contabil.
SISTEME DE VENTILATIE HVAC

Economist/​contabil


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic si cunostinte relevante de contabilitate;- Cunostinte de fiscalitate;- Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office si a programelor specifice de contabilitate;- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;- Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, initiativa;- Abilitati analitice solide si capabilitate de a indeplinii sarcinile ce-i revin;- Excelente abilitati de comunicare;- Spirit de echipa;Descrierea jobului - Operare documente financiar-contabile in sistemul informatic: facturi furnizor, NIR, DVI facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari, etc;- Activitati caserie, completare registru de casa, efectuare incasari/plati;- Asigurarea legaturii cu furnizorii;- Intocmirea facturilor catre clienti;- Inregistrarea si evidenta deconturi de deplasare;- Efectuarea de plati online si urmarirea scadentelor acestora;- Verificarea incasarilor si a debitelor;- Verificarea situatiilor financiare;- Rec
SOLID HOUSE

Director Financiar/​contabil


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic si financiar-contabil;Stagiar sau membru CECCAR (reprezinta un avantaj);Sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabileSa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabilCunostinte ale legislatiei fiscale nationale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala);Sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizateCapacitatea de a invata sa opereze, sa verifice si sa incheie situatii contabile in soft ERP;Cunostinte limba engleza, scris si vorbit, minim nivel mediu;Atitudine pozitiva si proactiva;Abilitati de comunicare, organizare si planificare;Persoana etica, analitica si atenta la detalii, orientata spre obiective si respectarea termenelor;Descrierea jobului --organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu d
BLC AUTOHOUSE LEADER

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe:- studii superioare economice,- experiența în domeniu economic,- capacitatea de a lucra in echipa, abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente- cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil- persoană ordonată, atentă la detalii, cu inițiativă, capacitate de organizare a activității- capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită- persoană proactivă, orientată către soluții- Inițiativă, flexiblitate și focus pe îndeplinirea obiectivelor personale și de echipă- cunoștințe utilizare MS Office (Word, Excel),- detinere permis;Descrierea jobului - Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordantа cu rеglеmentarilе lеgаle contаbilе si fiscale si а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului ;- Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii.- Inregis
BETOANE ŞI PREFABRICATE

Contabil Sef


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Experienta minim 3 ani intr-un departament de contabilitate generala.Experienta pe post de conducere prezinta avantaj.​Cunostinte pentru a intocmi balantele lunare si bilantul societatiiDescrierea jobului -Intocmeste balantele lunare si bilantul pentru 3 societatii mici;- organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;- organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;- supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;- asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigo
Confidenţial

Sef Birou Contabilitate


Candidatul ideal 1. Să știe să zâmbească – căutăm o persoană simpatică care să se integreze repede în firmă și să relaționeze excelent cu cei din echipă2. Să fie dispusă să învețe – căutăm o persoană cu dorință de a se dezvolta și de a se autodepăși3. Să îi placă să muncească - literal vorbind. Apreciem oamenii harnici.4. Să fie sociabilă5. Să fie organizată6. Să fie atentă la detalii7. Să fie hotărâtă – să nu renunțe când apar provocări în munca eiDescrierea jobului Aceste sunt in linii mari atributele postului in cadrul Tonis.- verificare corectitudinea inregistrarii documentelor in contabilitate- verifica si corecteaza rapoartele contabile lunare , trimestriale si anuale- raspunde de respectarea circuitului documentelor contabile in cadrul companieiBeneficii:- respectarea programului de lucru si a zilei de salariu- laptop- teambulding organizat in afara tarii- abonament de sanatatate la clinicile Regina Maria- zile de concediu suplimentare- bonuri de masa de valoare maxima- respect
TONIS TRADE

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: For Future Evolutiion,Experienta: Avansat (5-7 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Constanţa
For Future Evolutiion

Contabil


Ocupatia: Contabil,Angajator: Utilităţi Publice Cernavodă Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Cernavoda
Utilităţi Publice Cernavodă Srl

Contabil-sef


Ocupatia: Contabil-sef,Angajator: Opal Sa,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Jupiter
Opal Sa

Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele


Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING

Operator PC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 LEI pe lună
Angajam operator PC pentru centru copiere/foto si vanzare papetarie, full time sau part time. Cerințele postului - Studenti- Absolventi de studii medii / superioare - Orientat spre calitate și detalii; - Orientare către client, preocupare pentru satisfacerea nevoilor acestora; - Persoană activă, cu inițiativă, creativă, rezistentă la lucrul în condiții de stres, capabilă să respecte termenele de finalizare a unui proiect -Cunostinte minime PC Word; Corel Draw sau Photoshop prezinta un avantaj precum si cea in procesele de printare, scanare reprezinta un AVANTAJ. Postul presupune activități de printare, copiere și finisare documente, pregătire de machete, personalizarea diverselor obiecte. Activitatea este una mixtă, presupune atât muncă la calculator cât și lucrul cu diverse echipamente și aparate (scanere, printere, prese termice, mașini de îndosariat, copiatoare, cutter-plotter, etc)  Responsabilități: - Operare Calculator - Operarea utilajelor
Felina Media

Operator Facturare


Candidatul ideal ORIENT CERAMIC - Importator gresie, faianta, mozaic, piatra naturala, marmura si granit - angajeaza permanent OPERATOR FACTURARE CU EXPERIENTA in Constanta. Cerinte:Experienta pe un post similar de minim 2 ani; Bune cunostinte de contabilitate primara; Experienta in operare PC si experienta de lucru cu pachetul MS Office (in special Excel); Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Excelente aptitudini de comunicare si relationare interumana; Persoana organizata, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Preia comenzile de la colaboratorii societatii, le introduce in baza de date si organizeaza livrarea lor; Gestioneaza relatia cu colaboratorii societatii si pastreaza o stransa legatura cu acestia; Emite facturi, avize, procese verbale, contracte; Intocmeste diverse situatii si oferte in excel, in functie de solicitarile primite; Verifica incasarea facturilor.
ORIENT CERAMIC

Economist /​ Functionar Economic


Candidatul ideal MED GROUP CONCEPT S.R.L. este in cautarea unui economist pentru Departamentul: Financiar-Contabilitate, contract individual de munca full-time.Astfel, cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, sa fie o persoana organizata, rapida și foarte atenta la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru, sa fie disponibila sa lucreze in echipa si sa ii ajute pe ceilalti din societate.Descrierea jobului Cerintele postului: Controleaza si raspunde pentru desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; Inregistreaza si tine evidenta financiar- contabila a stocurilor (materii prime, materiale consumabile, obiecte de inventar etc) si a mijloacelor fixe in contabilitatea de gestiune; Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora; Intocmeste si verifica lunar facturile fiscale emise; Asista departamentul de vanzari la intocmirea clauzelor contractuale pentru asigurarea c
MED GROUP CONCEPT

Facturare - Gestiune


Candidatul ideal Tritech Group angajeaza pentru punctul de lucru Constanta un nou coleg care sa sustina si sa imbunatateasca activitatea.Pentru aceasta, candidatul trebuie sa aiba cunostinte minime de contabilitate, sa stie sa intocmesca facturi proforme/fiscale, oferte comerciale, sa aiba cunostinte despre cotele de TVA aplicate in Romania, despre operatiunile de gestiune si casierie, sa stie sa utilizeze pachetul Microsoft Office la un nivel minim mediu, sa sustina ativitatea de vanzari interactionand placut si natural cu clientii si furnizorii firmei, sa intocmesca si sa transmita raportari specifice catre departamentele firmei.Echipa firmei este formata din colegi responsabili, implicati, competitivi, profesionisti si pregatiti, joviali, optimisti si entuziasti, astfel, candidatul va trebui sa se integreze in echipa si sa rezoneze.Descrierea jobului Responsabilitatile generale for fi acelea de emitere facturi fiscale/proforme, intocmirea de oferte, incasari cu numerar si card banca
TRITECH GROUP

Economist


Candidatul ideal ORIENT CERAMIC SRL, companie specializata in comercializarea gresiei, faiantei, pietrei naturale, granitului si tapetului, recruteaza pentru sediul din Constanta un economist.-Studii superioare in domeniu, de preferat in invatamantul de stat;-Experienta relevanta in domeniul financiar contabil – minim 5 ani , inclusiv balanta + bilant;-Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel;-Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;-Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene limita;-Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;-Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;-Reprezinta un avantaj atestatul de membru CECCAR si experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de import si comercializare a materialelor de
ORIENT CERAMIC

Operator Calculator


Candidatul ideal Obligatoriu curs operare PC, cunostinte temeinice operare pachet Office (prezinta avantaj experienta operare programe contabilitate), minim studii medii contabilitate, limba engleza este obligatorie, persoana dinamica, organizata, atenta la detalii.Descrierea jobului - solicita si receptioneazа necеsarul de marfa / comenzile punctеlor de lucru;- urmаrеstе livrarile cаtre bеnеficiаri (punct dе lucru / cliеnt);- intocmeste comenzi cаtrе dep.comercial - import;- intocmeste avizele pentru marfa distribuita;- monitorizarea miscarii marfurilor;
BLACK SEA SUPPLIERS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.