20 Locuri de Munca Contabil in Eforie Sud
20 Locuri de Munca Contabil in Eforie Sud
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Eforie Sud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Eforie Sud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil/ Economist |
Candidatul ideal O persoana pasionata de domeniul fiscal contabil, cu capacitate de adaptare rapida la nou, implicata, intuitiva, cu dorinta a a evolua si aprofunda legislatia de specialitate.Descrierea jobului Este vorba despre un job cu tot ceea de implica functia de contabil/ economist, fara resurse umane, nimic legat de HR.
MIHAELA EVIDENȚĂ & EXPERTIZE CONTABILE
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - studii superioare de specilitate si experienta in domeniu de minim 5 ani;- cu bune abilitati de comunicare, bun organizator si coordonator de echipa;- fire analitica si ordonata,capabil sa indeplineasca lucrari cu termen limita;- cunostinte solide de legislatie financiar-contabila in vigoare;- procesarea si prelucrarea datelor cu ajutorul tehnologiei informatiei;- creativ, punctual, loial, dedicat profesiei;- are dorinta de autodepasire. Descrierea jobului - intocmeste lunar facturi catre clienti- verifica lunar conturile de venituri si cheltuieli ale companiei;- intocmeste lunar analiza comparativa a activitatii societatii pe tipuri de venituri si cheltuieli;- inregistreaza in contabilitate cheltuielile cu salariile personalului companiei;- intocmeste declaratiile fiscale obligatorii catre institutiile statului;- intocmeste notele contabile aferente lucrarilor repartizate si raspunde de corectitudinea acestora;- asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obliga
ALEXANDER REAL ESTATE COMPANY
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Persoana responsabila, dinamica, capabila sa se adapteze usor solicitarilor zilnice, obisnuita cu munca in echipa.Descrierea jobului 1. Inregistreaza toate documentele (facturi/aviz de insotire, bon de transfer, etc) pentru incarcarea gestiuniilor de marfa.3. Intocmeste zilnic factura de livrare pentru marfurile vandute.4. Inregistreaza operatiunile din registrele de casa in lei si valuta , verifica corectitudineadocumentelor, verifica soldul initial , rulajele si soldul final. Respecta impreuna cu casierul legislatia privitoare la intocmirea si inregistrarea registrelor de casa.5. Elibereaza in ordine numerica si cronologica ordine de deplasare si inregistreaza documentele justificative.Verifica bilunar (pe data de 3 si 18 a fiecarei luni) soldul si componenta contului 542 (avans de trezorerie).6. Inregisteaza facturile provenite de la furnizori si achitate cu chitanta prin registrul de casa si avansuri de trezorerie7. Inregistreaza diferentele de curs valutar pentru
AVICOLA LUMINA
![]() |
Contabil Senior |
Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente- responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, si generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si declarat
TEMPLE BUILDING
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal - Experienta intr-un post similar- Cunostinte de legislatie contabila si fiscala- Cunostinte bune de operare PC, o cunoastrere buna a pachetului Microsoft Office, in special Microsoft Excel- Seriozitate, responsabilitate- Rapiditate si diligenta in executarea sarcinilor- Acuratete si lucru eficient in echipa- Capacitate ridicata pentru analiza, sinteza, planificare si prioritizareDescrierea jobului - Evidenta clientilor si a soldurilor- Urmarirea incasarilor- Inregistrarea incasarilor si platilor- Inregistrarea compensarilor- Regularizare de clienti/furnizori- Emiterea facturilor- Verificarea livrarilor pe contracte- Ajustare valoare clienti/debitori diversi- Evidenta biletelor la ordin primite in garantie
COMBINATUL DE INGRĂŞĂMINTE CHIMICE
![]() |
Economist - Departament Contabilitate |
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare Economice- finalizate cu diploma de licenta;Minim 1-2 ani experienta in domeniul financiar-contabil;Cunostinte de operare PC (Word, PowerPoint), Excel – nivel avansat;Experienta in utilizarea de sisteme financiar contabile;Comunicare eficienta si abilitati pentru munca in echipa;Capacitate de gestionare a sarcinilor si atingerea obiectivelor stabilite;Descrierea jobului Atributii principale: Intocmește situația cheltuielilor deductibile/nedeductibile, după analizarea în prealabil a alocării corecte pe conturi a tuturor operațiunilor înregistrate și o predă Contabilului Șef; Verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă; Verifică situația clasificării creditelor în vederea evidențierii celor neperformante, implicit indicatorii de performanță, reclasificării si expunerilor contractelor clienților societății;
EASY CREDIT 4 ALL IFN
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra in echipa- Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros- Atent la detalii- Persoana activa, energica si puternica, orientata spre munca de documentare si control;- Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres;Descrierea jobului - constituie avantaj folosire program SAGA- cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- cunoasterea legislatiei in domeniu- capacitatea de a utiliza eficient tehnica de calcul;- abilitati de lucru cu Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel si de utilizare a Internetului, cunoasterea produselor informatice specifice compartimentului si modul de exploatare a acestora.- Efectueaza inregistrari in contabilitatea societății- Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale, aproba situatiile financiare;
RIN TRANS ACTIV S.R.L.
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANTA SRL
![]() |
Contabil Senior |
Candidatul ideal Expert Contabil acreditat CECCAR / Auditor financiar;Experienta de minim 5 ani in management financiar-contabil;Cunostinte temeinice in ceea ce priveste organizarea si functionarea departamentului financiar-contabil;Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;Cunoastinte utilizare sisteme de tip ERP (Senior ERP constituie un avantaj)Experienta in coordonarea unei echipe de peste 15 salariati ;Bune abilitati de comunicare cu celelalte departamente ( HR, administrativ, juridic, achizitii, etc.)Abilitati bune de prioritizare si rezolvare a problemelor;Actualizarea permanenta a cunostintelor privind reglementarile fiscale ;Capacitatea de a lucra individual si in echipa; acuratete, flexibilitate, respectarea termenelor de predare a lucrarilor.Persoana atenta la detalii, orientata spre rezultate.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil si se asigura ca toti angajatii departamentului isi
AOL FIRST HOLDING
![]() |
Economist/contabil |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Economist si ne dorim ca profilul lui sa reflecte: - absolvire studii superioare economice (Finanțe – Contabilitate);- experienta dе minimum 3 ani pe un post similar;- cunostinte bune in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil constituie un plus;- cunostine dе operare calculator (Excel, Word, Adobe Reader, programe dе contabilitate);- persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, cu o gandire logica si o buna capacitate dе analiza si sinteza;- capacitate dе lucru in echipa si bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Principale responsabilitati:- Inregistrarea documentelor financiar-contabile in concordanta cu legislatia in vigoare;- Verifica facturile emise pentru clientii interni si externi ai companiei;- Emite facturi;- Tinerea evidentei operationale si financiare;- Verificarea facturilor prinse in jurnalul de cumparari si vanzari;- Inregistrarea cheltuielilor in avans in registrul che
ELOGISTICS CORPORATION S.R.L.
![]() |
Administrativ Si Logistica , Financiar - Contabilitate |
Candidatul ideal excelente abilităţi de organizare, analiză şi planificare, viteză de reacţie si respectarea termenelor limitădinamic, flexibil, proactiv, cu iniţiativă, capabil să găsească soluţii;capacitate de a lucra cu oameniicapacitate de asimilare rapidă si de a lucra independent, fara supervizarerezistenţă la stres;punctualitate, precizie, seriozitatedisponibilitate deplasare in interesul companieinecesar vorbitor limba italianaDescrierea jobului Deținătorul postului este responsabil de urmarirea si organizarea adecvata a livrarilor catre clienti si intocmirea rapoartelor si evidentelor specifice. Pachet salarial foarte atractiv.
EST EUROPA EXPEDITII
![]() |
Casier pariuri sportive SUPERBET - EFORIE |
Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal - studii medii/ superioare, economice de specialitate ( specializarea finante- banci);- experienta minimum 2 ani in activitatea de contabilitate ;- experienta in firme cu specializare productie/proiecte constituie un avantaj;- cunoasterea legislatiei in domeniu;- cunostinte de lb. engleza- scris / vorbit;- operare aplicatii din suita Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.Descrierea jobului - raspunde de consemnarea corecta si la timp a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;- raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate;- se documenteaza
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA
![]() |
Casier pariuri sportive SUPERBET - EFORIE |
Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE
![]() |
Operator Calculator |
Candidatul ideal cunostinte utilizare sisteme de operare calculator, seriozitate, punctualitate;cunoscator de limba engleza, avansat (scris si conversational);
NEMO PRO DIVING
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic si financiar-contabil;Stagiar sau membru CECCAR (reprezinta un avantaj);Sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabileSa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabilCunostinte ale legislatiei fiscale nationale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala);Sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizateCapacitatea de a invata sa opereze, sa verifice si sa incheie situatii contabile in soft ERP;Cunostinte limba engleza, scris si vorbit, minim nivel mediu;Atitudine pozitiva si proactiva;Abilitati de comunicare, organizare si planificare;Persoana etica, analitica si atenta la detalii, orientata spre obiective si respectarea termenelor;Descrierea jobului --organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu d
UNIVERSAL GRUP SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniu;- Experienta relevanta in domeniul financiar-contabil – minim 5 ani;- Cunoastere a legislatiei financiar-contabile si fiscale;- Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office, in special Excel. Constituie un avantaj operarea in sistemul de gestiune hoteliera: Opera si Softul de contabilitate Charisma;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;- Dorinta de a munci si implicare activa in desfasurarea activitatii;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene-limita;- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;- Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;- Simt analitic si organizatoric, integritate si loialitate;- Reprezinta un avantaj experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de turism s
ANA HOTELS
![]() |
Contabil, Personal Tehnic, Hr Insp, Receptioner,ag.rezervari |
Candidatul ideal - Cautam pentru aceste posturi,persoane cu bune abilitati de comunicare,organizate,capabile sa faca fata unor situatii cat mai diverse care pot aparea in receptia unui hotel.- Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj (PMS Opera);- Cunostinte generale de turism,destinatii/produse;- Cunostinte operare PC si internet ;- Nivel mediu si avansat de cunoastere a limbii engleze;- Experienta in elaborarea de strategii de marketing offline si online;- Experienta in contabilitate si cunostinte de legislatie fiscala;- Experienta in domeniul de resurse umane.Descrierea jobului - Crearea si implementarea strategiilor de promovare ale companiei in relatiile cu tertii si promovarea produselor in fata agentiilor de turism colaboratoare;- Prospectarea pietei de turism din Romania;- Efectuarea rezervarilor si emiterea documentelor necesare;- Procesarea cererilor de rezervare din faza initiala si pana la consumarea serviciilor turistice d
MARINA &NTIS
![]() |
Expert Contabil |
Candidatul ideal Cautam pentru clientul nostru din Constanta , un expert contabil, pentru industria Horeca.Cerinte: caracter integru, profesionalism, loialitate si adaptabilitate.Descrierea jobului Salarizare competitiva.Oportunitate de cariera.Diverse beneficii.
SEBASTIAN BUSINESS GROUP
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Studii superioare economice- Experienta in domeniul contabilitatii 3-5 ani- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contaible- Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office- Cunoașterea limbilor: română, italiană, engleză scris și vorbitDescrierea jobului Companie internațională de prestigiu în domeniul construcțiilor rezidențiale recrutează candidați cu grad înalt de calificare, cu experiență în domeniul contabilității, pentru sediul din Constanța, România.Se ofera un salariu atractiv și diverse beneficii. Oportunități reale de dezvoltare în carieră.
CONTAJOY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: