Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Fagaras

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Fagaras

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Fagaras si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii in domeniul financiar/contabil;Cunostințe de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Experienta in domeniul contabil de 1-3 ani (domeniul restaurante reprezinta un avantaj)Cunostinte de operare PC (inclusiv Ms Office); Experienta anterioara in sisteme de tip ERP (reprezinta un avantaj WinMentor)Spirit de initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, a documentelor aferente registrului de casa, a extraselor de banca, etc- Intocmirea facturilor catre clienti, in WinMentor.- Import date: preluare date din sistemul caselor de marcat a monetarelor si facturilor; preluare date din sistemul de gestiune a achizitiilor, notelor de transfer; bonurilor de consum- Verificari: fise de cont si/sau alte situatii privind furnizori, avansuri furnizori, clienti, etc; corelatii intre sistemul de marcat si contab
ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant. Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicati
nVent Hoffman
Candidatul ideal Cerinte :- seriozitate, buna organizare;- spirit de echipa;- atentie la detalii; punctualitate;- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);- respectarea ordini interioare;- studiile superioare pot reprezenta un avantaj;- domiciliul stabil in Brasov;Descrierea jobului Responsabilitati:- preluarea si facturarea comenzilor in sistemul Neomanager-Hermes;- introducerea notei de intrare receptie;- incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- operarea registrului de banca , conturi, facturi si cheltuieli diverse;- control credit clienti;- arhivarea si tinerea evidentei documentelor operate;- diverse raportari.Oferta :- oportunitati pentru dezvoltare continua;- salariu corespunzator cu munca prestata;- mediu de lucru tanar si placut.
KAPPA CONSULTING
Candidatul ideal •Studii superioare de specialitate•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala•Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile ( SAGA )•Abilitati de organizare si relationare•Persoana responsabila, serioasa•Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj•Cunostinte limba engleza nivel mediuDescrierea jobului •Evidenta contabila completa•Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA•Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara•Diverse rapoarte, la cerere•Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )•Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii•Declaratii, gestiuni, salarizare, relatii cu institutiile abilitate
CRUCERU CONTAB
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă Abilități de comunicare și interpersonale Gestionarea timpului într-un mod eficient Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Matematică de bază (operații rapide de scădere și adunare in minte) Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe ar face diferenţa: Cunoașterea regulilor privind operaţiunile de incasãri și plãți în numerar Cunoașterea plafoanelor de acordare a diurnelor interne Cunoașterea caracteristicilor biletelor la ordin şi CEC-urilor Cunoașterea sistemului SAP Increderea ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorinta de a contribui la realizarea sarcinilor in echipa, sprijinul acordat colegilorDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea operațiunilor de ȋncasãri şi plãți ȋn evidența contabilã ȋn registrul de casã a documentelor în conformitate cu prevederile legale in vigoare Inregistrarea si
Bilka
Candidatul ideal Cautam un(o) coleg(a) cu experienta in tinerea contabilitatii, organizat(a), capabil(a) sa tina evidenta mai multor societati comerciale. Experienta in lucrat la firma de contabilitate, cunoasterea limbii engleze si cunostiinte de Excel - constituie un avantaj. Programul de contabilitate in care lucram este SAGA.Descrierea jobului Tinerea contabilitatii, verificat lucrari contabilitate + inchideri. Intocmire bilanturi contabile, documentat lucrari consultanta fiscala in colaborare cu consultati fiscali, comunicare cu clientii.
CONTANA
Candidatul ideal Emtech este o firma de productie serie mica si unicate, specializata in prelucrari mecanice si asamblari, focusata pe dezvoltarea bussinessului si, totodata, a oamenilor care o compun. Mediul de lucru si colegii, integrarea noilor colegi si perfectionarea sunt cateva din atuurile noastre ca firma. Pentru departamentul financiar cautam coleg(a) pasiont(a) de contabilitate pentru o perioada de 2 ani, inlocuire colega insarcinata, care se va ocupa de inregistrari facturi furnizori, procesare plati si extrase bancare, relatia cu clientii. Persoana va lucra sub coordonarea managerului financiar.Aplica la acest job daca:- ai studii de specialitate in domeniul financiar-contabil- ai cel putin 1-2 ani experienta in domeniul contabilitatii- ai dorinta de a invata si de a te perfectiona- ai cunostinte cel putin medii de limba enlgeza-ai cunostinte operare calculator, in special Excel, si programe contabilitate- nu te deranjeaza naveta la/de la CodleaDescrierea jobului Responsabi
EMTECH
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Studii superioare (finanțe/economice/contabilitate); Experiență 3-5 ani pe un post similar; Cunoștințe legate de legislația din domeniul financiar-contabil; Cunoștințe operare program contabil SAP; Cunoștințe operare a Pachetului Microsoft Office (Excel); Limba engleză - nivel mediu; Capacitate de organizare, analiză și sinteză, stabilire priorități; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipă;Descrierea jobului Responsabilități principale: Răspunde solicitărilor auditorilor financiari; Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății; Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale; Constituie și înregistrează provizioane aferente salariilor, stocurilor și creanțelor; Întocmește calcul pe im
ELECTROPRECIZIA
Candidatul ideal Demgy Fagaras isi cauta colegul care sa fie OPERATOR IN PRODUCTIE!CERINTE:• Studii medii sau scoala profesionala absolvite• Seriozitate si responsabilitate• Rezistenta la efort fizic• De dorit experienta in productie• Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi de luni- vineri.....................................................................................................................Demgy Fagaras isi cauta colegul care sa fie MANAGER DE PROIECT!În cadrul departamentului de dezvoltare, misiunea managerului de proiect constă în coordonarea eficientă a tuturor activităților proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde din punct de vedere timp, cerințe, cost, nivel de calitate etc. Relațiile cu clienții sunt în centrul activității sale. Cerințe :Competente de planificare, coordonare si organizare a activităților si a resurselorCompetente de control-evaluareLimba engleză (scris si vorbit) nivel avansatGestionarea competentă a ap
DEMGY FĂGĂRAȘ
Companie verificată
Aplica rapid
This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.As Accounts Payable Analyst you will be mainly responsible for:the AP accounting activities nVent European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures.Job requirements:Accurate With an eye for detail, you achieve thoroughness and accuracy in your activitiesAmbitious - You have the potential to grow and the desire to realize your potential.Analytical Having the ability to interpret complex data, you can also translate this into meaningful, useful information that informs decision-making.Collaborative - You ask and you listen, you take ideas on board and work with your team, taking everyone in the same direction.Qualifications and experience:Understanding of the accounts payables processGood communication skills, mandatory EnglishAbility to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards, and w
nVent Hoffman
Candidatul ideal We are currently seeking for a qualified HR Consultant for our Fagaras based client wich activates in the manufacturing industry, and provide composite material products for a large field of sectors like automotive, marine, sanitary, heavy industry etc.The role imply to lead a variety of human resource projects like optimizing everyday processes, implementing strategic HR plans, provide advice and solutions, etc.Requirements: University degree in Human Resources, Psychology, or related field; Great knowledge of HR principles, functions, methods and management; Experience as a HR consultant in manufacturing industry; Solid understanding of research methods and analysis; Strategic thinking and problem solving ability; Excellent communication and consulting skills; Trustworthy and strong ethics individual with mediation abilities.Descrierea jobului Responsibilities: Initiate and lead HR programs and projects; Conduct research to identify the cause of problematic situation
KROWNLEX
Candidatul ideal Studii superioare economice de lunga durata, finalizate -LICENTA-Experienta evidenta financiar contabila minim 2 ani.Cunoasterea program contabilitate SAGABune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)Meticulozitate si acurateteSpirit analitic,SeriozitateDescrierea jobului Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personalUrmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.Verificarea corectitudinii introducerii datelor,Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferenteIntocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;Mentine relatia cu administratia financiaraInregistreaza e
BEST ACHIZIŢII
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa, viteza dе lucru si bune abilitati dе comunicare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl puţin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Cunostintе dе fаcturarеRеsponsabilitаti : Emitеrеa аvizеlor si fаcturilor conform comenzilor Urmarirеa intoаrcerii facturilor si avizelor Arhivarea facturilor si avizelor, precum si a altor documente ce stau la baza emiterii acestoraBeneficii: Pachet salarial motivant Bonuri de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bilka
Candidatul ideal Preferabil studii medii finalizate.Experienta in functii echivalente constituie un avantaj.Atitudine proactiva, meticulozitate, atentie, capacitate de a invata, capacitate de prioritizare, abilitati de planificare a activitatii, abilitati de comunicare, flexibilitate, capacitate de a lucra independent si in echipa.Cunostinte de operare PC (office, programe de facturare/gestiune informatica)Descrierea jobului Locul de munca este situat in localitatea Bod, jud. Brasov.Descriere:Desfasoara activitatea preluare comenzi prin canalele de transmitere de la clienti si intocmeste facturi si alte documente privind livrarea pentru comenzile preluate.Responsabilitati:Preia comenzile de produse finite prin canalele de transmitere specifice companiei;Introduce comenzile in sistemul de gestiune informatica, tinand cont de promotiile aflate in vigoare;Transmite comenzile catre depozit pentru a fi ambalate si le verifica dupa intoarcerea lor de la depozit in vederea facturarii;Genereaz
DACIA PLANT
Candidatul ideal Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunostinte operare PC, Microsoft Office, programul SAGA constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii comerciale (achizitii, vanzari, casa, stocuri, salarii, impozite si taxe, deconturi); Urmareste soldurile contabile: clienti , furnizori, banca, salarii; Intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare specifice.
BESTWAY RECYCLING S.​R.​L.​
Candidatul ideal Absolvent al unei facultăti în domeniul Economic, Financiar–Contabil sau CiberneticăExperienta de minimum 3 ani în Controlling sau AuditCunostinte solide de MS Office (Excel, Powerpoint, Word, Access)Cunostinte solide de Contabilitate si Economie (analiza conturi, centre de cost si raportare financiara)Limba engleza mediu/ avansatAbilități foarte bune de analiză financiar-contabilăCapacitate bună de organizare, planificare și analizăResponsabilitate, seriozitate si implicare activăAtitudine proactivă, dinamică și de independențăDiplomație si orientare către rezultatSpirit de echipa si abilitati comunicare eficientaExperiență în domeniul imobiliar, raportare IFRS și în Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Analizează activitatea companiilor și controlează respectarea procedurilor și indicatorilor de performanțăUrmărește evoluția costurilor/profitabilității fiecărui proiect și analizează bugetul Realizat vs. BugetatVerifică alocarea corectă a cheltuielior și
MAURER IMOBILIARE CONSTANȚA
Descrierea jobului Cerinte: Absolvent studii economice, sectie Contabilitate si informatica de gestiune; Experienta in contabilitate minim 5 ani (experienta in activitatea de productie constituie avantaj); Limba engleza nivel mediu; Cunostinte de excel; Cunoasterea softului de contabilitate Saga; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa; PunctualitateAtributii: Inregistrare facturi furnizori interni si externi/furnizori de imobilizari/achiziti/livrari intracomunitare/importuri/exporturi; Evidenta intrari - iesiri mijloace fixe si verificare calcul de amortizare; Verificari lunare de balanta; Organizare inventar anual patrimoniu de active; Completare, inregistrare in contabilitate si tinerea evidentei biletelor la ordin emise de societate; Facturare catre clienti.CV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected]
ARKA REC
Candidatul ideal We are looking for an objective Internal Auditor to add value and improve our operations by bringing a systematic and disciplined approach to the effectiveness of risk management, control, and governance processes. The successful candidate will possess a thorough knowledge of accounting procedures and a sound judgement.Experience, Education and Basic Qualifications: Minimum 2-3 years of experience in Internal Audit/ Finance/ Accounting; Bachelor’s degree – can be in diverse areas (Accountancy, Finance or Economics); Must be highly motivated, efficient and well organized; Ability to build effective relationships across the organization; Consistently display teamwork, reliability, adaptability, strong product knowledge, and good judgment; High attention to detail; Strong analytical, written/verbal communication skills; Ability to adapt to change quickly and multi-task; Must be able to meet deadlines and work independently in a moderately stressful environment; Ability to
POLICLINICA DE DIAGNOSTIC RAPID
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.